Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sudare/blocare diferential fata permanent ?


meffy
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

azi am dat intamplator peste o chestie pe net, si ma gandeam ca ar fi o solutie rezonabila pentru mine.

 

Ce ar fi sa dau la sudat diferentialul fata? As face economie de cateva sute de euro, as evita un blocant manual pe fata si as ramane cu Detroit-ul pe spate.

 

Eu nu prea vad de ce nu as face asta, voi ce ziceti?

 

Mentionez ca am MRL-uri manuale pe puntea fata si ca o cuplez doar cand nu mai merge fara...

 

Numai bine

Edited by Astral
SSangYong Korando 2.3i GPL
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

In nici un caz nu e indicat sa faci asa ceva.

Mare parte dintr-un traseu in teren il faci cu 4x4 fara blocant. De diferential blocat ai nevoie de putine ori.

Daca il sudezi ce faci? Mergi pe 4x2 pe cea mai mare parte din traseu? Sau mergi pe 4x4 si spargi ceva la prima curba?

 

E o prostie la cer nici nu merita sa te gandesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

Salutare,

 

azi am dat intamplator peste o chestie pe net, si ma gandeam ca ar fi o solutie rezonabila pentru mine.

 

Ce ar fi sa dau la sudat diferentialul fata? As face economie de cateva sute de euro, as evita un blocant manual pe fata si as ramane cu Detroit-ul pe spate.

 

Eu nu prea vad de ce nu as face asta, voi ce ziceti?

 

Mentionez ca am MRL-uri manuale pe puntea fata si ca o cuplez doar cand nu mai merge fara...

 

Numai bine

 

parca te-am vazut si prin oras cu masina ?

eu unul nu as face asta nici daca as avea masina la padure...

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

parca te-am vazut si prin oras cu masina ?

eu unul nu as face asta nici daca as avea masina la padure...

 

mai trec si prin oras, dar de obicei in drum spre destinatie...:)

 

acum serios, treaba cu orasul nu este o problema, deoarece este decuplat si cardanul si sunt decuplate si rotile pe fata, deci nu sunt afectate.

 

Ce zice Max este insa cu totul alt punct de vedere, si tind sa ii dau dreptate.

 

ori ma multumesc sa merg numai 4x2 in teren, pana dau de greu, ori probabil rup ceva. Aici este si dilema mea: cat de probabil este sa rup ceva? Asta nu stiu eu... si prin bolovani, cred ca e cel mai probabil sa se rupa ceva.

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

Cred ca dupa prima iesire in teren dupa sudare, vei constata ca blocantul fata ar fi fost incomparabil mai ieftin fata de ce te asteapta dupa iesire. :wink:

Am vazut ambreiaje picate dupa mers in 4H, darmite in 2H... Asta daca nu mai rupi si altceva tot din prima.

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

Nu sunt convins ca ar fi chiar asa o tragedie sa fie sudat. Nu dati cu parul, dar ma gandesc ca as putea decupla una din roti daca traseul nu e drept, si as merge in 4x3 :)

 

Dar ca la mai toate ideile care iti vin stand pe buda...cand te linistesti un pic, iti dai seama ca treaba nu e asa simpla cum pare la prima vedere, si mai bine stai pe curul tau.

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

ar fi o varianta daca tot ati doresti acest lucru,nu stiu pe ce masina vrei daca e ssangyong din poza nu stiu daca ar tine sau una cu punti rigide sa ai schimbi planetarele cu unele hd si sa ai roti destul de mici nu cred ca nu ar tine in teren doar ca nu prea virezi faci 10 manevre la o curba mica si eu mai merg cu blocantul fata pus ca mai uit de el si la primul viraj vad ca nu prea raspunde la comenzi,dar ce sa zic dupa ce te vei satura de (blocatul fata)probabil vei arunca diferentialul si vei pune iarasi unul normal

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata

 

Nu iti recomand sa sudezi dif fata ,apar tensiuni mari in directie !! daca poti pune-ti truetrack de la detroit merge marfa !!! cuplul max pe roata ramasa pe sol 75%, suficent pentru fata . Eu am fata asa si pe spate ARB.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: sudare/blocare diferential fata

 

Nu sunt convins ca ar fi chiar asa o tragedie sa fie sudat. Nu dati cu parul, dar ma gandesc ca as putea decupla una din roti daca traseul nu e drept, si as merge in 4x3 :)

 

Dar ca la mai toate ideile care iti vin stand pe buda...cand te linistesti un pic, iti dai seama ca treaba nu e asa simpla cum pare la prima vedere, si mai bine stai pe curul tau.

 

Salut cred ca erai constipat cand ti-o venit inspiratia . Glumesc dar sub nici o forma nu se sudeaza fata , la masini de copetitie am mai sudat spatele dar numai in cazuri extreme .

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

Eu am facut o astfel de incercare acum 3 ani, dar nu l-am sudat (nu sunt adeptul sudurii) ci l-am blocat permanent. Am pornit de la considerentul ca eu oricum nu merg decat in 4x2 indiferent de conditiile drumului, 4x4 il foloseam doar cand in 4x2 nu ma mai puteam deplasa, deci lipsa aderenta si tensiuni reduse in transmisie, sub nicio forma pe aderenta sau pe asfalt.

Acum, e vorba si de tipul de masina, de rezistenta componentelor transmisiei. Datorita ca am MRL-uri manuale, pot opta sa cuplez doar o singura roata, dupa preferinta.

Intradevar, directia se ridigizeza si raspunde mai ciudat.

Dupa 3 ani in care m-am tot dat nu a aparut nicio problema la mine, dar conteaza foarte mult si cum lucrezi cu acceleratia. Am vazut pe unii care sparg grupurile fata si fara sa aiba blocati satelitii asa ca conteaza foarte mult de stilul de condus.

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

Eu am facut o astfel de incercare acum 3 ani, dar nu l-am sudat (nu sunt adeptul sudurii) ci l-am blocat permanent. Am pornit de la considerentul ca eu oricum nu merg decat in 4x2 indiferent de conditiile drumului, 4x4 il foloseam doar cand in 4x2 nu ma mai puteam deplasa, deci lipsa aderenta si tensiuni reduse in transmisie, sub nicio forma pe aderenta sau pe asfalt.

Acum, e vorba si de tipul de masina, de rezistenta componentelor transmisiei. Datorita ca am MRL-uri manuale, pot opta sa cuplez doar o singura roata, dupa preferinta.

Intradevar, directia se ridigizeza si raspunde mai ciudat.

Dupa 3 ani in care m-am tot dat nu a aparut nicio problema la mine, dar conteaza foarte mult si cum lucrezi cu acceleratia. Am vazut pe unii care sparg grupurile fata si fara sa aiba blocati satelitii asa ca conteaza foarte mult de stilul de condus.

 

Merci de raspuns, cam asta este si situatia la mine:

 

4x4 doar cand nu mai merge in 4x2, MRL manuale, si lucrez fin din acceleratie, ca oricum nu prea e de unde. Nu prea pot sa imi imaginez cum ai blocat permanent fara sa il sudezi, poti detalia un pic?

 

Numai bine!

SSangYong Korando 2.3i GPL
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

Nu prea pot sa imi imaginez cum ai blocat permanent fara sa il sudezi, poti detalia un pic?

 

Numai bine!

 

Cine ma cunoaste stie ca am o imaginatie bogata (bolnava) :ha:

Pai, am mai bagat inca doi sateliti in diferential (acum sunt patru) si i-am dispus astfel incat sa se incurce atat intre ei cat si cu pinioanele planetare :grin: , deci nu mai lucreaza :ha: .Operatiunea este reversibila :banana, asta in cazul in care ma plictisesc :grin:

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

mai aici mai auzi cate una..da grea 4x3, scuze nu m.am putut abtine,cum dracu ca cuplezi numa un MRL cand constient esti ca in secunda 2 ai rupt planetara,toata forta fiind trimisa pe aceea roata..daca ai merge numai in teren poti suda fata,dar strangi din fund la prima troliere virat,in rest asta nu e masina de asa ceva..deci discutam discutii:grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

mai aici mai auzi cate una..da grea 4x3, scuze nu m.am putut abtine,cum dracu ca cuplezi numa un MRL cand constient esti ca in secunda 2 ai rupt planetara,toata forta fiind trimisa pe aceea roata..daca ai merge numai in teren poti suda fata,dar strangi din fund la prima troliere virat,in rest asta nu e masina de asa ceva..deci discutam discutii:grin:

 

Daca nu te pricepi, n-ar fi mai bine sa nu te bagi. ci doar sa asculti, poate mai inveti si ceva? :uameni

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: sudare/blocare diferential fata permanent ?

 

mai aici mai auzi cate una..da grea 4x3, scuze nu m.am putut abtine,cum dracu ca cuplezi numa un MRL cand constient esti ca in secunda 2 ai rupt planetara,toata forta fiind trimisa pe aceea roata..daca ai merge numai in teren poti suda fata,dar strangi din fund la prima troliere virat,in rest asta nu e masina de asa ceva..deci discutam discutii:grin:

 

Un utilizator de pe forum (despre care probabil zici ca stie ceva) are Lockright in puntea fata si planetara decuplabila, cica decupleaza in multe situatii planetara si merge in 4x3, fara sa moara nimic :)

 

Probabil ca la cum merg unii nu tine, dar nu toata lumea merge ca la rally-raid prin padure.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use