Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme ulei


bursul
 Share

Recommended Posts

In motor acum am ulei Mobil 1 full sintetic 5W40.

L-am schimbat in octombrie 2010.

Am parcurs cu el 4000 km

Am mai pus si Duralube in motor

Ieri a inceput sa mi se aprinda becul de la ulei :( la relanti

Am completat cu 0,5 l ulei ,dar se tot aprinde becul

Daca turez peste 1500 rot/min se stinge

Motorul are 270.000 km,dar mie mi se pare ca inca are vlaga in el.

Presiunea dupa ce se incalzeste motorul ,se stabilizeaza in jurul la 2

Motor ce trebuie "facut" sau uleiul prost si "imbatrinit"ce necesita schimbat ??

Multumesc !

Mitshubishi pajero sport ,2500cmc ,115 cp,an 2000
Link to comment
Share on other sites

Re: probleme ulei

 

Poti sa incepi cu schimbarea sondei de ulei, sa nu fie defecta(cheltuiala minima), apoi urmeaza pompa de ulei sau cuzinetii.

Land Rover Discovery td5 1999

Jaguar XJ8 2002

Ford Mustang Ecoboost 2017, Land Rover Discovery Sport (benzina) 2017

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme ulei

 

Prima miscare ar fi masurarea reala a presiunii de ulei cu un manometru direct , legat in locul sondei . Daca manometru indica valori normale la relanti ( si dupa simptome cam asa ar trebui , e foarte posibil sa fie sonda defecta - sau/si verificat toata electrica implicata ) , ai scapat de problemele mecanice .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: probleme ulei

 

Salut, eu aceeasi problema am avut la un mercedes. Am schimbat uleiul,am pus un flacon de duralube si am plecat la drum. Dupa 40km s-a aprins becul la ulei in mers am intors masina si am reusit sa ajung acasa dar motorul a fost compromis. avea o bataie accentuata. Eu cred ca la mine duralube-ul a fost cauza probabil a fost sorbul imbacsit si cu duralube sa opturat de tot.

incearca sa schimbi uleiul din nou si sa bagi solutie sa speli motorul. eu de cand am patit treaba asta nu mai bag duralube in nici o masina. nu exclude nici varianta sondei de ulei. bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: probleme ulei

 

Multumesc !

Am rezolvat problema.

Era senzorul de presiune de la ulei, plus niscaiva intreruperi pe traseele electrice (e posibil de la fostii soareci din garaj).

Senzorul second-hand 400 lei(cica unul nou e vreo 860 ?) plus manopera 180.

Mult putin ,nu stiu !?

Bucuros ca nu a fost ceva mai costisitor.

Mitshubishi pajero sport ,2500cmc ,115 cp,an 2000
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...

bec ulei

 

Buna ziua

Acum 4 zile mi s-a aprins becul de la ulei timp de 1-2 secunde apoi s-a stins.

La prima oprire dupa 1 km si dupa oarece pauza am controlat nivelul si era in limite normale.

Uleiul l-am schimbat in august Mobil 1 sintetic 5w40 (ulei pe care il pun de cind am luat masina-4 ani ),am facut cam 2000 km de la schimb , acum vreo 2 ani am pus si duralube.

Presiunea imi sta constant la 2-2,5 bari.

Astazi aceeasi pb timp de 1-2 secunde ,dar am privit instant si presiunea care se ridicase la 4-4,5 bari cit a fost aprins becul rosu

Apoi am redus turatia de la 2500 la 2000 a revenit la 2-2,5 bari si fara problem am ajuns acasa.

Cind pornesc uneori imi patineaza cureaua de la ventilator ,pt putin timp,dar...

Nu a crescut deloc temperature la apa (antigel)

Ce poate fi ??

Multumesc !

Mitshubishi pajero sport ,2500cmc ,115 cp,an 2000
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: probleme ulei

 

daca se poate ... sa pun o intrebare aici tot legata de ulei ...

De curand a inceput sa se aprinda un martor in bord care ar trebui sa semnifice "Ulei putin" ... Culmea este ca se aprinde dupa ce merg cu masina in jur de 50/100 km ...

Problema este ca tocmai ce am facut schimbul de ulei / filtre (Magnatec 10w40) ...

Mai precizez ca se aprinde/stinge cand doreste el (dupa cei 50 km) ...

 

asdasdsad.jpg.c4cb3cb2771072bf2f3aa2c01a0b930d.jpg

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: probleme ulei

 

De obicei galben putin, rosu fara sau fara presiune adica problema :)

Probleme posibile: senzor defect, sorb ulei din baie infundat/plin de mizerie, pompa de ulei defecta.

La prima posibilitate doar se aprinde si nu se simte in functionarea motorului, la celelalte doua sunt insotite de zgomote cauzate de lipsa de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...

Buna seara,

Si eu am problema asta cu senzorul de ceas. Doar ca la magazin nu- mi da respectivul senzor pe masina mea( Pajero Sport 2005 , 2,5 l 115cp. Am cumparat unul si ne u compatibil. Am gasit un cod de pe o masina asemanatoare, l-am comandat dar tot nu e compatibil cu ceasul din bord. Daca ma poate ajuta cineva cu un senzor sau un cod OEM corect raman dator.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use