MihaiK Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Salut, imi cer scuze deschid al doilea subiect in 2 saptamani dar nu vreau sa le amestec una cu alta asa ca as dori niste informatii: Am o bucsa rupta, nu stiu cum pisici sa rupt, la bara stabilizatoare si as dori sa le schimb eu, nu as mai baga masina in service pt asa ceva. Intrebarile mele vin asa: de ce se rup aceste bucsi, deoarece mi se pare normal sa se uzeze intai, asta sa rupt direct( fiind momtata noua in martie) Este dificil de schimbat? Trebuie sa dau jos bieletele antiruliu inainte? Daca cineva stie raspunsurile la aceste intrebari il rog sa nu ezite si sa ne lumineze si pe noi. Va multumesc frumos.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Re: Bucsi bara stabilizatoare. In mod normal nu ar trebui sa demontezi bieletele, ar trebui sa scoti suportii bucsilor, le schimbi si pui la loc, asta daca ai si spatiul necesar... faptul ca s-au rupt asa repede e ciudat, ai ceva modificari la suspensie? [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 (edited) Re: Bucse bara stabilizatoare. Salut Am bucse inaltatoare intre ansamblul arc-amortizor si clopot(caroserie), de asta s-a intimplat deoarece comprimarea suspensiei modifica unghiul de flezare al barei de stabilizare(si tensiunea pe bucsa este mai mare) fata de prinderea barei( intre prindere si bara exista bucsa respectiva) treaba care taie bucsa, problema s-a rezolvat cu niste bucse mai late am gasit astazi, nu stiu pt ce masina sunt concepute dar se potrivesc la pinin la diametrul gaurii unde intra bara si de asemenea "platoul" de cadere a bucsei este mai lat. Nu ar mai trebui sa se mai taie de la platbanda care o tine stransa de caroserie. Revin maine cu poze de la montare. Edited October 29, 2013 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts