Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Muscel Adventure Trophy 2011


Postări Recomandate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

in primul rand felicitari invingatorilor !!!!

 

in al doilea rand .... peisaje incantatoare pe traseul de open , dar grad de dificultate standard soft ( in afara de ravena cu noroi din prima zi , singurul loc in care ar fi trebuit sa cobori din masina ..... si la pauza de 10 minute

 

in al treilea rand , punctualitatea si rigoarea nemteasca pe care am admirat o atat de mult anul trecut la prima participare , a cam lipsit ..... si , dupa o asteptare de 1-2 ore, nu a lipsit decat vreo 10-15 minute duminica pana sa ramana trialul fara concurenti ......

 

roadbookul ..... la distante a stat cam prost , noroc ca era poza indeajuns de explicita ca sa nimeresti .....

 

penalizarile pentru viteza ..... mai mult decat dubioase ..... eu am mers cu max 50 viteza pe terratrip si am luat 70 pcte penalizare ..... nu ca ar mai conta pt mine dupa ce in prima zi am abandonat din cauza de radiator fisurat

 

speciala ...... hahahahha ...... mai bine zis forestiera .... mai multe nu am ce sa zic

 

iar de organizarea cu cazarea fiecare pe barba lui .... numai cuvinte de "bine" ..... voi evita in viitor etapele cu acest gen de cazare

 

ps . PENSIUNEA ANOMIS ..... DE EVITAT !!!!!

 

in concluzie, pentru mine nu va mai exista o a 3 a participare la open campulung

 

se vede treaba ca daca n-a fost suficienta ploaie, sau nu la timp, asta e locul in care trebuie improscat cu noroi :uameni

DEFENDER 110 Pickup

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ai foarte mare dreptate Razvane.

 

Pe aceasta cale as dori ca unul din oficiali sa-mi raspunda la o intrebare: CAND AM PUTEA PRIMI O CHITANTA PENTRU BANII PLATITI SI PIERDUTI PENTRU CONTESTATIE?? MULTUMESC.

 

 

 

Sorine daca nu tipam noi ca e ceva necurat la mijloc, echipajul 442 era pe locul 1 si cred ca si acum erai la contestatii ca si tu il pierdeai. Si cum poti explica faptul ca lui Andrei pe GPS i-a dat viteze de peste 1000 de km/h??? sau ca lui Blavenstein pe teratrip ii arata 42km/h si pe GPS ii arata 58km/h in acelasi timp????

 

 

 

Imi pare rau dar cred ca pe la Campulung la etapa nu o sa ma mai vezi nici pe mine si cred ca nici pe multi altii.

 

 

 

 

la cine ai tipat tu prieten drag?

 

 

 

iti spun eu ca am mers cat se poate de corect.........asta poate sa zica si sorin in ziua 2 cand a mers cv in spatele meu

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

la cine ai tipat tu prieten drag?

 

iti spun eu ca am mers cat se poate de corect.........asta poate sa zica si sorin in ziua 2 cand a mers cv in spatele meu

 

Mai intreaba si tu prin zona si o sa afli mult mai multe. Si a 2 a zi te cred ca ai mers corect ca nu prea aveai pe unde sa mergi decat respectand traseul.

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

se vede treaba ca daca n-a fost suficienta ploaie, sau nu la timp, asta e locul in care trebuie improscat cu noroi :uameni

organizarea si traseele de anul trecut au setat un standard ... pe care din pacate anul asta nici macar pe aproape nu au fost

 

ce ar fi trebuit sa fac ? sa i laud ? ..... ma opresc aici .....

 

mai spun totusi ceva ..... au fost etape care au tinut cont de critici ( vezi bucovina, vezi targu mures , iasi ... ) , au lasat ambitiile personale deoparte si au inteles ce era de inteles .... chiar daca nu sunt cei mai vechi si experimentati offroaderi

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

felicitari participantilor care au gasit ceva de apreciat la acest concurs, merituosilor castigatori :br si nu in ultimul rind echipei castigatoare Team Spirit premiu pe vremuri mult rivnit !

 

 

 

 

Daca ar fi gasesc ceva de apreciat intr-adevar RB-ul, peisajele de pe golul alpin, CP-urile virtuale si acele mici portiuni tehnice sau cu ravene au fost de apreciat, dar in a 2 a zi nu cred ca a prea fost ceva de apreciat mai ales ca toti eram stresati sa nu depasim limita de viteza ca nici nu mai stiam cand e 30 sau 50

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Buna ziua!

 

Clasamentele finale sunt in attach, in aceeasi formula ca si cea afisata inainte de premiere.

 

Ne cerem scuze pentru intarzierea trialului, s-a discutat foarte mult, impreuna cu observatorul CNOR, Gyula Kirkosa, daca se va mai tine, nu din cauza traseului ci din cauza frigului patrunzator. S-a decis desfasurarea lui si acest lucru a fost comunicat la ora 9:00 celor prezenti in parcul rece.

Ne cerem scuze si pentru problemle pe care unii dintre dvs. le-ati avut cu cazarea, dar nu intra in responsabilitatea organizatorului.

 

Au existat 4 contestatii, una singura solutionandu-se in favoarea concurentilor - contestatia depusa de echipajul Auto Extrem nr. 3 - Fiko Istvan / Miko Istvan. Din pacate, neparcurgerea traseului a putut fi constatata doar datorita diferentelor de timp, arbitrul de teren nefiind inca prezent in pozitia respectiva. Din acest motiv nu a fost posibila recalcularea punctajelor, track-ul neputand demonstra acest lucru in modul stipulat in regulament (100 m).

Celorlalte 3 contestatii li s-a raspuns negativ, contestatarii primind raspuns scris, inainte de inceperea trialului (2 contestatii au fost identice iar raspunsurile au fost preluate de o singura persoana care a precizat ca le va inmana si celorlalti; cele preluate din secretariat dupa trial fusesera deja predate, dar probabil ca ar fi trebuit predate pe semnatura).

Doritorii de factura si chitanta pentru taxa de participare, licenta one event (banii ii incasesaza CNOR dar noi dam factura), tax de contestatii care nu au solicitat acest lucru pe durata concursului o/le pot solicita in continuare pe muscel.adventure@yahoo.com sau stefania.dumitru@euro.ro precizand datele de facturare si pentru ce / cine este solicitata.

 

Precizare importanta: nu vom intra in niciun fel de polemici de pe acest username. E o problema de principiu, de regulament si de atitudine.

Va multumim tuturor pentru participare, sprijin, prezenta si umor. Cu fiecare concurs ne consideram mai bogati. Avem un depozit valoros de experienta de viata.

 

Echipa de organizare Muscel Adventure Trophy 2011 va doreste o saptamana placuta!

MAT2011_CLASAMENT_FINAL_AUTO.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Buna ziua!

Celorlalte 3 contestatii li s-a raspuns negativ, contestatarii primind raspuns scris, inainte de inceperea trialului (2 contestatii au fost identice iar raspunsurile au fost preluate de o singura persoana care a precizat ca le va inmana si celorlalti; cele preluate din secretariat dupa trial fusesera deja predate, dar probabil ca ar fi trebuit predate pe semnatura).

 

Din pacate nu ni s-a raspuns la contestatie corect si va spun asta pentru ca noi in contestatie am cerut sa ni se arate track-ul cu portiunea verificata pentru viteza si nu am primit decat o hartie cu un raspuns evaziv si total pelanga subiectul contestatiei. Asa ca v-as ruga sa recititi contestatia noastra si poate binevoiti a ne da un raspuns in privat dar la subiectul contestatiei si nu evaziv cum a fost. Va multumesc

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Toate track-urile sunt arhivate la CNOR.

In termen de 7 zile se poate schimba rezultatul final, conform regulamentului.

 

"

Clasamentul final al competitiei se va stabili dupa terminarea tuturor probelor pentru fiecare dintre sectiuni.

In cazul in care dupa terminarea competitiei se constata ca rezultatele sunt eronate, clasamentul poate fi modificat de catre Comisia Nationala de Off Road in termen de maxim 7 zile, aceasta modificare va fi facuta de catre membrii executivi ai Comisiei Nationale de Offroad intruniti in sedinta extraordinara. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

organizarea si traseele de anul trecut au setat un standard ... pe care din pacate anul asta nici macar pe aproape nu au fost

 

ce ar fi trebuit sa fac ? sa i laud ? ..... ma opresc aici .....

 

mai spun totusi ceva ..... au fost etape care au tinut cont de critici ( vezi bucovina, vezi targu mures , iasi ... ) , au lasat ambitiile personale deoparte si au inteles ce era de inteles .... chiar daca nu sunt cei mai vechi si experimentati offroaderi

 

niciodata nu vei multumi pe toata lumea si critica constructiva e intr-adevar un factor de progres, la tine insa nici macar roadbookurile n-au fost ce trebuie ... de-aia zic ::uameni

 

si nu e vorba de laude insa eu ii admir pe toti cei care s-au incapatinat si in acest an - pe praful asta - sa organizeze etape de campionat.

DEFENDER 110 Pickup

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Toate track-urile sunt arhivate la CNOR.

In termen de 7 zile se poate schimba rezultatul final, conform regulamentului.

 

"

Clasamentul final al competitiei se va stabili dupa terminarea tuturor probelor pentru fiecare dintre sectiuni.

In cazul in care dupa terminarea competitiei se constata ca rezultatele sunt eronate, clasamentul poate fi modificat de catre Comisia Nationala de Off Road in termen de maxim 7 zile, aceasta modificare va fi facuta de catre membrii executivi ai Comisiei Nationale de Offroad intruniti in sedinta extraordinara. "

 

Ce sa intelegem din acest lucru?? Ca se va reface raspunsul contestatiei sau ca trebuie sa facem alta la adresa CNOR-ului??

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

iar de organizarea cu cazarea fiecare pe barba lui .... numai cuvinte de "bine" ..... voi evita in viitor etapele cu acest gen de cazare

 

 

John,

 

Sunt de acord cu toate reprosurile tale legate de etapa, mai putin cu cea de mai sus.

 

Au existat multe voci care au cerut in mod expres sa existe taxa sportiva separata si organizatorul sa nu mai fie agentie de turism si uite ca exista si reversul medaliei: servicii de cazare sub asteptari.

 

Organizatorul nu era obligat nici macar sa-ti dea o lista de pensiuni, iar daca a facut-o (lista informativa), nu e problema lui sa se asigure ca in lista sunt pensiuni cu probleme. Pentru asta exista tripadvisor...

 

P.S.: Personal cred ca multe dintre problemele care au aparut la Muscel sunt datorate unei slabe comunicari. Eu stiam de faptul ca la Dl. Gavrila totul trebuie sa fie ceas, de aceea am sunat joi seara sa-l rog sa nu inchida inscrierile pentru ca intarziam o ora fata de cea specificata in program :tk...

 

Daca la plecarea la trial eram anuntati ca se mai intarzie fata de ora oficiala cred ca nimeni nu ar fi facut vreun comentariu.

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ce sa intelegem din acest lucru?? Ca se va reface raspunsul contestatiei sau ca trebuie sa facem alta la adresa CNOR-ului??

 

doar daca mergem cu contestatia la CNOR si se revede track-ul pe bucata pe care s-a acordat penalitatea respectiva.

 

Ceea ce o sa si facem de altfel. Eu am revazut track-ul care a fost dat organizatorilor la C-lung, track care se afla in GPS-ul meu de concurs - inca salvat pe cardul suplimentar de date din el - si acum sunt foarte sigur ca penalizarea este eronata - avand in vedere indicatiile de viteza inregistrate de GPS-ul meu in mod eronat.

 

Eu nu pot sa accept valorile respective de viteza ca fiind reale cand mi-a inregistrat valori de 106 si 133 km/h in Campulung la 5-6 sute de metri de la plecarea de la start.

 

 

Hai sa fim seriosi!

RUBICON - always ready to race ...

Kamikaze Off-Road Club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

niciodata nu vei multumi pe toata lumea si critica constructiva e intr-adevar un factor de progres, la tine insa nici macar roadbookurile n-au fost ce trebuie ... de-aia zic ::uameni

 

si nu e vorba de laude insa eu ii admir pe toti cei care s-au incapatinat si in acest an - pe praful asta - sa organizeze etape de campionat.

 

Cristi, cred ca John s-a referit la dificultatea traseelor, nu la calitatea roadbook-ului.

 

Iar "praful" ne acopera pe toti.

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

doar daca mergem cu contestatia la CNOR si se revede track-ul pe bucata pe care s-a acordat penalitatea respectiva.

 

Ceea ce o sa si facem de altfel. Eu am revazut track-ul care a fost dat organizatorilor la C-lung, track care se afla in GPS-ul meu de concurs - inca salvat pe cardul suplimentar de date din el - si acum sunt foarte sigur ca penalizarea este eronata - avand in vedere indicatiile de viteza inregistrate de GPS-ul meu in mod eronat.

 

Eu nu pot sa accept valorile respective de viteza ca fiind reale cand mi-a inregistrat valori de 106 si 133 km/h in Campulung la 5-6 sute de metri de la plecarea de la start.

 

 

Hai sa fim seriosi!

 

Pai se pare ca asta va fi urmatorul pas din moment ce nu am primit nici un reaspuns de la organizatori. Da-ne si noua un semn te rog cand o trimiti. Merci

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

niciodata nu vei multumi pe toata lumea si critica constructiva e intr-adevar un factor de progres, la tine insa nici macar roadbookurile n-au fost ce trebuie ... de-aia zic ::uameni

 

si nu e vorba de laude insa eu ii admir pe toti cei care s-au incapatinat si in acest an - pe praful asta - sa organizeze etape de campionat.

 

pozitiile de resetat terratripul nu erau clare ..... au fost pozitii in care puteai sa resetezi pe o distanta de 50-100 m ..... si daca ar fi fost pozitii mia scurte , metri astia te ar fi costat timpi buni ....

 

si noi am organizat cupa anul asta , chiar de curand - T44 - si am tinut sa aflam opinia participantilor, fie ea buna sau rea ....mai ales alea defavorabile ca sa s tim ce sa indreptam la anul ....

 

@razvanutza : eu consider ca una din placerile offroadului , pe langa trasee ( mie unu mi plac alea grele ) e seara sa stai la o bauta cu toata lumea .... daca i ai spart in bisericute , s a cam dus aceasta placere .... parerea mea .....

 

iar comentariile de calitatea cazarii ..... nu sunt deloc pretentios ..... mai pretentios sunt la atitudinea oamenilor .... d aia am recomandat sa se evite ANOMIs ..... inca ma mia suna (a nceput de la 7.30 dimineata) sa mi ceara banii pt camera lui rasty ..... dupa ce duminica dimineata ne a tratat ca pe femeile de servici

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

doar daca mergem cu contestatia la CNOR si se revede track-ul pe bucata pe care s-a acordat penalitatea respectiva.

 

Ceea ce o sa si facem de altfel. Eu am revazut track-ul care a fost dat organizatorilor la C-lung, track care se afla in GPS-ul meu de concurs - inca salvat pe cardul suplimentar de date din el - si acum sunt foarte sigur ca penalizarea este eronata - avand in vedere indicatiile de viteza inregistrate de GPS-ul meu in mod eronat.

 

Eu nu pot sa accept valorile respective de viteza ca fiind reale cand mi-a inregistrat valori de 106 si 133 km/h in Campulung la 5-6 sute de metri de la plecarea de la start.

 

 

Hai sa fim seriosi!

 

@ Superalfi: Pai daca ai viteze inregistarte de 106 si 133 km/h in oras, cum de nu ai fost descalificat? :grin:

 

...si de aici o alta intrebare: cu ce viteza am mers eu, de am fost descalificat? Nu de alta dar daca vreau sa vand masina, pot sa cer ceva bani in plus....:ha::ha:

 

Trecand peste toate, in spirit de sportivitate si fair-play, tin sa-i felicit atat pe toti cei ce au participat la infaptuirea acestui eveniment (concurenti si organizatori), cat si pe castigatori lui. :br

 

Sa ne vedem curand, sanatosi si bine dispusi.

 

Cu drag al dumneavoastra

 

Vitezomanu' Gica

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Mai semnalez eu o problema la roadbook pe care am constatat-o anul trecut si pe care anul asta au confirmat-o participantii:

- la orice pozitie X, rubrica observatii cuprindea NU observatiile de care sa tii cont cand parcurgi pozitia X, si astepti ca dupa distanta D sa gasesti pozitia din desen, CI observatiile se refera la urmatoarea pozitie, X+1,

 

Toate celelalte roadbookuri de la etape au trecute observatiile pentru pozitia pe care o parcurgi, nu pentru momentul care incepe din clipa cand ai gasit pozitia...

 

Spre exemplu, anul acesta toata lumea cu care am vorbit a povestit despre o ravena cu limitare de viteza de 50kmph....

 

Ma gandesc ca si asta poate fi o sursa de neclaritate / probleme in respectarea vitezei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Referitor la viteza vs GPS:

 

mai ales daca GPS ul este pus sa inregistreze din 10 in 10 m si daca mergi repejor, puterea lui de procesare este depasita. Asta genereaza calcule ratate de genul 1000 kmph, 400 kmph, 130kmph, etc.

 

Orice verificator de trackuri stie asta si ia viteza medie pe bucata de roadbook respectiva, ecluzand ceea ce se nuemste statistic "valori aberante".

Este de asemenea foarte simplu (si doar time consuming) sa iei ora cand concurentul se afla la inceputul pozitiei si ora cand se afla la sfarsitul pozitie sa calculezi viteza medie.

 

Asta nu inseamna ca GPS ul este omologat de masurat viteza (instantanee!, atentie!) ci ca este aparat de masurat pozitia pe harta omologat cu o abatere de 3 m (hai 30) . Penalizarile de 270 de puncte inseamna o depasire de 27 kmph a vitezei maxime pe portiunea respectiva, si poate insemna 57 pe un drum de 30kmph sau 77 pe un drum de 50 kmph.

 

@SilviuB: descalificare = 30+kmph peste limita pe portiunea respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Mai semnalez eu o problema la roadbook pe care am constatat-o anul trecut si pe care anul asta au confirmat-o participantii:

- la orice pozitie X, rubrica observatii cuprindea NU observatiile de care sa tii cont cand parcurgi pozitia X, si astepti ca dupa distanta D sa gasesti pozitia din desen, CI observatiile se refera la urmatoarea pozitie, X+1,

 

Toate celelalte roadbookuri de la etape au trecute observatiile pentru pozitia pe care o parcurgi, nu pentru momentul care incepe din clipa cand ai gasit pozitia...

 

Spre exemplu, anul acesta toata lumea cu care am vorbit a povestit despre o ravena cu limitare de viteza de 50kmph....

 

Ma gandesc ca si asta poate fi o sursa de neclaritate / probleme in respectarea vitezei

 

Pozitia aia era o coborare destul de lunga prin ravena cu limitare de 50 km/h dar mai mult de 10-15 km/h nici daca voiai nu puteai merge:ha::ha::ha:

 

@SilviuB: descalificare = 30+kmph peste limita pe portiunea respectiva

 

Silviu, bag-o la vanzare la pret de avion ca nici nu vreau sa ma gandesc ce viteza ametitoare ai prins:ha::ha:

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pozitia aia era o coborare destul de lunga prin ravena cu limitare de 50 km/h dar mai mult de 10-15 km/h nici daca voiai nu puteai merge:ha::ha::ha:

 

 

/

 

inseamna ca imediat dupa ravena era intrare in sat?

 

am observat si eu ca aveam restrictie de viteza uneori inainte de intrarea in sat, si dupa ce se termina restrictia mai aveam sat de parcurs.

pilotul meu chiar era nedumerit:

 

eu: "las-o moale 30 kmh"

el: "de ce ma pui sa merg cu 30 kmh, ca suntem pe camp?"

eu candid: " nu stiu dom'le, asa scrie la RB":ha:

 

si invers:

eu: "arde-o ca am iesit din zona de 30"

el: "tu nu vezi ba ca suntem inca in sat? cum sa-i dau talpa"

eu : "ba da, dar nu mai am restrictie pe roadbook"...

 

dupa o vreme m-am lamurit de ce, am interpretat ca atare unde am mai gasit observatiile si nu am considerat ca a fost o problema mare.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

@SilviuB: descalificare = 30+kmph peste limita pe portiunea respectiva

 

Bre watchere, stiu litera regulamentului si nu il comentez (nici macar nu am depus contestatie). Mi-am insusit greseala si am plecat cuminte acasa.

 

Intrebarea mea isi dorea sa descresteasca fruntile si .... sa obtin ceva bani in plus la o eventuala vanzare viitoare :grin:

 

Pentru a termina discutiile pe aceasta tema, dupa umila mea parere, s-au facut calcule de medie a vitezelor pe distante intre 2 puncte GPS, alese de organizator pentru a fi supravegheate si nu tinand cont de indicatoarele de pe strada.

Spun asta pentru ca intre Clung si Bughea de Jos, exista un indicator de limitare a vitezei la 30 km/h, dar care nu nu este urmat de nici un indicator de anulare a restrictiei. Asa ca, daca s-ar fi tinut cont de limitarile de pe sosea, cei de la open, cel putin, care au mers cu 50 km/h, in Bughea de Jos, ar fi fost penalizati suplimentar.

 

Si cum spuneam intr-un mesaj anterior:

 

Sa ne vedem curand, sanatosi si bine dispusi.

Editat de silviub

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ca sa ne descretim fruntile, incerc din nou link-ul cu pricina:

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000340608451

 

Daca nici acum nu merge, inseamna ca "agenturili straine" lucreaza...:h5

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Silviu, bag-o la vanzare la pret de avion ca nici nu vreau sa ma gandesc ce viteza ametitoare ai prins:ha::ha:

 

 

La pret de avion o dau, dar sa nu inteleaga lumea ca are aceeasi cilindree, ca nu le ajung banii de impozite:ha::ha:

 

Scuze pentru off topic

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare