Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

UN SFAT DE LA PROFESIONISTI


adriantm
 Share

Recommended Posts

IN MOMENTUL DE FATA PE MASINA AM 31/10,5/15 AT SI AS VREA SA-MI PUN GUME MT DAR NU STIU CE DIMENSIUNE AR TREBUI,VREAU CEVA SI PRACTIC SI MAI MULT ESTETIC,

AM KIT OME DAR CU 33 IMI FREACA PE FATA IN BARA,OARE SA-MI PUN 32' ?

SI MAI AM O PROBLEMA : CE FIRMA DE CAUCIUCURI SA FOLOSESC,EU MERG 30% NOROI SI 70 % ASFALT,

MULTUMESC PTR INTELEGERE!

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

IN MOMENTUL DE FATA PE MASINA AM 31/10,5/15 AT SI AS VREA SA-MI PUN GUME MT DAR NU STIU CE DIMENSIUNE AR TREBUI,VREAU CEVA SI PRACTIC SI MAI MULT ESTETIC,

AM KIT OME DAR CU 33 IMI FREACA PE FATA IN BARA,OARE SA-MI PUN 32' ?

SI MAI AM O PROBLEMA : CE FIRMA DE CAUCIUCURI SA FOLOSESC,EU MERG 30% NOROI SI 70 % ASFALT,

MULTUMESC PTR INTELEGERE!

 

 

Primul sfat: Citeste regulamentul forumului si nu mai scrie cu litere mari.

 

Al doilea sfat: Pentru a putea pune 33 fara sa atinga nicaieri ai doua variante : decupezi aripile (ceea ce e nasol pt ca ai overfenderele alea frumoase sau faci un bodylift de vreo 5 cm.

 

Al treilea sfat: Foloseste BF Goodrich MT sau AT

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

misto masinutza ta!

 

majoritatea merf cu BFG MT. Sunt un compromis f bun. Poti sa ramai la 31" ca sa nu-ti mai bati capul. Masina va arata oricum mai agresiv cu mt-uri decat cu at-uri.

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

ok,am inteles dar dc pun ody-lift de 5 cm nu o sa am distante la bbara fata ,la praguri,

asta inseamna ca sasiul ramane si doar cocoasa se ridica,nu?

nu o sa afecteze cu nimic la directie ,la schimbator?

de unde pot sa-mi iau acest bodylift si cat ar costa,

mersi.

IN MOMENTUL DE FATA PE MASINA AM 31/10,5/15 AT SI AS VREA SA-MI PUN GUME MT DAR NU STIU CE DIMENSIUNE AR TREBUI,VREAU CEVA SI PRACTIC SI MAI MULT ESTETIC,

AM KIT OME DAR CU 33 IMI FREACA PE FATA IN BARA,OARE SA-MI PUN 32' ?

SI MAI AM O PROBLEMA : CE FIRMA DE CAUCIUCURI SA FOLOSESC,EU MERG 30% NOROI SI 70 % ASFALT,

MULTUMESC PTR INTELEGERE!

 

 

Primul sfat: Citeste regulamentul forumului si nu mai scrie cu litere mari.

 

Al doilea sfat: Pentru a putea pune 33 fara sa atinga nicaieri ai doua variante : decupezi aripile (ceea ce e nasol pt ca ai overfenderele alea frumoase sau faci un bodylift de vreo 5 cm.

 

Al treilea sfat: Foloseste BF Goodrich MT sau AT

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

ok,am inteles dar dc pun ody-lift de 5 cm nu o sa am distante la bbara fata ,la praguri,

asta inseamna ca sasiul ramane si doar cocoasa se ridica,nu?

nu o sa afecteze cu nimic la directie ,la schimbator?

de unde pot sa-mi iau acest bodylift si cat ar costa,

mersi.

 

 

 

Cand ii pui un body lift sunt 2 variante:

1 cand il cumperi original si vine cu tot tacamu, de la distantiere pana la prelungitoarele de la schimbatoare, si alte rahaturi.

2 poti sa iti faci tu ceva distantiere din durAL la ce inaltime vrei si si prelungitoare la schimbatoare , relocarea radiatorului si a barilor valabil in ambele cazuri, si bine inteles alte maruntisuri

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Salut!Te rog fi mai explicit cu distantierele pentru arcurile spate.Sunt interesat si eu,sa inteleg ca pot pune distantiere din cauciuc de 10 centimetri?

L 200

BMW F650 GS Dakar

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Se mai pot monta si distantiere la arcuri pe spate,iar fata ridicata din barile de torsiune,dar nu prea mult,sub 10cm.

 

Daca inalti 10 cm din barile de torsiune, va scutura ca dracu masina. Orice pietricica va fi ca un bolovan. Stiu cum e. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Distantiere la arcuri si ridicat din barele de torsiune nu merg mai mult de 3-4 cm,altfel o sa patiti ce a zis MAX,plus ca suspensia o sa lucreze mai putin si mai prost.

Bodiliftul e solutia.

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Va multumesc pentru raspunsuri si in lagatura cu body liftul,am vorbit la telefon cu Max care a fost foarte darnic in explicatii si caruia ii multumesc.

L 200

BMW F650 GS Dakar

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Sa mai adaugam ca daca ii ridici botul la masina din barele de otrsiune (fatza), rotile iti vor sta in V. Iar pe asfalt cu niste BFG-uri nu stiu cat de bine o sa stea gumele dupa 5.000km. Cred ca o sa se roada cam tare exteriorul. Am incercat chestia asta, la un nivel mai mic, 4cm. La 10 cm nu am ajuns ca deja prindea forma rotile spre V.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Si am si eu o intrebare... In acest moment Pajerica al meu e dezbracat complet. Cred ca ar fi momentul perfect sa-i fac un body lift de 4-5 cm. Singura chestie care "scartaie": Podul pedalier nu va cobora? Conductele de frana/combustibil nu trebuiesc repozitionate? In afara de schimbator, radiator la ce trebuie sa mai fiu atent? E pacat sa nu profit de momentul asta (naked) si sa nu-l ridic mai la cer umpic. La partea cu stabilitatea e rezolvata. Trebuie sa-mi vina flansele de 80mm/ax. De mentionat ca masina in momentul de fata nu are portiere, bara fata/spate, praguri, si interior. E pregatita pentru sudat si vopsit.

Multumesc anticipat.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Guest vergu cristian

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Conductele de la rezervor vin pe sasiu pana la motor care la randul lui ramane pe sasiu, problema poate aparea

la filtrul de motorina care e prins pe caroserie si trebie prelungite racordurile, tubulatura filtrului de aer si alte furtune

(calorifer,cilindru ambreiaj,aer conditionat,cablu frana de mana,furtunele de la rezervor la gatul de umplere si altele

care le vezi la momentul respectiv)iar tevile de la frana au o rezerva sub forma de serpentina,furtunele de la servodirectie

au o rezerva dar totul depinde de cit vrei sa o inalti. Succes!

Link to comment
Share on other sites

Re: UN SFAT DE LA PROFESIONISTI

 

Am uitat sa specific ca si "maruntaiele" de la motor sunt scoase pentru o ramforsare si vopsire a imprejurimilor motorului. "Maruntaiele" fiind: filtru motorina, filtru aer, radiator. AC nu am (e din `85). Pai in cazul asta de Joi ma apuc de treaba. Slabesc cablul la frana de mana, evacuarea deja ii scoasa, mai verific stanga/dreapta si o urc pe cric(uri). Sunt linistit ca nu-mi rup franele si alimentarea, astea ma dureau cel mai mult.

Multzam mult Cristian pentru ajutor, raman dator cu o :x . Se ne auzim numai de bine.

Off-topic: Mi-am urcat azi mashina in copac. A trecut troliul si bara fata testul. Azi am finalizat lucrarile la bara.

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use