iulianul Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Vara trecuta am renuntat la una din veverite, respectiv la Jimny, cu gandul la o masina de tura mai mare, iar pentru zbenguieli am ramas cu Samu. Dupa ce am studiat toate variantele, am gasit si masina care cuprinde tot ce am vrut in acest moment: motor de 2L, cutie automata, AC, reductor. Mitsu Pinin 2.0 GDI din 2002 in 5 usi, cutie automata, Super Select, AC. Mitsi a primit: Distributie noua, codurile pentru cei interesati: Rola ghidare SKF MVKM85151 Rola SKF UKM 75009 / UNIX 54 256 Curea distributie DAYCO 94972 / 159RHP+290H Pompa apa Dolz R301 / UNIX 33 729/1 Curea AC/Servo Contitech 5 PK 1345 Schimburile de ulei peste tot, coduri si specificatii: Filtru ulei Bosch P 2041 Filtru aer ALCO ALC MD9942 Ulei motor Total 5w40 Ulei cutie automata Total Fluide ATX Dexron II Ulei reductor Total Syn FE 75w90 Ulei punte fata Total transmission TM 80w90 Ulei punte spate Total transmission TM 80w90 Bujii iridiu: Bujii NGK IZFR5B Sonda Lambda Denso, 4 fire, usor de montat, culorile firelor se potrivesc la fix (am schimbat si elementul flexibil, daca tot eram acolo) Revizie frane, am schimbat doar culisante frana fata (Sumimoto 113-1420x), pentru confortul meu. Am dat jos admisia, s-a curatat galeria, corp clapeta, verificat magneti clapeta, curatat EGR, era ceva funingine! A urmat schimbarea microfiltrelor de la pompa de inalte si curatarea filtrului pompei din rezervor (adunase ceva mazga). Ca sa nu ne facem de ras pe forestiere, l-am incaltat pe Mitsu cu BFG AT 215/70 R16, dimensiuni trecute in carte. Pentru siguranta, i-am confectionat un scut AL striat de 6mm. Cu ajutorul lui Minitehnicus, pe care l-am rupt cu greu de la Samuraie, i-am facut lui Pinin cadou un kit de inaltare 4cm: flanse fata + arcuri spate. Masina e legata, robusta, cutia schimba fin, insesizabil, iar cei 129 de cai isi fac treaba. Acu' suntem gata de aventuri! P.S. M-am simtit usor vinovat fata de Samu, care nu a primit nici pe departe atata atentie, asa ca l-am cadorisit cu un kit de reductie 4.16 LowRange :wink:, instalat de nepretuitul Minitehnicus. Un blocant spate e in plan. Sa inceapa sezonul 2014! Edited August 24, 2014 by Astral 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Foarte faina masinuta, felicitari! Ce consumuri scoate GDI-ul cu cutie automata? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexey86 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Felicitari! S-o plimbi cu placere. Cu stima, Alexey. Nissan Patrol Y61 SWB - Pif http://www.lroc.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Multumesc pentru urari! Consumuri: afara 8,5-9 l/100km, depinde de viteza, peste 120kmh consuma mai mult. La 160 kmh sare de 14, cred :grin: Conteaza si de unde alimentez. In oras, asta însemnând București, între 9,5 si 12 l/100km, depinde de perioada zilei. Nu prea e relevant, ca nu merg prin oras, e doar masina de expediții. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin_claudiu Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Felicitari de achizitie si sa o porti sanatos:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcampian Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Superba, imi place ca i-ai facut tot ce e de facut la modelul asta de la bun inceput. Arata bine si rezonabil inaltarea aia, ma tenteaza si pe mine, crezi ca s-ar mai baga oamenii sa mai ridice una? Cum de e in carte dimensiunea aia de roti, asa a venit sau au bagat-o la RAR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Excelenta masinuta! Sa o folosesti sanatos si iti aduca numai bucurii odata cu performanta si fiabilitatea mitsubishi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI @hcampian, dimensiunile erau trecute in carte cand am luat masina, cred ca le-au trecut la RAR. Inaltarea e safe, fara multe implicatii, vorbeste cu Minitehnicus, el a proiectat si a executat flansele pentru fata, 4 cm inaltime. Pe spate, arcurile sunt de Mazda 323 an 1996, parca, de pe fata. 340 mm inaltime fata de 305, cat au arcurile originale. Dau o inaltare de ~4-4,5 cm, se pastreaza amortizoarele, furtunele de frana sunt in regula. Se scoate surubul de la amortizor, surubul de la bara stabilizatoare si se inlocuieste arcul, voila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabau Gigel Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 (edited) Re: Mitsul meu 2.0 GDI Frumos sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai satisfactii Si sa ma anunti si pe mine cand mai iesi Edited April 14, 2014 by Astral Membru club GTC Motosport: Link to comment Share on other sites More sharing options...
CatalinU Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI interesanta jucaria,si eu ma tot uit bala pinin,ba la samu.trebuie sa iau la parinti ceva micut,ca dbolu e greu de manevrat si vreau sa te intreb care a fost pretul de achizitie? Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcampian Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 (edited) Re: Mitsul meu 2.0 GDI Daca e vorba de condus usor nu cred ca se pot compara Pinin cu Samuraiul, cred ca nici macar cu Jimny. Pinin e o masina orientata mult mai mult spre confort, cu rabat mare facut la off-road. E o masina facuta la vremea ei cu gandul de a fi placuta de condus, un soi de precursor al SUV-urilor, inainte sa isi dea seama producatorii ca mai toti clientii de asa ceva n-au nevoie de cutie de transfer, reductor sau diferential blocabil. Probabil un Pinin 1.8 MPI cu 4x4 permanent ar fi o alegere buna pentru parinti, simpla, fiabila si fara bataile de cap suplimentare date de motorul GDI sau de SuperSelect. Pe la 2000 de euro plus 1000 inscrierea ar trebui sa gasesti unul in mintile lui, cu volanul unde trebuie, doar sa fie Euro 2 nu Euro 3 sa nu te rupa la taxa. Edited April 16, 2014 by hcampian Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Pe langa nebuniile cu Samu, Mitsi m-a scos la o plimbare lejera in zona Lacului Pecineagu, cu peisaje superbe. Surprinzator de comod, suspensia se comporta foarte bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Mitsi n-a stat degeaba, ne-a mai plimbat in doua zone superbe: Lacul Siriu, unde am inregistrat o sesiune de cort, cu un traseu spre Focurile vii. Destul de greu de gasit fara mini-ghizii locali :grin:, foarte simpatici. Asa ca atasez cele doua track-uri: de la Siriu pana la obiectiv si traseul pe jos, pentru ca nu sunt marcaje de niciun fel. Focurile Vii pe jos 26_07_2014.gpx Siriu - Focurile Vii 26_07_2014.gpx Am mai fost pe Valea Jiului, unde am incercat sa ajung din Tg Jiu la Petrosani peste munte, prin Pasul Valcan. Am ajuns pana la Saua lui Crai, la 4-5 km de civilizatie, unde drumul era rupt de tot. Am evaluat situatia: singura masina, copilot Bunelul aventurier de 70 de ani, ora 7 seara ... Am decis sa ma intorc, desi tare as fi vrut sa merg mai departe si cred ca am luat decizia buna. Poate faceam altfel daca eram cu Samu :grin: Inca o data spun, Mitsu e foarte comod in offroad, iar reductorul si LSD-ul pe spate isi fac treaba. Track-ul: Pasul Valcan 09_08_2014.gpx Inainte de plecare am executat o revizie franelor, am schimbat discurile si placutele pe fata (coduri: discuri Textar TDC98200148501 si placute Japanparts PA-505AF / MITSUBISHI MR475453). Am schimbat si prima sonda lambda, inainte de catalizator (DENSO cod DOX-0113). Nu aveam check engine, dar fiind consumabil (masina are 130.000 km), iar a doua era deja schimbata, am pus partea asta la punct, zic eu. Cert e ca motorul merge mai rotund, trage mai bine, iar consumul s-a stabilizat la 9,5 L/100 km in Bucuresti si ~8 L/100km afara, cu portbagajul pe masina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI ...consumul s-a stabilizat la 9,5 L/100 km in Bucuresti si ~8 L/100km afara... Excelent consumul asta! Pininul daca este ingrijit cum trebuie este o masina foarte buna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI Apai chiar ca e excelent, la mine sta undeva la 10.4 in oras stabilizat(1.8 GDI la traficul din Cluj) eu zic ca este ok. Am de gand si eu sa schimb prima sonda si as vrea sa te intreb la ce pret ai luat-o? Asa orientativ sa stiu daca sunt corecte preturile gasite pe-nternet:grin: Ps. Ai o masinuta extraordinara!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iulianul Posted August 26, 2014 Author Share Posted August 26, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI @Kedu din cate imi aduc aminte, sonda a fost ~200 roni. @Optimus, adevarul e ca imi iubesc masinile si bibilesc mereu la ele, imi place sa mearga perfect și să mă bucur de ele. Asta s-a intamplat de la prima mea masina, un Oltcit. Cum mi se parea ceva, hop motorul jos in weekend, un reglat de culbutori, o aprindere, un carburator :ha: Eram student si aveam timp, au fost vremuri frumoase... Am ramas cu pasiunea :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Re: Mitsul meu 2.0 GDI SOLD..... http://forum.club4x4.ro/showthread.php?86963-Vand-Mitsubishi-Pajero-Pinin-2-0-GDI-reductor-SUPERSELECT-inmatriculat-autoturism-5-locuri-cu-taxa-platita REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts