Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

suspensie pajero sport


cryss

Postări Recomandate

as dori sa modific suspensia la mits-ul meu,deoarece pe drumurile noastre se comporta ca un"big" picamer. la pajero sport ,suspensia e sport dar motorul de 2,5L,85kw ,numai sport nu e. asa ca m-am gandit ca in fata sa schimb scaunele cu unele cu suspensie ,daca o sa gasesc ,dar in spate?.eu ma asteptam ca o masina de teren sa aiva o cursa a suspensiei mai mare .am avut un scenic rx4,care nu era nici cal nici magar,dar avea o suspensie mai prietenoasa. astept sugestii si parerile voastre,va multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 luni mai târziu...

Re: suspensie pajero sport

 

m-au cam desumflat baietii de pe forum ,toti spun ca masina devine rigida ca o caruta.da cred ca nu ma pot abtine si tot o ridic minim 4cm sa vad cum se comporta,i-am dat tema mecanicului sa caute flanse de cauciuc pt spate(vezi operatiunea de la ML320)acolo sunt facute din fier ,eu vreau din cauciuc sunt mai usor de lucrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

m-au cam desumflat baietii de pe forum ,toti spun ca masina devine rigida ca o caruta.da cred ca nu ma pot abtine si tot o ridic minim 4cm sa vad cum se comporta,i-am dat tema mecanicului sa caute flanse de cauciuc pt spate(vezi operatiunea de la ML320)acolo sunt facute din fier ,eu vreau din cauciuc sunt mai usor de lucrat.

cand, cum, in ce conditii spun "toti baietii de pe forum" ca masina devine mai rigida?

Tel.: +40788 022 022 / +40788 033 033

E-mail: tracoservice@yahoo.com;

office@tracoservice.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

Masina devine rigida, doar la ridicarea puntilor fata din barile de torsiune

In rest daca pui distantiere la arcuri nu se rigidizeaza pe spate!!

 

Cred ca solutia este tot ceva metalica cum erau la ML pentru ca noi am cautat si am gasit ceva de cauciuc, dar exista pericolul ca arcul sa o ia la plimbare.

Cursa nu e foarte mica la amortizoare, vezi ridicarea pe cric, toleranta de 3-4 cm exista. Vezi cu barele antirului, ca vor sta cam in tensiune, poate le scoti!!

 

 

In rest, success in ceea ce vrei sa faci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

daca-i scot barele antiruliu cred ca o sa mearga prost,mai ales ca eu o cam calc prin curbe.referitor la suspensia spate ,m-am uitat cu mecanicii si cred ca se poate cu cauciuc intre sasiu si taler.allroad zicea ca a ridicat-o ,poate ne ajuta cu ceva sfaturi si cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

Da, se poate ridica din suspensii spate, adica distantiere la arcuri, dar: vezi ca arcul sta intr-un suport care il impiedica sa iasaatunci cand puntile sunt deschise la maxim. Daca pui distantiere simple de cauciuc (merg de dacie) exista posibilitate sa le pierzi pe drumuri noroioase

La Dacie in mijlocul arcului este amortizorul car eil impiedica sa iasa

 

Deci atetentie la ce fel de distantiere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

Pai acolo cred ca tre sa fie metalice distantierele. Uite la asta nu ma gandisem

O idee destul de buna, oare cum or fi astea prinse de sasiu???

Tre sa cobor la masina sa vad dar e foarte cald si lenea e mare...

Succes asteptam poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator johny23

Re: suspensie pajero sport

 

Bah nu mai bate-ti cimpii!Masina mea s-a ridicat cu kit-ul lu'OME si nu topaie nu bate nu fluiera.Este foarte adevarat ca daca ii pui 2 pers in spate este si mai misto dar aste nu inseamna ca este rigida.Acum mai zicem si invers ne luam Pajero sport sa stam ca-n plymouth,nu merge,vrei confort ia-ti ford expediton,vrei ceva de compromis intre Off si on road ia-tice ti-ai luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

omule ,kit-ul OME (arcuri,amortizoare,bare de torsiune) costa destul de mult fat de ceea ce vrem noi sa facem.

 

 

Intrebare - cat costa un kit de genul celui pomenit de tine mai sus? Multumesc.

Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

Eu te-as sfatui sa faci ca mine, flanse din fier si dormi linistit. La mine masina nu a devenit sesizabil mai rigida, s-a modificat doar centrul de greutate. Eu unul n-as putea sta linistit cu niste cauciuc intre sasiu si amortizor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: suspensie pajero sport

 

asa e ,e mai sigura solutia adoptata de tine dar mi-am dat seama ca rezultatul nu e cel cautat de mine ,adica o ridica dar nu-i mareste cursa la suspensie, ceea ce vreau eu,asta ca sa nu mai atinga repede de tampoane .orice groapa face ca puntea spate sa atinga de tampoane pentru ca are o cursa foarte scurta.amortizoarele le-am verificat sunt bune,asa ca o sa adopt metoda DACIA ,cu distantiere de cauciuc in capul arcului sau un set de arcuri mai lungi.daca aveti sfaturi nu ezitati si spunetile.eu nu sunt mecanic si nici nu vreau sa fac vre-o prostie ,tinand cont ca merg zilnic cu masina cateva zeci de km.multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator johny23

Re: suspensie pajero sport

 

Mare atentie la dacie se puneau flanse sub arc si prelungitoare pe tija de la amortizor.daca nu pui prelungitor la amortizor o sa bata cind deschide mai mult(sau pui 3 saci de ciment in masina si gata)

Cel mai sigur fa ce am facut eu duci masina la cine se pricepe,ii spui cam ce vrei sa faca si cum sa arate si alegeti impreuna o varianta de compromis(si tine minte cind o sa fie gata o sa vrei punte rigida pe fata si altele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare