Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

pajero garda sol


cionea28

Postări Recomandate

1.Am cumparat recent un pajero 2.5 din 93 .

Cand l-am cumparat partea de fata era foarte lasata si spatele inaltat am tot cautat pe net si pana la urma am gasit ca se poate ridica din bara de torsiune inaltand fata, spatele a coborat cam la normal cu fata ,acuma cam e la standard aceleasi dimensiuni fata spate acuma e foarte rigid si daca las din bara de torsiune mai jos sa nu fie rigid ramane cu botu cam tare inclinat la pamant nu inteleg care este problema daca la inaltimea standard ramane rigid care este defectu .

2.Daca arcurile de spate sunt slabite si spatele se lasa mai jos se lasa si fata sau invers daca pun flanse sub arcuri sau arcuri noi ridicand spatele ridica si fata sau fata ramane la aceiasi inaltime standard

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Pe langa faptul ca nu se intelege care este intrebare si care afirmatie in textul tau, am si eu o curiozitate: cand a fost schimbata ultima data suspensia la masina ta? Adica arcuri+telescoape... ca daca niciodata de ce te miri ca sta stramba ca toate visele? Din 93 ii ajunge, ce zici?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Daca pe spate s-au pus arcuri mai lungi sau mai tari, care au inaltat spatele, e normal ca ridicand din barele de torsiune masina sa devina foarte rigida.

 

Vezi ca arcurile mai lungi sau mai tari nu ridica decat caroseria de pe punte pentru a face loc unor roti mai mari, asta se vede imediat, ba chiar sare in ochi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Pe langa faptul ca nu se intelege care este intrebare si care afirmatie in textul tau, am si eu o curiozitate: cand a fost schimbata ultima data suspensia la masina ta? Adica arcuri+telescoape... ca daca niciodata de ce te miri ca sta stramba ca toate visele? Din 93 ii ajunge, ce zici?

Nu inteleg care i treaba cu arcurile de spate si fata care i legatura daca pun arcuri noi spate ridic spatele da cu fata ce fac ca daca las din barile de torsiune la normal e ff rigid daca las din ele cat sanu fie rigida se lasa fata foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Cel mai bine ar fi sa achizitionezi un kit de inaltare, telescoape, arcuri si eventual bari de torsiune, masina o sa fie mai inaltata, o sa aiba tinuta perfecta pe sosea iar in teren o sa lucreze mult mai bine. Aceasi problema am avut-o si eu, ridicata la maxim din bari topaia ca o capra si ma scutura de-mi sareau ochi:dr2 iar dupa ce am schimbat toate cele de mai sus parca e alta masina. Bafta la modificari:h5

Mitsubishi Pajero 3000 V6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Cel mai bine ar fi sa achizitionezi un kit de inaltare, telescoape, arcuri si eventual bari de torsiune, masina o sa fie mai inaltata, o sa aiba tinuta perfecta pe sosea iar in teren o sa lucreze mult mai bine. Aceasi problema am avut-o si eu, ridicata la maxim din bari topaia ca o capra si ma scutura de-mi sareau ochi:dr2 iar dupa ce am schimbat toate cele de mai sus parca e alta masina. Bafta la modificari:h5

 

Multumesc de raspuns asta asteptam cu totii raspunsuri corecte nu vorbe numa sa se afle ca raspund si ei la intrebari o sa caut un kit sa cumpar cat mar costa ceva intre nu foarte scump dar nici moca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Multumesc de raspuns asta asteptam cu totii raspunsuri corecte nu vorbe numa sa se afle ca raspund si ei la intrebari o sa caut un kit sa cumpar cat mar costa ceva intre nu foarte scump dar nici moca

 

Stii, barele alea de torsiune despre care s-a vorbit mai devreme joaca rolul de arcuri pentru suspensia fata. La fel ca si in cazul arcurilor, materialul imbatraneste (sau se uzeaza, daca vrei) si isi pierde proprietatile. Asta ti s-a spus si mai devreme, si inca intr-un mod inteligibil.

 

Alta varianta ar fi ca spatele sa fi fost ridicat din arcuri, situatie in care proprietatile elastice ale barelor de torsiune sunt depasite si masina incepe sa scuture.

 

Nu ti-a dat nimeni raspunsuri numai ca sa se afle in treaba, dar nu e vina noastra ca tu nu stii despre ce vorbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Stii, barele alea de torsiune despre care s-a vorbit mai devreme joaca rolul de arcuri pentru suspensia fata. La fel ca si in cazul arcurilor, materialul imbatraneste (sau se uzeaza, daca vrei) si isi pierde proprietatile. Asta ti s-a spus si mai devreme, si inca intr-un mod inteligibil.

 

Alta varianta ar fi ca spatele sa fi fost ridicat din arcuri, situatie in care proprietatile elastice ale barelor de torsiune sunt depasite si masina incepe sa scuture.

 

Nu ti-a dat nimeni raspunsuri numai ca sa se afle in treaba, dar nu e vina noastra ca tu nu stii despre ce vorbesti.

 

Sa nu crezi ca mam referit la tine special spun in general si se poate sa fie bucsele de la bara daca are si pe spate mam uitat azi arcurile cam obosite poate si alea afecteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: pajero garda sol

 

Azi am lasat din barile de torsiune cat sa nu topaie sa fie la normal dar lasand fata mai jos spatele se ridica f mult dupa terminare fata inca tare nici decum comoda la condus spatele se ridica cu 7/8cm in plus diferenta de partea fata pe spate am 90 si pe fata 83

 

Care ar fi problema daca il fac egalitate fara/spate este caruta curata nu amortizeaza nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare.

Urmeaza sfatul lui pit ciprian, e cea mai buna solutie. Daca nu ai inca banii, mai economiseste si cumpara-l cand iti vei permite.

Orice alta improvizatie iti va da alte si alte batai de cap. Nu merita, cel putin la Pajero.

 

Daca nu iti permiti un kit, las-o asa, pune niste MT-uri, niste Simex 32" sau copii simex 31" si o sa mearga brici.:h5

Nemo me impune lacessit !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare.

Urmeaza sfatul lui pit ciprian, e cea mai buna solutie. Daca nu ai inca banii, mai economiseste si cumpara-l cand iti vei permite.

Orice alta improvizatie iti va da alte si alte batai de cap. Nu merita, cel putin la Pajero.

 

Daca nu iti permiti un kit, las-o asa, pune niste MT-uri, niste Simex 32" sau copii simex 31" si o sa mearga brici.:h5

 

Simex 31 am se comporta foarte bine asa o sa fac o sa strang bani si sa cumpar kit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: pajero garda sol

 

Stii, barele alea de torsiune despre care s-a vorbit mai devreme joaca rolul de arcuri pentru suspensia fata. La fel ca si in cazul arcurilor, materialul imbatraneste (sau se uzeaza, daca vrei) si isi pierde proprietatile. Asta ti s-a spus si mai devreme, si inca intr-un mod inteligibil.

 

Alta varianta ar fi ca spatele sa fi fost ridicat din arcuri, situatie in care proprietatile elastice ale barelor de torsiune sunt depasite si masina incepe sa scuture.

.

 

Am facut cateva poze sa vedeti cum e statura, masina cum arata in poze si e lasata garda fata cam jos totusi e rigida foarte tare.

20140104_113508.thumb.jpg.b07c59d9ce5e756f055c3879ac66e4f6.jpg

20140104_113402.thumb.jpg.383fb6daf1b1ea82a91370f01f3f0c21.jpg

20140104_113356.thumb.jpg.11e9d6333a75493bb0fc159145fef4d1.jpg

20140104_113135.thumb.jpg.3214bea8170973fc130ef6937fde16ce.jpg

20140104_113518.thumb.jpg.798271c2769cb5c177f545872acbb4cb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Pai normal ca e rigida, maisna acum iti sta pe tampanele (limitatoarele) de la brat. Ridica masina din mijloc, dupa care iei o cheie tubulara de 27 (sau 24, nu mai tin exact minte) si reglezi barile stabilizatoare. Incearca sa faci aceleasi numar de ture mpe ambele parti. Surburile de reglaj le gasesti sub masina aproximativ la stalpul dintre usi. Faci vreo 8-9 ture la suruburi dupa care o lasi jos si te uiti sa vezi cat s-a inaltat. Din experienta iti spun ca sa raman cel putin 1,5-2 cm distanta fata de limitatorul de sus. Daca te iiti din fata, pe langa pivot ai sa vezi si limitatoarele, daca stii la ce ma refer.

 

 

Pnde i incercuit cu rosu normal sunt niste tampoane de caucicuc, care multi si le scot ca sa flexeze masian mai bine din fata (nu este foarte castigator ca rupi planetarele).

 

Tie probabil acuma masina sta pe taponul de jos dupa cum scriam mai sus, dupa ce faci reglajul , cu maisna lasata jos, sa fie o distanta maxim minim de 1.5-2 cm fata de tamponul de sus, altfel cand veri sari cu masina va fi rigida si o sa sune urat :)

 

Am patit si eu.

 

 

 

20130425_195839_zps8d2e8f46.thumb.jpg.efcde76678572a105fa6ae3760d92852.jpg

200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Pai normal ca e rigida, maisna acum iti sta pe tampanele (limitatoarele) de la brat. Ridica masina din mijloc, dupa care iei o cheie tubulara de 27 (sau 24, nu mai tin exact minte) si reglezi barile stabilizatoare. Incearca sa faci aceleasi numar de ture mpe ambele parti. Surburile de reglaj le gasesti sub masina aproximativ la stalpul dintre usi. Faci vreo 8-9 ture la suruburi dupa care o lasi jos si te uiti sa vezi cat s-a inaltat. Din experienta iti spun ca sa raman cel putin 1,5-2 cm distanta fata de limitatorul de sus. Daca te iiti din fata, pe langa pivot ai sa vezi si limitatoarele, daca stii la ce ma refer.

 

 

Pnde i incercuit cu rosu normal sunt niste tampoane de caucicuc, care multi si le scot ca sa flexeze masian mai bine din fata (nu este foarte castigator ca rupi planetarele).

 

Tie probabil acuma masina sta pe taponul de jos dupa cum scriam mai sus, dupa ce faci reglajul , cu maisna lasata jos, sa fie o distanta maxim minim de 1.5-2 cm fata de tamponul de sus, altfel cand veri sari cu masina va fi rigida si o sa sune urat :)

 

Am patit si eu.

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]200125[/ATTACH]

 

M-am uitat nu sta pe tampoane e intre si e rigida daca o ridic din barile de torsiune se ridiga da devin din ce in ce mai rigida acuma este cam la normal joaca fata dar e prea joasa si apropo ce chestie ai tu acolo in poza la pivot ceva distantier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

M-am uitat nu sta pe tampoane e intre si e rigida daca o ridic din barile de torsiune se ridiga da devin din ce in ce mai rigida acuma este cam la normal joaca fata dar e prea joasa si apropo ce chestie ai tu acolo in poza la pivot ceva distantier

 

si tampoanele tale de guma au disparut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

I o poza informativa. Lasa tu distantierul. Ce presiune ai in roti?

 

Presiune egala toate 4. 1.5bar ti asa cred sa ziki despre chestia aia distantieru stiu ca inalta dar e sigur nu se rupe.nu cedeaza sau cat inalta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

NU inalta cu nimic. Se numeste Ball joint flip. Aceasta inventie iti mareste distanta intre brate si sasiu, adica iti permite sa incurciseze mai mult. Dar cu asta distrugi planetarele in cazul in care nu se rup suruburile inainte (de la bjf) :). NU is are rost aceasta modificare.

Editat de Roby200487
200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

Telescoape fata nu sunt ok (80%)...atentie la schimbarea lor...masina se coboara din torsiuni la minim si se regleaza ulterior astfel incat intre tampoanele de pe brat si bratul inferior sa fie maxim 2 cm (de fapt 18 mm)...asta stok.

daca pe spate ai alte arcuri se schimba datele ...si urci torsiunile pana mai raman 1-1.5 spire spre maxim, mai mult ai vazt efectul...daca tot nu iti place ...alte arcuri spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero garda sol

 

NU inalta cu nimic. Se numeste Ball joint flip. Aceasta inventie iti mareste distanta intre brate si sasiu, adica iti permite sa incurciseze mai mult. Dar cu asta distrugi planetarele in cazul in care nu se rup suruburile inainte (de la bjf) :). NU is are rost aceasta modificare.

Distrugi rulmentii din fuzeta...planetarele eventual se rup datorita unghiului mare intre grup si roata...si asta cand se forteaza mai ales cu 30' in sus...Ah...nu incrucisezi mai mult decat daca ii elimini stopperele alea din cauciuc...si te duci cat iti permite telescopul,pe care sa il spargi la primul sant cand ajunge pistonul in capatul telescopului....pe probatea...:))))))

Editat de gnok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

In sfarsit l-am saltat putin, adica 90 fata, 94 spate, s-a ridicat 6cm cu bodylift de 5 cm, da' nu imi place ca arata urat spatele, bara jos si caroseria sus, se vede un gol... se poate ridica bara?

 

20140131_225340.thumb.jpg.a647edc1ba153fa55449a5348adc5609.jpg20140202_170158.thumb.jpg.661bf548600b9f4fd8ad560f5d0dd46e.jpg20140202_170206.thumb.jpg.6bd0a9518077ce6bff2b180a995ecf5e.jpg20140202_170215.thumb.jpg.b9e0b682a5da9843137fe40c2b154eab.jpg20140131_225340.thumb.jpg.a647edc1ba153fa55449a5348adc5609.jpg20140202_170158.thumb.jpg.661bf548600b9f4fd8ad560f5d0dd46e.jpg20140202_170206.thumb.jpg.6bd0a9518077ce6bff2b180a995ecf5e.jpg20140202_170215.thumb.jpg.b9e0b682a5da9843137fe40c2b154eab.jpg

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare