yo2bt Postat Iunie 6, 2007 Partajează Postat Iunie 6, 2007 Salut cu respect pe toata lumea si va multumesc ca sunteti aici. Sunt Adi Popa din Arad. Cu permisiunea voastra am mai venit cu un prieten, un PATROOOL Y60. Am invatat multe de la voi si inca mai am de invatat. Pasiunile mele patimase sunt radioamatorismul, offroad-ul, fotografia, drumetia ... Felicitari initiatorilor si administratorilor acestui forum. 73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi ORCA - Off Road Club Arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
yo2bt Postat Iunie 6, 2007 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2007 ce-am fost... si ce-am ajuns... :D :D :D 73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi ORCA - Off Road Club Arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
yo2bt Postat Iunie 6, 2007 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2007 Admir de ceva timp masinile voastre si pasiunea cu care va ocupati de ele. Acest hobby cere multa munca, pasiune si daruire. De bani nu discutam aici... :D :( :oops: Am incercat sa fac din Patrol o masina de tura, care sa nu ma lase la greu, si in mare parte am reusit. Suspensia este OME +2'', toate bucsele din poliuretan, jante Mangels 4x4 triangular 10x15, cauciucuri BFGoodrich MT 33x12.5 R15, troliu Warn XD9000, Safari Snorkel, etc... Motorul este ok, nedesfacut. Are aproape 280000Km. Am blindat EGR-ul si intentionez sa-i pun intercooler. Mai am de facut o gramada, dar... care-ar fi farmrcul daca n-am mesteri tot timpul la ele :?: 73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi ORCA - Off Road Club Arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...