Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ulei recomandat V6 3.0


ursuletz_82
 Share

Recommended Posts

O intrebare scurta domnilor.Urmeaza sa fac revizia masinii si am o intrebare.Aral,Castrol sau Valvoline 5,10,15-W40? Pe care dintre ele mi le recomandati.Vazusem la colegul Raskalla care are ceva similar ca foloseste Mobil.Eu nu prea meg pe MObil si din astea BP,......

Ca si cantitate 6-8 L? pt motor vorbind.

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Daca stii ca ai talpa grea incerca Motul 300V Power, Fuchs, Redline, Amsoil. Castrol, Mobil deja nu mai sunt ce au fost

''Viata trebuie savurata, nu suportata''
Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Mersi ,mersi .Am sa mai adaug si un aditiv Metabond,presiunea la relanti,la cald e sub 2 (e buna sau nu?).Pe principiul cu cat mai sus cu atat mai bine,voi face si acest tratament.Am mai bagat odata la un Rover 75,credeam ca aia va fi masina mea pe veci,si vreau sa spun ca s-a schimbat simtitor sunetul motorului.Torcea foarte frumos.

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Asta am gasit pe site-ul Fuchs, referitor la motorizarea ta:

 

Capacity: Capacity 4,9 liter

Filter 0,3 liter

 

Use: Normal

Intervals: Change 15000 km / 12 months

Products: TITAN Supersyn 5W-40

TITAN Supersyn 10W-60

TITAN SYN MC 10W-40

 

Use: Severe

Intervals: Change 4800 km / 3 months

Products: TITAN Supersyn 5W-40

TITAN Supersyn 10W-60

TITAN SYN MC 10W-40

 

 

http://www.fuchs-europe.com/oil-chooser.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Merg pe Valvoline 10W-40 si un aditiv motor Metabond.Presiunea la rece ajunge la 4 iar la cald scade la 2,uneori sub,putin.

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Eu n-as baga mizeria aia de Metabond sau nici un alt fel de aditiv in nici una din masinile mele. Nu vreau sa te conving, insa as fi curios cine si cum te-a determinat sa (vrei sa) folosesti asa ceva?

Edited by thebe
Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Eu n-as baga moizeria aia de Metabond sau nici un alt fel de aditiv in nici una din masinile mele. Nu vreau sa te conving, insa as fi curios cine si cum te-a determinat sa (vrei sa) folosesti asa ceva?

 

 

Nu vreau sa iau apararea Metabondului...nu stiu cum e in masina pentru ca nu am pus INSA am fost la un seminar [spalare de creier] despre Metabond si mi a placut ce am vazut. Ca si exemplu: au luat un dispozitiv cu 2 role care se frecau intre ele foarte puternic. Pe uscat s`au "gripat" imediat , cu castrol magnatec 5 W au functionat o perioada de 2 minute sa zic iar cu Metabond nu s`au mai gripat. Nu pot sa zic ca mi`as pune in motor dar nu stiu daca nu cumva este o parere gresita. Am un prieten care a pus in toate masinile ce le`a avut si este multumit.

Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Despre uleiuri in general: link

 

Despre aditivi, in mod special: link

Pe scurt, daca era asa simplu de facut, marile corporatii care fac uleiuri (si cheltuie gramezi de bani pe cercetare pentru asta) ar fi adaugat deja aditivii astia in ulei. Culmea, in uleiurile de marca sint deja tot felul de aditivi (si care isi fac treaba bine). Restul e cancan. Sau marketing pentru cine pune botul. Daca crezi ca rezolvi problemele (simptomele) pe care le are mtoturul tau cu un aditiv, esti naiv.

Link to comment
Share on other sites

Re: Ulei recomandat V6 3.0

 

Nu ma asteptam oricum la minuni,mai ales ca si cam papa uleiul. Ma gandesc la set segmenti,supape,planat chiuloasa,schimb garnituri. Ca si cost in mare ar fi vb de cca.400-500 E.

Daca nu il dau,ma apuc de el,nu am ce face. Am avut diesel si nu mancau ulei,acum asta benzina......

In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use