ghostface Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 (edited) dupa cum spune si titlul, este vorba de un pinin 2000cmc lung inaltat 5cm fata si aprox 8cm spate; anvelopele folosite sunt 235/75 R15; masina este a prietenului meu @calugaru si dupa ceva munca,si ceva banuti cam asa a iesit ...; este perfect functional,nu s-a taiat deloc din caroserie, aripi etc, doar putin ciocanit pe fata la prag(1cm) undeva sub plastice; nu ating rotile nicaieri niciodata la inclinatii laterale, flexari, viraje maxime, etc... proiectul imi apartine in proportie de 90% cumva ajutat de un bun prieten mecanic;[ATTACH=CONFIG]150722[/ATTACH Edited September 10, 2012 by ghostface "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
symy139 Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri Salut si felicitari pentru munca. Totusi observ cateva chestii. roata stanga fata sau chinuit oleaca baietii de la vulcanizare sa o aduca pe linia de echilibrare. Parerea mea, pentru cauciucurile resapate, se monteaza fara echilibrare, mers ~500-1000km pentru a se aseza cat de cat, si dupa incercare de echilibrare. Oricum, foarte mult plumb are pe roata aia. Si cred ca lipseste si un prezon/piulita de la roata. Grija cu asta, ca am avut o neplacere in weekend, pe europeana, cand din contrasens venea vertiginos un cauciuc ce a trecut prin dreapta mea. Inculpatul, un audi a6, pierduse roata fata. Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri asa e...dar nu deranjeaza decat estetic acel plumb...nu cred ca scadea prea mult cantitatea de plumb pusa pe janta dupa acei 500-1000km ...daca ar fi scazut, ar fi fost nesemnificativ la cat plumb este acolo...iar prezonul a cedat din pacate zilele trecute, urmeaza maine sa fie inlocuit; nu stiu ce sa spun cu acel audi...poate avea omu' si alte probleme la masina...multumesc de aprecieri oricum! "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri cum ati rezolvat pe fata? jantele sunt intoarse? interesanta lucrare. eu n-am gasit solutie pt fata, din pacate, altfel aveam buburuza si in ziua de azi... sunt curios daca ai ridicat si din suspensie, etc, sau doar cu roata mai mare. cu asa un lift, Pinin-ul de 2.0 da clasa in teren la toate masinile de calibrul ei, indiscutabil! foarte robusta, GDI-ul si cu Super Select, nu are rivala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 (edited) Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri pai fata intr-adevar a fost problema...e si din suspensie +5cm si din anvelopa +ceva( 1-2cm); solutia nu a fost atat de complicata...jante intoarse la propriu de mazda6(printre putinele modele care se potrivesc la prezoane) , flansa inaltatoare de 5cm pe fata si spatele are arcurile dublate -au fost pastrate originalele si am mai adaugat arcuri de rover(habar n-am modelul) cu 4 spire taiate(erau de fata si erau ceva mai lungi si mai tari); suportul amortizorului de pe punte spate a fost si el prelungit cu 8cm(atat s-a inaltat din arcuri pe spate) pana la alte telescoape mai lungi; spatele este ceva mai rigid(datorita arcurilor de rover care in viitor vor fi inlocuite cu unele de twingo), in rest masina intr-adevar se descurca bine - motorul face fata cu usurinta rotilor; vom vedea si restul componentelor cum rezista - teoretic nu ar trebui sa fie probleme deoarece masina nu participa la concursuri, competitii etc; Edited September 19, 2012 by ghostface "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted September 21, 2012 Author Share Posted September 21, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri si sa nu uit un aspect foarte important: aceasta masina a fost proiectata pt jante de 16" , aici ma refer la suspensia fata; orice janta intoarsa sau neintoarsa pe 15" atinge in etrier...deci a fost si acesta putin ajustat(au fost polizati cam 3mm din el, acest lucru neafectand sub nici o forma functionalitatea); iar jantele de mazda 6 nu am mentionat-sunt de la un model mai vechi de mazda6 respectiv de prin 1998-2001; "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri Interesant... pai sa ne mai tineti la curent despre cum evolueaza treaba... daca pica ceva sau nu... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamena Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri daca ai ceva poze cu modificarile te rog sa le postezi am si eu un pinin si doresc sa-l inalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri felicitari! e primul pinin inaltat din cate am vazut eu pe la noi. As vrea si eu poze mai detaliate cu modificarile...bafta multa si inca odata felicitari!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri ok...incepem cu inceputul: FATA: jantele din tabla de mazda 6 intoarse de colegul jighi de pe forum dupa, au fost polizati etrierii pt a intra jante de 15" rotile noi cu anvelope 235/75 r15 mt dupa polizarea etrierilor (se vede si diferenta intre rotile originale si cele noi): dupa, demontam ansamblul amortizor + arc fata: dupa aceasta operatiune "foarte complicata", se merge la strungar cu ansamblul(pt a-si lua omul cotele) si se confectioneaza flansele inaltatoare pt fata(noi le-am facut din otel, dar ele pot fi facute fara probleme din teflon sau alte materiale cat de cat dure)noi le-am facut de 5cm dar ar fi mers fara probleme de 6,5cm: se vede in ultima poza ca au fost scoase prezoanele din flansa superioara a ansamblului arc/amortizor si au fost evident inlocuite cu suruburi mai lungi(grupa10.9) pt a putea prinde la loc pe masina ansamblul...dupa montare se verifica daca si unde atinge pe viraje(cu plasticele interioare date jos-unde atinge se ciocaneste); SPATELE a fost super simplu: s-au adaugat 2 arcuri de rover pe langa cele ale masinii, si s-a ridicat spatele...aceste arcuri se dovedesc a fi prea tari si vor fi inlocuite de arcuri de renault twingo(par mai fine); la amorizoarele spate s-au prelungit prinderile de jos cu ajutorul plat-band-ului (s-a masurat cat a fost inaltata din arcuri si atat de lungi s-au facut prelungirile din plat-band) datorita lipsei momentane de bani pt amortizoare mai lungi; bara stabilizatoare spate a fost data jos; la toate acestea se adauga la final un reglaj de directie obligatoriu; mentionez ca masina are peste 10.000km facuti de cand a fost modificata si nu a avut sau are absolut nici o problema cauzata de aceste modificari; in natura: "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vass_alexandru Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri Superb si felicitari !! te rog daca ai timp sa-mi pui si mie vreo 2 -3 poze cu puntea spate ca sunt interesat si eu de modicficarile tale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calugaru Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri Hai, luati-va dupa proiect si succes la modificari, vreau sa vad cat mai multe modificate in tara ca sa apara si englezoaicele pentru piese de schimb second hand, ca-s al naibi de rare (si unii profita prea mult!) si cele noi se gasesc putin mai greu ca timp/pret fata de restul auto...multum-esc/-im colaboratorilor: ghost' (Engineer - $@f), Gabel (mecanic si nu numai) si Calugarului-eu (mo$tenitorul :) ) Ii greu tare Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted December 26, 2012 Author Share Posted December 26, 2012 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri ceva completare pt spate... reamintesc faptul ca prelungirile amortizoarelor sunt facute din platband... "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri am vazut ca vrei sa-l vinzi ??? cum asa dupa ce ai reusit sa-l inalti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calugaru Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri pai as vrea sa-mi iau unul ceva mai nou 2004-2005...sau sa cumpar cate una sa o vand... sa cumpar cate una sa o vand si la sfarsit sa fie intaltate toate din tara... ce spui te bagi?...:) Ii greu tare Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 (edited) Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri ma bag sigur, daca-i de bine :) si daca vrei sa le inalti pe toate din tara, nu ai putea incepe cu pufarinul meu??? Acum serios, a fost primul pinin pe care l-am vazut eu in tara inaltat cu buget mai de roman de rand... ca iron man si kituri koni cu sute de euori nu e la indemana oricui(am copii de crescut si ma trimite nevasta de acasa:) ), de aceea mi s-a parut super fain ce ai facut. Cum se comporta dupa inaltarea facuta si cu crossurile pe 15? (de asta te-am intrebat de ce-l vinzi - ma gandeam ca poate ceva nu-ti place, sau nu e ok. ) Cele bune colegu! Edited January 26, 2013 by Tavi D. Intrebarile legate de vanzare pe PM sau la mica publicitate!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostface Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 (edited) Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri masina merge super ok! nu va mai faceti probleme legate de modificare! e testata si rastestata masina! atasez si ceva poze de saptamanile(lunile trecute)! au si inceput sa se uzeze anvelopele de cati km a facut! Edited February 19, 2013 by ghostface "don't get scared, be prepared for the worst" frontera pregatita de razboi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calugaru Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Re: pufarina calugarului incaltata cu 235-uri ha...ha...ha... Uite-l si pe Buff 4x4 plin de zapada...acu ca trecut iarna, e plin de noroi... Ii greu tare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts