Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul


padres
 Share

Recommended Posts

-din ce cauza porneste asa greu motorul dimineata cand il pornesc la cald dupa ce am lasat sa mearga sirocolul cam 30 minute?la rece cat e de frig porneste la prima, eu cred ca se incalzeste doar motorul si nu si motorina din injectoare ,caci nu mai stau bujiile aprinse deloc,sa fac un intrerupator la bujii separat ? sau ce solutii ar fi?

-iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Cred ca ar fi bine sa mentionezi si despre ce motor e vorba... pot fi totusi mai multe cauze:wink:

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Parerea mea(nu stiu modul de functionare al siroco-ului tau, nu stiu ce tip ai, este doar o presupunere): webasto-ul iti incalzeste traseul de apa, si blocul motor in felul asta, iar tu cand te urci in masina si dai cheie motorina din injectoare e rece, iar motorul simte ca este cald deci nu mai aprinde bujiile. Presupun ca este vreun senzor de temperatura care controleaza aprinderea bujiilor => motorul simte ca e cald si nu mai aprinde bujiile, dar camera de ardere e inca rece,deci de aia porneste greu.

 

Repet,este doar o presupunere,sper ca nu gresesc.:hl

Mitsubishi Pajero SWB 1993 2.8

Do not go where the path may lead , go instead where there is no path and leave a trail

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Eu zic sa arunci un ochi la demaror. Motorul cald e mai "strans" decat rece si ia sarcina mai mare la invartire. Chiar daca bujiile nu mai sunt alimentate la cald, n-ar trebui sa fie o problema, blocul motor si chiulasa sunt calde.

 

Sau bateria daca e prea veche. Pana nu aud cum "invarte" nu pot sa zic ceva sigur...

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

sustin varianta lui @alex4x4 ... motorina din traseu nu o incalzeste nimeni....in functie de ce motor ai (cata electronica are) temperatura care o vede senzorul poate sa influenteze si avansul electronic al pompei la pornire.... dar poti sa incerci sa setezi la 15 min sau 20 ca poate asa se pun bujiile si porneste mai usor. Sau daca chiar vrei scoti mufa de la senzorul de temperatura pentru a nu mai citi temperatura si automat se pun bujiile si porneste "sfert" . :)

Suzuki Samurai 1.3i 1991

Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!!

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Despre ce motor vorbim?

Pai el nu a specificat ce motor are ....in cazul in care are motor mai nou cu pompa electronica (adica nu e standard , are si o parte electronica )

Suzuki Samurai 1.3i 1991

Mai bine ingrasat de bere, decat cocosat de munca !!!

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

MOTORINA DIN INJECTOARE NU TI-O INCALZESTE NIMENI!

totusi cel mult se poate incalzi motorina care este si vine in filtrul de motorina sau uneori in rezervor

motivul este ca daca incalzesti ii scazi densitatea de 4 ori parca la o ridicare de temperatura cu 40 - 70 de grade asta permite folosirea unor filtre mult mai fine si deci teoretic poti sa protejezi componentele foarte fine.

o bujie incandescenta iti incalzeste doar aerul care intra in camera de ardere sau chiar aerul de acolo ma refer aici la bujiile electrice.

motivul este ca principiul de functionare al unui diesel este bazat exlusiv pe caracteristica aerului de a se incalzi cant este comprimat pana undeva la un 300-400 de grade si pe proprietetea motorinei de a se autoaprinde cand e injectata sub presiune in aer incalzit adica in cilindru.

explicatia e banal si empirica dar asta e functionarea dieselului.

deci nu te complica cu incalziri si reiuncalziri pe bujii cu circuite electrice separate si alte cele ca problema nu e de acolo.

daca el la rece porneste la sfert cum spui atunci faptul ca nu pleaca la cald poate fi datorat fie unei probleme electrice a vreunei valve senzor ceva...sau daca nu a unei probleme clasice si anume compresia,verifica sa ai compresie

se stie ca un diesel daca nu mai are compresie in general la cald pleaca foarte greu.

si sa raspund si la afirmatia aceea cu motorul e mai strans la cald... :):):):ha2 si ca deaia consuma la cald mai mult :ha2 total gresit:

adica motorul la rece pe langa ca trebuie sa invinga fortele de coeziune dintre piesele aflate in contaact datorita lipsei uleiului sau datorita vascozitatii acestuia mai trebuie sa invinga si fortele datorate vascozitatii lichidelor din interior (ulei si lichid antigel)

pe cand cand motorul e cald asta inseamna ca motorul e deja uns si vascositatea lichidelor odata cu incalzirea lor scade deci si rezistenta opusa de ele este scazuta.

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Asta e doar unul din multele exemple de situatie asemanatoare cu ce vorbim noi aici:

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75596-Pornire-greoaie-la-cald

 

Tragi tu concluzia cine greseste sau nu in rationamente :wink:

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Asta e doar unul din multele exemple de situatie asemanatoare cu ce vorbim noi aici:

 

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75596-Pornire-greoaie-la-cald

 

Tragi tu concluzia cine greseste sau nu in rationamente :wink:

 

ai dreptate cand e vorba de modelul sau modelele situatiile expuse de tine prin link-urile aferente

dar daca esti atent :) vei vedea ca initiatorul postului nu spune ce motor este ce model daca e de mitu sau de orice altceva asa ca de aici pana a spune ca e demarorul e cale lunga.

poate fi pe langa cele enumerate de mine si demarorul..Da corect poate fi dar prima concluzie logica pe care o tragi cand intalnesti asa ceva e ca e ceva la äprindere"sau ceva la compresie.

parerea mea e ca e mai simplu sa verifici compresia decat sa verifici daca are demarorul o infasurare intrerupta sau un contact defect...

oricum asta e parerea mea si sper ca din ceea ce expunem noi aici initiatorul topicului sa verifice si sa isi rezolve problema cca in final asta e scopul iar noi incercam sa il ajutam cum putem cu ce cunoastem si cu ce am experimentat si intalnit.

un exemplu in ceea ce ma priveste ca nu imi mai mergea un electroventilator am ajuns sa verific fiecare componenta in parte sa constat ca toate sunt functionale dar tot nu functiona sistemul...dupa ce am verificat ventilatorul pe direct si cu aparate de masura,,,sonda de temperatura termocontactele...releele...firele...sigurantele soclul lor...etc toate dadeau bine pe aparat si luate individual...problema era o crenguta mica de lemn mai goasa ca o scobitoare prinsa intre aripioarele radiatorului si care bloca paleta de la ventilator... ;)si am vazut-o dupa ceva timp :) dar deja aveam facut circuitul separat cu buton pe direct care sa il cuplez la celalalt ventilator sa mearga continuu.....

ce vreau sa spun este ca inainte sa faca modificari pe instalatii e bine sa verifice tot ce se poate si nu implica cunostinte de super savant.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

-motorul in cauza este motorul original de 2,5 diesel did de pe l200 din 2008,porneste greu doar daca il pornesc dimineata dupa ce l-am incalzit cu sirocolul ,daca il pornesc in timpul zilei cand este motorul cald porneste la sfert .

 

-am gasit solutia voi face un buton in bord de la care sa actionez releul de la bujii atat cat vreau eu dimineata ca sa nu mai am probleme,caci dupa cum am zis cand il incalzesc dimineata cu sirocolul ,becul din bord de la bujii nu mai sta aprins deloc.

-iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Solutia ta nu sta in butonul din bord. Eu zic sa mai faci sapaturi si vezi unde e problema.

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

-nu stiu ce nu ai inteles masina porneste bine si la cald si la rece ,cu conditia sa nu pornesc sirocolul.

-iesirile in Natura cu cei dragi sunt cele care imi incarca bateriile

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Eu am inteles foarte bine. Tu n-ai inteles ca nu e normal sa se intample asta. Daca apa e calda e normal sa nu mai ai bujiile alimentate. La fel se intampla si atunci cand motorul se incalzeste prin functionare.

 

E masina ta si faci cum vrei. Daca, in opinia ta, rezolvarea sta intr-o improvizatie... Eu am ramas fara argumente :grin:

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: porneste greu motorul cand il pornesc la cald dupa ce l-am incalzit cu sirocolul

 

Daca nu ai un tester si un om care sa stie ce sa faca cu el.....nu cred ca rezolvi problema.Solutia cu butonul pe bujii nu sta in picioare.Unele relee de bujii sunt electronice.Daca arunci tu un 12v din butonul tau nu cred ca se va simti bine un releu electronic.Tu incearca ca eu te astept la reparat.:wink:

Tester profesional pentru orice marca auto!Bucuresti.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use