peter erno Postat Octombrie 4, 2014 Partajează Postat Octombrie 4, 2014 (editat) Am inceput,asa zis semirestaurare a masinii mele de hobby,suzuki pickup 1.9td Masina are 63000 km,adus recent de la un hornar din austria.Rugina are sub ornamentele de praguri,aripile si restul intacte. Urmeaza izolare completa ceara cavitati in cantitati industriale pentru conservare. Schimbare culoare,momentan am de gand o culoare maro mat. Modificare pentru ulei vegetal,pompa construita pentru 100,110 cp pentru inceput,turbo vnt. Roti de 30 ori 31,jante alu pentru reducerea greutatii,suspensie completa Ironman,bodylift 5 cm. Ce s-a facut pana azi, Editat Octombrie 5, 2014 de peter erno http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vas_adam2000 Postat Octombrie 4, 2014 Partajează Postat Octombrie 4, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Hm ... daca nu ajungeam in posesia primei mele iubiri (Pajero mk1 LWB) asta era in lista pe pozitia a doua. Succes si multa rabdare la restaurare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Octombrie 6, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Elemente de suspensie,tractiune ,diferite suporti ,jante sablate,urmeaza vopsirea electrostatica a elementelor care rezista la 200 grade. Sasiu si cabina curatat,aplicat kelfos,grund,teroson,si urmeaza o vopsea tip emaur,sa fie mai usor de curatat. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Octombrie 7, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Moturul va fi mult mai puternic ,am hotarat sa refac complet sistemul de franare,ferodouri speciale,discuri si tambur rectificate,finisate cu piatra fina. La schimbul de placute in multe cazuri avem in general probleme cu etrieri gripati,care se incalzesc,infraneaza masina. Am inceput si revopsirea in camp electrostatic a mai multor elemente... http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Monitor Postat Octombrie 15, 2014 Partajează Postat Octombrie 15, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Buna Peter, ai pomenit ceva de o modificare pt cresterea puterii motorului. Ai facut-o? La ce putere ajungi si ce influenta are asupra consumului ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Octombrie 15, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Monitor,motorul xud este unul de tip idi,deci nu exista debitul de aer care sa i faca rau.Am montat o pompa modificata ,cu cap hidraulic de 11mm si multe multe lucruri modificate,stie debit max 120cc,turbo kkk t20 1,5 bar,deci cu motor in parametri ,poate ajunge 150 180 cp. Alta; Am rectificat discurile si tamburii,saboti strunjiti la diametrul tamburului,frana de mana va fi cu doua manete,pentru colt. Toate suruburile am sablat si rezincat. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Monitor Postat Octombrie 16, 2014 Partajează Postat Octombrie 16, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Spor la treaba Peter. Te rog sa ne mai dai detalii despre motor in exploatare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Octombrie 20, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Azi am reusit sa pun masina pe noile roti,si suspensie Ironman.Revizie completa la punti,simeringuri rulmenti uleiuri schimbate.Urmeaza revizie reductor,si pregatesc masina pentru schimbare culoare. La culoare doua variante,sau verde mat ,sau stil rat rod vopsea culoare rugina... http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Octombrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Primul flex test,masina flxeaza mult mai mult decat am asteptat.Pentru inceput 75cm. Primele sute de metri,rotile fluiera si in a treia... Astept numerele,urmeaza teste on si offroad. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Noiembrie 1, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Masina este vopsita,culoare olivbraun mat. Urmeaza suport troliu ,bara fata. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Noiembrie 12, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Bara fata montata,materiale folosite 3 si 6 mm,greutate 14 kg. Am facut o poza ,comparatie cu bara Y61 Vopsea speciala polyurethan electrostatic texturat http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Noiembrie 18, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel In weekend am reusit sa testez masina,la o partida prieteneasca de offroad,parcurs 125 km cu 11litri de motorina,padure ,noroi,aratura. Totodata am reusit sa distrug crucele cardan fata spate,din pacate nu rezista la puterea noua a motorului.Masina face fata la dealuri si noroi,permitand sa schimb viteza pana in a treia in redus, merge cu forta,in orice situatie,putand dezcarca noroiul din profil fara probleme. Un cod de cruce HD ar fi binevenit... http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Giani Postat Noiembrie 19, 2014 Partajează Postat Noiembrie 19, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Frumos a iesit masina! Sa o stapanesti sanatos! Peter cauta mai bine cardan cu cruce dubla pentru spate(toyota,discovery,jeep) si fata adaptezi de altceva(nissan de exemplu) ca altfel nu o sa-ti reziste nici o cruce de samurai.Eu am avut de Patrol asa cum am luat cardanele asa au ramas,fara nici un joc. Ar mai fi varianta cu Dacia Papuc dar nu stiu. Toate bune KDJ 90, DID-163 hp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
yknot Postat Noiembrie 19, 2014 Partajează Postat Noiembrie 19, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Nici eu nu am mai avut nici o problema cu cardanele de cand am pus cardane de jeep cu cruci 1310. 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Noiembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 19, 2014 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Am gasit de la Jakoparts cruci cu gresor,am comandat un set pentru toate cardanele.Fac o incercare.Nu as pune alte cardane,desi am un set de Rocky ,nu prea am chef sa ma complic cu flanse.In grupuri am rapoarte de 3,39 dupa cum am calculat.Anvelopele sunt de 235/75/15. Vibratii nu am,cel putin inainte sa le fortez nu am avut,deci nu necesita cruci duble. http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Onyx Postat Februarie 20, 2015 Partajează Postat Februarie 20, 2015 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Buna. Ce jante folosesti pe masina ( ET ? aluminiu ? ) Ceva filmari sunt ? Foarte curios sunt ce cuplu dezvlta acum motorul dupa modificari ..... Suzuki Samurai SJ413 JX Suzuki Jimny Automatic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Februarie 21, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2015 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Buna. Ce jante folosesti pe masina ( ET ? aluminiu ? ) Ceva filmari sunt ? Foarte curios sunt ce cuplu dezvlta acum motorul dupa modificari ..... Jantele sunt aliaj foarte usoare ET 0,anvelope MT Maxxis ,74 cm inaltime.Punti 3,39 de fabrica de diesel,cutia transfer stoc. Cuplul nu stiu,puterea este aproximat 130 cp dupa debitul pompei si presiunea turbo. Masina porneste de pe mijlocul oricarei pante,incat poti schimba pana in a 3 a chiar si a patra redus 4x4,rotile patineaza incat se descarca de noroi,se fac aproape uscate:-) http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Roskat Postat Februarie 21, 2015 Partajează Postat Februarie 21, 2015 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Jantele sunt aliaj foarte usoare ET 0,anvelope MT Maxxis ,74 cm inaltime.Punti 3,39 de fabrica de diesel,cutia transfer stoc. Cuplul nu stiu,puterea este aproximat 130 cp dupa debitul pompei si presiunea turbo. Masina porneste de pe mijlocul oricarei pante,incat poti schimba pana in a 3 a chiar si a patra redus 4x4,rotile patineaza incat se descarca de noroi,se fac aproape uscate:-) Ce inseamna jante foarte usoare? Cam cate kg? Go big or go home. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
peter erno Postat Februarie 21, 2015 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2015 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Ce inseamna jante foarte usoare? Cam cate kg? Masina s-a vandut,nu mai pot cantari,dar cu mult mai usoare decat cele de jimny tabla 10 gauri http://modificari4x4.blogspot.ro/ relatii la tel 0723013231 peter.erno@yahoo.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Roskat Postat Februarie 22, 2015 Partajează Postat Februarie 22, 2015 Re: Semirestaurare,modificare suzuki samurai long body diesel Masina s-a vandut,nu mai pot cantari,dar cu mult mai usoare decat cele de jimny tabla 10 gauri Jantele de pe samurai intoarse au 7,3 kg si ma gandeam ca sunt destul de usoare. Cele de aliaj erau mai usoare de atat? Go big or go home. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate