Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cheie contact+inchidere LRF 1 !


Liviu-San

Postări Recomandate

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Salutare, sunt nou pe acest forum si vroiam sa va descriu si eu putin problema cu care ma confrunt.

Am un LR Freelander 1.8i an 2004 facelift achizitionat pentru iesit outdoor (pescuit si vanatoare) si caruia i-am pierdut cheia. Am avut o singura cheie cand am achizitionat masina si din lipsa de timp nu am facut o dublura. Acum ca nu mai pot deschide si utiliza masina va scriu aici intrebarea: ce trebuie sa fac in acest caz ca sa pot utiliza in continoare masina? Se poate face undeva copie la cheie dupa seria de caroserie, dupa butuc, etc? Cum pot proceda cu imobilizatorul si telecomanda inchiderii sa le fac copiez?

Presupun ca la reprezentanta, după ce dovediți cu actele mașinii ca sunteți proprietar, se poate rezolva.

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Salut, nasol, chestia asta cu lipsa de timp pt a face o cheie de rezerva o sa te coste scump, doar la reprezentanta poti rezolva problema "curat" ... improvizatii se pot face cu cheie SH luata cu butuc usa cu tot si adaptat butucul din contactul e la volan sa mearga cu ea....daca ai vreo cunostinta in Anglia care sa iti ia ceva de acolo si sa-ti trimita mai ai o varianta care va fi in jur de 500 lei la final fara sa ai nevoie de reprezentanta....iti spun daca e cazul ca numai prin cineva de acolo poti

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Va salut!

Sunt proaspat posesor al unui Freelander 1 Td4.Masina are probleme cu imobilizatorul.In urma cu ceva timp fostul proprietar i-a lovit usa din fata,cea de la sofer(usa a fost data peste cap la o manevra in marsarier cu ea deschisa) si de atunci cred eu ca au aparut problemele.Cred ca si broasca de la usa a fost schimbata.In fata la butuc nu mai are tablita aia de protectie.

Detin 2 chei cu cip in ele si o singura telecomanda.Inchiderea centralizata din telecomanda nu mai functioneaza.Daca incui masina cu cheia usa din dreapta spate nu se incuie/descuie.Daca o deschid cand masina e incuiata porneste alarma.Daca bag cheia in butucul de la usa si rotesc de ea alarma se opreste dar masina se imobilizeaza(rotesc de cheie,se aprinde bordul dar nu invarte electromotorul). Dupa cateva ore se mobilizeaza singura.O perioada de cateva zile am folosit masina fara sa mai incui usile si nu am avut probleme dar acum a inceput sa se mobilizeze din cand in cand si fara a mai umbla la inchidere.

Am incercat sa ii anulez imobilizatorul (stiu ca nu era cea mai buna varianta de a rezolva problema)la un tip care se ocupa cu asa ceva(a mai facut immo off si la freelandere).Masina fiind imobilizata i-am scos calculatorul si i l-am dus sa-i anuleze imobilizatorul.I l-am lasat acolo iar dupa o ora m-a sunat si mi-a spus ca nu poate face immo off la tipul asta de masina.Poate doar sa incerce sa-i emuleze imobilizatoru dar asta inseamna sa-i duc masina acolo si nu prea curand ca nu are timp.

Dupa ce i-am montat la loc calculatorul a pornit imediat.

S-a mai imobilizat de cateva ori si lasata in pace cateva ore si-a revenit singura.

Am incercat sa o pornesc fara a avea si telecomanda la mine si porneste(am citit pe forum ceva legat de rolling code si am vrut sa vad daca merge fara telecomanda).Dupa 5-10-15 porniri se imobilizeaza.

Am facut inca o cheie fara cip sa vad daca porneste cu ea si NU PORNESTE.

Dupa ce s-a mai imobilizat am scos borna la baterie si mufele la calculator pentru cateva minute,le-am montat la loc si a pornit imediat.

Am cerut codul EKA la reprezentanta dupa ce am demonstrat cu acte ca sunt proprietar si mi-au spus ca pentru masina mea nu au codurile de siguranta.

De ce se mobilizeaza singura dupa un anumit interval de timp?E normal?

Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fac.Sa incerc o emulare de imobilizator sau sa cumpar inca o telecomande si sa incerc sa rezolv problema la un tester dedicat.

E posibil sa nu fie din imobilizator toata problema avand in vedere faptul ca isi revine singura dupa un interval de cateva ore ???!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Salut, citeste asta http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56810-In-atentia-proaspetilor-posesori-de-land-rover si descarca o carte tehnica, acolo vei gasi descrierea modului de functionare al immobiliserului ca sa intelegi ce si cum, s-ar putea sa fie problema cu transponderul sau cine stie, asta e o problema care necesita specialist adevarat nu prea vad cum o putem rezolva pe forum, eventual daca aduci sistemul la starea de functionare completa adica sa mearga si telecomanda

 

scrie motorizarea, transmisia si anul de fabricatie in semnatura sa fie vizibila in fiecare pagina

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Din pacate nu, asta are ECU dedicat pt immobiliser, ala l-ai trimis sa fie "doctorit" si ti-au spus ca nu se poate?,,, ce poti verifica tu e sa nu fie slabit contactul in mufa transponderului care e in jurul contactului, C0049 ... se vede in RAVE- Electrical library-Connector

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Sincer nu stiu....Din compartimentul motor am deschis cutia de langa cea cu sigurante (are suruburi cu cap imbus )si acolo am gasit doua unitati pozitionate una dupa alta.Nu am stiut care este dintre ele si i le-am dus pe amandoua.Mi-a oprit decat una din ele,pe cea care e pozitionata prima si care are cele mai multe mufe(scrie Bosch si BMW pe ea),a spus ca cealalta nu-i trebuie,fara sa se uite absolut deloc la ea.Dupa ce m-am dus sa o iau si mi-a zis ca nu a putut face nimic l-am intrebat ce era cealalta unitate.A zis ca daca masina e cu cutie automata e de la cutie.Intradevar masina are cutie automata.

Astazi o sa verific mufa transponderului si va tin la curent.

Ieri am fost plecat cu masina si nu s-a imobilizat (4 porniri) dar nici nu am umblat la usi.La Peco am alimentat cu motorul pornit de teama sa nu blochez statia :sm

Editat de WXY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Daca a fost schimbata incuietoarea si s-a folosit una de RHD modificata pot aparea mici neplaceri deoarece imobilizarea nu identifica in mod corect portiera soferului. Dar este posibil sa fie cablajul din portiera cu probleme in urma accidentului, la nevoie se poate schimba doar partea respectiva de cablaj.

 

P.S.: cand decuplezi bateria pentru mai mult de 10 minute resetezi doar sistemul adaptiv de la cutia automata.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Parerea mea din cate am studiat sistemul la Fl1 e ca imobilizarea nu are nimic cu usile, usile au treaba doar cu alarma care nu e legata de immo, cel putin asta inteleg eu din descrierea sistemului pe care am citit-o de mai multe ori si am studiat si schemele, asa numitul "Immobiliser ECU" nu e legat deloc de usi, importanta e comunicatia dintre transponderele cheii si masinii si ECU motor/demaror... partea de RF pt deschidere usi si dezactivare alarma nu e legata de partea de immo... e cert ca daca alarma e activata nu se poate nici porni masina ca e o conditie a remobilizarii sa nu fie alarma activa, atat... ce aceea insist sa fie citita documentatia ca macar sa se inteleaga cum functioneaza sistemul, se vede si din schema bloc, si din cea elecrica si din descriere, citez doar partile relevante:

 

"Immobilisation System

The immobilisation system comprises:

l Immobilisation ECU

l Ignition switch transponder coil (Ring antenna)

l Key transponder

l Ignition switch

l Instrument pack

l Engine Control Module (ECM)

l Central Control Unit (CCU)

l Park/neutral switch

l Starter motor

 

Immobilisation System - General

The function of the immobilisation system is to prevent unauthorised starting of the vehicle. The ECU operates in a

secure interface which cannot be by-passed or copied. Re-mobilisation is achieved through a transponder in the vehicle key which is energised by a transponder coil surrounding the ignition switch when the ignition is turned to 'AUX' position I. When energised, the transponder data is read by the immobilisation ECU which will confirm the validity of the start request.

 

Ignition Switch Transponder Coil

The transponder coil is located in a black plastic housing which is located around the ignition key barrel. The coil is

connected by two wires to the immobilisation ECU.

 

Key Transponder

Each vehicle is supplied with two vehicle keys and two separate RF transmitters. The RF transmitters are used to lock

and arm the vehicle, and for the tail door window drop function. The key head contains the transponder used by the immobilisation system."

 

Parerea mea e ca pe partile cu rosu trebuie insistat cat timp alarma nu e activa si totusi se imobilizeaza

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Eu as incerca resincronizarea cheilor si o alta telecomanda, e posibil ca butonul de dezarmare sa nu mai functioneze corect, cheia/cheile sa fie duplicat/e... In paralel as verifica si mufa de la receiver.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Se pare ca nu te-a prea convins ce scrie in carte:wink:... partea de RF cat timp alarma nu e activa(si din ce descrie colegul nu e) nu are nimic cu immobiliserul, esenta e aici:

.... acum a inceput sa se mobilizeze din cand in cand si fara a mai umbla la inchidere......

 

Am incercat sa o pornesc fara a avea si telecomanda la mine si porneste(am citit pe forum ceva legat de rolling code si am vrut sa vad daca merge fara telecomanda).Dupa 5-10-15 porniri se imobilizeaza.....

.

repet, problema e din partea de immobiliser care CAT TIMP ALARMA NU E ACTIVA nu are nimic cu telecomanda/receptorul RF ci cu transponderele...

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Revin cu informatii:

Am desfacut plasticele din spatele volanului si am identificat transponderul din jurul contactului si mufa C0049.Mufa este bine infipta in transponder,am incercat sa o scot dar nu am putut si am renuntat ca sa nu rup ceva.In mufa vin mai multe fire de diferite culori iar doua dintre ele pareau a fi slabite,se miscau mai usor in mufa.Am rotit cheia si masina a pornit .Intradevar am observat ca atunci cand rotesti cheia in contact e o mica forta care misca putin transponderul si mufa pe acolo.Am oprit motorul apoi am miscat de mufa in toate felurile sa o fac sa nu mai faca contact si am repornit.Masina a pornit indiferent cum am miscat mufa si cele 2 fire care pareau mai slabe,deci se pare ca face contact in orice pozitie.Pe langa cele 2 fire am infipt cate un varf de scobitoare sa le fac sa stea fixe in mufa.Oricum as fi rotit de ea si de transponder masina pornea.

Am mers toata ziua cu ea fara sa am probleme,mai multe opriri si porniri.Aseara am fost pana la un prieten la bloc si am oprit motorul pentru 10 minute.Nu am incuiat usile,nu i-am facut nimic.Cand sa plec...SURPRIZA....s-a imobilizat.Am plecat pe jos acasa....

DKW - Cheile sunt originale.De fapt una e originala,una e refacuta si are in ea cipul din cealalta cheie originala care e aproape rupta de la jumatate.Deci am 3 chei -2 originale Valeo,si una facuta in care s-a pus cipul din cea valeo care e plesnita la jumatate.Cu cheie fara cip in ea masina nu porneste.Am luat legatura cu fostul proprietar si l-am intrebat daca a schimbat incuietoarea pe fata si mi-a spus ca nu.A zis ca a schimbat decat clapeta de deschidere ca s-a rupt intro iarna de la gheata.Totusi butucul arata destul de uzat,nu mai are nici tablita aia de protectie si cam joaca cheia in el cand incui/descui.

sierrafery - o sa mai insist pe partile cu rosu.Astazi o sa desfac din nou sa ajung la mufa C0049,incerc sa o scot din transponder,dau cu un spray de contacte si mai studiez cele 2 fire care se cam miscau,eventula le relipesc in mufa.

Aseara daca tot s-a imobilizat am mai incercat niste experimente.Daca incui o singura data se inchid toate usile dar nu si cea de la sofer.Daca deschid usa soferului porneste alarma.Rotesc o data cheia in broasca de la usa si alarma se opreste.

Daca incui cu o apasare mai lunga pe cheie se incuie toate usile(deci si cea de la sofer).In toate situatiile usa dreapta spate nu functioneaza.Si pe ea daca o deschid cand masina e incuiata porneste alarma.Pe ea o incui eu din interior apasand butonasu de sus de pe usa si o deschid dupa ce descui masina tot din interior.

Dupa ce incui masina ledul rosu din bord lumineaza repede pentru cateva secunde apoi incepe sa intre in ritm rar cam o data la 2 secunde.Cand descui se aprind avariile si ledul se opreste.

Nu mi s-a intamplat niciodata ca dupa o noapte sa gasesc masina imobilizata indiferent cum a ramas imobilizata seara(din senin sau pentru ca a pornit alarma)

Luna viitoare o sa mai cumpar o telecomanda si o sa incerc o resincronizare.Nu o mai duc la "doctor"sa incerce emulare de immo.M-am suparat si vreau sa o readuc la setarile din fabrica.

P.S.-Masina nu a mai fost folosita din 2013 cam de cand a fost data usa peste cap.Sunt sigur ca de atunci au aparut problemele cu imobilizarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Verifica incuietoarea de la portiera dreapta spate, e posibil ca o parte din probleme sa fie de acolo. Cand activezi/deactivezi imobilizarea se aude cum se armeaza/dezarmeaza portiera dreapta spate? Daca incuietoarea nu lucreaza ori e mufa oxidata, ori incuietoarea obosita.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

sierrafery - o sa mai insist pe partile cu rosu.Astazi o sa desfac din nou sa ajung la mufa C0049,incerc sa o scot din transponder,dau cu un spray de contacte si mai studiez cele 2 fire care se cam miscau,eventula le relipesc in mufa.

Aseara daca tot s-a imobilizat am mai incercat niste experimente.Daca incui o singura data se inchid toate usile dar nu si cea de la sofer.Daca deschid usa soferului porneste alarma.Rotesc o data cheia in broasca de la usa si alarma se opreste.

De la C0049 semnalul se duce la C0059 - 10/11 vezi si acolo sa fie contact bun, ala legat de C0059 e "Immobiliser ECU" care se ocupa exclusiv de imobilizare si eu am convingerea ca problema cu imobilizarea la tine nu are nimic cu usile, cu usile are probleme alarma care binenteles e legata de imobilizare din punct de vedere activare/dezactivare in sensul ca daca inchizi din telecomanda sau cheie cand se activeaza alarma se activeaza immobiliserul, iar daca alarma e activa nu poti remobiliza masina, atat... cum ai spus tie ti s-a imobilizat si fara sa fie alarma activa deci usile sunt excluse, cu usile are treaba chestia aia cu inchiderea centralizata/alarma:

.Daca incui o singura data se inchid toate usile dar nu si cea de la sofer.Daca deschid usa soferului porneste alarma.Rotesc o data cheia in broasca de la usa si alarma se opreste.

Daca incui cu o apasare mai lunga pe cheie se incuie toate usile(deci si cea de la sofer).In toate situatiile usa dreapta spate nu functioneaza.Si pe ea daca o deschid cand masina e incuiata porneste alarma.Pe ea o incui eu din interior apasand butonasu de sus de pe usa si o deschid dupa ce descui masina tot din interior.

usa din spate are ceva la motorizare/mecanism de inchidere/deschidere sau circuitul aferent, e normal sa porneasca alarma cand deschizi o usa oricare ar fi daca masina e inchisa din cheie sau telecomanda ca sistemul a activat alarma pe inputul de inchidere indiferent daca motorasele usilor au inchis sau nu pt ca alarma fiind activata e ca si cand usa ar fi fost deschisa fortat... la usa soferului s-ar putea sa fie dus motorul de lock si sa functioneze doar cel de superlock iar setarea sa fie pt superlock la a doua comanda(sau comanda prelungita)...daca vrei sa readuci sistemul la capabilitati originale apuca-te si citeste din carte ce si cum ca asa la plezneala n-o sa reusesti, vezi schema si poate intelegi ce incerc sa explic

1529732106_Freelanderfrontdoorlatch.jpg.8abcf3edaa356b9688fafc20649f0be5.jpg

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Am desfacut panoul de la usa dreapta spate si am verificat incuietoarea.Mufa e ok, nu e oxidata.I-am dat cu spray de contacte si am conectato la loc.Am incuiat/descuiat masina iar in acest timp cineva a tinut mana pe broasca.La descuiat se simtea o mica vibratie in ea dar nu declansa parghia iar la incuiat nimic,deci broasca e bulita.Nu am mai scos broasca de acolo sa ne uitam in ea ca ne-a prins seara.Am lasat mufa scoasa si masina porneste.O sa o tin asa cateva zile sa vedem daca mai face figuri immo.

Astazi incerc sa identific C0059 10/11,.Am gasit o schema dar din ea nu-mi dau seama pe unde ar putea fi. Mufa C 0049 e rezolvata,verificata si data cu spray de contacte deci ea e ok.Din ce am mai citit am gasit asta:

Gearbox Solenoid (Automatic Vehicles Only) When the gear selector lever is in the Park (P) or Neutral (N) position, the gearbox solenoid (C0244) provides a feed to the immobilization ECU (C0059) on a W wire. If the selector lever is moved to any other position, the feed is removed and the immobilization ECU will not allow the engine to be cranked. Engine Control Module (ECM) If the correct re-mobilization code is received from the remote handset, the immobilization ECU (C0059) transmits a rolling code to the ECM (C0331 on Td4 vehicles, C0913 on K Series vehicles, C0371 on KV6 vehicles) on a YR wire. The ECM (C0603 on Td4 vehicles, C0913 on K Series vehicles, C0371 on KV6 vehicles) will now energize the main relay by providing an earth path for the relay coil (C0576) on a WK wire. Starter Relay If the vehicle has been successfully re-mobilized, the immobilization ECU (C0059) provides a feed to the starter relay coil (C0576) on an RW wire. The relay coil (C0576) is earthed on a B wire. The energized relay allows a feed from fusible link 7 to flow across the relay switch contacts (C0572) to the starter motor (C0179) on an NR wire (NR then B on Td4 vehicles).

Nu stau prea bine cu engleza dar din ce inteleg ma gandesc sa nu faca figuri solenoidul C0244.Eu nu i-am dat niciodata motive.Tot timpul am pornit/oprit motorul in pozitia P.Stiu ca e o cutie pretentioasa si m-am purtat frumos cu ea.Zicea DKW ca daca scoti borna de la baterie mai mult de 10 min.resetezi sistemul adaptiv de la cutia automata.

Totusi masina se mobilizeaza dupa o noapte chiar daca s-a imobilizat ca a pornit alarma....

Sa schimb broasca de la usa sofer + dreapta spate e destul de scump iar de la dezmembrari nu stiu cat de bune or fi.+ inca o telecomanda....Dar in timp cred ca le voi face ca sa aduc sistemul la starea originala.

Deja m-am saturat de Freelanderul asta.E o masina de pe alta planeta :sm :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Am incuiat/descuiat masina iar in acest timp cineva a tinut mana pe broasca.La descuiat se simtea o mica vibratie in ea dar nu declansa parghia iar la incuiat nimic,deci broasca e bulita.Nu am mai scos broasca de acolo sa ne uitam in ea ca ne-a prins seara.Am lasat mufa scoasa si masina porneste.O sa o tin asa cateva zile sa vedem daca mai face figuri immo.

cum am mai spus e motorasul de CDL bulit, se poate desface actuatorul si schimba cu motorasul de superlock ca ala nu e util, de aia am pus schema actuatorului sa devina clar pt cine are ochi sa vada ca motorasele nu au nimic cu immo, cu partea de alarma are treaba doar acel "switch-door" care monitorizeaza starea usii(descis/inchis), lasand mufa scoasa alarma intra in "misslock" dar asta tot nu are nimic cu imobilizarea care intervine fara ca alarma sa fie activata...cu asta eu ma retrag ca se pare ca insist degeaba pe tema asta, daca se va demonstra vreodata ca motorasul unei usi sau switchul usii poate influenta immo in vre-un fel cat timp alarma nu e activata am sa-mi cer scuze public. Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Hai nu te supara acum,nu te retrage...Nu vreau sa raman singur in povestea asta.Am incercat si eu sa vad ce se intampla daca las mufa scoasa.Macar acum nu mai porneste alarma de la usa aia.Astazi caut C0059 10/11 sa vedem in ce stare e.

Cand porneste alarma si bag cheia in broasca,rotesc si se opreste inseamna ca a fost dezactivata?E exact ca si cum ar fi fost oprita din telecomanda?

Editat de WXY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Da, daca alarma tace cand deschizi usa inseamna ca e pe o setare care permite treaba asta si din acel moment immobiliserul e "pe cont propriu" nu mai are treaba cu alarma care nu se activeaza singura, doar imobilizarea se poate activa singura, alarma nu

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Am urmarit firele care pleaca din C0049 si cred ca am ajuns la C0059.Am curatat si acolo.Am miscat de toate mufele pe care le-am gasit pe sub bord,de toate releele si sigurantele din tabloul de sigurante de sub volan.Am deschis si tabloul de sigurante din compartimentul motor si acolo am gasit o siguranta de 60 in dreptul careia este un simbol cu o cheie de pornire.Parea ok dar am schimbat-o cu alta tot de 60 in dreptul careia este simbolul AUX.

I-am dat cheie si a pornit.Apoi am pornit special alarma sa se imobilizeze.NU S-A MAI IMOBILIZAT.Am incercat de mai multe ori(activat alarma,deschis usa,pornit alarma,oprit alarma)si masina porneste.Inainte daca pornea alarma se imobiliza si nu mai pornea decat dupa minim 5 ore.Acum astept sa vad daca mai face surpriza sa se activeze imobilizatorul fara a fi alarma activa.Inca nu sunt sigur ca am rezolvat problema dar oricum e un pas inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Fiind un defect aleatoriu eu as propune verificarea integritatii mecanice a butucului contactului.

 

The microcircuit inside the key is activated by a small electromagnetic field which induces current to flow inside the key body, which in turn broadcasts a unique binary code which is read by the automobile's ECU. When the ECU determines that the coded key is both current and valid, the ECU activates the fuel-injection sequence.

 

Ca sa avem un camp electromagnetic avem nevoie de o tensiune. Acea tensiune nu apare decat daca ecu primeste un semnal precum ca exista o cheie in contact pe pozitia de start, ori acest semnal nu il poate de decat un contact mecanic din interiroul butucului care inchide un 12V E ceva mai complicat din punct de vedere radioelectric dar ideea este ca secventa de pornire trebuie inceputa cumva si acest inceput este facut mecanic in butucul contactului

Land ROver Freelander 2002 Td4 2,0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Fiind un defect aleatoriu eu as propune verificarea integritatii mecanice a butucului contactului.

 

The microcircuit inside the key is activated by a small electromagnetic field which induces current to flow inside the key body, which in turn broadcasts a unique binary code which is read by the automobile's ECU. When the ECU determines that the coded key is both current and valid, the ECU activates the fuel-injection sequence.

 

Imi spui si mie unde anume in RAVE referitor la immobiliser Freelander din 2002 scrie chestia aia?... ca am dubii serioase ca la FL1 ECU motor comunica direct cu circuitul din cheie

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

De la ultima mea postare si pana acum (au trecut 3 saptamani) masina nu a mai facut probleme pe partea de immo.Nu stiu care din operatiunile facute de mine atunci au rezolvat problema dar cred ca lada de bere trebuie sa mearga la sierrafery pentru ideea cu curatat C0049-C0059. :be

Mai am sa-i fac sa functioneze telecomanda dar asta cand voi gasi pe cineva care sa-mi faca sincronizarea.

Editat de WXY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

De la ultima mea postare si pana acum (au trecut 3 saptamani) masina nu a mai facut probleme pe partea de immo.Nu stiu care din operatiunile facute de mine atunci au rezolvat problema dar cred ca lada de bere trebuie sa mearga la sierrafery pentru ideea cu curatat C0049-C0059. :be

Mai am sa-i fac sa functioneze telecomanda dar asta cand voi gasi pe cineva care sa-mi faca sincronizarea.

Multi uita sa posteze un feedback la soluțiile găsite!

.... orice supraapreciere duce la dezamagire.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...

Re: Cheie contact+inchidere LRF 1 !

 

Am reparat telecomanda,avea un piciorus dezlipit la tablita de la baterie si nu emitea.Problema este ca functioneaza decat foarte aproape de masina(maxim 4 metri) desi i-am pus baterie noua.Ce as putea sa mai verific sa mearga mai bine?

Am si 2 telecomenzi de la un RHD de la dezmembrari.Pot sa le sincronizez la masina mea sau daca sunt de RHD sunt pe alta frecventa si nu se poate face sincronizarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare