ARTHUNTER Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Dupa mai multe documentari se pare ca eu am coroana mancata,planetarele sunt ok,nu am dat capacul jos pt ca astept sa se indepte timpul sa schimb uleurie in grupuri si atunci am sa dau capcul jos,fuzeta de la diferential se invarte foarte ushor,din cate am citit si vazut pinionul de atac nu prea se duce,se mnaca dintii de la coroana mare si asta ar fi boala acestor punti Daca intradaar este coroana mancata,ce ma sfatiti sa fac,ce pret are una noua?sa pun alta mai hard,cam la ce pret sunt cele hard? Inca o data mentiniez ca sunt cam incepator in chestile astea cu 4x4...si orice info de la voi prinde bine.MS si sper ca am fost destul de explicit Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Re: Coroana Dana 30 Dupa mai multe documentari se pare ca eu am coroana mancata,planetarele sunt ok,nu am dat capacul jos pt ca astept sa se indepte timpul sa schimb uleurie in grupuri si atunci am sa dau capcul jos,fuzeta de la diferential se invarte foarte ushor,din cate am citit si vazut pinionul de atac nu prea se duce,se mnaca dintii de la coroana mare si asta ar fi boala acestor punti Daca intradaar este coroana mancata,ce ma sfatiti sa fac,ce pret are una noua?sa pun alta mai hard,cam la ce pret sunt cele hard? Inca o data mentiniez ca sunt cam incepator in chestile astea cu 4x4...si orice info de la voi prinde bine.MS si sper ca am fost destul de explicit :no1:no1:no1:no1 Din cate stiu eu se inlocuieste perechea : pinion +coroana +reglaj . ALIN :h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 26, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Re: Coroana Dana 30 pret ceva?stii cumva? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Flow Postat Ianuarie 26, 2014 Partajează Postat Ianuarie 26, 2014 Re: Coroana Dana 30 Prima oara se regleaza jocul, daca si asa nu scapi de problema atunci se schimba OBLIGATORIU pinion plus coroana. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 Prima oara se regleaza jocul, daca si asa nu scapi de problema atunci se schimba OBLIGATORIU pinion plus coroana. Culmea este ca nu am joc deloc.....asta e partea nasoala Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 255 euro/perechea Tva inclus. :h5 Aha,ms,este stock sau ceva hard? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Flow Postat Ianuarie 27, 2014 Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Re: Coroana Dana 30 Pai bun, daca nu ai joc, atunci ce problema are? Coroana se poate strica doar daca i se sparge dantura sau se ascute foarte tare, in asa masura incat nu mai poate fi reglat jocul intre ea si pinion. Asta se poate constata doar cu capacul de la diferential dat jos. Am recitit inca o data topicul si tot nu am inteles ce problema ai, sau ce simptome are aceasta coroana mancata atunci cand conduci. Cand conduci ce semne da? Editat Ianuarie 27, 2014 de Astral Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 Pai bun, daca nu ai joc, atunci ce problema are? Coroana se poate strica doar daca i se sparge dantura sau se ascute foarte tare, in asa masura incat nu mai poate fi reglat jocul intre ea si pinion. Asta se poate constata doar cu capacul de la diferential dat jos. Am recitit inca o data topicul si tot nu am inteles ce problema ai, sau ce simptome are aceasta coroana mancata atunci cand conduci. Cand conduci ce semne da? Diferentialul se invarte,e ok reductorul,se invarte in gol flansa din grup...nu am dat capacul jos pt ca am mers doar cu tractiue spate si am cam neglijat si acum aveniti si vremea rea..practic masina asa am luat o...planetarele sunt oky Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 Proprietarul,un tampit de fel,nu a umblat in grup,asa a mers si el doa rcu tractiune spate...am pus cardanul si nu am mai dat capacul jos pt cand se indreapta timpul o sa schimb uleiul si pe spate...nu are de ce sa se invarta in gol decat daca are dinti mancati ori din coroana ori din pinionul de atac sa zic asa....eu intrebam acum ca sa stiu cu ce bani ma pregatesc si poate schimb cu ceva mai hard...desi eu o sa o folosesc pt un off road mediu... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 27, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 cand se invarte cardanul fata,nu se aude zgomot,harait,troscanit. Spune mi te rog cum se regleaza jocul la pinion?posibil sa fie jos mare si eu sa nu imi fi dat seama sau mai bine zis sa nu fi stiut Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Flow Postat Ianuarie 27, 2014 Partajează Postat Ianuarie 27, 2014 Re: Coroana Dana 30 Diferentialul se invarte,e ok reductorul,se invarte in gol flansa din grup... Nu ai de unde sa sti ce se invarte si ce nu, da jos capacul si atunci vei vedea, cad bucati din coroana inseamna alt grup, nu cade nimic si dintii sunt ok la o inspectie vizuala atunci problema ta este din alta parte. Nu vei putea regla tu jocul, oricum functionarea 4x4 nu este conditionata de acest joc (adica functioneaza 4x4 si cu joc prea mare sau prea mic). Daca nu funtioneaza 4x4 la tine dar din cutia de transfer catre puntea fata se invarte cardanul problemele pot fi: Pinion coroana duse Planetara lunga (vacum disconect nu cupleaza) cred ca ai nu sunt sigur Planetare rupte sau lipsa Mlr uri cu probleme Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) Re: Coroana Dana 30 Nu ai de unde sa sti ce se invarte si ce nu, da jos capacul si atunci vei vedea, cad bucati din coroana inseamna alt grup, nu cade nimic si dintii sunt ok la o inspectie vizuala atunci problema ta este din alta parte. Nu vei putea regla tu jocul, oricum functionarea 4x4 nu este conditionata de acest joc (adica functioneaza 4x4 si cu joc prea mare sau prea mic). Daca nu funtioneaza 4x4 la tine dar din cutia de transfer catre puntea fata se invarte cardanul problemele pot fi: Pinion coroana duse Planetara lunga (vacum disconect nu cupleaza) cred ca ai nu sunt sigur Planetare rupte sau lipsa Mlr uri cu probleme Da stiu ca pana nu dau capacul jos nu rezolv problema,astept sa se faca timpul frumos si sunt sub ea....spune-mi cum sta treaba cu vacuum disconnect? Cum imi pot da seama daca am? Din grup pleaca un furtunas undeva la motor,dar ala cred ca este pt altceva,planetarele par ok,am ridicat masina de puntea fata o data repede si se aude ca se invart in grup....dar eu cred ca la cum se invarte fuzeta aia de la cardan de usor cred ca mai mult ca sigur am dinti mancati Editat Ianuarie 28, 2014 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 si eu am dana 30 si nu am vacum disconect :) deci e posibil sa fie mai multe variante de punte iar furtunasul respectiv de care zici daca e ca la mine e cel de aerisire carter adica acel furtunas care permite presiunii produsa de rotirea diferentialului sa iasa fara sa iti scuipe simeringurile pe afara sau sa borasca ulei aiurea :) presupun ca nu stiu ce punte ai tu dar la mine nu am vazut cel putin pe aia pe care am dat-o jos nici un vacum disconect. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
hdragos Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 Dana 30 de pe ZJ nu are vacuum disconect,imi pare ca nici XJ ci doar YJ are. 1 Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 Asta stiam si eu,furtunasul este aerisirea,iar puntile pe ZJ nu au vaccum disconect,dar am zis sa intreb,nu stiu inca foarte bine acest domeniu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 si eu am dana 30 si nu am vacum disconect :) deci e posibil sa fie mai multe variante de punte iar furtunasul respectiv de care zici daca e ca la mine e cel de aerisire carter adica acel furtunas care permite presiunii produsa de rotirea diferentialului sa iasa fara sa iti scuipe simeringurile pe afara sau sa borasca ulei aiurea :) presupun ca nu stiu ce punte ai tu dar la mine nu am vazut cel putin pe aia pe care am dat-o jos nici un vacum disconect. Este acceasi tip de punte ca la tine,dana 30,de cate ti am si zis ca ti o rezerv cum se face timpul frumos,abia astept sa desfac sa vad ce surprize ma asteapta acolo...fostul proprietar si a batut joc de masina,cum se face timpul frumos intra in renovare...vopsire,antifonare..etc etc.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
danciucu Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 Ajuta-ma sa inteleg . Cu rotile pe pamant se invarte cardanul care pleace din cutia de transfer catre puntea fata ? Daca da si nu ai vacuum disconect, atunci e vb de planetara sau grup XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 Dap,problema este in grup,mi se invarte in gol cardanul,daca aveam o planetara rupa se invartea cealata sau chiar sa zicem ca sunt amandoua rupte flansa din diferential unde se prinde cardanul nu se invartea in gol se simtea rulajul pinionului si a coroanei...efectiv o invarti cu mana in gol,foarte ushor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
danciucu Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 daca aveam o planetara rupa se invartea cealata Daca ai o planetara rupta, pinionul de la planetara rupta se invarte, pt ca opune cea mai mica rezistenta ( nu cred ca ai vreun blocant in grup ca sa fie invers ) Pe de alta parte acelasi comportament ai si daca vreun satelit e spart Dar asa cum ziceai desfa si vezi ce surprize ai. XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 Daca ai o planetara rupta, pinionul de la planetara rupta se invarte, pt ca opune cea mai mica rezistenta ( nu cred ca ai vreun blocant in grup ca sa fie invers ) Pe de alta parte acelasi comportament ai si daca vreun satelit e spart Dar asa cum ziceai desfa si vezi ce surprize ai. De acord cu tine,dar am o intrebare,daca ai planetara-satelit belizat,atunci cand invarti de fuzeta nu trebuie sa angreneze piniunu si coroana?si din cate am vazut si e normal sa simi ca iti opune ceva forta... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 La ZJ nu ma pricep ca nu am schimbat sau demontat vreunul dar ce pot sa spun este ca daca e un diferential de tipul liber si cand spun asta ma refer la faptul ca nu are vreun fel de blocant atunci daca are cardanul decuplat de pe el, rotind de fiecare roata in parte se invart fiecare independent,atata timp cat planetarele sunt intregi,cel putin daca invarti de una in stanga cealalta se invarte in dreapta dar nu neaparat.,ideea e ca daca invarti de o roata flansa de la cardan trebuie sa se invarta si ea daca planetarele sunt bune, implicit grupul daca planetarele sunt bune iar grupul nu atunci aici ai doua variante,planetara buna satelit cu dinti barbieriti se invart rotile in ce directie vrei fara sa se miste flansa de grup daca ai planetarele intregi dar satelit spart se pot invarti toate dar cu smucituri socuri si smuceli dar se pot invarti oricum nu e mare scofala nic ipe frigul asta sa desfaci 8 suruburi de la capac sa vezi despre ce e vorba pui jos o placa de polistiren extrudat sau expandat de care ai desfaci capacul dupa ce inainte ai scurs eventualul ulei ramas in grup sa nu te moscolesti cand desfaci capacul. daca folosesti masina ar fi util sa iei si un tub de silicon eventual sa iti comanzi si setul de garnitura pentru capac ca daca e nevoie sa schimbi grupul oricum iti va trebui, legat de grupul fata e rezervat pentru tine dar sa stii ca nu stiu in ce stare e daca e si daca e intreg :) nici eu nu am desfacut puntea sa ma uit la el:) doar am dat-o jos de pe masina, ce pot sa iti spun e ca la o rotire cu mana parea in mintile lui:) vedem facem poze tutoriale aici pe topic cu demontat la mine si cu montat la tine :) ca eventualii doritori alta data sa stie ce trebuie facut:) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 La ZJ nu ma pricep ca nu am schimbat sau demontat vreunul dar ce pot sa spun este ca daca e un diferential de tipul liber si cand spun asta ma refer la faptul ca nu are vreun fel de blocant atunci daca are cardanul decuplat de pe el, rotind de fiecare roata in parte se invart fiecare independent,atata timp cat planetarele sunt intregi,cel putin daca invarti de una in stanga cealalta se invarte in dreapta dar nu neaparat.,ideea e ca daca invarti de o roata flansa de la cardan trebuie sa se invarta si ea daca planetarele sunt bune, implicit grupul daca planetarele sunt bune iar grupul nu atunci aici ai doua variante,planetara buna satelit cu dinti barbieriti se invart rotile in ce directie vrei fara sa se miste flansa de grup daca ai planetarele intregi dar satelit spart se pot invarti toate dar cu smucituri socuri si smuceli dar se pot invarti oricum nu e mare scofala nic ipe frigul asta sa desfaci 8 suruburi de la capac sa vezi despre ce e vorba pui jos o placa de polistiren extrudat sau expandat de care ai desfaci capacul dupa ce inainte ai scurs eventualul ulei ramas in grup sa nu te moscolesti cand desfaci capacul. daca folosesti masina ar fi util sa iei si un tub de silicon eventual sa iti comanzi si setul de garnitura pentru capac ca daca e nevoie sa schimbi grupul oricum iti va trebui, legat de grupul fata e rezervat pentru tine dar sa stii ca nu stiu in ce stare e daca e si daca e intreg :) nici eu nu am desfacut puntea sa ma uit la el:) doar am dat-o jos de pe masina, ce pot sa iti spun e ca la o rotire cu mana parea in mintile lui:) vedem facem poze tutoriale aici pe topic cu demontat la mine si cu montat la tine :) ca eventualii doritori alta data sa stie ce trebuie facut:) Incearca sa invarti de flansa de prindere a cardanului sa imi zici cum se invarte...in mod normal cu mana o poti invartii ff greu,nu ca la mine,zici ca e cooler de calculator:))asa de ushor se invarte...crede ma ca sambata ma bag sub masina,deja ma roade curiozitatea...plus ca duminica ma lasat bateria:))) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 O sa punem poze si sigur va ajuta pe multa lume,pana la urma ne ajuta pe toti o problema a unuia dintre noi,din primavara o sa fac un topic cam cu ce cuprinde masina asta,am zis ca intra in proces de renovare,incepand de la vopsea,motor,bucsaraia,franaraie,uleuiri:dr1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alin-jeep Postat Ianuarie 28, 2014 Partajează Postat Ianuarie 28, 2014 Re: Coroana Dana 30 ...bla ,bla ,bla ...aceleasi povesti din spatele tastaturii.Trebuie sa ma repet : ,, MASINA NU SE REPARA DIN SPATELE TASTATURII " Chiar nu cititi vechile posturi daca tot va vine greu sa aruncati o privire sub masina ,macar ca sa puteti spune simtomele reale ? Stimate coleg pot sa te ajut cu diagnosticarea exacta prin telefon DAR trebuie sa pui mana si sa faci ce iti spun ,daca vrei ,daca Nu ,arde-o in continuare pe forum .Pa Nr. meu este 0744394934 ALIN :h5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ARTHUNTER Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) Re: Coroana Dana 30 ...bla ,bla ,bla ...aceleasi povesti din spatele tastaturii.Trebuie sa ma repet : ,, MASINA NU SE REPARA DIN SPATELE TASTATURII " Chiar nu cititi vechile posturi daca tot va vine greu sa aruncati o privire sub masina ,macar ca sa puteti spune simtomele reale ? Stimate coleg pot sa te ajut cu diagnosticarea exacta prin telefon DAR trebuie sa pui mana si sa faci ce iti spun ,daca vrei ,daca Nu ,arde-o in continuare pe forum .Pa Nr. meu este 0744394934 ALIN :h5 Ai mare dreptate,dar eu intreebasem cam la cat ajunge coroaa si pinionul,din cauza aasta am deschis topicul asta,iar in CRAIOVA ZAPADA E DE 50 CM si ninge in continu de azi noapte:)))garajul este ocupat de niste lcd uri(jobul meu)...sambata cu zapada,fara... sunt sub masina,dar daca tot nu puetm face nimic pe vremea asta,mai ne dam si noi cu parerile pe aciulea:wink: Editat Ianuarie 29, 2014 de ARTHUNTER Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate