Radu SRJ Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 (edited) Ajutatima sa imi inalt si eu masina asi vrea cam 10 cm si sa ma sfatuiti daca asi putea home made? masina e un Mercedes ML 270CDI 174hp daca ati putea sa imi explicati ce si cum tre sa fac Edited June 18, 2012 by Radu SRJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Re: Inaltare mercedes ML ia masina de teren si lasa suvul pentru bulevard in e mai cuminte si, la final, mai ieftin parerea mea forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu SRJ Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Re: Inaltare mercedes ML Recomandari? masina de modificat usor pt inceparori?? si ML l asi inalta sa mai ies cu el nu neaparat off road exrem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Re: Inaltare mercedes ML Ajutatima sa imi inalt si eu masina asi vrea cam 10 cm si sa ma sfatuiti daca asi putea home made? masina e un Mercedes ML 270CDI 174hp daca ati putea sa imi explicati ce si cum tre sa fac Pentru 10 cm inaltare ar trebui ca sa faci niste modificari masive si nu cred ca merita. Pentru vreo 3 maxim 4 cm (dar cu un oarecare risc de a da peste cap unghiurile) ai putea sa iti construiesti si sa montezi niste distantiere pe care sa le montezi deasupra arcurilor, plus niste distantiere prelungitoare pentru tijele amortizoarelor. Sunt solutii ieftine si care se fac si la alte masini dar, eu personal nu as face asa ceva. E un compromis. Stiam ca e o firma din Germania care e specializata pe modificari de asa ceva dar nu mai stiu cum se numea si de unde sunt exact. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Re: Inaltare mercedes ML masini usordemodificatsi fara bani multi suzuki - samurai, vitara toyota - LC 60, 70, 80 nissan - patrol 160, y60,y61, M461 mercedes G mitubishi pajero jeep - wrangler, grand cherokee in principiu masini cu sasiu independent si daca se poate cu punti rigide fata spate si fara multa electronica in controlul stabilitatii si a tractiunii forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gotca Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Re: Inaltare mercedes ML m-class w163 nu e un ozn, e o masina pe sasiu se poate ridica pana la 6-7cm fara probleme: fata - din barile de torsiune spate - distantiere de max. 3cm pe ansamblul arc-amortizor masina primeste anvelope pana la 265/70R17 (32") fara flanse la roti si 285/75R16 doar cu flanse. dupa modificari trebuie reglata directia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted April 10 Share Posted April 10 Salutare! Doresc si eu sa inalt ML-ul ... dar as porni de la anvelope - niste 265/65 R17 sau 265/70 R17 oricare din cele 2 ar fi AT-uri... Rasfoind net-ul am gasit mai multe variante de modificare(inaltare) pe fata cel putin - doar se strand barile de torsiune sau cealalta - se demonteaza barile de torsiune si se ajusteaza 2 dinti ... cred ca cea cu demontatul si ajustatul celor 2 dinti este mai corecta deoarece duritatea suspensiei pare ca ramane ca cea standard...ma gandesc la faptul ca doar tensionand (strangand surubul barii de torsiune) suspensia fata devine mai tare... sau poate nu e cazul pentru o inaltare de 3-4cm din suspensie ... nu-mi dau seama... Pe spate e clar - distantiere deasupra ansamblului arc/amortizor... Acum ma gandesc si la unghiul de cadere care se modifica - pe fata am vazut ca se regleaza din bratul superior - la prinderea de sasiu a bratului gaura este ovala si permite reglaj; pe spate exista la fel acel reglaj al unghiului de cadere la prinderea de sasiu a bratului superior? - nu am apucat sa verific la mine...si ar mai fi surubul excentric pe spate pentru unghiul de convergenta. Daca a incercat si reusit careva vreo modificare , ar fi minunat daca ne-ar prezenta-o ... multumim! "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts