Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cheie contact+inchidere LRF 1 !


Liviu-San

Postări Recomandate

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Da pe asa nu mitul "security card" care se inmaneaza impreuna cu actele masinii (primului cumparator)... daca ai masina cu acte in regula pe numele tau sa le dovedesti trebuie sa ti se dea gratis de la orice reprezentanta LR in functie de seria de sasiu

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 8 luni mai târziu...

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Salutare

Hai ca am patit-o grav. Am pierdut singura cheie pe care o aveam la masina. Freelander TD4 2005. Masina e incuiata in curte. Ce as putea sa fac? la reprezentanta mi-au cerut 970 de lei pe cheie si 972 pe telecomanda.

La un centru de copiat chei, mi-au spus ca daca aflu codul pin si codul mecanic de taiere al cheii .. se rezolva imediat. Daca nu, trebuie desfacut contactul, decodat nu stiu ce si ma costa 1000 de lei :(

Ce as putea face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Din pacate asta e costul economisirii a vreo 300 lei pt o a doua cheie pe cand inca exista si prima sau macar una mecanica si EKA.... Ce poti face mai ieftin e sa ceri de la reprezentanta codul cheii(asa numitul "key code") pe baza caruia se poate taia o cheie la o firma specializata pt bani nu prea multi, tot de la reprezentanta afli si codul EKA pe care poti sa-l introduci cu cheia mecanica si masina devine utilizabila apoi cauti o telecomanda SH si pe cineva cu aparataj specific de codat sa ti-o programeze... ar trebui sa scapi cu vreo 500 lei zic eu, sau si mai ieftin daca dupa remobilizarea cu EKA(asta trebuie facuta de fiecare data dupa ce masina a fost inchisa sau a stat mai mult de 5 minute) gasesti pe cineva cu tester dedicat si anulezi immobiliserul si vei utiliza doar cheia mecanica... cam asta e. Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Cert este ca si prima este undeva prin casa, numai ca nu o gasim pe nicaieri. O sa apara probabil dupa ce o sa imi bat capul si o sa ma scutur de bani pentru a face cheia noua.

Am discutat la un atelier pentru copiat chei si tot asa mi-a recomandat sa cer la reprezentanta codul pin si codul mecanic de taiere al cheii.

 

Cei de la reprezentanta au zis ca nu a cerut nimeni asa ceva dar o sa revina cu telefon sa imi spuna ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Cei de la Tiriac mi-au spus ca ei nu au cum sa imi dea aceste coduri, ca nu le au si sa ma adresez celor din Anglia. Nu stiu de ce, dar ma asteptam la acest raspuns din partea lor :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Cod "pin" nu cred ca exista in baza lor de date dar codul cheii si EKA trebuie sa fie, astea se pot primi si contra cost in cel mai rau caz http://www.mgrovercodes.com/land-rover/freelander-1/ignition-key-code/ dar in mod normal reprezentanta trebuie sa le asigure gratis

Cei de la Tiriac mi-au spus ca ei nu au cum sa imi dea aceste coduri, ca nu le au si sa ma adresez celor din Anglia. Nu stiu de ce, dar ma asteptam la acest raspuns din partea lor :(

niste nesimtiti

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Simt ca o iau razna :(

 

Cei de la Tiriac au spus ca nu ma pot ajuta. Cei din Anglia "intampina greutati" sa raspunda la mesaje.

 

La dezmembrari mi-au cerut 1650 de lei pentru modul de pornire, contact, cheie, buson rezervor si butuc usa.

 

Nu gasesc telecomada pe internet (numai carcase goale)

 

Doar ce am gasit la cei la la Land Rover Yard, sa imi dea un kit complet de pornire la suma aproximativa de 500 de lei. Numai ca nu au pe stoc. :((

 

Cred ca ma duc sa iau 4 butuci sa pun masina pe ei, macar sa o stiu pe butuci :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Iti dadusem un link unde poti primi codul pt cheie si EKA vreo 200 lei in total. Apoi poate o gaseai pe cea pierduta sau asteptai pana gasesti una SH, suna maine la nr asta 0747747887 (Ciprian) si intreaba cat ar face o telecomanda

 

As fi curios ce inseamna "kit complet de pornire"

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

De curand s-a deschis la un centru Careffor din SV un atelier de copiat chei profi. Nu mai stiu numele dar sediul social e din bucale asa ca au cu siguranta reprezentante peste tot. Stiam de problema cu codul pin dar am pus la ei o intrebare si m-au asigurat ca pot copia cipul pentru modelul meu LRF1 2002. Asa ca am luat cheia facuta acu cativa ani si m-am dus sa-mi fac o dublura la cip. Din pacate chix, nu au reusit copierea, calculatorul le tot cerea codul pin. Asa ca am plecat umflat de la ei. Halal profi, la pomul laudat sa nu mergi cu sacul!

Daca mai conteaza, pentru tipul de cip sau codare al cipului de la LRF aveau tariful cel mai ridicat - 99 lei + cheia separat. Dadeam si dublu daca ma rezolvau.

 

Poate intr-o zi cu soare cand am dispozitia necesara, am sa timit niste mailuri sa cer pin-ul, incepand cu reprezentantele din RO pana la producatorul din UK, poate pica ceva ca nu am ce pierde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Parerea mea e ca acel "cod pin" e irelevant pt toate LR-urile pana in 2006 si nu exista in nici o baza de date, nu e nevoie de nici un cod pin, e nevoie de o telecomanda compatibila si de tester dedicat cu care sa fie sinconizata telecomanda cu vehiculul, atat... chestia cu codul pin e valabila pentru vehicule cu protocol OBDII si CAN-BUS ceea ce nu e cazul la Fl1

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

"Am rezolvat-o" si cu cei din Anglia. M-au sfatuit sa contactez dealer-ul local pentru obtinerea codurilor necesare.

 

Ma gandesc sa "ii reduc" securitatea la nivel de Dacie. Sa cumpar contact cu chei, butuci usi si haion precum si buson de alimentare. Apoi sa ma orientez catre un modul de inchidere centralizata cu pornire a motorului.

 

Asa rezolv cam tot. Dar ce ar presupune sa scap de cip-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Am spus intr-o postare anterioara, nu trebuie sa montezi nici un fel de sisteme aditionale, trebuie anulata alarma/immobiliserul cu tester dedicat si ramane inchiderea centralizata functionala doar nu va mai avea alarma si immobiliser , atat.... chestia asta trebuie facuta oricum daca vrei sa montrezi alt sistem ca nu poti sa adaugi modul de pornire a motorului cat timp imobiliserul original e activ, asta nu se poate fara improvizatii invazive si taiat fire dar daca dezactivezi imobiliserul cu tester nu mai trebuie nici un modul ca porneste si cu cheie simpla fara cip... dupa asta daca vrei alarma montezi doar un sistem de alarma perimetrica complet independenta, asta e cea mai simpla si mai ieftina varianta

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Pentru simplificare: trebuie sa constientizezi ca nu poti face nimic fara a fi folosit un tester dedicat... iar daca se ajunge la el se pot rezolva problemele fara alte improvizatii, singura conditie e ca masina sa fie remobilizata ceea ce fara telecomanda se poate face doar cu EKA ... punct

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

am gasit o posibila solutie. Cei de la Landatelier imi pot aduce o cheie originala gata taiata plus telecomanda pe la 1000 de lei. Apoi cu ajutorul unui tester dedicat sa se imperecheze cheia si telecomanda la masina.

 

Este aplicabila solutia? Si daca da, trebuie sa caut tester dedicat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Eu zic sa mai recitesti cu atentie toate postarile de cand ai inceput cu problema asta si poti scapa cu jumatate din suma asta,(macar #82 si # 84), solutia ti-am mai sugerat-o... in primul rand cum vrei sa ajungi la Bucuresti la Landatelier sa-ti sincronizeze telecomanda? pe trailer? ... ca e nevoie de masina acolo la ei REMOBILIZATA CU EKA sa conecteze testerul, pana nu-i remobilizata nici mama testerelor nu comunica cu CCU deci si cu trailerul o duci degeaba

 

Eu zic sa mergi la reprezentanta si sa pui piciorul in prag sa-ti dea codul cheii si EKA si daca nu vor macar fa-i de KKT la main dealerul JLR ca e doar nesimtire....

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Fac un rezumat ca am impresia ca te-ai incurcat:

 

1. Daca nu cedeaza reprezentanta la insistente sa-ti dea codurile platesti aia de 2 X £16.67 + VAT(vreo 200 lei) aici http://www.mgrovercodes.com/land-rover/freelander-1/ignition-key-code/ ca trebuie sa platesti separat si pt cod si pt EKA, ai link albastru pt EKA

 

2. mergi cu codul cheii la un atelier de chei care ti-o poate face dupa cod(max 50 lei zic eu sa faci 2)

 

3. remobilizezi cu EKA si poti s-o conduci

 

4. faci rost de o telecomanda SH si te duci la un tester dedicat(max 250 lei zic eu cu rezolvarea imobiliserului si sincronizare)... ai PM unde sa mergi

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Daca nicicum nu gasesti telecomanda, uite o varianta buna https://remotekey.co.uk/land-rover-freelander-key-fob/ , programatorul nu cred ca il trimit ei in afara UK(nu-s sigur) dar poti sa comanzi doar telecomanda cu £74.99 si se pare ca iti dau ei si codul EKA deci mai scazi 100 lei si in final iesi oricum mult mai ieftin decat 1000 lei + ce alte costuri aditionale aveai

 

daca trimit ei programatorul in Europa atunci merita ca rezolvi totul acasa si te costa vreo 100 lei sa il trimiti inapoi

 

EDIT: se pare ca merge si in afara https://remotekey.co.uk/land-rover/freelanderkeytype/

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Da, se pare ca acesta contine toate modulele si daca au fost scoase de pe o masina neimobilizata ar putea sa functioneze, cu conditia ca toate aceste module sa fie schimbate si ca masina de pe care au fost demontate sa fi avut volanul pe aceasi parte si acelas tip de transmisie(ca din profilul tau nu vad ce cutie de viteze ai)...totodata vad ca e de pe o masina din 2003 ceea ce nu a facelift si pot exista inadvertente la functionarea instrumentelor de bord... implica o munca destul de mare sa schimbi toate acele module ca doar asa e valabil si apoi daca nu merge o iei de la inceput, la 450 lei merita oricum ca te alegi cu doua telecomenzi si un CCU + ECU de rezerva , poti sa schimbi incuietorile si contactul apoi ai nevoie doar de EKA sa o remobilizezi si sa mergi sa sincronizezi telecomenzile fara sa te complici cu schimbat toate modulele.... idee e sa fie 100% OK toate piesele

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Asa raspuns oficial!

 

 

Dear Mr. Moldoveanu,

 

Our social media team has forwarded your request to us for another look and to answer your request with the results of the investigation then.

 

Unfortunately and as it turned out our retailer on spot has given you the correct information.

 

As there is no EKA code or any other way to override the immobilizer and if there no information available about the key code ( there was a little hanger delivered with each pair of keys showing the key number when the car was delivered and

 

there also was a card at the backside of your warranty booklet where the number should be written into by the selling retailer ) there is no other way to have the problem solved as with a new key module and a new set of keys - as regrettable that

 

is. I regret that I can´t offer you a more positive information here.

 

Best regards

 

Oliver Braun

 

Jaguar Land Rover Customer relations specialist

JLR European Importer Region

 

Email obraun6@jaguarlandrover.com

 

Jaguar Land Rover Deutschland GmbH, Campus Kronberg 7, 61476 Kronberg

Handelsregister: Königstein HRB 2408

USt-IdNr.: DE 11 41 72 814

Geschäftsführer: Robert Grace, Johannes Kasper von der Stelt

Bankverbindung: Deutsche Bank AG: BLZ: 500 700 10, Konto-Nr. 095154100

IBAN DE04500700100095154100 BIC/SWIFT-Code DEUTDEFFXXX

http://www.jaguar.de http://www.landrover.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Parerea mea e ca acel "cod pin" e irelevant pt toate LR-urile pana in 2006 si nu exista in nici o baza de date, nu e nevoie de nici un cod pin, e nevoie de o telecomanda compatibila si de tester dedicat cu care sa fie sinconizata telecomanda cu vehiculul, atat... chestia cu codul pin e valabila pentru vehicule cu protocol OBDII si CAN-BUS ceea ce nu e cazul la Fl1

 

Problema mea era cipul din cheie. Telecomanda nu e critica, nu ma mai complic cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Asa raspuns oficial!

 

 

Dear Mr. Moldoveanu,

 

Our social media team has forwarded your request to us for another look and to answer your request with the results of the investigation then.

 

Unfortunately and as it turned out our retailer on spot has given you the correct information.

 

As there is no EKA code or any other way to override the immobilizer and if there no information available about the key code ( there was a little hanger delivered with each pair of keys showing the key number when the car was delivered and

 

there also was a card at the backside of your warranty booklet where the number should be written into by the selling retailer ) there is no other way to have the problem solved as with a new key module and a new set of keys - as regrettable that

 

is. I regret that I can´t offer you a more positive information here.

 

Best regards

 

Oliver Braun

 

Jaguar Land Rover Customer relations specialist

JLR European Importer Region

 

Email obraun6@jaguarlandrover.com

 

Jaguar Land Rover Deutschland GmbH, Campus Kronberg 7, 61476 Kronberg

Handelsregister: Königstein HRB 2408

USt-IdNr.: DE 11 41 72 814

Geschäftsführer: Robert Grace, Johannes Kasper von der Stelt

Bankverbindung: Deutsche Bank AG: BLZ: 500 700 10, Konto-Nr. 095154100

IBAN DE04500700100095154100 BIC/SWIFT-Code DEUTDEFFXXX

http://www.jaguar.de http://www.landrover.de

asta e de KKT.... sunt interesati doar de vandut masini noi altceva pt ei nu conteaza # hastag nesimtiti...dar rezista :old

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Da...e de kkt. Dar ce e interesant este ca nu au codul EKA si ca nu pot sa ma ajute, dar kmi pot vinde o cheie noua cu telecomanda deja imperecheata la.2000 de lei. Le-am.dat mail.sa ii intreb cum.este posibil.asta. Au chei de rezerva in fabrica? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare