liviuoff Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum da te bucuri de ia cu placere foarte frumoasa masina ...mitu este singura masina care o iei simexuri si troliu nu necesita alte modificari ,in comparatie cu alte masini .inca o data sa o stapanesti sanatos :h5 KAMIKAZE Off Road Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
UCAZ Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum Sa o stapanesti sanatos. Posibil sa fie si de la filtrele de combustibil , sau debilmetru, sau sonda de temperatura (are doua una pentru bord si una pentru calculator) oricum eu cel putin nu am gasit pe nimeni sa stie motorul asta singurul cu care am rezolvat unele probleme e Marse dar a plecat cu serviciul in Anglia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajero-97 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum merci frumos, sper ca sambata sa i dau de cap 1997 Mitsubishi Pajero Exceed 3.5L V6 GDI 1993 Toyota Supra 3.0L I6 Twin turbo 1994 Toyota Starlet 1.3L I4 Turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 (edited) Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum Salutary din Calgary, Tocmai am luat si eu un pajero gdi 3.5l V6 importat din Japan an 1997 cu f putini km 21500 si km sunt reali nu roll-back, e modelul cel mai lung cu 5 usi si cel mai full option.Ex-proprietarul a renunțat la el pt ca mașina a dezvoltat o problema de alimentare cu carburant,mai pe scurt,la rece mașina porneste ok mereu chiar si din telecomanda dar după ce mergi cu ea si ajunge la Temp normala relantiul sta pe minim de RPM adică undeva la 500 max550 adică cât sa nu se oprească ,dar nu afectează performanțele mașinii in nici un fel. Dacă opresti motorul si încerci sa-L repornesti da sa o ia dar are o ezitare si fie porneste dacă o accelerezi fie moare de tot. Dacă apeși pedala la jumate am șanse sa pornesc. Am schimbat filtrul de benzina primul după pompa ,asti aici zic ca mai are 2 filtre la pompa de înalta presiune si ca sar putea si alea sa facă figuri, cert e ca aici mecanicii sunt pierduți cu motoarele astea cu GDI,pt ca nu au fost importate in nord America Știe cineva cum pot rezolva problema asta de pornire la cald?!! Cum stati cu piese le de schimb pt aceste motoare GDI acasă ? Sa te bucuri de noua achiziție,arată bestial,cu tot ce ai pus pe ea? Unde te duci la Off roading? Cândva era misto chiar si la Paulesti sus pe dealul bisericii!! Cele bune pt toți Da, intradevar sar putea sa fie infundate filtrele din pompa de inalte, nu sunt scumpe si nici asa de greu de schimbat. Este un motor foarte rafinat cu performante foarte bune, cuplu extraordinar de bun cu toate ca este benzinar cu compresie mai puternica de cat la alte benzinare. Pe langa asta vreau sa il felicit pe colegul cu pajero rosu modificat, ai reusit sa faci o bijuterie, bravo. Sa va duca sanatosi cat vreti si pe unde vreti masinile astea!!! Cred ca are o vana motorul asta de 3.5 de nu iti vine sa crezi. Spor fratilor! Edited January 22, 2014 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts