Mpopescu Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Buna ziua colegilor de forum, Buna ziua colegilor de marca, AM COMIS-O DIN NOU, Dau mare dreptate celui care ne previne sa fim atenti ce ne dorim ca s-ar putea indeplini, dupa ce am tot cautat un troliu original pentru cealata Toyotica, intamplarea face sa gasesc obiectul discutiei ce urmeaza abandonat la dracu' cu carti in vestul Italiei defect, demontat in zona "transmissione" fara prea multe detalii sau raspunsuri la intrebarile mele de multe ori enervante, poze nici atat, inafara celor de la sasiu in zona seriei si placutei din compartimentul motor. Calitatea si inexactitatea pozelor primite m-au bagat in draci ca nu vedeam eu mare lucru, ca cine stie ce detaliu nu se vede, ca de ce doamne iarta-ma nu putea si asta sa faca poza netremurata, insa pe nevasta-mea reuseste sa o impresioneze ca ar fi draguta, ca parca albastru asta arata mai bine ca cel de pe 40, si mai are si prelata ca aia mustarie care ii place ei (e a unui coleg de forum dar nu vreau sa zic care ca nu mi-e foarte simpatic), si uite inca un motiv pentu care imi iubesc sotia scoate porumbelu' -"Ti-o fac cadou (imbatranesc peste doua saptamani),dar misca-te repede ( azi trebuia sa fim neaparat undeva) sa te intorci pana sambata!" La cata minte am (sau mai bine zis nu am) dupa modelul excursiilor tampite in mare graba urmeaza: plecatul la 4.00, un drum superb Bucuresti-Calimanesti cu vant din toate directiile, ploaie, lapovita etc, ne lasa un pic intemperiile pana la Sibiu, dupa care o luam de la capat cu ploaia si umplutul vasului de spalator parbriz mai des decat alimentarea cu carburant pana la Szeged, unde mai vedem un pic de soare catre apus. Cum nu intarziasem destul pana la destinatia intermediara langa Trieste(trebuia sa fim la hotel pana la 23.00), ne mai tine de vorba pana la Maribor politia vamala maghiara, si bomboana pe coliva la numai 25 de kilometri de Italia o duba alba inscriptionata POLICIJA ne depaseste ni se pune in fata si ne afiseaza, pe langa girofaruri, flash-uri si alte luminite OZN, pe un panou STOP...........FOLLOW ME, ne conduc intr-o parcare cu cateva tiruri inconjurate de niste nene in uniforme kaki, ne iau actele ne deschid toate usile, ne lumineaza masina in toate interioarele pe dedesupt la motor repetand intruna ALCOHOLZIGARETMOLDOVA, ne verifica foarte atent(10 minute) vigneta si dupa ce inghetam bine apare si nenea care plecase cu actele noastre la alta duba de-a lor, si ne lasa sa plecam. Ne cazam la 3.00(italianul nu ne-a mai asteptat, ne-a lasat cheile pe receptie cu un bilet ca ne asteapta la 8.00 la mic-dejun), dormim putin dar in conditii omenesti, ne trezim, halim ceva,platim cazarea si ii spunem omului ca diseara tot asa s-ar putea sa ajungem,mai facem plinurilesi cu greu nimerim la locul de intanire de unde italianul cu care am vorbit ne conduce la locul unde avea masina(inca 30km)si ne apucam sa o incarcam, sa o legam ca tiganu' pe tacsu', italianul a tinut sa verifice personal sa avem aceiasi presiune in toate rotile remorcii, ne-a facut cadou un bec de pozitie ca doar eram la un service Mercedes,,mai alimentam,, si hai la hotel pana nu se lumineaza ca tot l-am platit. Odihniti(un fel de a spune), spalati, hraniti, verificam autotrenul si hai acasa, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Draguta sotie mai ai ... bine ca ai numa' una , ca altfel ma ofticam de tot .... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Draguta sotie mai ai ... bine ca ai numa' una , ca altfel ma ofticam de tot .... AHAAA............ de-aia or avea arabii asa multe masini?, continui cu pozele astea amarate ce le mai am pana la unele mai ca lumea: ne mai benzinim, gazarim, cafelim si altele,intram in patrie aproape de miezul noptii si constatam ca au strainii ceva cu noi, producatorii chingilor cu care am asigurat masina cred ca le-au dotat cu un sistem automat de slabire in afara spatiului Schengen, ca altel nu imi explic de ce dracului se slabesc la 30-40 km cand pana ieri la 1000 de kilometri de drum erau tambal,clar e o conspiratie mondiala ceva, dar nu ne batem capu' prea tare, ne adapostim la Hanul de la rascruce, lasam masinile in grija agentului de paza si tragem cel mai lung somn din istoria excursiei(6 ore), mic dejun toxic si nesanatos : sunca, cremvursti, ochiuri, omlete grase, branza, cascaval, masline si vreo doua mezeluri reusite, paine de casa otravitoare, nasol sentiment sa manaci gustos si sa te mai ridici si satul de la masa, dar probabil suntem mai subdezvoltati de nu apreciem 14.3 grame de iaurt super degresat si te miri ce gem fara zahar linga feliuta de paine de maxim 2mm grosime, si hai acasa repede ca ne asteptam la cel mai lung drum al excursiei, nu e putin lucru sa mergi pe 3 autostrazi sau ma rog pe trei bucati din aceiasi autostrada. Aproape de Bucuresti imi aduc aminte ca nu mi-am imbratisat masina , oprim, remediem si cu ocazia asta hranim si niste catei de benzinarie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Felicitari pentru achizitie! Eu am un BJ45 si stiu multe despre modelul asta. Daca pot sa te ajut, sa-mi dai de veste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Azi a pasit pentru prima oara pe pamant romanesc , ne-a aratat si puternicul motor 3B plangand dupa transmisia care e momentan imprastiata in vreo 3 cutii, dar ii vine ei vremea, multumesc in avans colegului Shaman pentru ajutorul promis, exista riscul sa-mi trebuiasca ceva manuale din zona cutiei de viteze si a celei de transfer, plang eu dupa ele cand o fi cazul Edited March 5, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Felicitari pentru achizitie! Eu am un BJ45 si stiu multe despre modelul asta. Daca pot sa te ajut, sa-mi dai de veste.[ATTACH=CONFIG]170381[/ATTACH] Sincer arata mai bine ca in pliantele vechi de prezentare, sa te poarte sanatos, zi-mi de curiozitate cate locuri are in spate? Edited March 5, 2013 by Mpopescu Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianZUZ Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top D-aia a pus Tariceanu taxa de mediu, sa nu mai care rumanii toate gunoaiele din occident! O sa umpleti Romania de fiare poluante! Rusine! :ha: Misto rau cascarabeta, cauta pakistanezul (Eshan) cu soft toape!!! Edited March 6, 2013 by Astral FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top D-aia a pus Tariceanu taxa de mediu, sa nu mai care rumanii toate gunoaiele din occident! O sa umpleti Romania de fiare poluante! Rusine! :ha: Misto rau cascarabeta, cauta pakistanezul (Eshan) cu soft toape!!! L-as cauta da' daca nu are omul softuri decat pentru BJ 45 iti dai seama ca am pus-o, o sa-mi ttrebuiasca si de-asta, de motorizare si carburantul folosit cu tine refuz sa discut Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianZUZ Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top L-as cauta da' daca nu are omul softuri decat pentru BJ 45 iti dai seama ca am pus-o, o sa-mi ttrebuiasca si de-asta, de motorizare si carburantul folosit cu tine refuz sa discut Da, ai dreptate, exista si FJ45 :g:uameni ... acelasi soft top! FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Sincer arata mai bine ca in pliantele vechi de prezentare, sa te poarte sanatos, zi-mi de curiozitate cate locuri are in spate? In talon sunt trecute 8 locuri. In spate sunt 6 locuri, doua banchete dispuse pe laturi, a cate 3 locuri, fara centuri de siguranta :wink:. Despre documentatie: am un Factory Workshop Manual pentru Landcruiser Diesel 4&6 Cyl, 1972-1990. Mai am si alte lucruri, cand vei avea nevoie. Mi s-a parut mie sau chiar am vazut la BJ42 tau un troliu original? Mi-ar place sa ma uit putin si la BJ46 daca se poate. Pare foarte putin umblat la interior, ma intereseaza niste detalii. Salutari si mai ales spor la treaba! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top In talon sunt trecute 8 locuri. In spate sunt 6 locuri, doua banchete dispuse pe laturi, a cate 3 locuri, fara centuri de siguranta :wink:. Despre documentatie: am un Factory Workshop Manual pentru Landcruiser Diesel 4&6 Cyl, 1972-1990. Mai am si alte lucruri, cand vei avea nevoie. Mi s-a parut mie sau chiar am vazut la BJ42 tau un troliu original? Mi-ar place sa ma uit putin si la BJ46 daca se poate. Pare foarte putin umblat la interior, ma intereseaza niste detalii. Salutari si mai ales spor la treaba! Salut, Le-ai amestecat un pic, 40 nu a avut troliu ca de asta eram de rasul altor posesori de J4, 46 are troliul de fabrica si cred ca in interior nu s-a umblat deloc, am pana si capacul de plastic peste decupatura radio, saptamana ce vine mai trag niste poze si daca imi zici ce te intereseaza cu cea mai mare placere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Salut, Le-ai amestecat un pic, 40 nu a avut troliu ca de asta eram de rasul altor posesori de J4, 46 are troliul de fabrica si cred ca in interior nu s-a umblat deloc, am pana si capacul de plastic peste decupatura radio, saptamana ce vine mai trag niste poze si daca imi zici ce te intereseaza cu cea mai mare placere. Da, asa este, le-am amestecat. Cea noua are. La a mea s-a umblat putin la interior si as vrea sa o aduc la starea initiala, de asta intrebam. O sa-ti zic ce ma intereseaza, nu e nici o graba. Multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianZUZ Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Salut, Le-ai amestecat un pic, 40 nu a avut troliu ca de asta eram de rasul altor posesori de J4, 46 are troliul de fabrica si cred ca in interior nu s-a umblat deloc, am pana si capacul de plastic peste decupatura radio, saptamana ce vine mai trag niste poze si daca imi zici ce te intereseaza cu cea mai mare placere. Sa-mi aduci aminte sa-ti zic de unde iei National Panasonic 1976-80 mono dar AM FM Mai stiu eu alti care sunt de ras ca nu au hatch ... doar usi ambulanta!:dr3 FJ40 '77(vandut), HZJ74 01 HZJ80 '94, HDJ100 '98 (vandut), 120 '06 (vandut) UZJ100 03, Celica SupraMK2 82, Suzuki SJ500 88 ... si lista ramane deschisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Sa-mi aduci aminte sa-ti zic de unde iei National Panasonic 1976-80 mono dar AM FM Mai stiu eu alti care sunt de ras ca nu au hatch ... doar usi ambulanta!:dr3 Adevarul e ca doar radio ii lipseste, da' nu e o idee rea, unde mai pui ca se instaleaza mai usor decat sa-i adun cutia. Nu te necaji prea tare "lift up back door"-uri cica se gasesc peste tot in Italia, da' nu stiu exact la cine am auzit Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazvaNic Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Are blocant fata spate? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Are blocant fata spate? Nicaieri, din cate stiu eu nu exista din fabrica asa ceva Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazvaNic Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top am inteles , mersi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Iete cum se uita cu dosu' la noul sasiu al surioarei mai mici Link to comment Share on other sites More sharing options...
BALAUR Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top S-o porti sanatos Mihaita! Balauru T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top S-o porti sanatos Mihaita! Multam frumos de urare, tie ti-a revenit glasul ca ai vazut ca sunteti prima masina la rand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BALAUR Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Afirmativ. Balauru T44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Afirmativ. Puteai sa raspunzi cu majuscule , dragutule, am cam ramas fara ocupatie acum cand asta cu soft top e functionala, lucru pentru care nu stiu cum sa-i multumesc mamei care a reusit sa-l ameninte pe batranul cu nu-mi pot imagina ce program casnic de groaza de s-a cerut saracul om la garaj, sa vada ce are defect transmisia decapotabilei, asa ca dupa constatare si inlocuire , verificam ambreiajul, reusim sa scoatem un rulment conic fara sa-l deterioram, la al doilea ne trece emotia si considerand ca noi suntem super meseriasii toyotelor o comitem , din fericire remediabil,ne mai trec fumurile, si din cap si din plamani si o luam batraneste, modificam o presa de rulmenti ca din cascalenie reusim sa nu asezam sincroanele cum a desenat boul ala de a facut cutia, , si recidivam in a extrage rulmentul greu procurat intreg, viu si nevatamat. Fara graba, simulam vreo doua-trei inchideri fara garnituri si alte componente stranse la cuplu , belim bine ochii sa nu mai belim altceva(la fiare ma refer), si dupa ce o invartim la mana in toate vitezele si toate haiurile,lourile, si niutralurile posibile si imposibile, hai cu ea sub masina unde ne mai astepta cateva maruntisuri de montat. Edited March 24, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Revin, ca aseara ma cam luase somnul si nu mai eram in stare sa rascolesc prin poze, odata cu lasarea intunericului, am tot inceput sa rupem:labele, o amaraciune de brida care a refuzat sa paraseasca sasiul si in graba am hotarat sa o sudam la pozitie, echilibrul, ma rog unde mai era cazul, manerul manetei ce actioneaza furca tamburului de cablu(asta dupa ce am bobinat si desfasurat de vreo 4-5 ori cablul, cu toate vitezele din dotare), si nu in ultimul rand, aderenta in cateva ture de curte ca sa rupem si somnul linistit al cainilor si agentilor de paza . Bucuros nevoie mare, nu numai eu, si brava echipa vesela care a reusit sa-mi umple ziua si la propriu si la figurat, am abandonat masina functionala de data asta si am fugit repede la net sa ma laud cu suspovestitele. Edited April 3, 2013 by Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Noroc cu vremea de azi, ca am reusit sa merg putin cu ea, ocazie cu care am constatat ca troliu pe gheata face toti banii http://www.youtube.com/watch?v=rmvgK...ature=youtu.be Edited April 3, 2013 by Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpopescu Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 (edited) Re: BJ 46 an 1982 albastru soft top Troliu mecanic face toti banii, la felul in care mananca "safety pin"-ul de la cardan, cred ca nu o sa se strice niciodata, nu mai zic ca ma rade toata curtea( cotet, vechitura, remat,etc), ca plec la lupta cu gura mare si troliul frumos impachetat si ma intorc in garaj cu ciocu' mic, coada intre picioare si cablul sulemenit in jurul barii. http://www.youtube.com/watch?v=TTkPrf5BuFA&feature=youtu.be Astept 15 zile din pacate pin-ul OEM si poate imi schimb parerea despre troliu, oricum masina merge intr-un mare fel, aproape ca ma bucur(sper sa nu ma injure nimeni) de vremea ce s-a abatut asupra noastra. Edited April 3, 2013 by Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts