Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inlocuire suspensie


mariusradovici

Postări Recomandate

Re: Inlocuire suspensie

 

Avand in vedere ca am un Galloper scurt ma intereseaza si pe mine ff mult treaba asta:) Sa inteleg ca aceste amortizoare cu arc incorporat permit renuntarea la barele de torsiune pe fata?? Nu radeti daca e o aberatie ce am scris eu aici :)) Ar mai fi interesant de aflat cat costa aceste arcuri si de unde se pot procura...

cipterente@yahoo.com

Editat de pescarul
MA RAD DE MA STRIC:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inlocuire suspensie

 

salutare,

eu am un mk2 2.8 TD din 1998 care este foarte lasat de spate.

Ai o solutie si pentru suspensia spate?

gdkonf@yahoo.com

Ciprian

 

Daca e lung poti pune niste arcuri de Nissan Patrol ...se va ridica destul de bine :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Inlocuire suspensie

 

As avea o intrebare la care mecanicii din Zalau nu au putut da un raspuns. CIT TREBUIE INALTATA FATA la MITUBISHI PAJERO din barele de torsiune in functie de INALTAREA SPATELUI masinii. Exista o formula de calcul sau se face "la ochi" ? Cineva mi-a zis ca i s-au reglat barele de torsiune cu fata destul de ridicata dar nu dupa mult timp i s-a lasat jos de fata, mecanicul i-a zis ca "s-a asezat " masina- lucru normal in acceptiunea lui. Pe mine ma intereseaza eventuala reglare a suspensiei in parametrii conceputi de fabricant, fac cu ea vanatoare nu off-road extrem.

De asemenea mi se pare ca dupa o interventie la frine, nu se reuseste scoaterea aerului in totalitate, pedala e mai elastica. Exista o ordine a aerisirii, limitatorul nu incurca operatiunea?

Intrebarile par poate puerile pt unii, pe mine raspunsul la ele m-ar ajuta....Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inlocuire suspensie

 

Daca e lung poti pune niste arcuri de Nissan Patrol ...se va ridica destul de bine :wink:

 

Confirm cele spuse. Eu am mk1 lung cu arcuri elicoidale si amortizoare de patrol pe spate. Fata este stoc si nu este diferenta foarte mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inlocuire suspensie

 

eu care am inceput discutia..cum important este distributia greutatii pe axe ideea e sa ridici fata si sa se evite ridicarea excesiva de spate, ridici din barile de torsiune,strans suruburi,pana la aprox 1cm de limitatorul de jos daca e prea mult rigidizezi masina si se schimba geometria rotilor+planetare supra solicitate, cu coillover din pacate nu prea faci mare faza pentru ca nu poti pune un arc suficient de gros(distanta mica telescop/brat) ca sa renunti la barile de torsiune..deci strans din bari,mutat 1,2..dinti daca se lasa. pe spate poti face "orice" cu suspensia.

off topic,se aeriseste sistemul de franare de la cea mai indepartata roata fata de pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inlocuire suspensie

 

Multumesc, nu puteti posta o poza din fata? M-ar interesa unghiul facut de brate cu orizontala. Cartea tehnica nu da distanta surub brate-sol? Sau distanta marginea aripilor-sol fata si spate. Expunerile prea generalizate lasa loc improvizatiilor care pot fi periculoase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare