PITBULL Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 De o saptamana sunt proprietarul unui suzuki vitara proaspat intrat in tara,adus de unchiul meu din Germania.Are motor 1.6,8 valve,geamuri electrice,oglinzi electrice.Este ptr prima data cand imi cumpar o asemenea masina de teren,sunt incepator.Urmeaza sa fac rar-ul si sa o inmatriculez.Sunt foarte multumit de cum merge masina.Doresc sa cumpar peste vreo 2 luni si un hard top dar la un pret bun,poate am sa gasesc...Luna viitoare voi dori sa-mi achizitionez 4 cauciucuri de iarna,nu stiu de care,treb sa ma mai documentez pe forum.Am sa pun si catvea poze cu masina.Astept orice sfat si informatie utila,sunt incepator si doresc sa invat orice tine de masina.Cu respect,Cazimir Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
macfero Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Re: PITBULLINA musculoasa-suzuki vitara Arata super.:ft Oare va vedea noroi ? Putin ridicata si ceva cauciucuri mai agresive si succes la padure:h5 Sa o stapanesti sanatos:br Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cleo Postat Septembrie 8, 2012 Partajează Postat Septembrie 8, 2012 Re: PITBULLINA musculoasa-suzuki vitara Frumoasa,sa o conduci sanatos :wink: Sunt roman si ca roman ma socot buricul pamantului.Ca daca n-as fi roman n-as fi nimic.Nu ma pot imagina francez, englez,german,adica nu pot extrapola substanta spiritului meu la alt neam.Sunt roman prin vocatie,ca altfel nu pot sa ies. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...