mironel4 Postat Decembrie 1, 2013 Partajează Postat Decembrie 1, 2013 De cateva luni bune mi-am achizitionat inca un ARO-uu si anume un 324 cu motorizare Peugeot facut pentru export,masina a fost adusa din Cehia.masina e in stare exceptionala la caroserie dinafara de cateva lipsuri la interior.masina o-am luat cu pompa de injectie defecta.masina are diferential blocabil pe spate,frane volvo si discuri pe fata.De cand l-am luat am pornit motoru si lam cam dezmortit,acuma cat de curand o sa intre la tinichigiu pt niste modificari la caroseriept ca vreau sa fac un BUGARO.i-am achizitionat 4 gume 34 care o sa fie doar provizori pt a ma ajuta sa stiu cat cum sal inalt,2 scaune di bancheta spate din piele cu incalzire si electrice de BMW.mai urmeaza multe altele. ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi ARO 243,an 1986,motorizare D127 ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare Audi B4, an 1994 benzinar de 2000. BUGHI - motor de 1600 benzinar Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Boomerang Postat Decembrie 5, 2013 Partajează Postat Decembrie 5, 2013 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT Arata bine in poze aroul :) motorul este la fel ca al meu din ce vad, spor la treaba si sa il vedem cat mai repede la final! am si eu o intrebare unde gasesc si eu un bull bar ca al tau ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mironel4 Postat Decembrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Re: ARO 324,Power by PEUGEOT am pus gume pe 34/10,5/15cu jante intoarse Editat Decembrie 7, 2013 de mironel4 ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi ARO 243,an 1986,motorizare D127 ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare Audi B4, an 1994 benzinar de 2000. BUGHI - motor de 1600 benzinar Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristeaandm Postat Decembrie 9, 2013 Partajează Postat Decembrie 9, 2013 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT O sa cam ai ceva de taiat! S-auzim de bine :cl 4x4 fun for all :h5 RR Classic 1986 - 200Tdi www.lroc.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mironel4 Postat Decembrie 9, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 9, 2013 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT depinde la ce te referi,daca in privinta rotilor o sa fie doar pe fata si o sa fie gume 32,cat despre modificare in bug aro o sa fie da taiat si de sudat. ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi ARO 243,an 1986,motorizare D127 ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare Audi B4, an 1994 benzinar de 2000. BUGHI - motor de 1600 benzinar Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristeaandm Postat Decembrie 10, 2013 Partajează Postat Decembrie 10, 2013 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT Ma referam la gumele pe 34, credeam ca ai sa le lasi pe acelea. S-auzim de bine :cl 4x4 fun for all :h5 RR Classic 1986 - 200Tdi www.lroc.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
SUPERDRAGOS Postat Aprilie 28, 2014 Partajează Postat Aprilie 28, 2014 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT Nu pot sa nu observ ca pe langa ARO mai exista si o Frontera..Nu degeaba se zice ca Frontera e un Aro mai confortabil.. Si daca vrei sa o tai sa iasa un BUG,de ce lunga..?De ce din Cehia?Nu era mai lesne cu una scurta,luata de aici? 0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CatalinU Postat Aprilie 28, 2014 Partajează Postat Aprilie 28, 2014 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT cred ca din prisma motorizarii care probabil la noi in ro e cam greu de gasit Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
lica_lkw Postat Mai 1, 2014 Partajează Postat Mai 1, 2014 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT Nu pot sa nu observ ca pe langa ARO mai exista si o Frontera..Nu degeaba se zice ca Frontera e un Aro mai confortabil.. Si daca vrei sa o tai sa iasa un BUG,de ce lunga..?De ce din Cehia?Nu era mai lesne cu una scurta,luata de aici? Cred ca nu ai inteles ce vrea sa faca Mironutu. Bugaro este cel din ultima poza a primului post din topic,de fapt un 324 modificat in Cehia. Nu vrea sa faca un bughi sa taie sasiu sa scurteze etc. Cred ca acum ai prins ideea de ce 324. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gabi Postat Mai 2, 2014 Partajează Postat Mai 2, 2014 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT trebuie sa fi atent la detali geamurile devin mai mici asa ca fi atent la modificarile de la usi :wink: Offroad Team ARO ,,ARO 244 AUTOUTILITARA" ,( AR0 320, ARO 244) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mironel4 Postat Iunie 3, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 3, 2014 (editat) Re: ARO 324,Power by PEUGEOT da da o sa am.masina oam desfacut bucatele. Editat Iunie 3, 2014 de mironel4 ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi ARO 243,an 1986,motorizare D127 ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare Audi B4, an 1994 benzinar de 2000. BUGHI - motor de 1600 benzinar Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mironel4 Postat Iulie 27, 2015 Autor Partajează Postat Iulie 27, 2015 Re: ARO 324,Power by PEUGEOT la masinarie se lucreaza incet dar sigur.partea mecanica e gata,vopsit intarit bucsat,pivotat,sabotat,etc ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi ARO 243,an 1986,motorizare D127 ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare Audi B4, an 1994 benzinar de 2000. BUGHI - motor de 1600 benzinar Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate