Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?


ttiinn
 Share

Recommended Posts

Mno va salut!Nu stiu daca pun bine intrebarea aici,dar am vazut ca se vorbeste de praguri,pana la urma pragurile sunt doar pentru aspect sau au si o utilitate?Intreb nu din rautate,dar am si eu doua praguri din aluminiu si as vrea sa stiu daca merita sa le montez sau nu.Multumesc tuturor!
Link to comment
Share on other sites

Re: cumpar bull-bar+praguri ptr mitsubishi pajero pinin cu 4 usi

 

Uite cum arata un set original:

 

[ATTACH=CONFIG]197377[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]197378[/ATTACH] Pinin3.jpg.e5836eff8e9f3ee470611a5442e6f705.jpg

 

Cand am facut "cascadoria" asta, trebuind sa ocolesc un bolovan pe urcare si inclinare mare, am alunecat totusi in bolovan si daca nu aveam bara aia laterala indoiam caroseria pe dreapta, dar asa, s-a infundat putin bara si atat. Au mai facut treaba si cu alte ocazii, dar atunci au fost "decisive".

 

DSC01168.thumb.JPG.e78dbbc1a79b7b89602ab5d0af0b6d2b.JPG

 

In concluzie, la genul asta de masini, barele de protectie sunt in primul rand necesare pentru protectie. Daca sunt si facute fain, mai au si rolul secundar estetic.

 

Ca sa nu mai zic ce au indurat barele de pe Pajero Sport, si de cate ori mi-au salvat caroseria...

BooBoo1.jpg.52d2f0541485dcea79972ccf55871542.jpg

BooBoo2.jpg.38455cda06abcd8badb86eea51d9b91f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Mno va salut!Da,interesanta treaba cu protectia,acum nu stiu cata protectie imi vor oferii mie pragurile avand in vedere ca ale mele sunt din aluminiu,dar saptamana viitoare o sa ma pun sa le montez,macar vor imbunatatii aspectul masinii.Multumesc pentru atentie!

Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Mno va salut!Nu stiu cine ar fi interesat de cum arata masina mea cu pragurile montate,as atasa fotografii cu masina dar inca nu stiu cum,mie unul imi face placere sa admir bijuteriile pe patru roti ale altora.

Edited by ttiinn
vreau sa atasez doua imagini
Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Atunci cand scri o replica noua pe forum desupra casutei in care scri ai un simbol (agrafa de birou)- Atasamente pe care dai click, dupa care ti se deschide o alta fereastra in care in partea dreapta sus ai "Add File" dai click, dupa care iarasi dai click pe "Select file" in casuta micuta nou aparuta cauti poza in calc si o incarci, dupa incarcare sa fie bifata si dai "Done"

La sf trimiti textul.

Fotografie0011.thumb.jpg.a43ea20735982a17e6d794b5c9b564a5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Mno va salut!Iar acum proba de foc cu incercatul atasarii fotografiilor...Multumesc pentru sfaturi!

phpahN6EEAM.jpg.7ce80081e5a5bef31648b908f0700fb8.jpg

phpj6PPd9PM.jpg.1a38315fd72641e1b9e4aeb839511be1.jpg

Edited by ttiinn
vreau sa mai atasez o fotografie
Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Hmmm, Pininul postat de Ionut.Soptea este chiar dragut. Cat ar costa un set de praguri + bullbar ?

Pajero Pinin 2.0 GDI
Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Am factura din franta si omul a luat tot setul din magazin cu 1300 de euro, praguri, bulbar si carapacea de la rezerva. Parerea mea ca a fost putin mai mult decat nebun. De ocazie habar nu am cat o costa....

Smecheria la pragurile acestea e ca pot fi scoase cat vrei in afara cu niste platbande gaurite. Eu deja le-am scos mai mult cu 3 cm decat e in poza si parca as mai vrea.... (am acasa platbande de gard deci nu ma costa nimic, timp sa fie).

Edited by Ionut.Soptea
Link to comment
Share on other sites

Re: Utilitate praguri, bullbar la Pinin ?

 

Pragurile acelea au functiile:

- estetica = arata oleaca mai bine, depinde de gusturi

- confort = ajuta la urcarea in / coborarea din masina

- protectie

 

Pentru functia de protectie este decisiva odalitatea de prindere a acestor praguri. Daca sunt prinse cu 4 suruburi in podeaua caroseriei e posibil ca la un soc mai mare, desi protejeaza pragul caroseriei, sa se smulga din podea sau sa deformeze podeaua in zona de prindere.

 

Trebuie examinata prinderea lor si apoi vei stii cat de solida este protectia pe care o ofera.

 

Pragurile heavy duty sunt prinse direct pe sasiu (acolo unde exista) si permit ridicarea masinii prin fixarea cricului pe praguri, fara deformare.

 

Cele scrise mai sus sunt generalitati, nu sunt specifice numai la Pinin.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use