Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Bec semnalizare ars, dr fata.Simplu, nu?


laurr
 Share

Recommended Posts

:Se arsese.Ma refer la cel pe dreapta doar pt simplul fapt ca inca nu am curaj sa vad daca pe stanga e la fel, ca mod de lucru.Dau capota, ma uit, ma invart, trag de una-de alta, nimic.Nu aveam acces cu mana.Il vedeam ca localizare printr-o fanta in caroserie, dar nu intra mana pana acolo.Ma hotarasc sa ma uit pe manual (manualul ala pt mosnegi..eu, care am desfacut pompa de inalte de 2ori, care am "eliminat" impedimente constructive, incat sa putem surubai in voia cea mare, iata-ma obligat sa deschid manualul. Si nu cel de workshop ci ala pt utilizator.Haha! Dar decat sa trag si sa rup, in graba, il deschid, nu? In manual zice ca daca vrei sa ajungi la becul cu pricina, trebuie data jos protectia de plastic de pe interiorul aripei (Uleu! Stilul asta l-am mai vz la Renault, care mi se par cele mai "capcana" la intervenții din acestea alambicate) si sa bagi mana pe acolo, prinzi soclul, il desurubezi nitel...Bine frate, hai! Ce hai? Care hai? Plasticul e prins in braduti autofiletanti, au cap in cruce sa-i desurubezi din soclu, dar timpul si-a spus cuvantul si majoritatea sunt blocati.Profilul de cruce s-a mancat imediat, asa ca scoate-i! Neam'. Am dat si cu mama WDului, nimic.Cap mâncat, din plastic, surubelnita da in gol.Trag de plastic, poate cedeaza din braduti.Aşi! Tzeapan...M-am gandit sa decupez o fereastra (am scos roata! Pt un bec!!) Sa am acces .. dar dupa aia? Raman cu gaura? Intra apa, mizerie.Atac problema altfel:pe sus.Pe sus ar fi oaresce acces dar cat de 2degete si sa te mai folosesti si de surubelnite, ca sa invarti socketul ala.Dau jos modulul cu siguranțe (o sa radeti, dar asta e), dau jos bateria (roata era deja data jos, se uita chiorâș la mine cat sunt de ghinionist) si fac parghie cu un foarfec din ala chirurgical, cu cioc (pensa) sa invart socketul.Si a iesit! Am pus becul, pe cale inversa remontat socketul, dar nu inainte sa fac o "poza" situatiei..Ce avem noi aici? Cum ar fi spus regretatul Toma Caragiu..."Chiar asa,ce avem noi aici"? Pai avem:o masina cu o roata demontata, catarata pe cric, modulul de sigurante scos, belit cu firele'n sus, o baterie demontata.Si toate pt un bec amarat de semnalizare! Haa! Hahaha! Pe stanga sper sa nu se arda...!:-) (desi stiu, ca intr-o zi se va arde:)
Link to comment
Share on other sites

Re: Bec semnalizare ars, dr fata.Simplu, nu?

 

Tu sa fii sanatos ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: Bec semnalizare ars, dr fata.Simplu, nu?

 

Pai dupa cum ai povestit tu, pare doar comic, nu greu... :ha1

La celalalt bec vei avea deja experienta necesara, o sa te plctisesti schimbandu-l, iar noua nu vei avea ce sa ne mai povestesti palpitant... :wink:

Eu cand mi-am schimbat becurile la faruri la Sport, era sa-mi las un deget pe acolo. Bine ca n-am rupt ceva. Nu puteau si ei sa infileteze un bec acolo, simplu, si gata?! :grin:

 

LE: Stai ca acum am observat ca e vorba de Pinin. Mi-a schimbat si mie un bec la semnalizare pe stanga fata mecanicul unde-i faceam reviziile. Bietul de el si-a bagat mana pe undeva pe sub aripa, tot asa a desfacut putin protectia aia, si numa' el stie ce a facut acolo, dar cand i-am vazut fata, m-am simtit vinovat apoi. :ha:

Edited by Optimus
Link to comment
Share on other sites

Re: Bec semnalizare ars, dr fata.Simplu, nu?

 

Tre' sa tragi de protectia aia, nu gluma..ca sa poti baga mana.

Pai saracu' mester bagase mana de tot, pana la umar la un moment dat, bulbuca ochii, se opintea, se inrosise la fata, mai scapa cate una printre dinti, zici ca mosea iapa! :ha: Din fericire dupa ce a prins protectia aia inapoi nu s-a prea vazut ca s-a umblat acolo.

Dupa aia am tot ras de faza asta. Pinin-ul dupa ce ca-i "japonez" (si se stie ca le inghesuie aia ca la balamuc pe toate prin masina), mai e si tare mic! :grin:

Link to comment
Share on other sites

Re: Bec semnalizare ars, dr fata.Simplu, nu?

 

Ai dreptate cu Renault, am eu Megane 2, si prima data cand am schimbat un bec de faza scurta mi-au trebuit 2 ore si am scos mana de sub aripa toata zgaraiata si numai sange pana la cot... acum am mai multa experienta, ca le schimb la fiecare 6 luni, pentru ca sunt H7 si se ard des, dar am invatat cum vine arcul care tine becul si merge relativ repede, fara sa ridic masina pe cric si sa dau roata jos, asa cum scrie in manual... ca oricum nu vezi ce faci, ca loc este doar cat sa intre mana, nu sa mai si vezi ceva, mai rau ca la ginecologie, pentru ca marginile sunt dure si zgaraie rau... :ha:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use