renegade Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Mi se tot aprinde semnalul de 4x4 in bord si limiteaza viteza la sub 60 km/h. Si asta destul de des. O fi defect senzorul de 4x4 ca stiu ca daca cuplezi 4x4 low nu poti merge mai repede de o anume viteza. Cine stie ce problema e rog o varianta. Multumesc. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: La recomandarea unui coleg am curatat senzorii de ABS fata/spate si cel de 4x4. Merge! Multumesc! Cauza: citire eronata stanga dreapta si limiteaza viteza ESP-ul. Asa ceva, ma rog... Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Se pare ca nu asta e problema ca iar a innebunit. Am scos ESP-ul sa vad daca face la fel si, da, s-a intamplat si asa. Teoretic vorbind daca ar fi de la citirea gresita a rotatiei ambelor roti ar trebui sa limiteze viteza dar numai pana la urmatoarea citire corecta. Nu vad de ce ar limita viteza de tot. Daca opresc motorul si repornesc, se reinitializeaza si merge pana cand iar cade in nas. Astept variante! Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: scoate mufa de la senzorul de 4x4 ... ia vezi mai face? ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriciu Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: tester si probabil cablaj :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 20, 2014 Author Share Posted June 20, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Au pus testerul si da eroare p1273. Au schimbat filtru motorina, commonrail-ul si SCV-ul. Face la fel. Au verificat scurger la injectoare si retururi. Nimic. Deja cred ca e voodoo! La cata tehnica s-a bagat si la ce testere exista cred ca abilitatile de a diagnostica s-au diluat... Doar schimbam piese... Ajutor! Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac01 Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 (edited) Re: Pathfinder R51 problem: Au schimbat commonrail-ul? Adica? Unde este pozitionat asta? Edited June 20, 2014 by mac01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Rampa de alimentare a injectoarelor. Au zis ca poate are o scapare de presiune. Una din rezolutiile computerelor de diagnoza. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 (edited) Re: Pathfinder R51 problem: A venit si verdictul final de la Badsi Nissan: pompa de injectie nu poate ridica presiunea peste 130 MPa (ar trebui sa urce pana pe a 180MPa). Cand trece de 130 exista o supapa sau ceva defect in interior care deschide si da drumul la motorina pe retur. La pompele DENSO gestiunea asta se face de catre pompa in sine. Se pare ca la Bosh e altfel. Nu stiu care e treaa SVC in acest caz dar asta mi s-a explicat. Asa ca: 1. reparat pompa 2. pompa second hand 3. pompa noua Astept sugestii! Multumesc! Cod produs: 16700-5X00D . Edited June 23, 2014 by renegade Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriciu Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: salve , daca au schimbat si rampa , atunci numai pompa poate fii din pacate la acest defect , nu ai cum sa verifici decat schimband pe rand piese , si cu rampa e mai usor decat cu pompa.... in plus cred ca nimeni nu are pompa pe stoc. ar fii mai fii o mica sansa , dar cred ca BADSI a incercat-o deja ( cum probabil a controlat si cablajul ) o comanda din Tester ( Consult ) ceva cu Fuel Pump Learning Value Clearing ( daca-mi aduc bine aminte ) Intreaba la Rune de reparatia pompei , eventual intai testare Pt SH nu am idei Daca vrei noua , originala , da-mi PM cu seria VIN Bafta Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Cine e Rune? User aici pe frum? Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriciu Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: la PM raspund maine , ca acum trebuie sa plec RUNE.RO . la un moment dat , parca 2006 erau singurii abilitati de NISSAN si DENSO sa schimbe in garantie si sa repare pompe injectie adica nu e utilizator ci este o firma din BUC Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Le-am dat un mesaj. Astept raspuns. Merci! Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: M-am programat pe mercuri. Azi am fost iar la un test si apare iar p1273 dar si p1705 (nu stiu ce e ca nu apare in fault list). Dar totusi pompa aia de injectie cum functioneaza din cand in cand? Stiam ca ea merge sau nu. Nu inteleg de ce stand pe loc si turata la 5000 rpm nici macar fum nu scoate dar in sarcina face fitze. Cred ca e ceva acolo electric sau vreun senozor in pompa aia care are buba. Vad miercuri. Daca aveti idei, astept aici. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriciu Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: salve , evident ca apare in fault list , tu avand AT , dar nu pe motor ci i pe cutie DTC P1705 THROTTLE POSITION SENSOR dar eu nu cred ca are legatura cu simptomele tale rare cazuri , dar au mai fost de pompe cu aceste simptome e greu sa gasesti logica , dar se intampla si P1273 ala aia zice bafta Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: vezi ca pe lateralul pompei de injectie sunt 2 valve, una mare si una mica. Cea mare iti face figuri. Nu trebuie demontata pompa de pe masina ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 Re: Pathfinder R51 problem: Daca vorbim de SCV (suction control valve) mi-au schimbat-o cu una noua si tot asa face. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnep Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Re: Pathfinder R51 problem: Ai rezolvat , care era problema? Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted April 22, 2015 Author Share Posted April 22, 2015 Re: Pathfinder R51 problem: Pompa de injectie. Schimbata! 4000 lei. Motorina foarte saraca in grasimi si se uzeaza prematur. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnep Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Re: Pathfinder R51 problem: 4000 lei?? banuiesc ca la reprezentanta Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted October 27, 2015 Author Share Posted October 27, 2015 (edited) Re: Pathfinder R51 problem: Dupa ce am schimbat pompa, cam cu un un in urma, a mers bine. Acum doua luni iar mi-a facut aceeasi chestie cu aprins check-engine si putere limitata. Am fost la un prieten la service Baneasa si la un moment dat vede urme de ulei pe furtunul de turbo la imbinarea cu piesa aceea metalica. A desfacut furtunul si a constatat ca e ciupit langa colier. Din acest motiv presiunea nu era constanta cand era in sarcina, scapa aer si probabil ca computerul citea ca nu are destula putere din lipsa presiunii de aer si baga mai multa motorina ca sa compenseze nevoia de putere. Iar asta dadea eroarea de scurgere de combustibil. Taiat furtunul pus la loc si merge brici. Edited October 27, 2015 by renegade Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabriel13 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Salut! Imi poti spune te rog cum as putea sa curat senzorii de abs de pe spate? Pusa pe tester si da eroare senzor abs stanga spate. Luat altii (ca sunt amandoi legtati) de la dezmembrari si tot la fel, abs si 4wd aprins in bord. De functionat 4x4 functioneaza in modul 4 HI si LO, dar abs-ul nu. Ai idee, trebuie stearsa eroarea din calculator dupa schimbare senzor sau poate e vreun fir intrerupt, ori calculatorul de abs dus? Ca observatie, in modul auto, cand iau aproape total de volan, la plecarea de pe loc parca da sa patineze usor rotile. Masina este un Pathfinder 2006, 2.5 cu cutie automata. Multumesc de pe acum, Gabriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts