MihaiK Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Salut de ceva timp am observat asa: cateodata cand pornesc motorul acesta pleaca in 3 pistoane( sau ce cred eu a fi) are un sunet ciudat (de parca ar face explozii constante)si se tureaza mai greu, exact asa facea cand iam dereglat senzorul de pozitie de pe clapeta de acceleratie(dupa reglarea lui sia revenit pana acum ce am observat ca face din nou dar de data asta mai hotarat)...bun deci la pornire cateodata merge in 3( din nou, poate e altceva dar repet suna ciudat si se tureaza mai greu cand apas acceleratia) dar dupa ce opresc si pornesc motorul de 2/3/4 ori isi revine si merge normal, acum treaba interesanta e ca facea asa doar cand porneam motorul la rece. Astazi cand am plecat de la stop mi sa parut ca nu are putere da nu ca si cand ai microfiltrele infundate si nu sa aprins check engine, apoi cand am accelerat in treapta a 4-a a facut pt cateva secunde acel sunet mai ciudat si a pierdut putina putere(ca si cum ar fi mers in 3 pistoane)...am calcat ambreiajul si am turat-o in gol si a revenit la normal. Acum va rog sa imi dati un sfat daca stiti...ce sa fie asta? Daca merge in 3 oare de ce sa fie asta? Bujiile leam schimbat recent, a mai facut dupa sarbatori la relanti asa adica se scutura foarte tare masina in relani si un mecanic a zis ca merge in 3 dar a doua zi sia revenit. Totusi mi se pare ca face asa strict de cand am umblat la clapeta si am schimbat bujiile. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Fise?.... Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huthavy Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Re: Comportament ciudat 1.8 GDI aceste motoare mai au probleme cu depunerile de carbon de pe valve.pana atunci verifica fisele si regulatorul de presiune(pompa de inalte).aceste motoare nu au fost construite pentru sulful care se gaseste la noi in benzina.sunt cateva benzinarii care se lauda cu anumite sortimente de benzina fara sulf, ar trebui sa inerci sa alimentezi de acolo (MOL EVO).motoarele cu injectie directa sufera in general din cauza asta. Edited March 10, 2014 by huthavy Toate literele le-am mancat de foame, toate greselile le-am facut cu rea intentie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcampian Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Poate cedeaza o bobina de inductie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Salut, fise clasice nu are, are cate o bobina pe fiecare bujie/cilindru. Benzina numai evo rosu de la MOL bag. Din cate imi dau seama pana acum e ori o bobina( sau mufa aferenta, contact imperfect intre arcul fisei si bujie) ori EGR murdar, din cate am citit pe la altii asta e cam simtom de EGR murdar. Interesant este ca face( pe langa ca face rar) doar inainte sa ajunga motorul la temperatura normala(acul de la apa la jumatatea cadranului sau aproape la jumatate). Dupa ce sa incalzit motorul merge impecabil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Cand ai problema de care mentionezi, scoate pe rand cate o bobina si vezi daca se schimba mersul, daca una dintre ele este defecta sau pe cale sa moara ar trebui astfel sa ti dai seama. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Salut, multumesc de raspuns. Treaba e ca nu face mereu si cand face nu tine mult( aprox 2-3 secunde) de asta miar fi greu sa incerc treaba cu bobinele dar am vb cu mecanicul si mia amintit ca in octombrie cand am schimbat bujiile au fost verificate si bobinele toate si erau ok. Vreau sa mentionez si faptul ca porneste rau la rece adica pun contactul, astept sa se stinga martorii si dau la automat, ei bine dau sfert de cheie motorul porneste dar moare apoi la a2-a cheie o ia bine( e ca si cum se dezamorseaza) doar ca la a 2-a cheie data inainte sa porneasca se aude un pocnet destul de puternic in evacuare. Oare sa aiba vreo legatura? Duce totusi catre EGR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI E posibil sa fie pompa de benzina daca porneste la a doua cheie. Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 (edited) Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Am inteles si acum as vrea sa mai pun 2 intrebari legate de asta: este asa cum stiu eu ca pompa din rezervor are o valva de sens din pompa care nu lasa circuitul de alimentare sa se dezamorseze si atunci cand valva se strica porneste la a doua cheie? Va suna stupid?! Exista vreo probabilitate ca din cauza acelei pompe sa mearga cum am descris in prima postare si adica asa cum mie imi pare ca este functionare in 3 cilndrii? Saptamana aceasta duc masina la mecanic pt schimburile de ulei si filtre si am sa il rog sa se uite si la treaba cu pornirea rea( cred de mai demult ca e pompa asa ca am luat una noua numai ca nu am reusit sa o inlocuiesc inca, se va ocupa mecanicul), la treaba cu mersul in 3 si aici in special la bobine si la egr. Pe langa asta mi s-a parut ca aud o bataie cand e accelerata la peste 3000 de ture sa vedem daca e ceva totusi sau nu. Va tin la curent! Edited March 10, 2014 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_claudiu Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Buna seara, spuneti-mi va rog, legat de pompa din rezervor, ce fabricant este, care este presiunea care o scoate si un pret aproximativ. Va intreb pt ca mie pe original un service a zis ca e in jur de 2200 ron iar la distribuitorul cu care am contract una facuta in Italia, nu mai retin fabricantul e in jur de 130 ron iar Jakoparts la 260 ron. Cei de la service au zis ceva legat de presiunea pompei ca cele aftermarket nu ar scoate aceeasi presiune. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttiinn Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Mno va salut!Io zic sa pui o pompa,oricare,atata timp cat e noua si ai garantie pe ea,hai sa fim seriosi ca aia de o produc au testat si retestat daca isi face treaba sau nu,aia de la reprezentanta iti iau banii de zece ori iar piesa isi face treaba la fel,asta-i parerea mea.Daca o piesa aftermarket nu-i buna,inseamna ca nu se fabrica,ca sa produci piese auto banuiesc ca trebuie sa ai o mie si-o suta de aprobari,sa te incadrezi in niste norme.Pana mai anul trecut am folosit doar piese pe original,de parca stiu eu care e original si care nu e,posibil ca am platit pretul pt piesa originala si am primit o piesa aftermarket,dar nu asta vreau sa subliniez ci faptul ca atata timp cat piesa e noua si cu garantie iar pretul e convenabil,da-i inainte si monteazo pe masina.Bafta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tavi D. Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Ia Jako Parts, si eu folosesc consumabile de la ei, sunt distribuite in reteaua Mitsubishi si sunt ok, pana acum nu am avut reclamatii de facut. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaf Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Kedu, si eu am avut aceleasi probleme...pornire grea la rece, motorul nu mergea rotund, sunet sacadat in motor. Rezolvarea: 1. Am inlocuit doua bobine cu unele aftermarket, deoarece una era imbatranita (guma era casanta), avea arcul din interior rupt (cel care vine in contatct din fisa in capul bujiei), iar cealalta dadea scanteie cand vroia ea si era plina de calamina verde in interior (practic arcul era verde si imposibil de curatat). La acest punct am avut si check engine missfire detected. Dupa aceasta operatiune am constatat ca motorul pornea, mergea bine, dar cand o calcam se accelera greu+fum negru+lipsa putere. Nu am mai avut check engine. 2. Am inlocuit doua seturi de bujii iridium dar problema persista - cand o calcam se accelera greu+fum negru+lipsa putere, chiar la semafor mi se oprea motorul (practic nu era in stare sa tina relante-ul). Cand am trecut de la bujii NGK Iridium la bujii Bosch Super 4 - FR78...TOATE PROBLEMELE MELE AU LUAT SFARSIT !!! Peda in fund si instant accelereaza, nu mai da rateuri, nu mai e aude sunetul acela sacadat la pornire dimineata+pornire in 4 pistoane, implicit mers rotund al motorului. Consumul cu aceste bujii mi-a crescut cu aproximativ 0,5L/100KM. Doamneee la ce probleme am avut...am emotii in timp ce scriu :)) Sper sa te ajute post-ul meu. Pajero Pinin 2.0 GDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Salut Zaf, multumesc mult de ajutor, am verificat si eu bobinele, bujii am ca si ale tale dar se pare ca la mine problema nu era din pompa de benzina si nici din EGR ci din cauza clapetei de acceleratie dereglate, mai exact a senzorului de pozitie uzat. Problema sa rezolvat asa: sa curatat iarasi clapeta, sa verificat senzorul si cand mecanicii au constatat ca e uzat lau repozitionat mecanic si cu testerul au setat niste parametrii ( nu prea stiu exact ce). Masina inca nu e acasa, e inca in service dar maine o scot si va tin la curent despre cum merge acum, din cate am inteles acum porneste bine. Pompa nu am mai schimbat-o, dar o pompa aftermarket la mine a costat cam 250 de lei. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted March 13, 2014 Author Share Posted March 13, 2014 (edited) Re: Comportament ciudat 1.8 GDI Gata, problema fost rezolvata si mi s-a confirmat ca a fost de bai senzorul de pozitie al clapetei care era dereglat. S-a repozitionat senzorul corect si gata. Edited March 13, 2014 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts