Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum


UCAZ
 Share

Recommended Posts

Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum

 

da te bucuri de ia cu placere foarte frumoasa masina ...mitu este singura masina care o iei simexuri si troliu nu necesita alte modificari ,in comparatie cu alte masini .inca o data sa o stapanesti sanatos :h5

KAMIKAZE Off Road Team
Link to comment
Share on other sites

Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum

 

Sa o stapanesti sanatos.

Posibil sa fie si de la filtrele de combustibil , sau debilmetru, sau sonda de temperatura (are doua una pentru bord si una pentru calculator) oricum eu cel putin nu am gasit pe nimeni sa stie motorul asta singurul cu care am rezolvat unele probleme e Marse dar a plecat cu serviciul in Anglia.

Link to comment
Share on other sites

Re: MITSUBISHI PAJERO 3.5 V6 GDI La inceput de drum

 

Salutary din Calgary,

Tocmai am luat si eu un pajero gdi 3.5l V6 importat din Japan an 1997 cu f putini km 21500 si km sunt reali nu roll-back, e modelul cel mai lung cu 5 usi si cel mai full option.Ex-proprietarul a renunțat la el pt ca mașina a dezvoltat o problema de alimentare cu carburant,mai pe scurt,la rece mașina porneste ok mereu chiar si din telecomanda dar după ce mergi cu ea si ajunge la Temp normala relantiul sta pe minim de RPM adică undeva la 500 max550 adică cât sa nu se oprească ,dar nu afectează performanțele mașinii in nici un fel. Dacă opresti motorul si încerci sa-L repornesti da sa o ia dar are o ezitare si fie porneste dacă o accelerezi fie moare de tot. Dacă apeși pedala la jumate am șanse sa pornesc.

Am schimbat filtrul de benzina primul după pompa ,asti aici zic ca mai are 2 filtre la pompa de înalta presiune si ca sar putea si alea sa facă figuri, cert e ca aici mecanicii sunt pierduți cu motoarele astea cu GDI,pt ca nu au fost importate in nord America

Știe cineva cum pot rezolva problema asta de pornire la cald?!!

Cum stati cu piese le de schimb pt aceste motoare GDI acasă ?

Sa te bucuri de noua achiziție,arată bestial,cu tot ce ai pus pe ea? Unde te duci la Off roading? Cândva era misto chiar si la Paulesti sus pe dealul bisericii!!

Cele bune pt toți

 

 

Da, intradevar sar putea sa fie infundate filtrele din pompa de inalte, nu sunt scumpe si nici asa de greu de schimbat. Este un motor foarte rafinat cu performante foarte bune, cuplu extraordinar de bun cu toate ca este benzinar cu compresie mai puternica de cat la alte benzinare.

 

Pe langa asta vreau sa il felicit pe colegul cu pajero rosu modificat, ai reusit sa faci o bijuterie, bravo.

Sa va duca sanatosi cat vreti si pe unde vreti masinile astea!!!

Cred ca are o vana motorul asta de 3.5 de nu iti vine sa crezi. Spor fratilor!

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use