Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Gume FEDIMA

Mario42

Postări Recomandate

Buna dimineata,

Voiam sa va intreb ce stiti despre anvelopele Fedima (sunt marca inregisrtata sau sunt reesapate), poate ma puteti ajuta cu mai multe informatii, daca a folosit cineva varianta 50/50 Fronteira 205/70/15 sau F/Mud.

Va multumesc anticipat,

Marius Suzuki Jimny stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Gume FEDIMA

Buna dimineata,

Voiam sa va intreb ce stiti despre anvelopele Fedima (sunt marca inregisrtata sau sunt reesapate), poate ma puteti ajuta cu mai multe informatii, daca a folosit cineva varianta 50/50 Fronteira 205/70/15 sau F/Mud.

Va multumesc anticipat,

Marius Suzuki Jimny stock

resapate nu le-am folosit niciodata

Link spre comentariu

Mersi fain,

Ce gume ai recomanda sau ce gume folosesti, vorbesc de off-road usor, oricum sunt incepator, sunt posesorul Veveritoaicei de doar 3 luniasa ca ma documentez, dar in viitorul nu foarte indepartat trebuie sa o incalt.

Cu respect,

Marius Bosneagu

Link spre comentariu

eu am folosit si folosesc cu suces si resapate dar le prefer pe cele normale sa spun asa din cateva motive mari si late:

-greutate redusa cu vreo 10-15% mai mica

-solicitari pe organele aferente implicit mai mici deci costuri ulterioare si uziri mai mici

fiind pe R15 nu prea stiu dimensiuni dar sigur daca le cauti dupa un brand sigur gasesti dimensiunile tale

pentru necesitatile aferente iti recomand la un buget si de o calitate buna Federal couragia MT care sunt undeva la 450-500 lei pe guma si sunt cauciucuri noi neresapate

altfel de exemplu resapate am Insa turbo profil Dakar,am BFG KM2 noi am avut BPPnmeus resapate si unele care mi-au placut au fost niste Ziareli Brutale dar resapate,grele si mergeau pe benzinare foarte bine

Link spre comentariu

Inca odata mersi,