Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB


qumatru

Postări Recomandate

  • 3 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 244
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 4 luni mai târziu...

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

E dus la Zoltan. Azi am venit de la Brasov.

Sper eu cand termina Zoltan cu ea sa fie alta masina atat tehnic cat si estetic. Revin cu poze... nu stiu cand o luna poate doua.

Masina a mers foarte bine pana acum vreo luna cand a inceput sa faca figuri mari. Am scos diagnoza si am vazut ca debitmetrul meu nu vede aer... decat cand vrea el... si cand vrea el masina merge... cand nu vrea si-mi vede 0,08v masina merge nu. Asta-i piesa... Mai luam un debitmetru cu toate ca daca tot dai 2-300 euro la cativa ani ma tot gandesc ca e mai ieftina o electronica completa de motor aftermarket...

p.s. debitmetrul are fix 2 ani. atat a putut... l-am curatat de vreo doua ori... geaba... mort si ingropat... se si vede pe lamela metalica ceva ca o pata neagra

Editat de qumatru
Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Si daca vei schimba electronica ce se va intampla????? Debitmetru daca nu a fost original......ma mir ca a tinut 2 ani..... iar daca ai pus original si s-a ars...asta are mai multe cauze...inclusiv filtru de aer!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Si daca vei schimba electronica ce se va intampla????? Debitmetru daca nu a fost original......ma mir ca a tinut 2 ani..... iar daca ai pus original si s-a ars...asta are mai multe cauze...inclusiv filtru de aer!!!!

 

as schimba electronica cu una care nu foloseste debitmetru la formarea amestecului. Eu am masina asta de 14 ani. am cumparat multe debitmetre. m-am plictisit de ele

 

P.S. Am pus mereu debitmetru aftermarket si au tinut in general 3-4 ani. Asta a murit in fix 2 ani. E o noutate.

Editat de qumatru
Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Fara debitmetru nu exista electronica ...decat de competiti si costa de nu vrei sa sti.....Parerea mea este sa pui un debitmetru original si nu vei avea treaba....dar inaite trebuie verificate anumite chestiuni....senzor intercooler,comanda geometrie,filtru aer,EGR,.....etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

asta e ca eu chiar vreau sa stiu cat ar costa acea electronica de competitii daca inseamna ca nu mai tre' sa cumpar debitmetru cand mi-e lumea mai draga.

senzor intercooler - nu este implicat in formarea amestecului

valva egr - blocata

turbina a fost reconditionata de curand, nu cred ca sunt probleme acolo

pe diagnoza am eroare de maf si egr atat

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Eu am pus acum vreo 4 ani un debitmetru ne-Nissan, vad ca merge si in ziua de azi, dar folosesc masina foarte putini km pe an, doar la offroad si iarna cand sunt zapezi mari.

 

Am intalnit caz de eroare 0102, si nu era debitmetrul defect, ci cablajul dintre acesta si ECU.

In manual sunt descrise toate operatiunile care trebuiesc facute in caz de 0102.

 

De ce ai si eroare de EGR?

 

Qumetre, eu daca as primi un sfat de la Ovidiu, l-as urma fara sovaiala. Omul haleste Y61 pe paine.

 

Erata: Giorgel sunt:grin: scriu de pe computerul prietenului meu si am omis sa verific contul conectat:h5

Editat de Renegate_01
Daihatsu Feroza F300
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

sa stii ca se poate sa fie asa pentru ca am acea rezistenta pusa pe firul de la debitmetru cu care cobor voltajul. am sa transmit mai departe sa vedem daca e vreo problema acolo.

sigur ca ascult de sfaturi, dar acestea sunt lucruri pe care deja am invatat sa le verific, ori mie imi da clar eroare la debitmetru si am mers cu masina si am monitorizat debitmetrul cum se comporta. uneori citeste valorile normale si masina merge apoi intra intr-o perioada in care citeste valori foarte mici cum ar fi 0.08v si masina efectiv nu are acceleratie... motorul se tureaza foarte lung si plafoneaza undeva spre 3000rpm, presiunea in turbina uneori e 0,3-0,4 alteori e in jur de 1 la faza asta insa cand merge debitmetrul ok si vede 3-4v in mers merge si masina si am si presiune, totul e la locul lui.

 

l.e. map-ul ma gandesc de ceva timp sa-l inlocuiesc si eventual si tps insa vreau sa incep de unde este cel mai evident in momentul de fata. In orice caz acum motorul va fi desfacut si refacut pentru ca avea vreo 2 locuri prin care curge uleiul dupa reparatia de anul trecut si episodul cu pistonul.

Editat de qumatru
Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Electronica costa cam 4500eur cu montaj si programare.......asa ca gandeste-te..... Debitmetrul... ca sa mearga ok masina tr sa masoare minim3,8-max 4,18... Daca este mai mic sau mai mare nu va merge. La tensiune mare poate arde comanda geometriei,iar la voltaj mic nu lucreaza in parametri....ECM,pompa,turbina,... Exista o problema de cablaj la tine din cate imi dau seama.....dar cum am mai scris verifica cabalajul de la EGR!!!!!! De acolo tr sa incepi sa mergi pe fir pana la ECM,debitmetru si tot ce tine de el.Un alt sfat care ar tr sa-l urmezi este sa nu folosesti diverse aparaturi de diagnoza ca vei avea surprize.....cel mai sfant este Consut II NISSAN. Legat de scurgerile de ulei...nu l-am vazut dar sunt convins ca pierde ulei in fata la capacul de distributie......dar probabil mecanicul stie sa rezolve problema. Am sa postez cateva poze cu un motor reparat undeva.....intr-un service care era laudat de multa lume si o sa va rog pe voi sa va dati cu parerea. Asa ca atentie la scurgeri si remedieri....

Editat de ovidiua-car
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Asa au remediat scurgerile de ulei si iau pus cruce motorului!!!!!! Aviz amatorilor de,, lucrari ieftine si bune,,care in proportie de 99% nu exista...[ATTACH=CONFIG]228284[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228285[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228286[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228287[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228288[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]228289[/ATTACH]

S ar cere in cazul asta sa fie testati psihologic chiar si cei ce au trecut si au vazut ce face ,,mecanicosul" cu tuburile de pasta !!:ha: ,o fi zis individul ca oricum se usuca n tub!:wink:

Dar oare nu asa a fost comanda celui ce a urmat sa vanda?(cu toate ca nici asta nu era o scuza pt un mecanic)

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

dupa o scurta discutie cu dl. Zoltan aflu ca nici a mea nu ar fi departe de pozele de mai sus :|... astept poze cu al meu sa comparam notite.

 

Iaca si pozele: 184574969_poz2592.thumb.JPG.1e555ca44acfbe435fe353e54d4cffaf.JPG1505211066_poz2591(2).thumb.JPG.cd75d027a08af249be36c20a28f1bb16.JPG636005345_poz2593(2).thumb.JPG.89079923b304449c73b9ac7ab2449945.JPG863928530_poz2591.thumb.JPG.8748b09d612bcb52960258f1aba6027f.JPG1881610314_poz2593.thumb.JPG.ad416ae5329d6d94749905372ef20e1f.JPG267623078_poz2592(2).thumb.JPG.32a90392434b937b5ba1b39364313ac1.JPG

Editat de qumatru
Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

remedierea motorului cu silicon rosu,dupa cum spune cartea service,s a efectuat la nissan iasi inainte ca fostul proprietar sa vanda acaretul dar aia nu e nimic in comparatie cu ce era in motor

 

multumiri oamenilor de bine

sunt mandru ca sunt patrol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 ani mai târziu...

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Salutari, inca mai traiesc :)

 

Dupa o minidepresie de la ultimele experiente(ultima culminand cu stimabilul Dan Lupu care si-a batut pula pe romaneste de mine si a tinut masina 8 luni fara sa faca ceva la ea), am prins putin timp si curaj sa ma ocup de masina pentru ca vine iarna si s-ar putea sa am nevoie de ea.

 

Dar sa recapitulam, intr-o zi frumoasa de toamna ma indreptam spre casa cu bicicleta agatata pe portbagajul de bicicleta de pe cui si la o intersectie unde aveam prioritate si vizibilitatea era spre zero din cauza unei cladiri care obtureaza orice sansa de a vedea ceva,, un nene cu un Hilux nou nout, intra in plin in mine pe stalpul de pe mijloc de pe partea soferului. Avea chiar si putina viteza. L-am sunat pe Dan, bai uite ce-am patit, oricum vorbisem sa duc masina la el sa rezolv scurgerea de ulei de la pompa de vacuum si alte cateva lucruri si noh, i-am zis ce s-a intamplat si am dus masina la el. Dupa multe de da, da, da si maine, maine, maine. s-au scurs vreo 8 luni in care m-am dat cu bicicleta. N-am primit nici o factura sa ma pot duce la asigurari sa-mi recuperez banii de reparatie, masina facuta in bataie de joc, nici o problema efectiv rezolvata si o caciula de parale luata. Sa-i fie de bine.

 

Intre timp a aparut si un "ala micu" in viata mea si m-am intors iar la masina pentru ca vreau sa pot sa-l duc in natura incepand de anul viitor. Am gasit niste oameni sa ma ajute, am sa mai caut si altii daca nu reusesc, una peste alta planul este urmatorul:

 

1. Pat in masina: saltea autogonflabila dubla, sac de dormit dublu, patura electrica dubla

2. A doua baterie(200ah gel)

3. 1-2 panouri solare de cca. 300w total

4. webasto ulterior(trebuie sa gasesc putin timp sa ajung la un dealer sa intreb daca au webasto si care face apa calda),

5. apa calda furnizata de un instant racordat la butelia de gaz metan,

6. marchiza inchisa cu deschidere 270 grade(tip fox wing),

7. invertor 1500w unda sinus pur

8. sistem de purificare a apei cu osmoza inversa si un vas de expansiune mic pentru apa potabila.

9. Bara spate cu suport de roata si canistre.

10. Astept sugestii despre ce sa fac cu butelia de gaz, s-o pun inauntru/afara, in spate/deasupra pe roof rack, inca nu stiu. Butelia va fi folosita la gatit si preparat apa calda

11. Chip la completechip Iasi sa vedem ce putem face cu acest netras enervant.

12. Lumini laterale si spate pe roof rack de tip led bar.

 

Starea masinii: o mica scurgere de ulei la pompa vacuum, rugina multa, esapament rupt, imi ploua inauntru, probabil prin gaurile de la barele originale de pe cupola care au ramas neacoperite pentru ca mi-a zis dl. Zoltan ca n-are treaba si nu in ultimul rand, acelasi "nu trage" clasic. Schimb debitmetrul zilele astea ca-mi sta cu relanti-ul la 1500 ture si debitmetrul arata 1v cu motorul oprit si cam 2.2 la relanti.

 

M-am apucat de constructia patului, in perioada imediat urmatoare ma bag in instalatia electrica

 

https://imgur.com/9Npj9gk aici e patul, mai am putin de bibilit la el, dar mi-au intrat doua blaturi de 133x93cm asezate pe niste picioare de 25cm inaltime si 108cm lungime, o parte din al doilea blat sta pe aceste 4 picioare si cealalta parte e sustinuta de scaunele din spate in pozitia rabatat. in mers, pozitia celor doua blaturi este unul peste celalalt, suprapuse. am cateva idei despre cum sa le asigur intre ele ca sa nu faca zgomot prin spate sau sa nu zboare de la locul lor. pentru inceput cred ca voi incerca sa folosesc cele 4 locuri unde se insurubau scaunele din portbagaj care acum sunt scoase.

https://imgur.com/I9jqwnE aici cred ca ar sta foarte bine invertorul daca as face un mic decupaj in acest suport de plastic de langa geam. inainte aici statea cd changerul si e foarte aproape de trapa cricului original, pe unde pot veni usor cu cabluri de la baterie. inca nu am discutat prea in detaliu cu persoana care ma ajuta cu partea de electric, dar daca leg invertorul la acumulatorul cu gel, cred ca nici nu mai trebuie sa trag cabluri la bateria masinii.

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Fa tot ce poti dar pune recipientele cu fluide sub caroserie . Se poate , pe stanga si pe dreapta cardanului , in zona centrala , e spatiu suficient . Pentru GPL eu am ales o butelie de 15 litri , cea mai mica de la instalatiile pe gaz , cu multivalva , racord de umplere standardizat si tot ce trebuie .Pentru diesel se poate un rezervor suplimentar de 40 litri , alimentarea lui se poate face pe la aceasi gura de alimentare ( cu un racord Y , bagi pistoletul in ramura care o vrei alimentata ) cu pompa solenoid mica trimite in rezervorul principal si te scuteste de conducte complicate . Un schimbator de cardura de la centrale termice e mai mult decat compact si pus in serie pe Webasto te ajuta cu apa calda , bineinteles cu pompa de rigoare pentru circulatia ACM , as alege tot pompa de circulatie de Webasto , e cu rotor magnetic fara perii fara simeringuri . Nu agreez ideea de instant pe gaz , le stiu putintel si nu sunt pe placul meu intr-o masina , poate ca pot face minuni intr-o rulota dar rulota e din alt film . Si orice ai face la sistemul electric nu te conecta bateria masinii , trebuie sa ramana doar pentru pornire .

 

Fara frigider ?

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Te urmăresc cu interes, sursă de inspirație, eventual....

Cum zisă Cos, frigiderul e cam lipsă pe lista de neapărate pentru dotare. Întâmplarea face că astăzi am dat și eu comandă de unul, am găsit un Dometic de 60l la un preț ok, de nou. Sunt și variante mai ieftine/mai mici dar mie mi se pare rezonabil dpdv al raportului calitate/preț/volum.

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Fa tot ce poti dar pune recipientele cu fluide sub caroserie . Se poate , pe stanga si pe dreapta cardanului , in zona centrala , e spatiu suficient . Pentru GPL eu am ales o butelie de 15 litri , cea mai mica de la instalatiile pe gaz , cu multivalva , racord de umplere standardizat si tot ce trebuie .Pentru diesel se poate un rezervor suplimentar de 40 litri , alimentarea lui se poate face pe la aceasi gura de alimentare ( cu un racord Y , bagi pistoletul in ramura care o vrei alimentata ) cu pompa solenoid mica trimite in rezervorul principal si te scuteste de conducte complicate . Un schimbator de cardura de la centrale termice e mai mult decat compact si pus in serie pe Webasto te ajuta cu apa calda , bineinteles cu pompa de rigoare pentru circulatia ACM , as alege tot pompa de circulatie de Webasto , e cu rotor magnetic fara perii fara simeringuri . Nu agreez ideea de instant pe gaz , le stiu putintel si nu sunt pe placul meu intr-o masina , poate ca pot face minuni intr-o rulota dar rulota e din alt film . Si orice ai face la sistemul electric nu te conecta bateria masinii , trebuie sa ramana doar pentru pornire .

 

Fara frigider ?

 

Salut,

Planul pentru inceput este sa pun un rezervor de apa in interior, pe mijloc. Instantul pe gaz este o solutie temporara si in momentul utilizarii va fi pus afara. Am un cort din acela vertical pentru dus care sa ofere intimitatea necesara. Am ales sa-l pun afara pentru ca nu vreau gaze in interiorul masinii. M-am gandit si eu sa mai adaug un schimbator de caldura la webasto, dar nu stiu ce eficienta ar avea. Daca nu este capabil sa faca apa calda instant, atunci apa trebuie recirculata prin rezervor pana ajunge la temperatura pe care o vrei si apoi poti face dus, dar sa incalzesti toata apa din rezervor nu prea are sens, poate doar intr-o perioada foarte friguroasa.

Alte motive pentru amplasarea rezervorului in interior sunt protectia de inghet oarecum si de loviri, accesul facil inclusiv cand e urat afara si masina e plina de noroi. in orice caz si ideea mea e destul de practica si fara bataie mare de cap, chiar daca nu e foarte avansata tehnologic :)

La al doilea rezervor sau rezervor extins inca n-am ajuns cu planificarea pentru ca nu am un plan foarte concret despre cat vreau sa stau in natura sau cat de departe vreau sa merg, sunt lucruri pe care probabil le voi intui mai bine pe masura ce mai prind experienta, planul deocamdata este sa am o canistra-doua la mine cand plec.

 

Am nevoie sa montez acest sistem pe bara mea spate: https://www.sahara4x4.com/data/productos/d_jk-gu-up-grade-038.jpg as aprecia daca ma puteti ajuta cu informatii unde as putea sa-l confectionez, pentru ca cel original mi se pare prea scump.

 

Despre electric, daca nu ma conectez la bateria masinii, e foarte simplu, practic se simplifica mult toata treaba. As vrea totusi sa montez acel solenoid care permite incarcarea bateriei de pornire de la panoul solar. La capitolul panou solar oscilez intre a monta un panou de 300w pe portbagaj(mi se pare cea mai proasta solutie pentru ca trebuie sa muti masina mereu si pierzi si posibilitatea de a depozita lucruri sus) si o varianta de panouri tip valiza sau panouri flexibile pe care sa le asez cu fata la soare in jurul zonei de campare. Aici am avantajul ca pot sa le invart cu usurinta sa capteze mai bine lumina. Cel mai mare sistem tip valiza pe care l-am gasit la noi are 120w, iar ca pret probabil cea mai buna varianta ar fi un singur panou de 300w sau doua de 150-200w.

Am discutat cu un dealer de panouri si mi-a spus ca nu-mi recomanda sa incarc bateria a doua de la alternator ci doar de la panoul solar, insa eu daca am consumat intr-o zi/noapte o gramada de curent si apoi ma plimb dintr-un loc in altul mi s-ar parea o sansa irosita aiurea sa nu incarc bateria si sa astept sa-si faca panoul solar treaba. cred ca si solutia panoului flexibil este una buna prin prisma dimensiunilor reduse, trebuie sa vad si ce sistem pot confectiona pentru instalarea lor in jurul masinii cu usurinta.

 

Frigider deocamdata nu, in afara de tinut berea rece la altceva nu l-as folosi. Noi nu mancam alimente care necesita refrigerare. Pentru frigider ar trebui probabil si a treia baterie, pe langa costul lui efectiv, ultima data cand am verificat era cam 3500 lei unul cu compresor.

 

Va mai fi si un porta poti ca sa fie toata treaba mai eco-friendly :)

Va mai tin la curent, deocamdata ma duc sa fac revizia si schimbul de fluide, am probleme cu ambreiajul cand se incalzeste bine masina imi revine pedala greu. Am masurat lichidul de ambreiaj cu un aparat din acela electric si era de rau masuratoarea desi am platit/cerut schimbarea lui la fiecare doi ani, se pare ca s-a omis. lichidul de frana din recipientul pentru frana e ok, cel din recipientul pentru ambreiaj e inchis la culoare si nu se afla in parametri. in plus cineva a hotarat sa-i dea o gaura in capac cu un burghiu. Nu inteleg de ce, poate ati mai auzit asa ceva sa-mi spuneti si mie care ar putea fi ratiunea.

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Am tot vazut ca pedalati foarte mult pe frigider. Sigur depinde si ce fel de ture faceti . DAR , totusi vine intrebarea , de ce frigider ? Ce rost are pentru o tura de 2- 4 zile , te poti descurca foarte bine si cu o amarata de lada de la Kaufland. In prima zi si eventual in ziua 2 papi ce depinde de lada si de raceala din ea. In ziua 3-4 sau mai mult , treci pe conserve , chestii la plic , afumate sau legume/ fructe proaspete. Asta te scuteste de spatiu mort in masina si cheltuiala cu frigiderul.

Eu de exemplu asa fac.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Instantul care se monteaza si demonteaza ar fi ceva care eu as evita , se poate ca vei dori sa te muti frecvent si stransul si instalatul echipamentului nu e o rutina care sa devina placuta in timp , mai ales daca apare si o ploicica de toamna sau de aprilie . Un alt argument e ca poate fi sensibil la vant si la umiditate atmosferica mare , plus ca va trebui transportat separat - alta cutie , alta grija . Cum schimbatorul de catdura de-l laud io , pus pe circuitul de la webasto (in amonte de motor ) are aceleasi performante ( ca timp de reactie inclin sa cred ca e acelasi - nu incalzesti apa din rezervor , doar ce trece prin furtun , te scuteste de butelia de gpl , e ultra-compact , fara intretinere si fara mentenanta ) .

Iti mai ramane varianta cu panouri solare flexibile ancorate pe capota ...

Prima toaleta portabila eu am aruncat-o la pubela dupa ce am gasit-o crapata , la a doua incercare in alt an , am suplimentat pubela de langa Manastirea Rametului cu toaleta portabila si lada frigorifica cu peltier .... de atunci merg fara ... Azi , aici si acum , cand ar trebui sa ma gandesc la o frumoasa colectie de bastoane pentru ca genunchiul stang nu mai tine cu restul agregatului ... va trebui sa ma adaptez la o solutie inlocuitoare a toaletei portabile ....

 

Schimba capacul de la rezervorul ambreiajului , sau astupa gaura ... si mergi inainte ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Instantul care se monteaza si demonteaza ar fi ceva care eu as evita , se poate ca vei dori sa te muti frecvent si stransul si instalatul echipamentului nu e o rutina care sa devina placuta in timp , mai ales daca apare si o ploicica de toamna sau de aprilie . Un alt argument e ca poate fi sensibil la vant si la umiditate atmosferica mare , plus ca va trebui transportat separat - alta cutie , alta grija . Cum schimbatorul de catdura de-l laud io , pus pe circuitul de la webasto (in amonte de motor ) are aceleasi performante ( ca timp de reactie inclin sa cred ca e acelasi - nu incalzesti apa din rezervor , doar ce trece prin furtun , te scuteste de butelia de gpl , e ultra-compact , fara intretinere si fara mentenanta ) .

Iti mai ramane varianta cu panouri solare flexibile ancorate pe capota ...

Prima toaleta portabila eu am aruncat-o la pubela dupa ce am gasit-o crapata , la a doua incercare in alt an , am suplimentat pubela de langa Manastirea Rametului cu toaleta portabila si lada frigorifica cu peltier .... de atunci merg fara ... Azi , aici si acum , cand ar trebui sa ma gandesc la o frumoasa colectie de bastoane pentru ca genunchiul stang nu mai tine cu restul agregatului ... va trebui sa ma adaptez la o solutie inlocuitoare a toaletei portabile ....

 

Schimba capacul de la rezervorul ambreiajului , sau astupa gaura ... si mergi inainte ...

 

Nu ma bazez sa fac eu montajul la schimbatorul de caldura, sa vad daca gasesc pe cineva sa mi-l faca atunci cand montez webasto sau poate dupa.

Ati vazut pe undeva vreo idee desteapta de montat butelia de gaz? atentie gaz natural nu gpl.

 

Vin de la service unde am aflat ca intinzatorul de curea e flenduri. detalii...

https://imgur.com/M3lKq2e asa arata capacul rezervorului de lichid de ambreiaj

asa arata rezervorul cu lichid dupa ce am schimbat lichidul https://imgur.com/BzqkE7J asa ca am hotarat sa-l scoatem cu o seringa din rezervor si sa aruncam zoaiele respective. Acum e clar, frumos, asa cum trebuie.

 

Am o nelamurire referitoare la acumulatorul cu gel pe care trebuie sa-l iau in sensul ca ma gandeam la un 200-250ah si omul mi-a zis ca nu-mi recomanda sa-l incarc de la alternator, iar electronistul la care am fost a zis ca n-are treaba, dar mi-ar trebui un alternator mai mare... eu nu ma pricep s-o descurc pe treaba asta. are cineva habar mai mult? ideea e sa pot incarca ambele baterii si de la panourile solare si de la alternator cand sunt in mers.

 

Am schimbat aproape toate fluidele azi, cu ocazia asta am aflat ca exista ulei si in instalatia de aer conditionat. saracul... nu cred ca l-am schimbat vreodata. uleiul din grupul spate era nashpa(murdar si o gramada de mal adunat jos la busonul de scurgere), uleiul din transmisie si de pe fata era destul de ok. n-am ajuns si la reductor. alternatorul a luat-o pe campii, dar nu-s suparat pe el. a tinut decat 18 ani.

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Cand ai scris gaz natural nu GPL te referi la o butelie normala de aragaz ?

 

Uleiul de la AC nu cred ca trebuie schimbat daca instalatia nu are probleme .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Masina mea : Nissan Patrol GR II Y61 3.0, 2000, LWB

 

Cand ai scris gaz natural nu GPL te referi la o butelie normala de aragaz ?

 

Uleiul de la AC nu cred ca trebuie schimbat daca instalatia nu are probleme .

 

Da, ma refer la o butelie normala.

Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare