Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Motor 1.6 dar de care?

matteo_tgv

Postări Recomandate

Va salut,

urmeaza sa cumpar o Vitara pt ca am nevoie de un 4x4 mic si capabil sa se strecoare prin locuri mici si sa aiba ampatament mic. Samuraiul nu are servo iar Jimny e cam scump. Deci Vitara.

Inteleg ca cel mai OK motor, per total, ar fi 1.6 dar vad ca exista 1.6 16V, 1.6 8V, injectie, carburatie etc. etc.

Am rugamintea sa-mi spuneti si mie care dintre aceste motoare este cel mai recomandabil (ma refer la fiabilitate, probleme, intretinere, consum). Caii putere nu sunt relevanti, nu trebuie sa fac extrem si nici competitii de viteza.

Ideea e ca imi trebuie o masina care trebuie sa cotrobaie prin padure si baltoace pana putrezeste si sa putrezeasca greu.

Cele bune,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Motor 1.6 dar de care?

Va salut,

urmeaza sa cumpar o Vitara pt ca am nevoie de un 4x4 mic si capabil sa se strecoare prin locuri mici si sa aiba ampatament mic. Samuraiul nu are servo iar Jimny e cam scump. Deci Vitara.

Inteleg ca cel mai OK motor, per total, ar fi 1.6 dar vad ca exista 1.6 16V, 1.6 8V, injectie, carburatie etc. etc.

Am rugamintea sa-mi spuneti si mie care dintre aceste motoare este cel mai recomandabil (ma refer la fiabilitate, probleme, intretinere, consum). Caii putere nu sunt relevanti, nu trebuie sa fac extrem si nici competitii de viteza.

Ideea e ca imi trebuie o masina care trebuie sa cotrobaie prin padure si baltoace pana putrezeste si sa putrezeasca greu.

Cele bune,

Matteo

Salut!