calaretul4x4 Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 (edited) un posesor de 3000 v6 ce are GPL montat pe masina poate sa imi spuna un consum si fiabilitate? Un prieten si-a luat de curand un mitubisi 1993 scurt cu motorul mentionat, merge cu amestec prea bogat la benzina , consuma 24% mers linistit. Omul i-a schimbat sonda lambda cu una denso ca i-au zis la magazin ca e compatibila dar rezultatul a fost tzapa.Masina avea NKG din fabrica. Totodata bujii fise filtre clapeta curatate,degeaba. fara 24% nu discuta. masina trage dar cu amestec prea bogat. nu e cazul de catalizator infundat sau filtru benzina infundat ca e schimbat si acela . e din amestec problema, debitmetru si lambda obosita. Sa ne apucam acum sa ii schimbam debitmetru si lambda pe original costa cat masina toata, n-are rost, asa ca am optat pe o instalatie GPL clasica de 1000 roni ( nu secventiala ) , asteptam sa vedem rezultatul, deocamdata e la montaj .... Edited October 3, 2011 by calaretul4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp sal , eu am pus instalatie gpl secventiala la mitsubishi 3000v6 150cp in bulgaria la un service profi, ptr pretul de 850 de euro .Marturisesc faptul ca sunt f. incantat de lucrarea pe care au facuto bulgarii , consumul mi se pare neschimbat, masina trage aproape la fel.recomand cu incredere. http://www.bestride.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuner Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Salut si eu am GPL, instalatie simpla nu secventiala, cere cam 20Lgas/100km, pierde ceva caluti dar acceptabil oricum, al motor este de 3,5L, bafta, secventiala e mai buna dar si la bani e mai adanc in buzunar Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabi ratiu Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Salut si eu am GPL, instalatie simpla nu secventiala, cere cam 20Lgas/100km, pierde ceva caluti dar acceptabil oricum, al motor este de 3,5L, bafta, secventiala e mai buna dar si la bani e mai adanc in buzunar salut. poti sa-mi dai si mie un cost la instalatia montata pe masina. multumesc. Mitsubishi Pajero 3500 v6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp salutare,si eu am decis sa pun gpl pe un v6 din 90,m-am prezentat la un service si mi s-a spus ca dc masina este euro 1 nu pot pune decat secventiala,mi-as fi dorit ceva mai ieftin insa doar dc era non euro mi-au spus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp eu am tot cautat in romania pret de vreo 2 luni..cel mai ieftin a fost la o firma din buzau care cerea 1300 euro.Ulterior am aflat de oferta din Bulgaria si va marturisesc ca sunt multumit atat de pret cat si de felul in care acestia au lucrat. http://www.bestride.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
calaretul4x4 Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp spike si outlow, cei ce va indruma catre sevcentiale pt masinile voastre euro 1 ,2 3 fie ceor fi, o fac din motive comerciale, ca sa castige mai mult. pe pajero din discutia de aici s-a montat instalatie noneuro, cu plaman marini, si supapa clasica pe admisie ce deschide in functie de aspiratie, ca la orice masina pe carburatie. problema este consumul, pe un traseu de 60% sosea si 30% offoad calm si 10% offroad blana la 3500 ture pe 20 km urcare, total a mancat un cosum de doar 26-28 % gaz. deci.. ori e prea nou plamanul si inca nu s-a rodat, ori are debitu marit si dam gazu pe evacuare,cert e ca a sarit de 25% consum gpl, ma tem sa nu zic 30%. ramane sa mai umblam la debit la gaz si sa invatam sa mergem cu gpl. ca sa scoti consum mic trebuie sa accelerezi domol si constant, fara fluctuatii bruste si bineinteles sa nu sari de 2500 ture.. deci puteti pune marinii clasice pe 30 35-urile voastre, inclusiv stiu un 3500gdi din 2001 ( euro 3 ) ce a renuntat la injectia directa si s-a lasat pe gpl clasic noneuro tip Marini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calaretul4x4 Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp si ca sa specific si pretul instalatiei, a fost 900 roni, cu butelie de 60 litri, plaman marini,etc. kit cumparat de la un vanzator de gpl, nu si montator. montatorii odata isi pun adaos la instalatie cat si pret montaj. montajul a costat 200 roni prin o cunostinta. va recomand brc dar merge ieftin si marini si landi renzo, ieftine si bunicele plamanul de calitate sa fie si de putere 150 cai minim. daca nu crede-ti va facem poze :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
baghy Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Oare cu una secventiala nu consuma mai putin si trage mai bine decat cu una normala? 30 la suta gaz mi se pare mult. Nu mai e niciun avantaj fata de benzina daca in alt topic ziceai ca iti consuma 13. Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calaretul4x4 Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 (edited) Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp era vorba dupa cum spuneam de un pajero din 1993 12 valve 150 cai generatie veche rau..,al unui prieten, eu am 2003 gdi, injectie directa e total altceva si alta generatie si 24 valve. in forja la urcare in offroad un pajero v6 cu roti pe 31 ajunge la 30% pe benzina. asa ca si 30% pe gaz in blana e mai comvenabil. ce sa spun, inca e in teste, ori ne-au furat aia care n-eau facut plinul cu gpl, ori butelia e mai mica de 60 litri,om vedea, a fost primul drum . voi reveni cu detalii dupa mai multe drumuri.. Nu mi se pare intelept sa dai 1200 euro pe o instalatie pt o masina de 1500 euro care e pentru omorat in munte . Edited October 11, 2011 by calaretul4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgei23 Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 (edited) Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Din proprie experienta iti spun ca daca butelia este de 60 de litri nu vei putea sa-i folosesti chiar pe toti. Metoda plin pe plin cred ca e mai potrivita pentru determinarea consumului (ii faci plinul, mergi cit poti, si ii faci iar plinul). In plus temperatura la care este masurat litrul la pompa cred ca este si mai importanta la gaz ( a fost un topic pe aici despre cum se masoara litrul de benzina la pompa, sau cum suntem furati la pompe) (cred ca gazul se dilata/contracta mai mult decit motorina/benzina de la temperatura). Edited October 11, 2011 by georgei23 http://www.georgei23.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp salut.se pare ca m am exprimat gresit ...postul meu nu a avut nici un moment caracter comercial, probabil din cauza ca am spus ca recomand cu incredere: nu ma refeream la un anume service(cel bulgaresc sau altul) ci ma aratam incantat de instalatia secventiala . http://www.bestride.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
calaretul4x4 Posted October 24, 2011 Author Share Posted October 24, 2011 (edited) Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Nu-i pb. am revenit si eu . s-a mai umblat putin la reglaj, probabil membrana la plaman s-a mai domesticit un pic.. si ia-ta un consum onest si potrivit. 12.5%, la un drum 70% si 30% munte, zona valcea, calimanesti , releul calimanesti pe un total de 220 KM. trageti concluziile singuri. imi pare rau ca mi-am luat diesel :)) observ ca 30v6 e mai avantajos la cheltuiala carburant decat 2.8 Edited October 24, 2011 by calaretul4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp spike si outlow, cei ce va indruma catre sevcentiale pt masinile voastre euro 1 ,2 3 fie ceor fi, o fac din motive comerciale, ca sa castige mai mult. pe pajero din discutia de aici s-a montat instalatie noneuro, cu plaman marini, si supapa clasica pe admisie ce deschide in functie de aspiratie, ca la orice masina pe carburatie. problema este consumul, pe un traseu de 60% sosea si 30% offoad calm si 10% offroad blana la 3500 ture pe 20 km urcare, total a mancat un cosum de doar 26-28 % gaz. deci.. ori e prea nou plamanul si inca nu s-a rodat, ori are debitu marit si dam gazu pe evacuare,cert e ca a sarit de 25% consum gpl, ma tem sa nu zic 30%. ramane sa mai umblam la debit la gaz si sa invatam sa mergem cu gpl. ca sa scoti consum mic trebuie sa accelerezi domol si constant, fara fluctuatii bruste si bineinteles sa nu sari de 2500 ture.. deci puteti pune marinii clasice pe 30 35-urile voastre, inclusiv stiu un 3500gdi din 2001 ( euro 3 ) ce a renuntat la injectia directa si s-a lasat pe gpl clasic noneuro tip Marini. merci,dar chiar si una normala la ploiesti cica ar costa 2000 ron!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp una normala daca nu tii mortis sa fie noua cred ca gasesti pe forum..eu gasisem 2, una dintre ele o vindea semaca cu vreo 700 ron. http://www.bestride.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.D Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Am inteles ca pe motorul 3.5 de pe V65/75 nu se poate monta instalatie secventiala ? pt ca e GDI motorul? Eu am fost foarte tentat de ideea de motor mare, pe benzina, si trecut pe GPL, insa am tot auzit teoria asta cu instalatia de gaz care nu se pupa cu motorul GDI si am lasat`o moarta. Mitsubishi Shogun 3.2 DI-D SWB AT 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rila Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Buna seara, Am montat in iunie 2011 o instalatie secventiala GPL, iar butelia am dispus-o longitudinal in portbagaj. 80L. Tomasetto. Consum mixt (urban extraurban cu cca 20% offroad)-16-17 l minim GPL. Echivalent a 9-10 l bezina 95. Nu sesizez diferenta de putere. Se poate accelera bine si la 120-140 km/h. V max atinsa 160 km/h. Am ajuns la Babele de 2 ori. Am amortizat deja costul instalatiei-cca 38oo Ron. Cu stima, PS. Nu sunt inca lamurit asupra consumului de ulei (pare mai mare) si asupra altor efecte secundare datorate GPL, dar o sa mai vedem... Rila Pajero NL 3.0 LWB 1999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cubo Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Re: GPL pe pajero 3000 v6 150cp Am avut montata pe un 3,5 din 97 de 208 CP instalatie secventiala de 3800 lei. Reglajul era facut de un fost inginer RAR cu vaste cunostinte in domeniu. Imi consuma minim 14. Mergea brici. Pe gaz se oprea la 170 km/ h. Benzina ajungea pa la 180km/h. Mie imi schimba setarile cand dadea frigul si apoi cand venea caldurica. Filtrele de gaz la 2500 km maxim 3000. E f imp raportul timp/temperatura-punct fierbere al lichidului de racire. Una e apa alta e numai antigel (shpe mii de feluri) alta e combinate. Apoi tb verificat raportul metan/propan iarna/ vara de la pompa. E posibil sa iti faca plinul dar un sfert e aer pe care il platesti ca si gaz. Nu avem noi viata sa bulim un motor de Mitsu chiar daca mergem numai pe gaz. Am mers mai bine de 100 000 in 2 ani. Cine n-are un Pajero, sa-si cumpere! Pajero 2.5 TD '93 - Buburuza is back! Ford Escort 1976 1300 cmc se dezmembreaza sau vinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts