Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?


Madnes

Postări Recomandate

Detin un Mitshu mk1 din 1990 2300 Td si as vrea sa-l schimb cu o Lada nivia , ajutati-ma si pe mine cu un sfat : merita sau nu.

 

pajero1.jpg.65585bb9c59a007f37027786fcd15495.jpgpajero2.jpg.2fee0b0e7043f9a012f7a6d9d4f3291b.jpg

Editat de Astral

DRUMURI BUNE SI NOROI TUTUROR :cl

Tel:0784550583

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu stiu ma gandeam sa incerc si altceva

 

Masina este foarte ok doar ca m-am saturat de ia , de consumat nu consuma mult de tras trage doar ca vreau sa incerc si altceva

Editat de Astral

DRUMURI BUNE SI NOROI TUTUROR :cl

Tel:0784550583

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Depinde foarte mult de starea pajeroului si de starea lazii

Daca sunt in aceiasi stare nu se compara confortul din pajero cu cel din lada (in favoarea pajeroului evident)

Probabil motorul diesel consuma ceva mai putin decat lada si are un cuplu mult mai bun.

Eu unu nu as schimba pajero nici pe lada 2013

Daca vrei ceva mai bun si te ai saturat de masinuta ta incearca sa treci la pajero 2, normal evolutia ar fi in sus nu in jos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

eu zic sa incerci sa te dai un pic cu o lada si apoi sa tragi singurel concluziile. Din punctul meu de vedere ... nu merita, vorba colegului mai bine e sa-ti cauti un mk2 daca tot vrei sa-ti schimbi jucaria

 

cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

da ce categorici sunteti :) lasati omul sa incerce sa vada cum e iar apoi dupa ce aude,vede si incepe sa cunoasca detaliile va hotara singur daca merita sau nu

in loc sa o dati in pareri personale fara o baza tehnica mai bine ii faceati un mic rezumat dar inainte sa fac asta eu iti zic Merita!

dar asta spun eu din punctul meu de vedere.

iata de ce

masina mica usoara suspensie buna si rezistenta am schimbat pivotii pe masina dupa 8 ani de zile si asta nu ca erau prosti sau aveau joc ci pentru ca a trebuit sa desfac sa schimb planetarele si nu am putut desface pivotii si atrebuit sa ii tai cu flexul, retine dupa 8 ani si cam 35000 km de aratura,cupe si etape de campionat si masina de asistenta.tractari

inmatriculata pe romania impozit mic undeva la 150 lei pe an,

4 locuri confort relativ mediu iar daca gasesti una mai noua si cu aer conditionat

piese ieftine relativ si intretinere simpla si usoara pe care o poti face tu

caldura fie iarna fie vara :) nu fierbe motorul dar vara in bucuresti la 40 de grade ale aerului nici mult nu prea mai are :) se poate rezolva si asta foarte lejer dar depinde de fiecare

si un lucru important e 4x4 permanent si e benzina,pornire iarna fara nici o greata,cu conditia sa nu fie ceva defect

 

dezavantajul daca vrei cum il vad eu este ca e autoportanta pe cand tu ai sasiu ceea ce te limiteaza la niva la a face o inaltare pe cand la sasiu tu poti face in plus si un body lift.

 

in rest depinde ce vrei dar daca vrei sa incerci inainte sa faci schimbul de masini condu una si in oras si afara si in teren si compara cu a ta in aceleasi conditii si atunci te vei lamuri singur.

consum pe benzina undeva la 8,5-10 in afara

12-14 oras vara/iarna iar in teren la mine nu a scazut cub 20-22 (la 196 de km de etapa la iasi mi-a mancat 45 litri asta ca exemplu dar nici nu a prea scazut sub 3000 de ture si cam 120km facuti in reductor)

 

filtru de benzina se schimba la 25000 eu schimb la 10000 sau la an costa 25-30 lei

filtru de ulei 30 lei

ulei 4 litri 10W40 schimbi la cat vrei pui de care vrei:) 100-150 bidonul de 4l

filtru de aer 25-30 de lei schimbi la 10 mii sau in functie de necesitati

bujii costa cam 25 lei bucata eu am Denso si le-am pus acum 2 ani si nu au treaba

set 4 fise 60-90 lei le schimbi la nevoie 2-3 ani

piovot 40-45 lei toti sunt lafel si superior si inferior ai 4 in total

ulei in grup 75w90 intra cam 1,7l pe spate si cam 1,5 litri pe fata gasesti cam pe la 25 lei pe litru

in cutie si reductor intra tot deasta da nu mai stiu cati litri cred ca vreo 2 in reductor si tot asa prin cutie da nu umi amintesc

un simering costa 10 lei

placute de frana te costa 60 lei si te tin cam 2 ani

sabotii pe spate eu ii am pe aia originali si nu i-am schimbat ca nu e nevoie...

restul in functie de ce mai vrei tu :):):)

comparale cu ce ai tu fa o analiza la costuri intretinere...etc si vezi daca renteaza apropo distributie pe lant ia run injector de benzina nou e 200 lei original

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

desi am mers cu ambele masini si eu sunt de parere ca nu merita si o sa va spun cele observate de mine.

 

lada are un mare dezavantaj pentru ca nu are greutate, bazaie in gol, o masina prea grea iarasi nu este buna insa la pajero scurt/mitsu scurt masa si distributia maselor e una foarte buna.

 

o alta problema cu lada e ca e mult mai urata nu ca pajero scurt/mitsu scurt ar fi vreo frumusete dar fata de mama padurii e altceva.

 

astea vin de la un fan lada.

Editat de comanr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

o alta problema cu lada e ca e mult mai urata nu ca pajero scurt/mitsu scurt ar fi vreo frumusete dar fata de mama padurii e altceva.

 

astea vin de la un fan lada.

 

E uratica,daca e echipata standard.Nici nu poti sa ai pretentii la un model mai batran ca mine:grin:

Daca se intervine un pic si se cosmetizeaza,parca se mai schimba un pic situatia. Dau ca exemplu Niva mea,care a starnit mirare

:3994858278:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

desi am mers cu ambele masini si eu sunt de parere ca nu merita si o sa va spun cele observate de mine.

 

lada are un mare dezavantaj pentru ca nu are greutate, bazaie in gol, o masina prea grea iarasi nu este buna insa la pajero scurt/mitsu scurt masa si distributia maselor e una foarte buna.

 

o alta problema cu lada e ca e mult mai urata nu ca pajero scurt/mitsu scurt ar fi vreo frumusete dar fata de mama padurii e altceva.

 

astea vin de la un fan lada.

 

Niva e urâtă?!! - e opinie ce ai afirmat, nu o generalizare, și crede-mă, dacă omul a deschis discutia, nu cred că nu îi place, asta el poate spune, nu te poti referi, de exemplu: „o ce culoare naspa...” sau alte chestii... Era una super in opini mea, Cred ca a lui DanChiperi, -superbă, iarăși, opinia mea,

deci lasă omul să decidă, așa cum a zis Karol ai avantaje, dezavantaje, eu pur si simplu urâsc Niva când mă ajung d-r-a-c-ii și mâ gândesc la axa față...( o mare mare slăbiciune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

problema cu mk1 e ca nu gasesti unul in mintile lui, lada gasesti, dar daca ai un mk1 bun trebuie sa fii baut bine sa il schimbi cu o lada niva.

 

totusi nu e imposibil asta :2dr

 

 

japonezu' e japonez, face lucru, face calitate, cu rusu dupa cum ti e norocu, mai uita anumite aspecte.

acuma, teoria mea vis a vis de masini e ca nu exista masini proaste, doar preturi proaste. totusi nu isi are locul aceasta comparatie la orice scara am vorbi,

 

orice mitsubishi vs orice lada , e o ecuatie imposibila unde semnul egal sau mai mic, nu are loc, ever.

Editat de comanr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

@selariu, MULTUMESC pentru aprecierile facute Natashei :grin:

 

...evident ca eu sunt subiectiv, dar va zic o chestie: te simti foarte interesant conducand o niva, si cand pe niste urcari mai nasoale, alaturi de tine fierbe apa in motorul unui MK2, sau vreun patrol cu multe smecherii fiind greoi nu urca, sau pe zapada mare se afunda prea tare, iar tu nu ai nici o problema....

...eu personal am ales niva, TOCMAI pentru ca nu are AC, nu are geamuri sau oglinzi electrice sau incalzire in scaune, si desi i se pot pune toate astea(pt ca exista kituri), nu am s-o fac pentru ca nu am vrut asta de la niva...(am vrut sa retraiesc acel sentiment de a fi inconjurat de aceleasi plastice, tapiserii ca pe batrana dacie 1300 pe care am facut scoala), unde ca sa pleci din rampa tre sa ai un pic de indemanare, nu doar sa iei piciorul de pe frana ca la masinile "moderne" cu care nu mai au prea multi indemanare la condus pentru ca tehnologia te ajuta

... e foarte misto sa poti face aproape tot ce poate face o alta marca cu motor de 3000-4000 cmc, doar cu o partaitoare cu motor de 1700cmc si doar cu 82CP:wink:

... despre cum e sentimentul in momentul in care te opresc moldovenii sau chiar si rusii in trafic(cand ma duc cu ea in Moldova) sa iti dea like pentru cum arata o niva, ei mergand in Pajero, G-uri sau chiar Lexus 4x4, nu va mai spun pentru ca nu m-ati crede...:wink:

Editat de dan chiperi
:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

@selariu, MULTUMESC pentru aprecierile facute Natashei :grin:

 

...evident ca eu sunt subiectiv, dar va zic o chestie: te simti foarte interesant conducand o niva, si cand pe niste urcari mai nasoale, alaturi de tine fierbe apa in motorul unui MK2, sau vreun patrol cu multe smecherii fiind greoi nu urca, sau pe zapada mare se afunda prea tare, iar tu nu ai nici o problema....

...eu personal am ales niva, TOCMAI pentru ca nu are AC, nu are geamuri sau oglinzi electrice sau incalzire in scaune, si desi i se pot pune toate astea(pt ca exista kituri), nu am s-o fac pentru ca nu am vrut asta de la niva...(am vrut sa retraiesc acel sentiment de a fi inconjurat de aceleasi plastice, tapiserii ca pe batrana dacie 1300 pe care am facut scoala), unde ca sa pleci din rampa tre sa ai un pic de indemanare, nu doar sa iei piciorul de pe frana ca la masinile "moderne" cu care nu mai au prea multi indemanare la condus pentru ca tehnologia te ajuta

... e foarte misto sa poti face aproape tot ce poate face o alta marca cu motor de 3000-4000 cmc, doar cu o partaitoare cu motor de 1700cmc si doar cu 82CP:wink:

... despre cum e sentimentul in momentul in care te opresc moldovenii sau chiar si rusii in trafic(cand ma duc cu ea in Moldova) sa iti dea like pentru cum arata o niva, ei mergand in Pajero, G-uri sau chiar Lexus 4x4, nu va mai spun pentru ca nu m-ati crede...:wink:

Na !!! Și cu asta ai spus-o Dom-le Dan!!!! exact asta are Niva, e usoara, poți să o faci FRUMOASĂ, iar dacă știi să-i ocolești neajunsurile rusoicii... și să îi dai ce trebe și când trebe (ca la orice mașină, de altfel) îți aduce satisfacții!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Am stat si am citit foarte atent parerile fiecaruia si m-am hotarat maine ma intalnesc cu baiatu sa dau o tura cu rusoaica si daca ma convinge o iau .

 

Uite si o poza cu rusoaica

o1g4.jpeg.9062d89c7ff1e4268ce0c95a81239493.jpeg

DRUMURI BUNE SI NOROI TUTUROR :cl

Tel:0784550583

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

pare model carburatie

un minus la cele pe carburatie, e ca daca nu ai rezervorul mai plinut, poate si chiar asa, pe inclinari mai mari, se inclina si nivelul (dupa orizontala, evident), in carburator si nu mai alimenteaza ...

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Probabil esti plictisit rau si satul de masina daca vrei sa faci un asemenea schimb... parerea mea e ca nu se compara, si ca faci un pas inapoi. Pana la urma hotarasti tu, care stii mai bine problemele masinii tale. Totusi, nu uita, ca noi avem prostul obicei de a aprecia un lucru dupa ce nu-l mai avem... sper sa nu ti se intample asta, asa ca bafta multa orice hotarare iei!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

ce se mai aude, ce ai hotarat?:wink: nu ne lasa asa cu ochii in soare.....

:lr blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?61857-LADA-NIVA-IASI-quot-Natasha-quot/page15&highlight=iesire+iasi :lr whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.php?65728-Lada-Niva-1-7-i-multipunct/page52&highlight=lada+niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Un nu hotarat nu ma cuafat si da ai avut dreptate cu inclinatiile nu se mai alimenteaza in panta mai mare

 

AM HOTARAT , Din primavara ma apuc de reconditionarea totala

 

 

 

Multumesc tuturor binevoitorilor care mi-au dat sfaturi

DRUMURI BUNE SI NOROI TUTUROR :cl

Tel:0784550583

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

E usoara din lipsa sasiului, si aia cu injectie se duce binisor pe panta din cauza asta... Il vazui pe Karol in aceasta ipostaza, ca a luat locu 1 la Proba Speciala Pavlov la ultima etapa de la Iasi... dar tot din lipsa sasiului deriva si dezavantaje, limitarea la roti gen 29"-30", si alte aspecte de rezistenta.

 

Ma rog, pana si faptul ca e ieftina poate fi un avantaj...

 

Totusi felicit autorul pentru alegerea facuta. Pajero Mk1 e pijamalele pisicii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Si pajero este foarte usoara nu va lasati inselati de aparente.

Nici un motor cu care vine din fabrica lada nu se va compara niciodata cu dieselul de la pajero pe nici o panta.

Si pajero este acum la fel de ieftin si simti ca mergi cu masina nu cu caruta.

As fi vrut sa ne zica colegul daca tot a deschis topicul si tot le a probat pe amandoua de ce a ajuns la decizia sa nu o schimbe.

Si sa ne faca un rezumat din punctul lui de vedere dupa ce a mers cu amandoua de plusuri si minusuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Si pajero este foarte usoara nu va lasati inselati de aparente.

Nici un motor cu care vine din fabrica lada nu se va compara niciodata cu dieselul de la pajero pe nici o panta.

Si pajero este acum la fel de ieftin si simti ca mergi cu masina nu cu caruta.

As fi vrut sa ne zica colegul daca tot a deschis topicul si tot le a probat pe amandoua de ce a ajuns la decizia sa nu o schimbe.

Si sa ne faca un rezumat din punctul lui de vedere dupa ce a mers cu amandoua de plusuri si minusuri.

 

si eu vreau asta dar mai ales as vrea sa stiu cu ce niva a mers :)

ca aia cu alimentarea e reala dar se paote rezolva simplu ;)

in schimb cel mai bine e ca fiecare sa stea si sa analizeze dorintele si nevoile fiecaruia :)

imi permit sa spun asta din postura de posesor si utilizator de Niva dar si de alte atelaje/uitlaje si personal daca ar fi motorul undeva la 110cai si piesele ceva mai solide as spune ca ar fi masina excelenta pentru aratura/vanatoare/padurari...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi MK1 versus Lada Niva ?

 

Tot din postura de posesor de niva ne poti spune cate canistre ai dupa tine la fiecare iesire :grin:

Si tot din aceiasi postura (avand in vedere ca lada ta nu este stock) cat de mari sunt diferentele intre capacitatile celor doua masini daca amandoua sunt nemodificate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare