soimu Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 joi merg sa ridic un nou patrol K160 nu am mai condus niciunul cu 2,8 (R28T) si as vrea tare mult sa aud cateva opinii (daca se poate bazate pe experienta) despre diferentele dintre cele 2 motorizari. Mentionez ca il cumpar pentru ca imi place ideia de a avea inca un patrol care poate deveni donator la nevoie pentru Patrolul GR de strada (si tura). Este perfect functional, doar cu probleme la electrica... nimic de speriat forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 (edited) Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) eu sunt fan 3.3....e un motor de scoala veche....bloc + chiulasa de fonta....rezista cu brio la solicitari...daca-i dai ulei de calitate...si ai o minima grija de el...te va servi mult....si bine in teren mi s-a parut ca trage mai bine decat cel de 2.8......iar partea electrica e simpla....daca-l ai la 24 de v...e si mai bine Edited December 9, 2013 by Marius C alias Turagmes Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) Ai uitat sa-i spui de distributia lui 3.3 ... pe viata! Consum mai mic la 3.3 (atmosferic; fara turbo), desi pare greu de crezut. Am avut ambele motoare, asa ca nu povestesc din auzite. I Have No Idea What You Are Talking About Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) 3.3 vis daca-i in mintile lui.Din pacate masina este putin cam prea retro chiar si pentru cei ce nu fac mofturi. 2,8 este la fel ca cel de GR Y60 dar sunt si diferente pe ici pe colo..... K160 este cu motorul de 3,3 pina in 1989 parca si K260 este denumit motorul de 2,8 de la '88 pin la '92 sunt mici diferente la caroserie intre modele. Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) merci mult ideia este ca am un 3,3 si merge excelent, cuplu mare, nu simte 35 le dar cel de 2,8 singurul rationament sa il iau si sa il inlocuiesc pe cel de 3,3 este ca as avea un motor si o cutie de viteze de rezerva pentru GR ul meu.... in caz ca acesta se strica nu stiu daca este buna ideia, dar acesta este principiul forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrx12345 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) Daca e intretinut cum trebuie motorul de 3.3 este mult mai fiabil spre deosebire de cel de 2.8. Consumul este mai bun. Dezavantajul consta in contravaloarea impozitului care este mult superioara pentru motorul de 3.3. Problema pleaca de la acea catalogare a masinilor cu motoare mari in masini de lux. Poate cel care a facut acea catalogare s-a gandit ca si ARO-ul e tot masina de lux sau celputin era in anii 80, iar valoarea impoyitului in momentul de fata e mai mare decat valoarea masinii. O remorca iti schimba intotdeauna viata atat la propriu cat si la figurat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius C alias Turagmes Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) corect a spus Marcel.....distributia la 3.3 e pe pinioane...long life...pompa de injectie in linie plus alte avantaje...compartimentul motor e mai aerisit.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) Patrolul de 2,8 merge la fel ca si k-ul de 2,8 pt ca au tot 116 hp si acelasi rapoarte.Motorele de 3,3 desi sunt mai vechi ca si conceptie sunt mai bune.Imi pare rau ca am scapat la mustata un k de 3,3 cu turbo la mustata dar nu-i nimic ma consolez cu un 4,2:ha:Nici cel de 2,8 nu-i rau daca ii inveti limitele .Sfatul meu este sa nu-l cumperi pt ca vad ca tendinta masinilor este in picaj si piata de sh este diversificata.Cand am avut primul patrol abia am gasit o chiloasa la 400 e si acuma ma chinui sa vand un motor complet cu toate accesoriile cu 700 E Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
soimu Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) Patrolul de 2,8 merge la fel ca si k-ul de 2,8 pt ca au tot 116 hp si acelasi rapoarte.Motorele de 3,3 desi sunt mai vechi ca si conceptie sunt mai bune.Imi pare rau ca am scapat la mustata un k de 3,3 cu turbo la mustata dar nu-i nimic ma consolez cu un 4,2:ha:Nici cel de 2,8 nu-i rau daca ii inveti limitele .Sfatul meu este sa nu-l cumperi pt ca vad ca tendinta masinilor este in picaj si piata de sh este diversificata.Cand am avut primul patrol abia am gasit o chiloasa la 400 e si acuma ma chinui sa vand un motor complet cu toate accesoriile cu 700 E da, cred ca o sa fac un efort acum sa pun bani deoparte pentru o cutie de GR (daca e sa cada, desi un uruit nu e capat de lume), si la cel de 3,3 pun un troliu....sa arate si el frumos, ca nevoie nu prea are... forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian sangeorzan Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) buna , am inteles bine , il vrei de piese pt un K 160? daca da , atentie ca multe piese nu potrivesc:cute , punti (rapoarte) mrl... nnuma bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciprian28 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) vezi ca la puntea spate diferentialul este deplasat spre dreapta nu este pe centru ca si la y60 :h5 range rover classic range rover vogue l322 4.4 v8 Nissan skyline R33 GTR :banana Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Re: k160 motor 3,3 vs 2,8 (ambele diesel in 6) Puntile sunt diferite oricum, fiind pe arcuri lamelare ... in schimb , motorul de 2.8 in sine e acelasi , diferentele fiind minime si doar de accesorii - alternatorul cu borna + in spate vs lateral , pe pompa de injectie poate lipsi potentiometrul , tubulatura de racire ( repet , anexele motorului , nu motorul in sine ) e diferita , sistemul fiind cu vas de expansiune presurizat , radiatorul diferit ... cutia de viteze nu are frana de siguranta pe tambur ( dar poate fi instalata ) , kilometrajul e actionat mecanic ( cu cablu ) vs electric ... Dar , in rest , motorul si cutia sunt asemanatoare , aceasi productie japoneza . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts