Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Presiune in roti


tatarciucr
 Share

Recommended Posts

Am avnvelope 265/75/15 pe un pajero sport si aveam presiunea 3 atm in ele asa mi-a bagat unul la vulcanizare. Am scazut presiunea la 1.8 pe fata si 2 pe spate si au inceput sa fluiere cand iau curba mai ales ac de par foarte tare.Tin sa precizez ca unghiul de fuga e facut si nu am probleme la directie care sa fie problema.
Link to comment
Share on other sites

Re: Despre anvelope

 

Buna ziua !

 

 

 

Plec de la premisa ca directia este reglata corect si nu ai uzuri serioase in articulatii.

 

In primul rand, la ora asta ar trebui sa ai anvelope de vara pe masina. Ca daca ai de iarna, mixtura din ele, fiind conceputa a fi moale iarna, vara e si mai moale si anvelopele se vor uza repede.

 

In al doilea rand, pe anvelope este trecuta presiunea lor de lucru. Ceva de genul:

 

"Inflate to max. 40 PSI when cold"

 

Iar manometrele din vulcanizari au cadranele gradate si in bar, si in PSI, de obicei, deci va fi simplu de umflat corect.

 

Unele autovehicule au undeva, de obicei pe stalpul B de pe partea stanga sau pe interiorul capacului care acopera busonul rezervorului, un sticker cu presiunile recomandate in functie de sarcina masinii, adica de cate persoane/bagaje urmeaza sa transporte.

 

 

Actioneaza in consecinta.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Re: Despre anvelope

 

Buna ziua !

 

 

 

Plec de la premisa ca directia este reglata corect si nu ai uzuri serioase in articulatii.

 

In primul rand, la ora asta ar trebui sa ai anvelope de vara pe masina. Ca daca ai de iarna, mixtura din ele, fiind conceputa a fi moale iarna, vara e si mai moale si anvelopele se vor uza repede.

 

In al doilea rand, pe anvelope este trecuta presiunea lor de lucru. Ceva de genul:

 

"Inflate to max. 40 PSI when cold"

 

Iar manometrele din vulcanizari au cadranele gradate si in bar, si in PSI, de obicei, deci va fi simplu de umflat corect.

 

Unele autovehicule au undeva, de obicei pe stalpul B de pe partea stanga sau pe interiorul capacului care acopera busonul rezervorului, un sticker cu presiunile recomandate in functie de sarcina masinii, adica de cate persoane/bagaje urmeaza sa transporte.

 

 

Actioneaza in consecinta.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

 

 

Pai tocmai asta e problema am respectat toate inclusiv ce scrie pe masina singura problema e ca am cauciucuri mixte iarna vara posibil de acolo

Link to comment
Share on other sites

Re: Despre anvelope

 

..doar daca auzim ideea cauciucurilor mixte vara-iarna(all-season) ..ne pune semne de intrebare..

eu nu cred in asa ceva...combinatii intre profile care include si pe cel de ploaie..sau altele ..da,dar vara-iarna...:bi..vrei aderenta si la - 25 de grade..si la +40 asta inseamna cate putin din fiecare si nu e suficient..eu cred ca sunt 2 lucruri total diferite....pana si la geaca de vara-iarna se da mesada jos..asta e parerea mea,poate gresesc :h5.

PS poti sa iei de la un coleg imprumut un set de anvelope si sa faci o proba.

Land Niva Luci

WWOC-VALCEA

X-TREME OLANESTI

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Re: Despre anvelope

 

@tatarciucr

 

Incearca 2.0 pe fata si 2.2 pe spate. M-am jucat cu presiunea in pneur (stock) de ceva timp si asta mi s-a parut cel mai bun compromis la gumele de asfalt.

 

Tot 2.0 fata si 2.2 pe spate folosesc si e OK!

In trafic daca ii feresti pe altii te feresti pe tine......
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use