Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

GAZ 66 ex army autorulota expeditii


mihai ionescu
 Share

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Dupa lungi perioade de de reglaje ale motorului, probe si multi nervi la benzinarie am dat jos performantul motor v8 de 4254 cmc (115 hp) si cutia de viteze si am montat un motor de Magirus Deutz 6.2 cmc turbo diesel 6 in linie (racit cu aer) de 180 hp cu tot cu cutie 5 trepte (sincronizate), cumparat nou 0 km de la armata germana.

Acum masina a cu totul altceva consuma in jur de 14 l la 100 km si daca e cazul poti rula cu 140 km / h fara jocuri in directie sau dezechilibru la franare (servo directie si servo frana )

Demarajul e ceva neobisnuit pentru un camion in sensul ca accelereaza ca un autoturism :grin: iar in teren cuplezi reductorul doar daca trebuie sa tractezi ceva foarte greu.

Momentan furgonul e dat jos de pe sasiu pentru a-l utila ca rulota si pentru a putea confectiona intre traversele sasiului deasupra cardanului un rezervor de crom pentru apa potabila aproximativ 150 l si un rezervor pentru apa uzata.

Gazul este dotat cu troliu mecanic si sistem de umflare a rotilor de la 0,5 la 3 atm

 

Printre viitoatele dotari :

locuri de dormit pentru 4 persoane

bucatarie complet utilata

baie cu dus wc si chiuveta

multe spatii depozitare

sistem auxiliar de incalzire

aer conditionat in cabina

clima clima stationare pentru bena (rulota)

instalatie electrica 12 v si 220v

generator 220v si 380 v

2 rezervoare motorina de 200 l

peste furgon portbagaj aluminiu cu scripete cu troliu pentru barca pneumatica

alte cauciucuri , proiectoare , faruri xenon , lazi depozitare pe cabina,

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Superb utilajul! Felicitari pentru achizitie... si asteptam pozele finale! Am o banuiala ca va iesi ceva extrem de frumos si util!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Fain proiectul .... si ai inceput cu ceea ce trebuie .... inlocuirea motorului. Ai rezolvat si-n acte acest aspect? (RAR & co). Sper ca inlocuirea cutiei nu a afectat transmisia 4x4.

 

Stiu ca e meschina intrebarea ... dar totusi e o chestie importanta .... care e bugetul alocat pentru toate modificarile?

 

Te astept cu mare interes cu detalii despre "desfasurarea ostilitatilor"

 

Eu sunt interesat de un astfel de proiect pentru un modul dotat si utilat pentru extractia si conditionarea mierii. (linie de extractie si imbuteliere cu climatizare)

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

ia uite aci niste idei: http://www.russianmilitarytrucks.com/gallery/index.php/ConversionofGAZ66?page=3

 

preview:

 

DSC_0005.jpg.dd989578cae1735099d87eb7d499d3ee.jpg

 

si aici alt Gaz66:

http://www.russianmilitarytrucks.com/gallery/index.php/gaz-66-and-stuff-from-lithuania

 

desi banui ca ai deja niste "planuri" ce sa faci cu utilajul, poate mai vezi pe acolo niste chestii interesante.

 

bafta!

Edited by l_stoian79

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

i am montat un motor de Magirus Deutz 6.2 cmc turbo diesel 6 in linie (racit cu aer) de 180 hp cu tot cu cutie 5 trepte (sincronizate), cumparat nou 0 km de la armata germana.

atm

 

Salut!

Imi poti da mai multe detalii despre acest motor?Mai exact despre sursa lui:grin:, daca se poate.Am si eu un Gaz 66, folosit ca statie radio portabila si in armata si de mine, si m-am gindit sa-i fac si eu un upgrade la motor, desi, judecind dupa ce km fac cu el, nu stiu daca merita.Pe de alta parte, daca ar avea un consum mai rezonabil, ma gindesc si eu sa-l fac autorulota.

Succes cu modificarile,poate reusesti sa faci fotografii si sa ne tii la curent.

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Foarte inspirata alegerea motorului de Magirus. Am avut o autoplatforma cu motorizarea asta si am ramas impresionat de fiabilitatea motorului si de consumul mic chiar si in sarcina.O sa fiti placut surprins de pornirea lui la -15 grade mai ales ca are 0 km.In rest spor la treaba si asteptam noi poze cu proiectul.

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

@mihai ionescu: in functie de starea "cutiei" din spate, si bineinteles de buget, poti sa consideri ca varianta sa reconstruiesti cutia pe o structura din profile de Aluminiu inchise cu panouri sandwich de Aluminiu/spuma/Aluminiu....

 

ai obtine astfel o structura mult mai usoara (practic cobori centrul de greutate al utilajului), izolata termic si fonic...si nici nu mai ai problema ruginii... ma rog, poti folosi scheletul metalic si doar anumite panorui/pereti sa le inlocuiesti cu Aluminiu....

 

spor!

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

@mihai ionescu: in functie de starea "cutiei" din spate, si bineinteles de buget, poti sa consideri ca varianta sa reconstruiesti cutia pe o structura din profile de Aluminiu inchise cu panouri sandwich de Aluminiu/spuma/Aluminiu....

 

ai obtine astfel o structura mult mai usoara (practic cobori centrul de greutate al utilajului), izolata termic si fonic...si nici nu mai ai problema ruginii... ma rog, poti folosi scheletul metalic si doar anumite panorui/pereti sa le inlocuiesti cu Aluminiu....

 

spor!

 

 

"Cutia" , cel putin la gazul meu, e tot din aluminiu, izolata termic,probabil si fonic.....Nu prea are probleme cu rugina, eventual ceva pe la capace si sist de inchidere!

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Asa este, bena e izolata si placata cu aluminiu

 

acum lucrez la proiectul de amenajare al interiorului rulotei

 

1637406248_tn1.jpg.2c464aa23d981692192461e770c3dacb.jpg

 

Am inceput cu proiectul :grin:

 

 

 

2.jpg.dd3afac4a136e7e30c7c914944a30839.jpg3.jpg.87401e71f40e9d9bae0d5a291e905827.jpg1.jpg.d25215b13868cb0a5e73c1bde6ca500f.jpg

pencil.pngdimensiuni furgon :

8.3 mp

3.67m lungime

2.26m latime

1.8m inaltime

Edited by mihai ionescu
Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

:rsp Toata stima! Mult succes si sa pui poze cit mai multe. Apoi, sa ai noroc si finante si timp s-o folosesti, si daca se poate sa ajungi chiar si pe aici!

Cind uitam sa ne jucam incepem sa imbatrinim...
Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

@mihai ionescu: ce material vrei sa folosesti ptr peretii despartitori?

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

Re: GAZ 66 ex army autorulota expeditii

 

Profile de aluminiu pentru rezistenta si PAL pentru compartimentare si mobilier

 

sincer PAL-ul ala nu stiu daca e indicat...e usor de procurat, relativ ieftin, usor de prelucrat...daaar...e greu, absoarbe apa, daca e prea subtire nu e destul de rigid (se indoaie rafturile sub greutate), nu stiu cat de ignifug e in caz de incendiu Doamne fereste.

 

daca tot te-ai gadit la profile de Alu, poate poti considera cel putin ptr peretii despartitori tot placi sandwich de Aluminiu (de alea cu plastic intre 2 coli de Alu), si chiar si la o parte din mobilier poti folosi tot asa ceva (dulapuri, chiar si patul). Ptr pereti despartitori poti folosi de asemena placi de policarbonat opace tip fagure (goale interior), sunt usoare, n-au treaba cu umezeala, se prelucreaza relativ usor, cu focul au rezistenta ceva mai mare decat PAL-ul.

 

Bineinteles, pretul poate fi ceva mai mare.

 

bafta! :h5

Edited by l_stoian79

"Explore.Dream.Discover."-Mark Twain

cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian :n1

"my precioussssss" :jp1: http://picasaweb.google.com/stoian.l.m :bannana

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use