Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)


Andrei Robert
 Share

Recommended Posts

O noua achizitie,un Pajero scurt 3.5 24V,fabricatie `98,blocant central si spate de fabrica----->virgin in off road:banana

Adus de cca 4ore sin Sibiu,deja urmaresc cu mult interes discutiile de pe forum dar niciunde nu gasesc exact ceea ce-mi trebuie pt noul proiect.

Masina fiind stoc ma gandeam sa incep cu un kit de inaltare,troliu fata+spate(pe care le am deja din proiectul anterior,o Vitara V6),roll cage interior+exterior,jante cu ete negativ,swampere,scut motor...

Cert e ca imi doresc sa o echipez de OPEN pana la etapa de la IASI!!!:grin:

 

Astept cateva sfaturi,pareri tehnice si zone de achizitie pt d-soara.

Maine voi posta si cateva poze.

 

P.S.: Multumesc Flash4x4,Vitalies,Mishu si Adi V6 pt suportul de la locul faptei!!!

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Oho , masina arata foarte bine !

Vezi topicul meu pentru inspiratie . Nu stiu daca poti folosi insa kit-ul de Vitara . :(

Pentru Open insa mai trebuie si rollcage ,niste Simexuri ( nu cred ca faci fata cu BFG-urile din pacate) , troliu bengos pe fata si ceva recomandabil si pe spate , terratrip , garmin bengos si mult succes fiindca timpul este extrem de scurt !

Ce iti recomand baga un body lift de 5 cm poliamida (vezi Roly parca avea ) + kitul de suspensie . Cu 33'uri la mine a fost nevoie de "coafare" overfendere originale + ridicare din bari torsiune . Dupa de am pus bullbar in fata si troliu iar atinge in rahaturile de presulete din fata . Dar probabil ca daca tu o pregatesti de open te gandesti sa mai si decupezi din table .

Sa o stapanesti sanatos , arata excelent !

Edited by Bobinator

B.B.B. -BIG BAD BUG!

T44

Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Oho , masina arata foarte bine !

Vezi topicul meu pentru inspiratie . Nu stiu daca poti folosi insa kit-ul de Vitara . :(

Pentru Open insa mai trebuie si rollcage ,niste Simexuri ( nu cred ca faci fata cu BFG-urile din pacate) , troliu bengos pe fata si ceva recomandabil si pe spate , terratrip , garmin bengos si mult succes fiindca timpul este extrem de scurt !

Ce iti recomand baga un body lift de 5 cm poliamida (vezi Roly parca avea ) + kitul de suspensie . Cu 33'uri la mine a fost nevoie de "coafare" overfendere originale + ridicare din bari torsiune . Dupa de am pus bullbar in fata si troliu iar atinge in rahaturile de presulete din fata . Dar probabil ca daca tu o pregatesti de open te gandesti sa mai si decupezi din table .

Sa o stapanesti sanatos , arata excelent !

 

Mersi,mersi Bobinator!!!

Cateva idei am eu legat de proiect dar am nevoie si de idei noi.

Vitara din poza de la avatar a fost proiectul meu pe 2011 pt OPEN,iar de acolo am ramas cu troliu fata+spate,terratrip...chestii minore:grin::grin::grin:;acum ma gandesc la un decupaj sa o mai slabesc putin din greutate.

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Cea mai tare preparare pentru competitie ... dai caroseria aia frumoasa si grea jos si pui o juma de caroserie de Samurai (gasesti cu 50 de Euro pe la dezmembrari) , faci un rollcage integrat si gata ... poti sa pastrezi caroseria de mitsu intacta si o poti pune la loc cand te saturi de competitie.

Club Sportiv x3m

Valcea

Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Cea mai tare preparare pentru competitie ... dai caroseria aia frumoasa si grea jos si pui o juma de caroserie de Samurai (gasesti cu 50 de Euro pe la dezmembrari) , faci un rollcage integrat si gata ... poti sa pastrezi caroseria de mitsu intacta si o poti pune la loc cand te saturi de competitie.

 

Buna idee Catalin.V!!!Numai ca la kilogramele mele:ha:,sa nu mai plusez pe ale copilotului...ar trebui ramforsata destul de bine caroseria de samurai.

Am avut acum 4 ani un Samurai pregatit de OPEN si n-as mai vrea sa ma reintorc,desi ar fii doar o caroserie :grin: :h5

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Bravo man, ai vazut ca te descurci?

Ai colantat-o vad, sa nu o zgarii?

Bine ca ai scos geamurile din proprie initiativa si nu ai asteptat sa le spargi.

Da-i mai departe, esti pe drumul cel bun...

Edited by Tavi D.
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa portocala...pe spate ai renuntat la troliu?

 

nu...nu...nu,Radu!!!

dupa Paste se ocupa Flash 4x4 la atelier de bara spate si troliu:grin:

 

Bravo man, ai vazut ca te descurci?

Ai colantat-o vad, sa nu o zgarii?

Bine ca ai scos geamurile din proprie initiativa si nu ai asteptat sa le spargi.

Da-i mai departe, esti pe drumul cel bun...

 

Le-am pus la vanzare geamurile spate Flashule sa mai fac un ban pt pe montaju troliului si bara spate la voi :grin::grin::grin::grin:

Edited by Astral
IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

:fr2:fr2:fr2prindem prima etapa din CN de la IASI:fr2:fr2:fr2

 

Mai avem de pus troliu spate,Terra Tripu`,snorkelu si go go go...:fr2:fr2:fr2

Cu cea mai mare placere il recomand pe mister Florin Cioaca din zona Chitila(tel 0722.781.596),care s-a ocupat de intregul proiect!!!TIMP F F F SCURT,SERIOZITATE,METICULOZITATE SI PRICEPERE,SA NU MAI ZIC DE SUPER PRETURI!!!

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Daca nu e cu suparare cat a costat frumusestea asta ?

Ce consum mixt are ? (oras/afara,nu offroad.)

Iti doresc sa iti aduca numai satisfactii...

Cum e sa cazi in sus ?
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Daca nu e cu suparare cat a costat frumusestea asta ?

Ce consum mixt are ? (oras/afara,nu offroad.)

Iti doresc sa iti aduca numai satisfactii...

 

Proiectul la ora actuala m-a dus undeva la 57.000 euro...

 

glumesc,sincer nu am pus pe hartie si nici nu mi-as mai dori sa fac asta dupa intamplarile cu proiectul anterior la Vitara!!!

 

Consum mixt aprox 14-16%.

Sa vedem la cat o sa se ridice consumul in regim de offroad...

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Depinde cit de ud este traseul,daca este uscat 40%,daca este ud poti ajunge si la 100%

 

100% consum pt un 3.5 pe namoale?

Cine a scos un asemenea consum?

 

punem GPL :ha::ha::ha:

Edited by Astral
IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Andrei ! nu te-ai documentat inainte sa-ti ei 3500:grin:

Si gpl este o solutie,pentru Dorobanti:ha:

 

Cristi! M-am documentat inainte sa aleg 3500,numai ca nu am facut nici o schimbare la caroserie,motor,esapament...incat sa-i cresc in asa hal consumul:grin:

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

100% consum pt un 3.5 pe namoale?

Cine a scos un asemenea consum?

 

Io cu ale mele multe pajero am consumat astfel:

-maxim ,,,800(optsutelasuta) fara gluma! in regim de bucovina 2008 ,,,noroi,,,noroi,,noroi,,in cur si in gura! troliat la greu ,si io si prietenii! ,,calculul de la plin la plin!

-minim 5 litri/ora in regim de competitie offroad open

-aproximativ 4 litri in regim de amicala!

Consumul normal calculat este in litri/ora in offroad,,consum de km/h este inutil si irelevant! Mai ales daca ai CV automata si mergi in reductor(recomadabil 100% offrod),Pajero permite mersul,pentru ca la benzinare in LOW la 5500RPM ai cam 90 Km/H(functie de gume) ,,suficient in traseul si padurea din RO.

La un 3000 V6 consumi in o zi de traseu open cam 25-30 litri,la 3500 cam 22-25 litri,,,relativ!

la dizele normale cam 3/h ! la alea intzepate si cu grupuri scurte tot acolo i consumul ca la benzinare!

Avantaju! tot la benzina!mergi in low peste tot! motorsporturile se fac pe benzina! nu trebe turbine si ai plaja de turatie,cuplu si reprize fara sa i dai in cap la dizel! ce trebe este..motor mare ,puternic,benzina,turatie,cuplu,CV automata ,pilot bun , si mai ales in offrod NAVIGATOR! Poti pentru ca sa uiti toate calitatile masinii si a pilotului daca nu ai un dirijor pe masura!

Te bate unul mult mai slab in CP (cai putere)!!! dar care are un copilot care sa stie sa tzina cardanul in vant, sa simta si sa miroase ce se intampla in traseu,sa fie indian,cosmonaut,atlet,orientat in spatiu,comunicativ,surd la injuraturi,receptiv la laude,scufundator,alpinist,mecanic auto,electrician auto,puternic,echilibrat,sa aiba dictie,respectuos cu tine si tigru cu adversarii,sa aiba tzigari si chibrite tot timpul,sa nu injure,sa nu bea(tu liber) sa pregateasca masina inainte de start,sa te trezeasca inainte de start,,,adica un fel de Semaca copilotu'perfect!!! OK!

Daca ai pasiunea offroad-motorsport nu te mai intereseaza consumul masinii,sunt multe alte keltuieli cre trebe sa le ai in vedere!

Urarea mea este ,,sa iti creasca mika mare si sa dai la cine n'are!

Hasta la vista Senor!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Un nou proiect pt Pajero 3.5 24V (`98)

 

Andrei,

 

Cand schimbi si tu poza din avatar si bagi un alt refren gen: Drumurile tale toate si ...Pajero 3500? :bravo

 

Te duci la CORB?

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use