Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

O noua Vitara - Prezentare si ceva planuri

danyab

Postări Recomandate

Va salut,

De curand am achizitionat si eu o Vitara e din '99 e cu motor de 1.6, 59 KW inca habar n-am daca e 16V sau 8V, e cabrio si e fara nici un fel de modificari, are cauciucuri 195/80 R15 cam slabe, o am de aproape o luna am facut cu ea niste teste, se comporta destul de bine, nu pare a fi ruginita peste o limita normala la anii ei si sincer desi sunt incepator cu masinile 4x4 si cu fenomenul de offroad imi place mult, mai ales ca e prima maxina 4x4 din viata mea.

Am observat ca scutura ceva mai tare, dar am inteles apoi ca e ceva normal, am vazut ca trepideaza unpic spatele la denivelari si chiar pe drum bun, in conditiile in care accelerez unpic mai agresiv, odata la decuplarea de pe 4x4 pe simplu am avut o problema cand treceam intr- viteza mai mare de a 2 incepea masina sa huruie si sa faca foarte urat ca si cum ar pica toate de pe ea, am oprit, am mers unpic inapoi mai agresiv, a mai facut si in mers inapoi odata dar pe urma n-am mai avut probleme, probabil era de la ceva clicheti pe acolo si n-am procedat eu tocmai corect, dar poate cei in masura stiu si vor explica fenomenul mai bine! In rest ceva sgarieturi, spoilerul unpic crepat si alte nimicuri.

In interior prea multe dotari nu are, in sensul ca nu are geamuri electrice nu are inchidere centralizata si alte astfel de dependinte.

Planuri:

* Izoltatie interior exterior

* Hard Top

* Scuturi

* Cauciucuri

* Inaltare caroserie

* Poate bari fata

* si in timp daca sunt multumit de masina poate diff blocabil

Referitor la planuri, in primul rand vreau sa izolez in aceasta vara masina si sa vedem unde e nevoie sa facem sudurile necesare.