korben Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 (edited) salutare. am un pajero 2.8 din '96 care de la o vreme incoace face figuri... si anume: dimineata la pornire, o ia la sfert de cheie dar foarte subturata, ceva de genul 700rpm. daca plec de pe loc in primul minut de la pornire, nu cred ca merg 1 minut cu masina si incepe sa se innece, sa scoata fum mult si alb, galgaie si moare motorul. tre sa dau la automat un pic ca sa o ia din loc si sa o tin un piculet turata. daca nu vreau sa plec in primul minut de la pornire, tre sa stau 10-15minute in masina ca sa se incalzeasca motorul si sa pot pleca. figurile astea le face doar peste noapte. in timpul zilei daca merg cu ea pot sa o las si 2-3-4 ore si nu mai face figuri de genul. din cate am mai rasfoit prin forum, cineva spunea ca ar fi cica de la garniturile din pompa de injectie. eu am mai gasit ceva informatii cum ca ar putea fi de la un senzor de aer: Boost Air Temperature Sensor (Intake)... ... chestia este ca am descoperit mai nou, ca undeva in stanga sus sub capota, este o electrovalva de vacuum cu 2 furtunele care nu primeste curent sa se deschida. daca scot furtunele si le unesc (unul trage aer - unul nu) se tureaza un pic motorul. un baiat de la un service mi-a spus ca valva respectiva ar avea un rol de shoc (chiar daca masina e diesel). asa ca sunt intr-o mare dilema. am incercat sa gasesc acest Boost Air Temperature Sensor... dar nici o sansa. cineva mi-a spus ca este cel de pe intercooler (laterala dreapta)... asa sa fie ? Edited October 27, 2011 by Astral ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? din intamplare are cineva la indemana ceva scheme ale motorului ca sa pot localiza singur senzorii? am mai studiat un pic imaginea motorului si am observat ca in partea dreapta (cum te uiti la motor) pe langa pompa sunt cativa senzori acolo ...dar nu as vrea sa umblu in necunostinta de cauza. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? mitsubishilinks.com Copie de acolo ce crezi ca te intereseaza. Montero=Pajero, tipul motor e la fel la toate. Sunt disecate numai modele cu volanul normal, dar te descurci :h5 OMU'e inainte de toate! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipri_ Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? din intamplare are cineva la indemana ceva scheme ale motorului ca sa pot localiza singur senzorii? am mai studiat un pic imaginea motorului si am observat ca in partea dreapta (cum te uiti la motor) pe langa pompa sunt cativa senzori acolo ...dar nu as vrea sa umblu in necunostinta de cauza. monteaza-i o supapa de unic sens pe furtunul de tur inainte de filtru de motorina ca sa rezolvi problema cu fumul alb,poate si treaba cu subturatia se va rezolva.Oricum fumul alb e de la aer pe instalatie,iti merge motorina inapoi in rezervor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? monteaza-i o supapa de unic sens pe furtunul de tur inainte de filtru de motorina ca sa rezolvi problema cu fumul alb,poate si treaba cu subturatia se va rezolva.Oricum fumul alb e de la aer pe instalatie,iti merge motorina inapoi in rezervor! salut. am avut valva de sens montata si pe tur si pe retur. nici o diferenta. o data chiar mi-a facut mai urat din cauza valvelor si le-am scos. am mers la un amic sa o bage pe tester dar nu avea modelul meu in baza de date. :al ... o sa mai incerc varianta Reprezentanta Mitsubishi. vedem ce o iesi. ultima oara cand am fost la ei aveam o problema cu claxonul si a durat 4 ore juma' sa isi dea seama ca e un fir in scurt si sa il schimbe. :2dr ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cormosilviu Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? uita-te la conductele de motorina de sub masina,poate avea o mica gaurica,si-ti baga aer p-acolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? uita-te la conductele de motorina de sub masina,poate avea o mica gaurica,si-ti baga aer p-acolo conductele de motorina au fost schimbate cu furtune. toata chestia este ca, daca motorul s-a incalzit, nu mai face nici un fel de fente. numai dimineata tre' sa il las sa sa incalzeasca. daca nu il las 10-15min si plec cu masina... in urmatorii 500m se inneaca motoru, fum alb cat cuprinde... si eventual moare daca nu o turez. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobita Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Am avut si eu o problema similara, si dupa ce am cautat fel de fel de raspunsuri si de solutii, am ajuns la schimbat garniturile de la pompa si de atunci merge brici...Acum ma intreb de ce oare nu am facut asta de la inceput si m-am chinuit o iarna asa?...MAi devreme s-au mai tirziu oricum o sa trebuiasca schimbate garniturile,daca nu au fost schimbate inca, mai bine o faci acum si dai la o parte o posibila cauza, mai vezi apoi daca mai e si alta.Ce-i drept ca m-a costat vreo 700 de lei parca, si promisiunea mecanicului ca el nu se mai baga la motoare de pajero ca daca stia cit de greu se demonteaza si monteaza pompa, imi cerea mai mult:grin: Succes, Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
liviuoff Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 (edited) Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? da asta se intampla se dezamorseaza pomba de la garniturile alea dar verifica si injrctoarele ca si alea au niste duze inauntru si cu timpu ori se gripeaza ori se infunda . deci axeazare mai mult pe pomba si pe injectoare .nu stiu sigur care model este cu probleme la fulie ori 2.5 ori 2,8 se duce surubu d la vibrochen si sare d la punct verifica si fulia de jos si distributia .si daca o rezolvi sa ne zici si noua .o zi placuta :h5 Edited November 1, 2011 by liviuoff KAMIKAZE Off Road Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Am avut si eu, in mare, aceeasi problema. Adica pornea la sfert, dar se oprea, la inceput, in scurt timp. Apoi, situatia s-a agravat si a inceput sa se opreasca si in mers. Pana n-a mai tras deloc, ca o Dacie cu jiglerele infundate... Am fost cu ea la un service de pompe, au cautat hiba, schimbat conducte, pus supapa de sens, tot felul de chestii. Degeaba! Pana la urma, s-a dat jos pompa, schimbat garnituri si site(era super-imbacsita de mizerie pompa) si acum totul e brici. Spuneam in mare am avut aceeasi problema pentru ca a mea nu scotea fum alb. Dimpotriva, era cam negru cand o lua razna... Poate mai ai si alte probleme, un injector, ceva. Daca vrei si ai drum prin Capitala, te pot indruma catre service-ul cu pricina, m-a costat 400 de lei operatiunea. "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? dar nedumerirea mea cea mare este: de ce elecrovalva de vacuum din partea stanga sus, cea care la pornirea la rece cupleaza si actioneaza un mic piston care tine turat motorul, nu primeste curent. observ ca multi si-au rezolvat problema prin schimbarea garniturilor... dar eu tind sa cred ca la mine nu e chestia asta (cel putin nu acum). eu nu stiu unde e situat senzorul de aer. ceva gen debit-metru nu are masina pe admisie. cred ca pe langa pompa ar fi. dar urmeaza sa ne apucam de desfacut. va tin la curent cu noutatile. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? astazi am fost la baietii de la reprezentanta Mitsubishi. ta-da-da-daaaaaam ... :tr mai bine nu mergeam. ca nu am aflat nimic de la ei. s-au uitat ca matza-n lemne la masina mea. pe tester nimic... mecanicii nimic... pareri nimic... etc. in schimb, in timpul pe care l-am pierdut printre oamenii Mitsubishi... am descoperit ca pompa de injectie mai are undeva foarte ascuns vreo 2 senzori pe ea. stie cineva ceva despre ei? am mai observat ca undeva langa cablul de acceleratie unde este si pistonasul de vacuum care ar fi trebuit sa tina masina un pic turata mai este undeva sub ele inca o chestie prinsa de pompa care are o cursa un pic mai mare de actionare decat pistonasul de vacuum (are un arc pe ea) si care este conectata la un furtunel care duce direct pe blocul motor langa un senzor de apa. aici m-am blocat deja. am incercat sa masor senzorul respectiv de apa si singura valoare care o avea era 0.05 ohmi. nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva... dar eu sunt foarte derutat. apropo de garniturile din pompa... am vb-it cu niste baieti fff priceputi si mi-au spus ca nu are nici o legatura cu problema mea. e din senzori de undeva. inca astept opinii. multumesc. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peptanstefan Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Am avut si eu, in mare, aceeasi problema. Adica pornea la sfert, dar se oprea, la inceput, in scurt timp. Apoi, situatia s-a agravat si a inceput sa se opreasca si in mers. Pana n-a mai tras deloc, ca o Dacie cu jiglerele infundate... Am fost cu ea la un service de pompe, au cautat hiba, schimbat conducte, pus supapa de sens, tot felul de chestii. Degeaba! Pana la urma, s-a dat jos pompa, schimbat garnituri si site(era super-imbacsita de mizerie pompa) si acum totul e brici. Spuneam in mare am avut aceeasi problema pentru ca a mea nu scotea fum alb. Dimpotriva, era cam negru cand o lua razna... Poate mai ai si alte probleme, un injector, ceva. Daca vrei si ai drum prin Capitala, te pot indruma catre service-ul cu pricina, m-a costat 400 de lei operatiunea. O adresa de la service unde ai facut reparatia.Multumesc! :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Pe strada Dornei... E un service, scrie reparatii Diesel si parca si ceva cu Bosch. Ma uit pe cartea de vizita si pun si un nr de telefon, daca nu e reclama... "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
