Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

inaltare pajero


cionea28
 Share

Recommended Posts

Re: inaltare pajero

 

Pe fata din barile de torsiune, pe spate din arcuri (pui mai mari sau bagi un distantier sub ele ) i gratis !

 

In afara de reglajul barilor de torsiune (care oricum are niste limite) de ce zici ca montarea altor arcuri mai mari sau a unor distantiere e gratis?

Vreau si eu arcuri gratis. :grin:

 

Remus, nici sa mori nu e gratis pe lumea asta :grin:

 

@cionea28

Daca vrei sa iti incapa roti mai mari, poti monta si un kit de body lift, adica un set de distantiere pentru suportii caroseriei.

O inaltare optima este de 5 cm.

Gasesti kit de bodylift la userul @roly aici pe forum sau la @peter erno sau poti sa iti faci chiar tu componentele daca ai un strungar la indemana.

Oricum, daca cauti pe forum, gasesti discutii despre bodylift.

 

Daca ajungi in Baia Mare, cauta-ma ca sa iti dau detalii despre cum se face operatiunea.

 

Ai aici si niste filmulete ajutatoare:

 

 

 

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare pajero

 

In afara de reglajul barilor de torsiune (care oricum are niste limite) de ce zici ca montarea altor arcuri mai mari sau a unor distantiere e gratis?

Vreau si eu arcuri gratis. :grin:

 

Remus, nici sa mori nu e gratis pe lumea asta :grin:

 

@cionea28

Daca vrei sa iti incapa roti mai mari, poti monta si un kit de body lift, adica un set de distantiere pentru suportii caroseriei.

O inaltare optima este de 5 cm.

Gasesti kit de bodylift la userul @roly aici pe forum sau la @peter erno sau poti sa iti faci chiar tu componentele daca ai un strungar la indemana.

Oricum, daca cauti pe forum, gasesti discutii despre bodylift.

 

Daca ajungi in Baia Mare, cauta-ma ca sa iti dau detalii despre cum se face operatiunea.

Ai aici si niste filmulete ajutatoare:

 

 

 

Da cred ca remus se referea ca e gratis cu flanse sub arcuri ca sunt gratis as monta flanse da din ce fac ceva pareri si cu bodyliff caut acuma baeti sa vb cu ei monaju lam inteles

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare pajero

 

Nu recomand flansele sub arc, la o flexare maxima in teren poti sa ai probleme, plus ca partea de jos a arcului este solicitata mult. Arc ce deja este obosit.

Daca pui flanse sub arc, trebuie sa prelungesiti sau sa pui flanse si la amortizoare, altfel vei forta mult amortizoarele, deja obosite si le vei distruge relativ repede.

Daca faci BL, atunci trebuie sa prelungesti conducte, sa corectezi unghiuri, posibil sa nu mai intre reductorul in 4x4, trebuie sa tai tabla de sub maneta....belea mare.

 

Varianta low cost optima pe care am gasit-o eu dupa muuuuulte cautari si reflectari ar fi arcuri de patrol y60 pe spate, se potrivesc. Amortizoare banuiesc tot de patrol sau de raba. Pe fata, din barile de torsiune, altceva nu ai ce sa modifici acolo.

 

Nu am adaptat nici aceasta varianta pentru ca o sa ai o masina foarte rigida, arcurile de patrol sunt concepute sa suporte o greutate mai mare si strangand barile de torsiune, vei avea o fata rigida, nu cred ca o sa-ti placa. De asemenea vei pierde din manevrabilitate pe strada.

 

Pajero este o masina foarte capabila stock, daca modifici iti da dureri mari de cap si cu bani multi, aduci modificari destul de mici. Sunt colegi care au castigat campionate cu Pajero SWB stock, doar simexuri.

 

Pe el stock poti pune 33" originale sau 32" resapate doar coafand un pic bara fata si pragul in fata, in spate intra fara probleme. Daca vrei mai mari, deja nu te tin planetarele sau motorul.

 

Eu, personal, voi opta pentru in kit de la Ironman pentru ca este cel mai ieftin, insa nu pentru inaltare, ci pentru ca amortizoarele spate sunt obosite si topaie si trebuie schimbate.

Ca idee, doar un set de amortizoare, pe original e 1000 de eur. la care se adauga arcurile, bari de torsiune.... E un vis frumos, dar... nu cred ca se merita. Intr-adevar sunt peste OME sau Ironman ca si calitate, fiabilitate, insa nu vad rostul in cazul nostru.

 

Dupa cum au spus multi, mult mai invatati inaintea mea, lift-ul il obtii doar din anvelope, restul este doar un ajutor pe care il dai masinii in teren. La acest punct, Pajero se prezinta f bine la nivelul stock prin marimea anvelopelor pe care le poti indesa.

 

Gandeste-te si la aspectul ca un set de anvelope 33" + jante cu et- (recomand -25 pentru o anvelopa lata de 10.5", va intra la fix, nu vor depasi overfender-ele) te duce intre 700 si 1000 de eur.

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Spor la luat cea mai buna decizie pentru tine! :wink:

Edited by koais
  • Like 1
Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare pajero

 

Da mam gandit si la treaba cu bodylift da alti zik ca trebuiesc furtune prelungite radiatoru si multe altele eu momentan am simexuri pe 31 10,5 sunte resapate dar le am de 2 luni uzate ff putin si zi de zi is pe sosele si deal fiecare zi 20km garantat am dat 3 mil pe unu si nu as vrea sa il inalt pentru roti mai mari doar aspect arata frumos inaltat i foarte jos acuma e si obosit din arcuri o sa cumpar o pereche de arcuri sigur noi sper sa isi revina dupa la normal macar

Link to comment
Share on other sites

Re: inaltare pajero

 

Eu am 33" x 10.5" cu ET-30 cu suspensie stock si ies un pic, se vede ca se cam glazureaza sareta.

 

pietriceaua93.thumb.jpg.c185dea6f2d4a03e1751371ffd0292b8.jpg

 

69237_535631099834817_1170872150_n.jpg.77a416523b5ec9a5f8ad8216b48934ac.jpg

 

Spatele are loc sa flexeze

 

doftana55.thumb.jpg.f6fbe7cc2d65446f791ad5b538ac005b.jpg

 

602053_540405069357420_553310224_n.jpg.c29773ddb86db230b3a74b5d4d2b9ef9.jpg

 

486035_540405072690753_1373922736_n.jpg.99cc45a0fe758e07f9e57d4c339add0d.jpg

 

485122_540405086024085_98300500_n.jpg.a81ce65edbfa23bb947bf5e725057f28.jpg

 

482836_540405142690746_350978291_n.jpg.8a178f1d17b6db4331af38fd903b98a9.jpg

 

Si asa arata

 

379218_533006573430603_663927616_n.jpg.af9c5b830796fb2339fc8b2312b944a3.jpg

pietriceaua190.thumb.jpg.497175381da07520b98872ae8b1cf534.jpg

Nemo me impune lacessit !
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use