Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander


Vizitator klod

Postări Recomandate

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Reglajul lombar a fost standard, în plus kitul Tomb Raider a fost adăugat ulterior. Semne evidente de decolorare si sub kit.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 866
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Test: scaunul soferului in timp se roade...... unde? Marginea sezutului (te freci cu fundu cand te rotesti sa te dai jos de pe el) sau marginea spatarului (dupa ce te pui pe sezut te lasi pe spate/aka spatar). Aici este roasa marginea spatarului (presupun de la prea multe rabatari ale scaunului, introdus diverse pe acolo....).

Unul din proprietari era un mare fumator..... si poate tot el.... era mai musculos si cu glaspapir in palma....:ha:

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Dar cam care ar fi pretul ei?

 

Buna dimineata.

 

Acum ca au fost mai multe pareri (bune spun eu ) privind aceasta masina trebuie sa intelegi si sa accepti anumite riscuri. Riscuri ce le vei gasi la fiecare masina.

Masina este 4x4 permanent facuta din fabrica. Daca vrei sa fie complet functionala asa cum a fost facuta de fabrica trebuie sa calculezi ceva bani (nu putini) pentru o revizie la transmisie.

Transmisia nu este complicata dar are destul de multe parti in miscare ce se uzeaza uneori neuniform.

Eu am cautat in decembrie o masina ca fiica-mea sa invete sa conduca (fiind incepatoare ) si totodata sa pot trage salupa din apa din locuri salbatice.

Asta ce inseamna? De ex mergem in gasca la o partida de vanatoare si pescuit la ...... Vadu Oii. Acolo nu ai rampe de lansat la apa amenajate sunt doar maluri de pamant care uneori sunt pline cu noroi si ai nevoie de o masina la care sa traga toate rotile si eventual sa o ajuti si cu un troliu. Nu mereu ai la indemana un localnic cu tractor ca sa te scoata din apa.

Puteam sa cumpar ce masina doream fiind sh si necostand mult. Eu sunt fan motoare americane si doream initial un jeep, dar motorizarea ma ducea la costuri mari de impozitare si alte taxe. Apoi am vrut sa cumpar pasarea pheonix de la Land Rover . Adica Defender. Masina asta nu va muri niciodata desi nu se mai fabrica.

M-am oprit pentru ca nu am gasit . ( Dar tot o sa gasesc eu una ). Dupa ce am spus ca o sa o dau fiica-mii m-am orientat catre CR-V , RAV4 sau Freelander.

Mie personal mi-a placut forma LR 1 si atunci am decis sa o cumpar indiferent de defectele povestite.

De cand am cumparat am bugetat 2000 euro de reparat la ea. Eram constient de asa ceva .

 

Bine la mine este un pic mai complicat de explicat deoarece este si nebunie si ambitie.

 

Si atunci cand vb de ambitie nu mai calculez asa mult banii. Evident conteaza dar de fiecare data gandesc pozitiv in sensul ca in primul rand ma intereseaza ca sa iasa asa cu mi-am inchipuit cand am pornit la drum.

Am bugetat 2000 euro si mai mult ca sigur ma apropii de 3000, dar atunci cand am bugetat nu am calculat corect costurile transmisiei.

Ei............ eu am desfacut tot ce inseamna motor si transmisie, si am am schimbat tot ce a fost uzat . Si am avut noroc pentru ca la capitolul pinioane nu am bagat bani.

 

Oricum boala grea ...........

 

Evident masina ajunge la 5000 euro stiu ca nu valoreaza banii acestia daca doresc sa o vand dar ma repet ..... nu asta a fost targetul acestui proiect.

 

Este o masina de distractie si atunci cand te duci la o relaxare in aer liber nu trebuie sa ai grija ei.

 

 

Deci parerea mea este ca ce spunem noi nu conteaza asa mult atunci cand tu doresti ceva..... Dar trebuie sa fii constient ca bagi bani in ea.

 

Ca o parere dupa ce am studiat problema incearca sa te orientezi la ceva dupa 2001 ( deoarece real anul de fabricatie va fi 2000).

 

Mult succes

Editat de mariusb
Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Încă o părere ca o mașină cât de cât în mințile ei se învârte la peste 5000E/an 2001, deci ce vedem pe anunțuri.... A ca dacă ceri peste 5000 riști să te creadă unu - altul nebun..... e altă poveste!

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Reglajul lombar a fost standard, în plus kitul Tomb Raider a fost adăugat ulterior. Semne evidente de decolorare si sub kit.

 

Asa o fi, cum zici matale, dar kitul ala este vopsit,spre deosebire de bari, care nu sunt vopsite si am vazut ca toate se decoloreaza in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Cu scuzele de rigoare, m-am uitat pe link-ul cu poze, conform VIN-ului masina este LHD nativ. Ce nu se potriveste deloc este schema de culori din interior, manerele de la portiere si alte plastice ar fi trebuit sa fie in culoarea mochetei, iar scaunele si bancheta spate sunt schimbate, tot interiorul nu respecta schema de culori standard.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Sunt unele ciudatenii la Freelandere, un prieten are una LHD care a fost la vremea ei cumparata de noua in Romania de la reprezentanta si are maneta de deblocare a capotei pe dreapta...restul totul e OK

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

LHD sau RHD, toate au clapeta aia pe partea dreapta, sa-ti faca viata mai frumoasa.:grin:

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

asta n-am stiut-o... macar de o puneau la RHD pe stanga sa nu fie discriminare:grin:

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Si eu imi cer scuze ca m-am aruncat ca berbecul, dar stiam ca reglajul lombar este standard! Revenind.... nu stiu cum va pare voua masina (din poze), dar mie imi ridica un semn de intrebare. Iar suspiciunea nu vine de la....... volan. Nu-mi place cand la o masina se intervine "sa-ti ia ochii". DAR pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui, fiecare este liber sa aiba parerile lui!

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

toate se decoloreaza in timp.

 

toate care sunt cu hard-top sau soft-top adica in 2 usi. Asta stiu sigur de la reprezentanta.

Editat de mariusb
Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

am vazut ca toate se decoloreaza in timp.

 

toate care sunt cu hard-top sau soft-top adica in 2 usi. Asta stiu sigur de la reprezentanta.

 

Exceptand cele din 2002 si 2003 (pre facelift) cu trim-uri negre (bari, overfendere, oglinzi, body kit). Dar si la cele "gri" exista o diferenta de material intre pre si post 2000, cele pre 2000 se "decoloreaza" mai repede din cauza intemperiilor.

 

On topic: masina din discutie are tot interiorul schimbat, pe bucati.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Salut, vreau si eu un sfat: doresc sa imi vand Octavia (pe care iau maxim 3000 Euro) sa mai pun cam 1000 euro si sa imi iau un Freelander sau alt 4x4. As vrea sa folosesc masina si in oras si la iesiri pe munte cam o data pe luna pe drumuri forestiere. Nu ma astept sa ma cocot cu ea in varful muntelui dar nu as vrea sa ma lase impotmolit la prima panta. Cei care detin motorul 2.0 diesel din anii 2002+ imi puteti spune va rog cum se comporta masina? Cam ce consum scoate in oras si in afara? Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Una peste alta,topicul e lung si confuz dar vreau o parere avizata de la un posesor care are asa ceva de vreo 5 ani si luata sh.

Intrebarea este: sa luam sau nu LRF dupa 2002 cu td4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Ai primit raspuns de la mine pe topicul tau.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Una peste alta,topicul e lung si confuz dar vreau o parere avizata de la un posesor care are asa ceva de vreo 5 ani si luata sh.

Intrebarea este: sa luam sau nu LRF dupa 2002 cu td4?

 

DA! Am eu, luata sh,fabricatie 2006,luata "in mintile ei",intretinuta corect si corespunzator si n-am probleme cu ea. La ce-ai gasit ca si an de fabricatie si pret nu te astepta sa fie ce trebuie.O masina buna,indiferent de marca,are pretul pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Una peste alta,topicul e lung si confuz dar vreau o parere avizata de la un posesor care are asa ceva de vreo 5 ani si luata sh.

Intrebarea este: sa luam sau nu LRF dupa 2002 cu td4?

 

Salut

Citesc postarile tale de cateva zile si nu inteleg de fapt ce vrei. O masina o cumperi in functie de ce vrei sa faci cu ea. Din ce scrii trag concluzia (sper sa nu fie gresita) ca de fapt nu stii ce vrei. Uneori spui ca nu vrei LRF alteori pui intrebari despre LRF. Nu conteaza daca cineva are o masina cumparata de 5 ani si nu a bagat nici un ban in ea cat conteaza doua aspecte principale:

1. sa cumperi o masina care a fost intretinuta

2. sa stii sa exploatezi corect o masina . sa cunosti potentialul masinii si sa decizi in consecinta .

Una peste alta toate masinile sunt ok cu plusurile si minusurile lor. Important atunci cand o cumperi sa stii exact ce cumperi. Aici eu cred ca trebuie sa lucrezi si pentru asta trebuie sa te documentezi indiferent de cat de stufos sau confuz este un forum.

Succes si nu uita ca peste banii tai tu esti stapan.

Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Salutare,

 

Desi doream un Discovery 3, va trebui sa aman acest lucru si sa reduc gabaritul masinii sa coincida cu bugetul care a intrat un pic la apa (am de refacut 2 camere + baia in casa bunicii).

 

Asa ca m-am reorientat catre un Freelander 2. Am gasit ceea ce pare sa fie un candidat potrivit - mai multe detalii aici. Din poze, caroseria pare in regula, iar interiorul putin neglijat(scaune, schimbator si volan...).

 

Chipurile masina are cartea de service completa si taxa platita si nerecuperata. Am si niste contacte prin Neamt si am sa incerc sa vad daca stie cineva masina si istoricul soferului / masinii.

 

Ce ma nedumereste este versiunea masinii - Freelander 2 60 years edition - inteleg ca este o editie aniversara, in schimb internetul este destul de tacut despre ea din punct de vedere al echiparii.

Are cineva mai multe informatii despre ce inseamna 60 years edition? Baiatul de ala Autoitalia era complet pe langa subiect cand a venit vorba despre dotarile masinii sau nivelul de echipare.

 

Conform pozelor, scaunele par piele cu ceva textil, are trapa si acoperisul panoramic, pare sa aiba terrain response (am vazut switch-ul intre cele 4 moduri - sper ca asta este), geamuri electrice fata/spate (cu switch-uri individuale si in spate), xenon si spalator de faruri (se putea fara - inca o chestie care se poate strica). Nu are sistemul de navigatie desi am mai vazut modele FL2 HSE fara - nu e bai, am vazut ca se poate adapta relativ usor un sistem de navigatie.

 

Urmeaza sa ma duc sa o vad si sa verific cartea de service in legatura cu ce s-a schimbat pana acum. Sper sa fi fost schimbat si ambreiajul, altfel cred ca va fi una din problemele iminente (waiting to happen).

 

 

LATER EDIT:

 

- Autoitalia mi-a furnizat cate o copie dupa CIV si talon. In CIV apare ca tractiune integrala.

- cautand VIN-ul, 2 site-uri au listat masina ca tractiune fata... dar, deh, nu stiu cat de incredere sunt site-urile astea si cred ca mai degraba am incredere in cei de la RAR

 

Are cineva o sursa mai sigura unde poate verifica VIN-ul asta - SALFA28B68H100876? (ce pare mai complet e AICI, dar nu am incredere in ei)

 

Mihai

Editat de Skalids
VIN - informatii contradictorii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Am vazut azi si masina (Freelander 2 - 2008, 158k KM)... Sentimente ambivalente, asa ca probabil as avea nevoie de un sfat din partea voastra (mai ales la nelamurirea cu motorul de mai jos) :)

 

Merita luat Freelander-ul asta sau e prea riscant tinand cont de posibilele scurgeri de la motor? Si pe de alta parte, tinand cont ca e destul de buna caroseria, un motor se mai repara daca nu e prea damblagit.

 

Daca treaba cu scurgerile nu indica o problema mai grava, as zice ca masina merita banii cu o mica negociere in prealabil pentru restul maruntisurilor.

 

De bine...

 

Caroseria se prezinta destul de bine. Nu are zgarieturi, lovituri, indoituri sau reparatii. Usile se inchid bine si nu ramane nimic in afara liniei caroseriei. La inchiderea usilor nu zdrangane si nu scartaie nimic.

 

Dedesubtul masinii pare sa arate ok, praguri fara rugina. Mai ramane sa o urc pe rampa zilele astea sa vad mai in detaliu.

 

Interiorul e decent, fara sa fie scorojit. Butoanele par sa mearga bine din ce am testat azi. A fost masina de fumatori sau cineva a fumat in masina (2 ciupituri mici de tot de la scrum care a cazut pe tapiteria portierei stanga fata). Nu scartaie nimic cand se actioneaza trapa, toate geamurile, clima etc.

 

Electric pare sa fie totul ok.

 

De rau...

 

Desi e in stare buna, vopseaua prezinta mici ciupituri de la pietricele. In mare, sunt doar la nivelul lacului si nu au stricat vopseaua cu exceptia a 4-5 locuri (cat o gamalie de ac). Presupun ca sunt normala la 158k KM in 8 ani de zile.

 

O piatra a lovit parbrizul si are mica gaura in dreptul stergatorului de la sofer - nu pare sa fie ceva prea grav.

Parbriz_gaura_small.thumb.jpg.a729a5223d3d727a2484c0c764a2febf.jpg

 

Am gasit portiuni "ude" in zona motorului, desi sub masina nu era nimic curs (masina nu pare sa fi fost miscata de cel putin 2-3 saptamani). E cam ud si se ia pe degete foarte usor in zonele pe care le-am incercuit in poza cu capacul motorului. Altfel, nu pare sa existe si alte scurgeri.

 

Daca poate cineva sa isi dea cu parerea de la ce ar fi scurgerile alea.

 

Capa_motor_small.thumb.jpg.7b5f34f986072b42acce4b26970ac406.jpg

 

Cum arata zona "umeda" din jurul busonului de ulei de motor.

 

buson1.thumb.jpg.9547965fb9b70c4f6189ed6661206b93.jpgbuson2.thumb.jpg.ddd015664de6d2efd6ec394729054535.jpgbuson3.thumb.jpg.6e141e35e0c214925e31f2edc5458add.jpg

 

Cum arata a doua zona umeda in dreptul furtunului mai gros din dreptul parbrizului:

furtun1.jpg.3ed4d9738dc434013916984597d17e9f.jpgfurtun2.thumb.jpg.fb2ce1fe9405aa329d18756156c2c5b5.jpgfurtun3.thumb.jpg.ab45faf8b223fc73546344097b25bb32.jpg

 

Multam fain pentru atentie :)

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

pe forumul acesta, majoritatea avem freelander1. Incearca sa postezi aici http://www.freel2.com/forum/romanian-vf20.html

 

Multam fain de sfat. As sa postez si acolo in caz ca are cineva o idee.

 

Mihai

 

======UPDATE======

Baietii de pe forumul cu LR2 au fost prompti :)

 

Zona umeda de sub furtunul de admisie face parte din categoria "asa face ele"... se rezolva cu inlocuirea inelului cu care e strans acum furtunul cu un colier mai de doamne-ajuta.

 

Zona din dreptul busonului de ulei de motor, posibil sa fie de la un mecanic mai zelos care a turnat ulei si pe langa... oricum azi merg la o verificare mai amanuntita.

 

Ca fapt divers, am dat de urma masinii la dealer-ul de la care a fost cumparata initial si masina pare relativ ok-ish din punctul de vedere al reviziilor. Kilometri au fost confirmati. Da, se putea avea mai multa grija cu reviziile.

 

Am sa vad mai multe in seara asta cum arata masina dedesubt si cum se comporta motorul. Daca totul e ok, devin apropitar cu acte in regula :jp1

Editat de Skalids
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Salutare tuturor!

De ceva vreme ma bate gandul sa intru si eu in randul posesorilor de masini 4x4 si cred ca a cam venit momentul. Vreau sa-mi iau o masina care sa ma duca pe coclaurii pe care n-am putut ajunge cu vechiul si credinciosul meu Opel Astra G 1.7DT, dar as vrea sa se poarte cuviincios si pe sosea, mai ales in ce priveste consumul. Adica vreau sa fie blanda cu portofelul cand merg pe asfalt si la serviciu, dar sa ma pot si cocota din cand in cand pe dealuri si prin paduri, insa nu extrem. Ca exemplu, as da Strategica, ori traversarea din Cheile Oltetului catre lacul Petrimanu (drum pe care l-am mai facut si cu o Skoda Octavia 4x4), ar fi un maxim de duritate a traseului la care ma gandesc momentan.

Am tot citit pe aici si prin alte parti si am ajuns la concluzia ca un FreeLander TD4 de prin 2001 - 2003 (motorul de 2.0 BMW) ar fi masina care s-ar potrivi cel mai bine dorintelor si bugetului.

Acum, dupa ce am parcurs integral acest topic si inca vreo cateva, inclusiv cele despre ambreiaje, am o noua nelamurire si apelez la ajutorul vostru: pentru ce fel de cutie de viteze ar fi indicat sa optez. Manuala sau automata? Am vazut ca fiecare dintre ele are plusurile si, mai ales, bubele aferente, asa ca apelez la cei ce le stiu mai bine, sa-mi dea o mana de ajutor. Care ar fi cea mai potrivita alegere dpdv al fiabilitatii? N-am condus niciodata masini cu cutie automata, asa ca ar fi o premiera, dar am peste juma' de milion de km in multe turisme, toate cu cutii manuale.

Multumesc!

Freelander Td4 Hardtop 2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Unicul topic cu sfaturi atotcuprinzatoare privind achizitia unui Freelander

 

Salutare tuturor!

....

Am tot citit pe aici si prin alte parti si am ajuns la concluzia ca un FreeLander TD4 de prin 2001 - 2003 (motorul de 2.0 BMW) ar fi masina care s-ar potrivi cel mai bine dorintelor si bugetului.

Acum, dupa ce am parcurs integral acest topic si inca vreo cateva, inclusiv cele despre ambreiaje, am o noua nelamurire si apelez la ajutorul vostru: pentru ce fel de cutie de viteze ar fi indicat sa optez. .... dar am peste juma' de milion de km in multe turisme, toate cu cutii manuale.

Multumesc!

1. Td4 = BMW

2. cutiile automate la partea de service ..... implica tester dedicat, meseriaș ok;

3. cutiile manuale.... este plin de ele la dezmembrări, nu prea se plange lumea, decât după niște sute de mii km, dar aici este o alta pb., utilizate necorespunzător, distrug discul mult mai repede decât automata (iar kit-ul + manopera te cam ustura...). Asta nu înseamnă ca dacă ai automata.... ai scăpat de "stresul" ambreiajului, dar ambreiajul nu este la fel de "stresat"

4. restu' .... dupa noroc!

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare