Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Muscel Adventure Trophy 2011


Postări Recomandate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

sa ma scuze toti prietenii si mai ales CUNOSCATORII de offroad in ceea ce urmeaza sa spun si sa argumentez...

 

PRO... :

 

- are gigi gavrila o singura pretentie...FARA VITEZA... asta se stie de ani de zile in comunitatea offroad...prin urmare se poate respecta...

- FACE roadbook aproape perfect...

- daca parcurgi taseul intreg intocmit la etapa Muscel, te alegi cu o splendoare de peisaj...si poze pe gol alpin...

 

CONTRA...:

 

- nu este bine PENTRU SIGURANTA COMPETITORILOR SI NICI A ORGANIZATORULUI sa parcurgi zeci de kilometrii de gol alpin cu KATARAGE de masini care au DEFICIENTE de subdimensionare ( executie...) de sistem de directie, frine sau rollcage...( a-ti avut mare noroc domnu' gigi,...ca si DOMNII concurentii participanti...ca nu s-a rupt vreun cap de bara pe versantii pe care au mers masinile in mare viteza...)...cind vreodata doamne fereste...se va intimpla, sa va ginditi bine ca este posibil sa recuperati ramasitele umane cu cosul de elicopter...si CNN va transmite imagini horror din Romania...

una este sa faci o coborire 'draguta' de 50 m cu fagi si brazi in fata sau pe lateral, alta este sa te duci in rasturnare de 50-60 de ori pe versanti de sute de metrii...

 

special, domnului GIGI GAVRILA...

 

daca parerea mea va intereseaza, pentru anul viitor va recomand iesirea cit mai rapida din aria populata, eventual o idee de START FALS pentru public in CIMPULUNG, si organizarea unui traseu START / FINISH in zona subcarpatica, fara limitari de viteza,...cu muulte urcari si coboriri ADEVARAT...provocatoare dar de efectuat in SIGURANTA...

 

va rog sa admiteti dom. gigi ca va respect, si nu am nici un interes in a va sfatui prost...( multa lume va iubeste/ insa slab va sfatuieste...)

 

stima !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 200
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

adevarul este ca noi facem offroad,deci o competitie offroad nu se castiga prin viteza pe DN sau zone populate,pt asta sunt altfel de competitii nu de offroad,ceea ce facem noi se rezuma la faptul sa ne aratam muschii in padure ,asta apropo de viteze,sincer am avut cateva pozitii de RB pe care nu era restrictie de viteza de 30 kn/h dar era zona locuita si aveam "dreptul "la 50 km / h dar vazand praful de 2 degete de pe casele,gardurile ,geamurile........... oamenilor am incetinit cred pana la 20 km / h ,nu pot sa zic ca nu am depasit vitezele admise dar cred ca pret de 2-3 sec cu 2-3 km /h ceea ce se pare ca nu a contat ,este foarte adevarat ca am avut la un moment dat o situatie in care pe terratrip am avut 42 km/h si pe GPS 58 km/h si am zis ca ne luam penalizare dar cred ca a fost pana la urma eroare

Acum cu privire la trasee nu pot spune ca au fost slabe,nu cred ca nea Gigi putea sa faca ceva cu ploaia,daca ploua sunt sigur ca situatia se schimba radical,cel putin pe urcarile din golul alpin unde nu aveai de ce agata troliu era chiar fun si nu cred ca se putea ocolii,iar daca zapada venea cu 24 ore mai devreme cred ca faceam coloana dupa Alex cu 442 sa ne arate drumul " binestiut "de el si poate lua si o diploma de "ghid turistic pe gol alpin".

Pe langa situatiile din golul alpin ploaia mai facea deranj si pe ravenele din padure unde am trecut fluierand acum dar cu ploaie.....:al

Nu stiu daca ideea cu traseu comun moto auto a fost o idee buna,exemplu meu confirma ,in ziua 2 mergeam 2 masini pe restrictie de 30 km/h si trec pe langa noi 3 moto ,ultimul avea nr de concurs 13 ,in mare viteza de pur si simplu a trebiut sa opresc pt cateva secunde sa se lumineze de praf iar dupa ce s-a terminat restrictia de 30 km/h am ajuns un urma lor si am tot mers vreo 6-7 km in curul lor ca nu se trageau deoparte sa pot sa depasesc noroc ca la o pozitie au gresit drumul si noi am reusit sa trecem in fata dupa care nu i-am mai vazut pe astia in schimb am dat de un ATV care pe o ravena pe urcare era cu rotile sus ,l-am ajutat sa repunem pe roti .

RB aproape perfect,nu prea potriveau distantele ,iar la o pozitie din ziua 2 langa o livada era gresita pozitia adica acolo trebuia un Y si era numai un drept in fata pe slab vizibil,cel putin pt primele masini era chiar ffff slab vizibil ,"noroc"cu un echipaj local care a tasnit direct pe acel fff slab vizibil de ne-am intrebat oare unde a intrat ca era plin de vegetatie tanara ,in rest se putea merge relaxat pe RB

Cu privire la trial au avut mare dreptate ceilalti concurenti care au spus ca a fost o bataie de joc la adresa noastra ,UN oficial trebuia sa stea la Primarie si sa ne informeze " peste N minute,ore mergem la trial" si era suficient,ne mai adaposteam si noi de frig.

Nu cred ca vitezele trebuiau masurate cu GPS-ul ,trebuia gasit o alta modalitate ,ceva mai profi si omologat gen radar politie si atunci nu mai erau aceste discutii aprinse.

Una peste alta pt echipajul nostru a fost un concurs frumos,imi pare rau de concurentii care au luat penalizarile pt viteza,pe viitor trebuie sa fim mai atenti la detalii

 

sa ne vedem cu bine

tractari auto profi cu o vechime de peste 18 ani

tel 0744621055

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Inca o situatie mai putin stiuta de la extrem dar care mi s-a parut interesanta ca problema de regulament, dar si ca spirit a ceea ce inseamna extremul:

 

In ziua 2 Robert Tutuianu cu Pedro rup o planetara la Toyota. Pierd 4 ore sa o schimbe, pleaca mai departe si la ora 18 30 sunt anuntati de organizatori ca sunt scosi din traseu cu 10 km inainte de finish. Motivul: aparuse ceata si urma o perioada dificila care a fost considerata cu potential mare de risc.

 

Desi nu s-a stabilit un timp maxim, desi nu s-a anuntat posibilitatea anularii unei portiuni in anumite conditii de dificultate (zapada, noapte, ceata), decizia e acoperita de regulament - Organizatorul poate zice stop-joc daca crede ca sunt conditii cu risc mare.

 

Ce mi s-a parut interesant a fost discutia intre Dl. Gavrila si Robert.

 

 

Dl Gavrila: Robert, vii oricand sa terminam aia 10 km de traseu si ai sa-mi dai dreptate ca era foarte greu.

Robert: Am venit sa ma dau la extrem, trebuia sa-mi acordati macar sansa sa incerc. Am facut alpinism de performanta, am dormit in coarda la minus 20 de grade, stiu ce inseamna riscul...

 

Ulterior am aflat ca Robert a fost pe podiumul de premiere la ultimele 4 editii de campionat de la Muscel, deci cu atat mai mult cred ca si-a castigat dreptul respectiv.

 

E o decizie acoperita de regulament? Da. E fair-play fata de Robert? Personal cred ca nu. Mai ales ca lupta pentru locul 2 in clasamentul general. Paradoxal l-a castigat la Muscel, desi nu a mai urcat pe podium.:br

 

Daca lui Robert ii functiona statia CB (obligatorie la extrem) ar fi putut continua traseul, pentru ca am fi putut interveni in caz de incident. Releele erau inca pe pozitie si acopereau zona in care se afla, arbitrul de la Finish era si el pe pozitie. Eu (Stefania) i-am comunicat personal acest lucru "daca tu intri acum pe CB 19 poti continua".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

dragi prieteni,

 

viata este grea si plina de.... (completati fiecare cu ce va vine):wink:.

 

Cu totii (organizatori de evenimente si participanti la evenimente) suntem legati de pasiunea pe care o numim Off-Road. Cred ca cel mai bine este sa ne bucuram ca o putem practica, ca ne putem intalni si ca ne putem distra impreuna :2dr.

 

Si cu ultimele puteri on-line, incerc sa va fac sa zambiti;

 

246080_244220775599274_244220132266005_40127_395_t.jpg.299e23e0c1e4c596e54af3a40416e2d5.jpg

 

 

Viteza inregistrata pe GPS (dreapta jos) la bordul unei TOYOTA Landcruiser 4,2 diesel, pe urcare spre Padis pe drum forestier...... si a durat ceva pana am revenit la viteze terestre:ha:

Editat de silviub

most sports require only one ball, real sports require two....

www.corb44.ro

[www.corb44.ro/challenge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

daca mi dai voie ... citatul exact este :

 

viata e ca parul din c..... scurta si plina de c...t:h5

Nissan Pathfinder , Suzuki GSXR 1000 - speed freak

Toyota Laplander - nume de cod portoyolvo

T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Pai nu te-ai saturat sa ma tot iau de voi Suzukistii, IN STILUL MEU, ca eu una da :ha: Si numai unul din echipajele voastre nu a respectat limita de viteza ci si alti concurenti.

 

Acum sincer vorbind daca nu ati fi voi nu ar avea constanta Campionatul de Standard deci vreau nu vreau tre sa va plac :ha: Nu ca nu va plac.

 

Daca Doamne fereste iti musti limba, SIGUR mori otravita :pr1

Alin Radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Am gasit filmuletul cu ravena buclucasa din ziua 1 (inclusiv cu discutia ceva mai "colorata" dintre mine si Stef). La sec. 14 se aude echipajul cu Patrolul de Gj care intorcea undeva in lateral, in fata e SilviuB (echipajul 40) si AlexBikerul (echipajul 442)

 

 

 

Practic, dupa ce initial am decis sa mergem mai departe am aflat ca mai avem de asteptat dupa 4-5 echipaje, ne-existand stop timp. Asa ca in loc sa ne asezam la coada sa troliem in fata (in RB era "recomandam troliu...Warn:ha:), am troliat in lateralul ravenei in limita celor 100 de m, fiind aproape convinsi ca vom rata CP-uri virtuale. Ulterior am aflat ca nu au existat.

 

Daca la capitolul fair-play s-a dat deja un verdict, poate ne lamureste si pe noi un oficial cum trebuie interpretata speta respectiva.

 

P.S.: De remarcat reactia lui Stef atunci cand vede un concurent care nu foloseste sufa de copac.:br

Editat de razvanutza
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Inca un lucru legat de echipajul 442 (AlexBikerul). Toata lumea il acuza ca a suntat intentionat parti din traseu in ziua 1.

 

Eu personal cred ca in anumite situatii a gresit traseul si intrucat cunostea zona i-a fost mai usor sa reintre pe rb (nu pot sa ma pronunt daca in litera regulamentului).

 

De ce spun asta?

 

Dupa ravena l-am ajuns din urma la PS (acea urcare in golul alpin). Deoarece era la 2 masini in fata a plecat cu 6 minute mai devreme (13:23 vs. 13:29 eu). Cand am ajuns in golul alpin, m-am intalnit cu el pe drum, masina oprita, cu fata in directia gresita. L-am intrebat daca e OK, dar era concentrat pe RB. M-a depasit in tromba dupa cateva minute si l-am vazut departandu-se cu viteza destul de mare.

 

Am filmat si pe camera intalnirea respectiva pentru cine doreste "dovada". Nu-l cunosc pe om si nu vreau sa dau verdicte, dar pana la proba faptului ca a gresit intentionat traseul poate ar trebui plecat de la premisa numai ca a gresit.

Editat de razvanutza
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Daca Doamne fereste iti musti limba, SIGUR mori otravita :pr1

 

Aline, ca sa pretinzi ca esti corect trebuie sa si fii corect. Daca voi nu ati mai pretinde ca sunteti corecti si respectati regulile din campionat mi-as musca si eu limba linistita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Inca un lucru legat de echipajul 442 (AlexBikerul). Toata lumea il acuza ca a suntat intentionat parti din traseu in ziua 1.

 

Eu personal cred ca in anumite situatii a gresit traseul si intrucat cunostea zona i-a fost mai usor sa reintre pe rb (nu pot sa ma pronunt daca in litera regulamentului).

 

De ce spun asta?

 

Dupa ravena l-am ajuns din urma la PS (acea urcare in golul alpin). Deoarece era la 2 masini in fata a plecat cu 6 minute mai devreme (13:23 vs. 13:29 eu). Cand am ajuns in golul alpin, m-am intalnit cu el pe drum, masina oprita, cu fata in directia gresita. L-am intrebat daca e OK, dar era concentrat pe RB. M-a depasit in tromba dupa cateva minute si l-am vazut departandu-se cu viteza destul de mare.

 

Am filmat si pe camera intalnirea respectiva pentru cine doreste "dovada". Nu-l cunosc pe om si nu vreau sa dau verdicte, dar pana la proba faptului ca a gresit intentionat traseul poate ar trebui plecat de la premisa numai ca a gresit.

 

 

 

cred ca esti singurul care imi tine partea.....eu nu vreau sa fur nu vreau sa mint.....este primul meu concurs ca pilot si pt copilot la fel....a fost destul de greu pt noi sa mergem ok.....daca se poate sa pui acel film chiar te rog.....cred ca pt mine a fost cel mai greu ca cunosteam zona....pt ca erau de toate in minte.....si am incercat sa merg pe road book.....

 

 

 

am fost depunctat din cauza gps care era unu slab.....si eu nu aveam de unde sa stiu....nefiind un stiutor in ale gps

 

 

 

pt razvan gtc nu am trecut prin ravena.....nu era specificat si fi sigur ca daca eram mai in fata treceam pe acolo........si probabil pe mine nu m-ar fi ajutat nimeni....cum sa intamplat la regep....am fost singurul care a ajutat la punerea masini pe roti....

 

 

 

multumesc razvanutza.

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Ia D'acia:

 

 

@Bikerul - Trebuie sa intelegi ca atitudinea celorlalti concurenti vs. parcursul tau are in spate o serie intreaga de experiente nefericite din trecut cu "fruntasi" care castiga numai in satul lor. Fie ca sunt sponsori, fie ca stiu traseul dinainte, fie ca...

Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Nu am primit niciun raspuns de la un organizator sau un oficial legat de situatia din ravena.

 

Din punctul meu de vedere lucrurile ar trebui simplificate:

 

Exista portiuni de trophy si portiuni de trial.

 

In portiunile de trophy ideea e sa ajungi de la punctul A la punctul B urmand un traseu cu limitari minimale (ex. deviere de max 100 de m). Daca exista o ravena si poti sa o ocolesti respectand regulamentul, go for it. E treaba organizatorului sa gaseasca acele portiuni pe care o ravena de 50 de m si o ora sa nu poata fi ocolita pe un drum forestier de 2 minute. In portiunile astea conteaza sa depasesti cat mai multi concurenti, nu sa stai la coada in prima ravena.

 

 

Portiunile de trial, in general chestii mult mai dificile, ar trebui delimitate atat in RB cat si in teren: PS, benzi, porti, CP-uri. Acolo nu te mai bati cu ceilalti ci cu dificultatea terenului, de aceea trebui sa existe un organizator pentru stop-timp sau macar posibilitatea folosirii trackului pentru situatiile in care stai la coada la "impuleala".

Editat de razvanutza
Am fost in :lr cu :old ca :dr1. A fost :ih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Alex iti dau un sfat in general cand te bati pentru podium nu prea iti da mana sa o dai in colo de ravena ca sar putea sa ai cateva cp virtuale in ia si sa cam terminat concursul,daca primesti penalizare 150min,este cam la ghici,in general organizatori pun cp virtuale in locurile cu grad mai mare de dificultate .

MITSUBISHI DE FAMILIE

Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

sunt total deacord .....dar daca puneau un cp eu cred ca trebuia si un stop timp.....se stia de la inceput ca va fi o inbulzeala maxima si era si foarte aproape de la start.....acolo eram cel putin 15 masini si eu eram al 12.....chiar crezi ca conteaza in stituatia in care era daca stateam acolo 2 ore sau luam 50 de puncte.....eu nu cred.......si am pus 10 min de masina....cred ca e putin....

 

 

astea sunt chestii pe care eu acum le invat si nu imi e ciuda ca am piedut....am piedut pe barba mea din cauza gps.....

 

dar cand aud la alti ca am scurtat traseul cu 30 si cv de km.....imi e ciuda....

mitsubishi l200

patrol y60 2,8

patrol y60 4,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

sunt total deacord .....dar daca puneau un cp eu cred ca trebuia si un stop timp.....se stia de la inceput ca va fi o inbulzeala maxima si era si foarte aproape de la start.....acolo eram cel putin 15 masini si eu eram al 12.....chiar crezi ca conteaza in stituatia in care era daca stateam acolo 2 ore sau luam 50 de puncte.....eu nu cred.......si am pus 10 min de masina....cred ca e putin....

 

 

astea sunt chestii pe care eu acum le invat si nu imi e ciuda ca am piedut....am piedut pe barba mea din cauza gps.....

 

dar cand aud la alti ca am scurtat traseul cu 30 si cv de km.....imi e ciuda....

 

La iasi anul acesta au fost si 10 cp virtuale intr-o ravena fara stop timp ce sar fii intamplat daca o ocoleai,deci niciodata nu poti stii cate cp se afla intr-o ravena plus ca sar putea sa ai ocazia sa ai penalizari pentru iesire din traseu 100 m gps mai da si eroare nu este foarte precis ai avantaje si dezavantaje

 

In prima zi eu am primit 280 min penalizare pentru viteza in conditile in care anul trecut am fost copilot la horatiu si la-m zapacit sa nu depasesca viteza,credema cand iti spun ca in prima zi nu am depasit viteza dar totusi am fost depunctati ,nu mergeam forte tare sti foarte bine ca ma-ai ajuns din urma aprope de finis ,avand ceva probleme tehnice pe care le-am remediat cu bunavointa lui gigi gavrila .

 

In a doua zi nu ar mai fii fost depasiri de viteza oare de ce,va spun eu, sa demonstrat ce trebuia sa se demostreze in prima zi ,ce aveam de pierdut daca alergam in a doua zii, nimic, ca oricum eram afara din cursa la 5 ore penalizare in conditiile in care 2 zile de concurs sau facut in 6-7 ore,aici totul tine de fair-play

Editat de gaganul
  • Like 1

MITSUBISHI DE FAMILIE

Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Va povestesc cum a fost concursul pentru noi (Mihai Turcu, Levo - Standard)

 

Am ajuns joi la o ora civilizata la inscrieri. Totusi, am aflat ca probabil nu mai gasim nici o vulcanizare deschisa la ora aia, deci va trebui sa ne montam rotile de concurs noi. Zis si facut.... numai ca "noi" a fost Mihai in cazul acesta ca eu am disparut la sedinta tehnica. Am ajuns inapoi la fix sa verific daca sunt stranse bine piulitele...

 

Vineri am plecat de pe 3, cu diferenta de 2 minute intre noi. Aveam de parcurs 97 de km.. si de prins niste Suzukiuri. Dupa primele (destul de multe) pozitii in localitati, am putut in sfarsit sa-i dam bice si astfel la km ~30 i-am ajuns pe cei doi care au plecat inaintea noastra: Alin si Gereb Levente. La scurt timp dupa ce ne-a vazut, Alin a disparut intr-un nor de praf, noi ramanand impreuna cu Gereb, care cu prima ocazie ne-a lasat sa trecem si ne-a urmarit in tot restul traseului la distante variate. Traseul ne-a placut mult de tot. Daca ploua era chiar foarte foarte fain pentru Standard. Din pacate noi am prins numai praf, dar asta este. De mentionat este o coborare pe un parau care intr-adevar era perfect practicabil pentru standard, dar din cate am auzit mai multe echipaje s-au intors crezand ca nu-i pe acolo:ha:. Pe mine m-a crezut pilotul din prima. Roadbook-ul a fost foarte bun, cu cateva mici greseli care se puteau identifica usor. Personal m-am dus rau o singura data (Gereb ne-a urmarit si atunci, nu stiu exact ce intentii avea :ha:). Ne-am apropiat incet incet de finish cand deodata vine Alin pe contrasens. noi:"Probleme?" el: "nu-nu", noi: gaz. S-a luat dupa noi si el si astfel am ajuns toti trei deodata in finish. Surpriza a fost ca dupa noi cu putin timp a ajuns Oana si Vali Babu care au facut un timp foarte foarte bun, Oana conducand o masina cu care nu era obisnuita! :grin: Felicitari!

 

 

Sambata s-a plecat iarasi din centrul Muscelului pe limitari. Spre uimirea noastra, la kilometrul 15, dupa vre-o 6km efectivi de traseu (adica fara limitari), intr-un sat au aparut in spate doua Suzuki (Gereb si Alin). Ne-au depasit pe asfalt si am mers dupa ei pana la baraj. Am intrat iarasi pe offroad, spre golul alpin, unde ne-au lasat sa trecem si s-au luat dupa noi. Incet incet am construit un avans, cand... camion cu lemne. Iarasi ne-au ajuns. A trebuit sa incepem sa construim avansul din nou. Din fericire a urmat o portiune lunga de forestiere si offroad unde am putut sa dam mai tare ca ei (Nissanurile astea, bate le-ar soarele, poti sa dai in ele cat vrei si nu se rup... sarituri, santuri, pietre... :grin:). Traseul acesta era iarasi unul de vis dpdv al peisajelor, dar cum am zis la toata lumea, era de venit in afara concursului. Cred ca o sa revenim cu prima ocazie in zona pentru niste poze:wink:. Spre sfarsitul traseului am intrat iarasi in zonele populate, limitari ba de 30, ba de 50 la ora, oameni pe strazi, animale, etc. Spre iesirea din sate, zbang, iara Suzuki in spate. Asa am ajuns toti trei la pozitia ciudata din roadbook, fiecare incercand un alt drum decat ala bun. Noi, dupa vre-o 100 de metri, ne-am intors (coborasem spre o cisterna de beton, pentru cine a fost pe acolo) si am gasit imediat drumul bun. Gereb s-a luat dupa noi si asa am ajuns la finish, iarasi cu acelasi timp de finish, ei primii, noi dupa ei.

 

Am ajuns ca la Iasi, la egalitate de puncte dupa 2 zile de concurs. Conta trialul din pacate, iarasi. Traseul nostru a fost unul care nu ne favoriza (desi a fost facut regulamentar, respectand latimile intre jaloane/benzi). Un traseu pe un deal cu iarba (foarte uda) si noroi. Noi am rupt un jalon, deci automat am picat pe doi, dar sincer cred ca si fara jalonul ala ne-ar fi batut la timp cu Vitara. Totusi, Nissanul nu-i de trial si stiam asta.

In final am luat locul 2.

 

Per ansamblu, intr-adevar au existat si niste minusuri, cum au punctat colegii de dinainte, dar pot sa spun ca ne bucuram ca am participat la Campulung!

 

Mihai si Levo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Va povestesc cum a fost concursul pentru noi (Mihai Turcu, Levo - Standard)

 

 

 

Din pacate nu a mers camera de la bord, ca sa vezi cum am tras dupa tine dupa golul ala alpin unde "ne-ai parasit" avantajat fiind de rotile mai mari :)

Rally raid-ul e nimic...anvelopele stau marturie (cu dintii lor rupti) :))

Si ca sa lamuresc misterul, in ambele zile am gresit la final, astfel incat datorita distantelor minuscule dintre noi am terminat "in pluton"...sau am avut aceleasi track-uri?:ha::ha::ha:

Alin Radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

Va povestesc cum a fost concursul pentru noi (Mihai Turcu, Levo - Standard)

 

 

 

Din pacate nu a mers camera de la bord, ca sa vezi cum am tras dupa tine dupa golul ala alpin unde "ne-ai parasit" avantajat fiind de rotile mai mari :)

Rally raid-ul e nimic...anvelopele stau marturie (cu dintii lor rupti) :))

Si ca sa lamuresc misterul, in ambele zile am gresit la final, astfel incat datorita distantelor minuscule dintre noi am terminat "in pluton"...sau am avut aceleasi track-uri?:ha::ha::ha:

 

BTW, confirma-i si tu Roxanei ca nu viteza face diferenta si ca la Muscel ne-am tarat pe restrictiile de viteza (inclusiv cu 30 pe restrictie de 50, multumita lui Mihai:grin: )

Alin Radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

 

BTW, confirma-i si tu Roxanei ca nu viteza face diferenta si ca la Muscel ne-am tarat pe restrictiile de viteza (inclusiv cu 30 pe restrictie de 50, multumita lui Mihai:grin: )

 

Eu nu m-am referit la tine si la Gereb ci la familia Chirtes cu care m-am trezit in spate in a doua zi imediat dupa start pe o portiune care trebuia facuta cu limitare de viteza. Nah, noi mai blegi am respectat limitarea de viteza. M-am mai trezit in sat pe limitare si cu o Toyota care vinea pe contrasens cu alta viteza decat una limitata. Intr-un alt sat am incercat sa ajung Duster-ul din fata si am accelerat la 60km/ora si nu l-am ajuns ... etc

 

Mie, campionul de la Iasi de anul asta (alt Suzuki) dupa ce l-am tinut in spate in prima zi de concurs, cu viteza limitata conform RB mi-a zis " Roxana stii nu tre sa mergi peste tot cu limitare de viteza, chiar daca scrie asta in roadbook ..."

 

Dupa razboi multi viteji se arata, dar stiu, desigur, in cazul nostru, suntem corecti si respectam regulile jocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

inca nu a-ti dedus ca limitarea vitezei este un alt test de-al organizatorilor ca sa vada daca aveti co-piloti pe masura ? unde scrie 30km/ora de fapt daca esti 'indian' sti ca trebuie sa ai MACAR un 80km/ora. :ha::ha::ha:

 

ar mai fi tehnologia STEALTH de care dispuni UNII ,care se poate cumpara inainte de etapa sau de care beneficiezi daca esti organizator sau sponsor.

Editat de oresti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Muscel Adventure Trophy 2011

 

 

ar mai fi tehnologia STEALTH de care dispuni UNII ,care se poate cumpara inainte de etapa sau de care beneficiezi daca esti organizator sau sponsor.

 

 

ah scuze, nu trebuia sa scriu asta ! cu toate ca toti stim ca asta se intampla la noi , nu este de discutat.

 

e taboo :ha::ha::ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare