Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Problema la pornire, wj 2,7 crd


caciapercius
 Share

Recommended Posts

Am observat inca de prin luna octombrie ca masina mea dimineata nu mai porneste asa de bine.

In mod normal pornea in sa zicem 2 secunde ....acuma dureaza vreo 4 , 5 secunde sa invarvta pana porneste, si asta indiferent cat de cald e afara, au fost si dimineti cu 15 grade si tot pornea mai greu.

Dupa ce am pornit dimineata, nu mai am treaba cu ea, porneste foarte bine toata ziua..si mentionez ca acest simptom a aparut asa din senin, pana inainte de a-l observa pornea foarte bine si dimineata.

Bujiile le-am schimbat, am crezut ca e de la ele...dar se pare ca nu-i de la buji..A mai patit cineva asa ceva...ati putea sa-mi dai vreo sugestie? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Buna ziua !

 

 

Posibil ca instalatia de alimentare sa prinda ceva aer la stationare mai indelungata, si pana la eliminarea acestuia este necesar ca motorul sa invarta mai mult decat normal la prima pornire.

 

In paralel, poate si pompa de alimentare sa fie putin obosita si sa dureze mai mult pana aduce motorina la partea de inalta presiune.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

neata si sarbatori fericite.

 

nu stiu daca are sau nu legatura, dar si la mine facea la fel in 2009, cand am luat masina. pana intr-o dimineata cand nu a mai facut deloc: a trebuit sa schimb bateria!... de atunci nu a mai facut. din cate stiu, la diesel trebuie un curent de pornire mai mare decat la benzina, asa incat bateria trebuie sa dea zdravan de tot, mai ales ca avem motoare mari.

jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Buna ziua !

 

 

@klinutzu:

 

 

Intr-adevar, o baterie sanatoasa trebuie sa invarta cu spor motorul. In alta ordine de idei, daca si 2.7 e considerat motor mare, inseamna ca s-au schimbat standardele si pe mine nu m-a anuntat nimeni. Sau depinde de la om la om...

 

Eu zic asa: de la 2.0 pana la 4.0 sunt motoare mici, de la 4.0 pana pe la 6.0 ar fi cele medii, iar peste 6.0 incep alea serioase. Sub 2.0 nu consider ca se cheama motor, ci "sursa de zgomot" si "consumator cu randament slab, mare consumator de combustibil".

 

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Bateria e noua si e de 100 amperi...deci exclus sa fie de la baterie...mai repede as merge pe varianta lui Dragos.

Asa ma gandeam si eu ....undeva pierde presiunea de motorina, trage aer si atunci dureza cateva secunde pana ce se amorseaza rampa de inalta presiune...

Sarbatori fericite...

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

salut si la multi ani!

 

se pare ca am fost si eu lovit de acelasi simptom: porneste foarte greu dimineata.

 

iata cum s-a intamplat: pana in data de 29 dec nu a avut nimic, masina fiind pornita zilnic, fara probleme. am plecat apoi in 29 spre bulgaria (borovets), am ajuns cu bine, fara probleme. insa in dimineata de 30 dec a pornit foooooarte greu, dupa vreo 5-6 incercari si a pornit de ziceai ca e camion vechi: parca mergea in 3 si scotea fum de ziceai ca e vapor. in cursul zilei pornea la sfert. acelasi lucru s-a intamplat si pe 31, si pe 1 si 2 dar si azi. o mentiune am: cel mai in fiecare zi a pornit din ce in ce mai repede (azi doar dupa vreo 4 secunde, la prima cheie). de la ce ar putea sa fie totusi tinand cont ca in bucuresti au fost si nopti cu "-" si nu am avut probleme?

jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Si a mea pornea mai greu cand a dat frigul - din 3-4 incercari. Si scotea destul de mult fum alb. I-am schimbat bujiile si antigelul si porneste brici acum.:banana

 

Oricum, bujiile erau praf si pulbere - nu stiu cand au fost schimbate ultima oara (sau daca au fost schimbate pana acum).

Jeep Grand Cherokee WJ
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

recunosc ca la diesel sunt cam praf... am o singura bujie sau cati cilindrii atatea bujii? la cati km trebuie schimbata/te? daca e una singura unde este situata?

 

sau un link cu un manual care sa cuprinda si motorul de 2.7 crd, ca am gasit doar pt benzina...

Edited by klinutzu
jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Cati cilindri, atatea bujii. In cazul 2.7 CRD sunt 5 bujii (5 cilindri). Cum te uiti la motor, sunt in partea dreapta, langa rampa. Eu recomand un mecanic pentru lucrarea asta. Ultimele 2 bujii sunt foarte greu acesibile. O bujie decenta (Bosch, NGK) e cam 50 RON (din fabrica vin cu Bosch).

 

Nu stiu daca exista o regula la cati kilometri sa schimbi bujiile. Probabil cand masina porneste greu (mai ales cand e mai rece afara) e un semn destul de bun sa schimbi bujiile.

Jeep Grand Cherokee WJ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

salut din nou.

 

sunt pe cale de a schimba bujiile si vreau sa fiu foarte sigur ca din cauza lor porneste greu.

 

am observat insa ceva, mai ales in perioada asta cand este foarte frig: daca pun contact de cateva ori inainte de a porni motorul si il las cateva secunde pana se stinge becul de la bujii, porneste mai usor decat daca as da direct la cheie.

 

acest lucru inseamna ca porneste greu din cauza bujiilor sau poate fi si de la pompa?

jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Buna ziua !

 

 

Definitiv bujiile sunt de vina. Le schimbi toate, nu numai una- doua. Si alege un nume bun, nu trompete...

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Edited by Heavy D.
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Buna ziua !

 

 

Beru e nume bun in bujii. Eu am mers pe Febi acum vreo trei sau patru ani, cand i-am oferit motorului Renault din Cherokee motive sa nu ma mai injure.

 

Cu un an inainte, pusesem ceva no name italian, si dupa circa trei saptamani, din patru mai mergeau doar doua... Noroc ca era prin martie, si am tot amanat schimbul pana prin decembrie, cand am pus Febi-urile de care scriam mai sus.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am cumparat bujii si m-am apucat de schimbat: primele 3 cred ca ies mai usor, dar 4 si 5...

 

in fine. am pus cheia pe bujie si am desurubat. doar ca desurubez de vreo 20 minute fara sa mai iasa bujia odata!!!!!! cat de mult trebuie dat ca sa desurubez? are vreun click? trebuie tras cu vreun cleste?

 

revin tot eu: am reusit pana la urma sa schimb 4 din ele... pt bujia nr 5 trebuie scoasa pompa de inalta presiune. oricum m-am chinuit cu ele, pt ca nu am scos nimic...

 

in alta ordine de idei: este vreo problema daca o las neschimbata pana la primavara? mi-e cam frica sa scot pompa acum...

Edited by Heavy D.
jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

Buna seara !

 

 

Si pana la primavara iti trece frica ? Lucreaza intr-un atelier incalzit, si ai rezolvat treaba.

 

Presupunand ca bujia 5 este OK, nu-i chiar asa rau. Dar daca e defecta, deci nu functioneaza, poate va "sabota" un pic pornirea motorului.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Re: Problema la pornire, wj 2,7 crd

 

ok, am facut proba, a pornit "la sfert". acum am alta problema: din ziua in care mi-a facut probleme si nu mai pornea (joi), a ramas becul martor "check engine" aprins. oricum cu masina, dupa ce am pornit-o atunci, nu am mers decat pana acasa in garaj si atat. tensiunea in baterie scazuse mult atunci si din cate am inteles ar fi de la protectia cutiei? de la ce altceva ar putea fi si ce as putea face sa dispara?

 

p.s.: astazi, dupa ce am mers putin la sosea, becul nu mai este aprins...

Edited by klinutzu
jeep grand cherokee 2.7crd 2004
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
Bună ziua, rog pe cineva din grup sa mă ajute cu ceva sfaturi, am un wj 2.7 crd achizitionat recent cu câteva probleme, i-am pus baterie știind de la fostul proprietar ca imo este desperechiat cu cheia, ieri am vrut sa îl pornesc dar nu cuplează electromotorul adică face ceva de genul clanc, clanc, clanc și nu învârte, l-am dat jos l-am curățat, probat totul ok, pe mașină dacă îi fac pe direct + la bobina învârte motorul fără probleme Cum pun firul care vine din contact nu mai merge, ce poate fi multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

Si eu am o problema similara. A aparut din senin. Tot WG - 2.7 CRD Laredo de Mercedes.

Masina porneste greu dimineata, sau daca a stat o perioada mai lunga de timp.

Comportamentul este urmatorul: Masina porneste la sfert, merge doua secunde si se opreste. Dupa aia trebuie sa dau vreo 5-6 secunde la automat ca sa porneasca. Dupa ce se incalzeste, porneste perfect.

Nu am check engine, masina trage bine, nu scoate fum.

Am schimbat: Bujii incandescente, pompa de joasa presiune (aia mecanica din fata motorului), supapa sens de deasupra filtrului, filtrul de combustibil. S-au verificat furtunele de combustibil sa nu piarda presiune.

 

Ce sa-i mai fac ca deja ma dispera?! Cineva mi-a dat un kit de garnituri (vreo 30-40) de reconditionat pompa de inalte. Are rost sa schimb si alea? Nu am nicio scurgere pe acolo... Mecanicul a zis ca sigur nu e de la aia.

Ii dau o gaura intre stergatoare si ii scot si injectoarele (toate) sa le verific si sa-i schimb saibele de foc?!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use