peptanstefan Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Multumesc! Astept nr. aici sau PM:g :tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
calaretul4x4 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor) ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai. Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie. Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata) Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant. cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia. incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted November 24, 2011 Author Share Posted November 24, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor) ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai. Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie. Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata) Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant. cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia. incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina. testere-le nu le-am platit ca daca nu au stiut sa se conecteze la masina... n-avea rost sa compensez nimic. ;) am vb-it cu cineva care a lucrat la Mitsubishi si spunea ceva de genu ca tre' sa te pricepi sa te poti conecta la masina asta cu testeru'. fiind un model clasic. injectia la masina este clasica. cu senzorii aia de pe pompa m-am lasat pagubas ca nu au legatura cu problema mea. chestia de care zici cu avans injectie... cred ca acolo trebuie sa descopar misterul. daca las masina sa se incalzeasca de la sine, fara sa o tin turata sa se incalzeasca mai repede, nu mai face nici o figura. nu mai da sa se innece, nu mai scoate fum alb. doar daca vreau sa grabesc procesul de incalzire a motorului si o tin turata intre 1200 - 1400 rpm... atunci tinde sa faca fentele astea. o alta chestie care nu o inteleg, eu am 3 senzori de apa: unul cu 2 pini care indica acul in bord. altul cu 2 pini care este termocontact in caz de se incinge mai mult de cat trebe apa si unul cu 1 pin care nu stiu ce face. sa fie oare pt bec in bord? oricum... nu prea am mai avut timp zilele ce au trecut sa mai caut rezolvari la problema de baza... dar sper cat de curand sa gasesc o explicatie si o rezolvare. inca mai astept opinii si sugestii. multumesc pentru cele de pana acum. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Multumesc! Astept nr. aici sau PM:g Scuze ca am intarziat, dar nu mai gaseam numarul. L-am gasit, in sfarsit... Nea Tomescu- 0744.653.726, strada Dornei "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? testere-le nu le-am platit ca daca nu au stiut sa se conecteze la masina... n-avea rost sa compensez nimic. ;) am vb-it cu cineva care a lucrat la Mitsubishi si spunea ceva de genu ca tre' sa te pricepi sa te poti conecta la masina asta cu testeru'. fiind un model clasic. injectia la masina este clasica. cu senzorii aia de pe pompa m-am lasat pagubas ca nu au legatura cu problema mea. chestia de care zici cu avans injectie... cred ca acolo trebuie sa descopar misterul. daca las masina sa se incalzeasca de la sine, fara sa o tin turata sa se incalzeasca mai repede, nu mai face nici o figura. nu mai da sa se innece, nu mai scoate fum alb. doar daca vreau sa grabesc procesul de incalzire a motorului si o tin turata intre 1200 - 1400 rpm... atunci tinde sa faca fentele astea. o alta chestie care nu o inteleg, eu am 3 senzori de apa: unul cu 2 pini care indica acul in bord. altul cu 2 pini care este termocontact in caz de se incinge mai mult de cat trebe apa si unul cu 1 pin care nu stiu ce face. sa fie oare pt bec in bord? oricum... nu prea am mai avut timp zilele ce au trecut sa mai caut rezolvari la problema de baza... dar sper cat de curand sa gasesc o explicatie si o rezolvare. inca mai astept opinii si sugestii. multumesc pentru cele de pana acum. ...salutari !!! problema cu pornirea dubioasa cand e rece motorul tot n-am rezolvat-o ! m-am intalnit cu o persoana destul de capabila pe Mitsubishi... dar nimic nimic... ! singura chestie care mi-a spus-o era ca pompa de injectie are niste reglaje mecanice pe ea si ca probabil din cauza uzurii... sa nu mai functioneze in parametrii respectivi. am mai observat totusi... ca nu trebuie sa stau sa se incalzeasca complet motorul ca sa pot pleca cu ea fara probleme...! cand acul la apa este deja ridicat la 50% din cursa lui... e ok sa plec fara sa mai dea rateuri. ! m-am lasat pagubas momentan sa mai caut explicatii ! cred ca o sa astept primavara sa mai vedem atunci cum se comporta ! ... stima ! ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xadix Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Am avut si eu, in mare, aceeasi problema. Adica pornea la sfert, dar se oprea, la inceput, in scurt timp. Apoi, situatia s-a agravat si a inceput sa se opreasca si in mers. Pana n-a mai tras deloc, ca o Dacie cu jiglerele infundate... Am fost cu ea la un service de pompe, au cautat hiba, schimbat conducte, pus supapa de sens, tot felul de chestii. Degeaba! Pana la urma, s-a dat jos pompa, schimbat garnituri si site(era super-imbacsita de mizerie pompa) si acum totul e brici. Spuneam in mare am avut aceeasi problema pentru ca a mea nu scotea fum alb. Dimpotriva, era cam negru cand o lua razna... Poate mai ai si alte probleme, un injector, ceva. Daca vrei si ai drum prin Capitala, te pot indruma catre service-ul cu pricina, m-a costat 400 de lei operatiunea. salut.Am si eu aceeasi problema.Unde ai gasit setul de garnituri? mersi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darius Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 (edited) Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Nu am cautat eu garniturile, le-a pus mecanicul. Eu doar am lasat masina la ei, nu am intrebat de unde le-au luat si cu cat, imi pare rau... Am lasat putin mai sus numarul de telefon... Abia apoi am vazut... Alba... e cam complicat sa ajungi la el, in cazul asta... Edited February 1, 2012 by Darius "Umblati cu bine!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marse Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Cred ca despre ACESTE garnituri este vorba. Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korben Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? dupa o mie si unu de ani de intrebari si cautari de raspunsuri la problema cu care am inceput acest topic... in sfarsit enigma vietzii mele s-a incheiat cu bine. am rezolvat=o mai simplu ca niciodata. nu era stricata pompa de injectie, nu erau duse garniturile, nu e din computer, etc etc variante. din cate am inteles si am descoperit... pe pompa de inalte este prinsa si o pompa care trage combustibil catre cea de inalte. ei... acea pompa de carburant... ne mai facand fata la temperatura scazuta, ci doar abia cand se incalzea complet motorul si pompa de injectie... in clipa de fata este ajutata de o alta pompa de carburant, care am montat-o inainte de flitru de moto, si conectata printr-un regulator de tensiune ca sa lucreze cam la 75% din capacitate, isi face treaba de minune. nu mai trebuie sa astept ca motorul sa se incalzeasca, masina nu mai face figuri si balbaieli si fumaraie alba, pot pleca imediat cu ea... etc etc numai de bine. ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________ ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
victor cojocaru Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? ...salutari !!! problema cu pornirea dubioasa cand e rece motorul tot n-am rezolvat-o ! m-am intalnit cu o persoana destul de capabila pe Mitsubishi... dar nimic nimic... ! singura chestie care mi-a spus-o era ca pompa de injectie are niste reglaje mecanice pe ea si ca probabil din cauza uzurii... sa nu mai functioneze in parametrii respectivi. am mai observat totusi... ca nu trebuie sa stau sa se incalzeasca complet motorul ca sa pot pleca cu ea fara probleme...! cand acul la apa este deja ridicat la 50% din cursa lui... e ok sa plec fara sa mai dea rateuri. ! m-am lasat pagubas momentan sa mai caut explicatii ! cred ca o sa astept primavara sa mai vedem atunci cum se comporta ! ... stima ! va salut!unde este situat senzorul pentru acul de la temeperatura? cel cu doi pini parca?mie nu mi se mai ridica...de fapt, tremura, se ridica 2mm si apoi cade si tot asa...mersi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel d Posted November 5, 2016 Share Posted November 5, 2016 (edited) Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ??? Pentru viitoare probleme. Ultima poza e cu surubul care trebuie desfacut de la conducta de tur, la intrare in pompa de injectie. Trebuie desfacut surubul, scos arcul cu o sarma si sub arc se afla o sita. Aia se imbaxeste si nu mai trage motorina cum trebuie. Atentie, trebuie lucrat cu rabdare sa nu intre mizerie in pompa sau sa se ajunga la deteriorarea sitei. De curatat/inlocuit, va descurcati. Eu am curatat-o ca nu sh de unde sa iau alta, momentan si nici nu stiam sigur daca e sita acolo si despre ce-i vorba. Am desfacut, am curatat sita, am montat la loc ( atentie : sunt 3 saibi de cupru care trebuie puse la locul lor) si merge foarte bine. Trage putin mai bine si cand e turat si il tin asa, parca nu il mai strange cineva de gat. Garniturile se schimba din cate mi-a zis un pompagiu, cum i se spune pe forum, doar cand curge pompa. S-a rezolvat la unii dupa schimbarea garniturilor, deoarece au fost curatate sitele din pompa, de mizerie. Edited November 5, 2016 by Gabriel d You can go fast :Hr , but I can go anywhere :jp1:ha3:ap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts