Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitu Pinin vs. Pajero


wick7ed
 Share

Recommended Posts

Buna imi puteti da un sfat care este mai bun in offroad pinin sau pajero? Pentru ca as vrea sa imi iau (eau) si nu stiu pe care sa il iau (eau)? pajero 2.5 td sau pinin 2.0 sau 1.8 stima daca imi puteti rasp si daca a mai intrebat cineva pe forum si eu nu am vazut mii de scuze multumesc anticipat:) Edited by Tavi D.
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin sv. Pajero

 

Intrebarea ta e genul care naste alte cateva sute de intrebari inainte de a primi un raspuns... de exemplu:

1. Ce fel de off-road vrei sa faci?

2. Cat mergi pe strada, cat in off-road?

3. Pajero de care, ce model?

.

.

.

 

etc, etc...

 

Cred ca cel mai bine pentru tine ar fi sa citesti cat poti de mult forumul la rubricile respective si o sa-ti dai singur raspunsul. Cred ca o prima idee iti poti face vazand cate Pinin-uri se folosesc la off-road (in comparatie cu Pajero) si cat de mult se preteaza la modificari pt. off-road.

Bafta!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin sv. Pajero

 

Mersi de raspunsuri tuturor:) cred ca o sa imi iau un pajero din 95 in sus 2.5 td numai pt offroad nu extrem ceva mediu:) stima si multumesc inca o data de raspunsuri:tk

Edited by wick7ed
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin sv. Pajero

 

Da stiu ca un 2.8 ar fi mult mai potrivit pentru ce vreau eu dar sunt cam rare acuma sa vad ce englezoaica imi iau daca nu reusesc sa imi iau pajero poate ma pot baza pe un jeep grand cherokee 2.5 -120 cai turbo diesel momentan caut:) stima :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Da este frumos crocodilul da am gasit si eu o cioara :jp1 negru mat la 1400 http://www.autovit.ro/jeep-grand-cherokee-C24402157.html intr-o zi cand am timp merg sa o vad si sa o probez stie cineva e 4x4 permanent ? are diff blocabil ? scz ca intreb aici la sectiunea mitu dar nu vreau sa mai deschid alt topic la jeep...... stima :tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Au existat variante atat cu 4x4 permanent cat si fara permanent. Trebuie vazuta.

Din fabrica nu au avut blocant. Doar unele au avut LSD spate.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Atar daca te rog imi poti da niste detali despre kitul de inaltare(cost ,cm,si ce modificari ai facut) si poate ma lamuresti si pe mine ce inseamna rapoarte:tk multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Acum stau si ma gandesc ce sa imi iau pajero 2.5 2.8 td sau jeep grand 2.5td mentionez ca am nevoie de 4x4 bunicel pentru ca am mult de urcat cu el si nus pe care ma pot baza mai mult ,masina o iau numai pt off(mediu) acum astept pareri . stima:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Desi nu este topicul potrivit, daca te hotarasti sa-ti iei asa ceva, va depinde foarte mult ce roti vrei sa pui.

Pana in 30-31" este suficient un kit de 2" cu inaltatoare, care costa intre 200 si 600 Euro daca e cu tot cu amortizoare. Nu va trebui decat sa tai 2cm din coltul aripii fata atat.

Eu acum am un 3" cu amortizoare Rubicon Express care ajungea cam 1.100 Euro. La asta deja se coboara si cutia de transfer, se modifica bieletele antiruliu, se deconecteaza bara stabilizatoare spate, se scot rotile in exterior cu flanse, pentru stabilitate (isi modifica mult centrul de greutate). Deja masina va flexa intr-un mare fel si va pastra stabilitatea pe sosea.

Cand pui roti mai mari de 31", vei avea nevoie sa schimbi rapoartele in grupuri. Motorul va trage fooarte greu cu rotile mari, asa incat va trebui compensata modificarea cu cresterea rapoartelor. Ajunge cam 550 Euro/punte (adica 1100 euro pentru ambele punti).

Masina merita dupa parerea mea, atata timp cat esti constient de limitele ei.

Adica, mai mult decat am facut eu, cu motorul diesel, nu mai merita. Vei obtine o masina excelenta de ture, de open si de sosea. Dar daca vrei mai mult, atunci va trebui sa iei una cu motorul pe benzina si te gandesti la kit-uri de cel putin 4" si roti de minim 33".

Succes

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Daca te rog poti sa ma lamuresti ce sunt rapoartele? si eventual daca nu se potrivesc rapoarte de pa un grand 4000 banzinar sau sunt aceleasi? Mersi ca mi-ai raspuns la intrebari:tk si mai vreau sa stiu daca 2.5 td este puturos ,si daca face treaba in off stima (ma refer la jeep grand)

Edited by wick7ed
Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Standard are 3.55.

Pana la 31" sunt ok, peste, vei avea nevoie de 4.1.

Si cel cu motor 4L tot 3.55 are.

Motorul nu e puturos. In clasa celor de aceeasi capacitate eu il consider chiar vioi. Iar pe langa Patrol...e de curse :ha:

 

Intre timp ia si studiaza ce ti-a recomandat Astral, si ai sa te lamuresti cu siguranta

Edited by atar
"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Buna varianta cu grad-ul a picat acum mai am varianta cu pajero numai ca am o nelamurire ....care este diferenta intre pajero 2.5 gls si 2.5 lwb modelu scurt .....din cate am inteles gls este mai mult pt plimbari in natura iar lwb pentru off este adevarat?:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Mitu Pinin vs. Pajero

 

Lwb inseamna long wheel base, adica modelul lung. Swb e bineinteles short wheel base, adica modelul scurt.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use