Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie Pajero


geticul
 Share

Recommended Posts

Am tot citit forumul si am ajuns la aceeasi concluzie, ca vreau un Pajero.

 

Acum ramane ce model as vrea. Conditiile ar fi ca sa fie pe motorina, sa fie in jur de 5k-6k euroi si sa o pot folosi si ca masina de vacanta cu familia daca e nevoie. in proportie de 80% as lua-o pentru offroad.

 

Modelele care le-am vazut ar fi:

- Pajero (LWB si SWB)

- Pajero Sport

- Pajero Pinin

 

ca si motor am vazut ca toate au 2.5 l diesel; poate ma insel aici.:roll:

 

ce recomandare as putea primi? perioada cand as dori sa il achizitionez ar fi la inceputul toamnei, acum depinzand si de bani.:dr1

Link to comment
Share on other sites

Re: ce model de Pajero sa aleg?

 

Recomandarea ar fi sa te pui sa citesti cap-coada rubrica Mitsubishi ca o sa gasesti deja o gramada de topicuri pe tema asta, cu toate detaliile si informatiile de care ai nevoie, in functie de nevoile si asteptarile tale. Spor!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Re: ce model de Pajero sa aleg?

 

Pinin nu e masina de familie si nici de offroad 80% :grin:

La fel si Pajero SWB (legat de spatiu)!! In rest... mie-mi place benzinaaaa :ha:

Edited by doctoru'
Link to comment
Share on other sites

Re: ce model de Pajero sa aleg?

 

diesel este si 2.8

pentru vacanta neaparat lung, deci ai doua variante Pajero LWB sau Sport

daca nu faci off-road de concurs, atunci nu iti trebuie neaparat scurt - asta te ajuta in special cand te strecori in padure printre copaci (mai sunt si altele dar asta ar fi in special)

Edited by Schultz
KAMIKAZE TEAM
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

mersi de informatii. in curand o sa incep, dar deja am inceput, sa frunzaresc netul dupa un pajero in 4 usi. acum sa vedem cum va fi gasit, ma refer la motorizare. am in gand sa iau unul diesel dar imi face cu ochiul si unul pe benzina V6. dar pana la inceputul toamnei cand am de gand mai e timp.

 

Acum intrebarea este sa il iau din germania sau neaparat din romanica? ce am vazut in germani am vazut preturi mai bune, dar e riscul sa fie vreun defect ascuns. un sfat in legatura cu asta?

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Defecte ascunse pot avea si astea din Romania, stai linistit. Daca nu te pricepi la masini, ar fi bine sa vezi masina cu cineva care se pricepe bine, iar aici te avantajeaza o locatie unde sa-l poti duce si pe mester. Pe de alta parte, si in Romania exista masini bine intretinute. Si unele au deja taxa de inmatriculare platita si nerecuperata.

Referitor la motorizare, trebuie sa ai in vedere faptul ca dieselul de 2.5 de pe Pajero nu este un motor de fuga, si daca vrei sa te tina fara probleme, intr-o configuratie stock a masinii, mai mult de 120 km/h nu se recomanda la drum lung, constant. Iar la viteza asta va consuma destul de mult. Daca pui roti mai mari, eventual MT-uri, deja 100-110 km/h este la limita. Iti zic din experienta.

Varianta de motorizare V6 benzinar de 3.0 iti asigura o viteza de croaziera mai mare fara riscul de a ramane fara motor, unele au si pilot automat (ce putin Pajero Sport are), gasesti si cu cutii automate care la Mitsubishi au review-uri pozitive, poti pune GPL pentru a reduce considerabil costurile cu deplasarile (unele au deja instalatie GPL montata).

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Ia benzina colegu.Am avut 3.0 si jar mananca.Regret si acum ca l-am dat.Acum am 2.8 si crede-ma de consumat consuma tot cat benzina daca te dai la el.Insa la deal.........se mai uita inapoi ca magarusul.Plus ca poti sa ai probleme cu injectoare,bujii,pompa...etc.

Daca ar fi sa mai iau odata Pajero, 100% benzina si poate chiar 3,5.

Succes!

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Chestia ca tot ce vad benzina v6 de 3 sau 3,6 ete cu cutie automata.

 

Citisem pe forum ca pe offroad e mai buna cutia manuala decat cea automata.

 

Dintre cei care au cutii automate au fost momente cand ar fi avut nevoie de cutie manuala? Cat de des au simtit aceasta nevoie si pe ce fel de traseu offroad: usor, mediu, hard?

 

LE Am vazut Pajero din 2001 cu euro 4. Exista euro 4 in 2001?

Edited by geticul
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Citisem pe forum ca pe offroad e mai buna cutia manuala decat cea automata.

Unii sunt de parere ca ar fi mai bune cutiile automate, pentru ca "protejeaza" ambreiajul. Sunt si masini prin campionat cu cutii automate, deci... Pentru offroad recreational, soft spre mediu, cutia automata cred ca este perfecta. Sunt situatii cand cutia manuala este de preferat.

Eu personal prefer cutia manuala in offroad, dar pentru sosea mi-as lua automata. Imbatranesc si eu...

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Chestia ca tot ce vad benzina v6 de 3 sau 3,6 ete cu cutie automata.

 

Citisem pe forum ca pe offroad e mai buna cutia manuala decat cea automata.

 

Dintre cei care au cutii automate au fost momente cand ar fi avut nevoie de cutie manuala? Cat de des au simtit aceasta nevoie si pe ce fel de traseu offroad: usor, mediu, hard?

 

LE Am vazut Pajero din 2001 cu euro 4. Exista euro 4 in 2001?

 

 

Asa se intampla cand pe forum isi dau cu parerea tot felul de neavizati.... din care multi nici nu au avut vreo automata. :uameni ( Optimus-scuze- stiu ca dupa mesajul tau suna prost, dar nu ma refer la tine ) Parerile sunt impartite intr-adevar, dar trebuie si argumente. Eu am mai spus-o o data, am spus-o de 2 ori... dar de vreo cativa ani caut sa nu ma bag in polemici. Ultima data mi-am pierdut in total 2 ore din viata sa scriu mesaje despre diferenta dintre shogun si pajero.. si tot degeaba.

Eu fac offroad cu pajero, automat, lung, greu si cine ma stie cunoaste. Acest ansamblu cu 4 roti verde "a ingropat" multe masini in sensul ca in 4 ani cativa s-au lasat de sport, multi si-au schimbat masinile sau altii dimpotriva le-au modificat mai tare, dar in continuare facem aceleasi trasee :grin: Exemple am garla si prietenii pot sa confirme, s-ar putea sa va mire lista :ha:

 

In concluzie un singur lucru vreau sa mai spun, DIN EXPERIENTA: Cutia Automata ca la Pajero nu am intalnit la nici o masina pe care am avut-o, atat pt uz normal cat si pt offroad. Daca esti tampit bineinteles ca o omori si pe asta, mai ales daca nu a fost folosita cum trebuie. Si chiar daca esti ghinionist si crapa..... mai are un avantaj: iti iei alta ca nu e o avere.

Edited by doctoru'
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

( OpTimus stiu ca dupa mesajul tau suna prost' date=' dar nu ma refer la tine )[/quote']

Oricum, nu m-am simtit vizat. :wink:

Si eu am auzit numai de bine despre cutiile automate la Pajero, chiar am vrut sa-mi cumpar Pajero Sport benzinar 3.0 V6, de preferat cu cutie automata, dar la vremea aia nu am gasit ceva ca lumea, si am facut o afacere buna cu puturosul asta de-l am acum. Singura chestie "negativa" ar fi ca unii se plang in general de cutiile automate pe coborari cu inclinare mare, unde eu personal nu am avut niciodata probleme, nici cu Pinin-ul, nici cu Sport-ul, a 1-a pe reductor si ma plictisesc pana coboara. Dar si aici, e posibil ca unii sa nu stie sa foloseasca cutia automata cum trebuie... La un test pe drum drept, e adevarat, cu un Pajero Sport automat in treapta 1 pe reductor, am simtit ca se comporta fix ca cel cu cutie manuala. Nu stiu daca pe coborare grava s-ar schimba treaba.

Colegul @ geticul zice ca vrea plimbari cu familia... caz in care nu cred ca va face offroad extrem, si o cutie automata s-ar potrivi la fix. Cu GPL reduce si costurile cu deplasarile, fata de diesel.

Dar asta este parerea mea... si atat.

Personal, cochetez si eu cu ideea unui Pajero Sport 3.0 V6 cu cutie automata, pentru strada, la un moment dat. Ca asta al meu devine un utilaj pe zi ce trece. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Acum urmeaza sa ma apuc sa caut. Sa vedem ce gasim pana in toamna. Nu ma grabesc deloc. Trebuie sa ma documentez sa vad cum e cu inmatricularea in Romania a unui tank Pajero din jurul anului 2000. Adica cat ar putea sa ma coste inmatricularea (timbrul verde).

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

-autoscout24.de

-tocmai.ro- incepe sa fie destul de ok,gasesti masini si acolo

-mai este ceva pe Olanda dar nu retin

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Stomacul e sanatos si poate duce.

 

momentan ma uit dupa ceva care sa imi placa. dupa aia vad ce va scrie pe masina: bulgaria sau romania.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Olandezii au reputatie buna in ceea ce priveste ingrijirea masinilor. Asta chiar arata foarte bine. Fiind cu 7 locuri, poti sa o faci autoutilitara cu 5 locuri, aici la noi. Si rezolvi treaba cu impozitul.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Autoutilitara - trebuie hartie de la reprezentanta care costa aprox. 3000 lei + modificari facute in service agreat, care costa si alea. Mai multe detalii aici pe forum. Nu conteaza nr de locuri deci nu are relevanta ca masina respectiva este de 7 initial sau de 5.... asa cum exista si Matiz autoutilitara.

 

Pajero mk3 - una e una si alta e alta.. Este o masina frumoasa, dar (nu vreau sa se supere pe mine posesorii de mk3) este mai noua si dpmdv mai slaba. Mai multe plasticuri, mai multa electronica, mai putin Fe, planetare mai subtiri si.... punte independenta pe spate!! Motorul ala de 3,5 iti rupe capul, dar masina este conceputa pt a rupe capul pe autostrada. Stiu caz real si am mai auzit de inca unul care a distrus motorul pt ca sta cam prost cu ungerea daca o birjelesti pe dealuri.... cand de fapt pt asta este cel mai cunoscut Pajero: rally-raid :grin:

 

Pretul: masina asta o sa te ajunga destul de mult, cu adus acasa si niste nr de oricare ar fi ele. La o asemenea masina, daca apelezi la BG nu cred ca vei sari la primul samasar care se ocupa si de inmatriculari pe care il vezi si la care costa mai putin. Actele trebuie sa fie beton si persoana de incredere... din cate stiu eu ce sare de 120 kw costa mai mult (eu am platit la al meu V6, 3.0, 24 valve 181 cp - 700 euro inmatricularea). Iti spun astea ca sa stii ce costuri te asteapta.. :grin: pe mine nu m-a invatat nimeni, le-am invatat pe pielea mea! Daca mai ai nevoie de info, cauta-ma!!

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

Nu conteaza nr de locuri deci nu are relevanta ca masina respectiva este de 7 initial sau de 5...

Ba conteaza numarul de locuri: daca masina are 7 locuri o poti transforma in autoutilitara cu 5 locuri, iar daca are numai 5 locuri o poti transforma in autoutilitara cu 2 locuri. Daca ai nevoie doar de 2 locuri in masina, atunci intr-adevar nu conteaza cate locuri are initial. :wink:

Evident, excludem varianta in care iti pui tu cate banchete vrei pe spate, pe barba ta.

Daca exista posibilitatea de a transforma masina in autoutilitara in RO, este de preferat decat inmatricularea pe BG, deoarece iesi mai bine la bani (daca nu imediat, atunci sigur pe termen lung) si scapi si de batai de cap atunci cand vrei sa o vinzi.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

daca as fi vrut masina cu 2 locuri ma uitam dupa un Pajero sport in 2 usi. eu vreau masina cu patru usi, ca portbagajul nu il mai pun.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Pajero

 

"Pajero Sport" este asta, si il gasesti doar in 4 usi:

 

1286378863_bannerPajeroSport.jpg.8808eed34b9412fd7ba03d8a1296e952.jpg

 

Pajero asa-zis clasic, il gasesti cu 5 si 7 locuri, si cu 3 sau 5 usi. Unii ii mai zic "Sport" celui cu 3 usi.

Daca vrei benzinar, cauta sa nu aiba motor GDI, ca la astea am auzit ca nu s-ar putea pune GPL, parca alea de 3.5 sunt MIVEC. Ca sa-i poti pune GPL. Altfel te rupe consumul.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use