adamu Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Salut. Am o problema mai delicata la al meu Jimny,si nu imi dau seama de unde poate veni: Nu baga caldura in habitaclu,decat amortita... 1.-Termostatul: -Daca ar fi fost blocat pe deschis -trebuia sa se incalzeasca radiatorul dupa cateva minute-ori radiatorul e rece ca gheata tot timpul,chiar daca il las 2 ore sa mearga la relanti sau forjat,chiar si cu elicea oprita -Daca termostatul ar fi fost blocat pe inchis ,trebuia sa am caldura si sa se incalzeasca tare motorul. 2.-Pompa de apa: -Daca ar fi fost defecta ar fi trebuit sa se incalzeasca foarte tare motorul Acul de temperatura sta cu 2 mm mai jos de jumate Motorul nu e firbinte cat ar trebui,adica poti tine oricand mana pe el furtunul de sus de la radiator e cald ,ca si motorul,cel de jos -rece ca gheata furtunul care iasa din capacul unde e termostatul e rece furtunele care intra in radiatorul de caldura-cel de sus are cam temperatura motorului,cel de jos e doar caldut Nu am apa in ulei sau ulei in apa Ce naiba poate fi,ca ma doare capul cat ma gandesc? Am spalat instalatia,radiatorul din habitaclu de vreo 3 ori(fara sa il dau jos)-doar cu presiune de apa,nimic altceva. Dupa ce bag apa in toata instalatia,parca baga putin mai bine caldura(dar nu cat trebuie),apoi,dupa 2-3 zile,iarasi baga doar amortita... Poate sa fie garnitura arsa,ce si cum sa verific? As fi schimbat ,totusi,prima data termostatul,dar e destul de complicat,cred ca trebuie data jos admisia...ca altfel nu reusesc. Poate fi si radiatorul de caldura infundat? Nu as desface tot bordul+radiatorul vreo 800 lei,si sa nu fie ala buba... am fost la 3 service-uri,3 pareri diferite: Unul-termostatul sau pompa de apa duse-le cumperi prima data alea si le schimbam,ca e cel mai ieftin,de acolo incepem-450 lei cu manopera Unul-garnitura de chiulasa-Las-o aici si maine o schimbam-800 lei cu manopera Unul-radiatoarele infundate-le comand azi,maine le schimbam-1700 lei cu tot cu manopera Toate aceste pareri,fara sa verifice nimic,fara sa gandeasca ceva logic Astept sfaturi si pareri. MULTUMESC FRUMOS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chivu gabriel Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 (edited) Re: Problema incalzire Jimny Salut.Din ceea ce spui eu inclin sa cred ca mai degraba termostatul este blocat pe deschis si de aici rezulta faptul ca lichidul de racire nu ajunge la temperatura corecta de functionare.Atunci cind termostatul este blocat pe deschis pompa de apa plimba tot timpul lichidul de racire din motor catre radiator si nu–i da timp sa se incalzeasca de aici si radiatorul rece dupa functionarea motorului.Eu as incerca prima data cu un termostat nou dupa care cu aerisirea instalatiei de racire si atunci dupa 10–15 minute de functionare a motorului chiar si in relanti furtunul care iese din capacul termostatului ar trebui sa fie cald si nu rece cum spui.Daca si dupa schimbarea termostatului si o buna aerisire a instalatiei de racire continuii sa nu ai suficienta caldura in habitaclu atunci as studia foarte atent cit de calde sint furtunele care duc la radiatorul din habitaclu(calorifer) si daca unul este cald si celalt mai putin cald atunci as proceda la schimbarea caloriferului.Varianta cu garnitura de chiulasa uit–o ca nu are o explicatie logica deoarece arderea garniturii de chiulasa duce de obicei la o supraincalzire a motorului.Bafta si tine–ne la curent. Edited November 3, 2014 by chivu gabriel 1 NU AI DRUM... INVENTEAZA-L. DRUMUL ESTI TU! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamu Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 Re: Problema incalzire Jimny daca furtunul care iese din capacul termostatului e rece ca gheata,atunci termostatul zic eu ca inchide de tot. Si radiatorul e tot rece. Daca termostatul ar fi fost blocat(chiar si doar partial) pe deschis,ar fi trebuit ca radiatorul sa fie totusi macar putin caldut,macar,asa,amortit,ca doara trece apa calda prin tot circuitul mare... Termostatul l-am luat deja,o sa il schimb in zilele urmatoare,e destul de greu de schimbat. A schimbat cineva termostatul la Jimny fara sa dea jos admisia? ca e tare intortocheat pe acolo...eu unul nu reusesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Verifica sa nu fie mizerie pe radiatorul de incalzire din interior si sa nu se faca schimbul de caldura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Salut. 1.-Termostatul: -Daca ar fi fost blocat pe deschis -trebuia sa se incalzeasca radiatorul dupa cateva minute-ori radiatorul e rece ca gheata tot timpul,chiar daca il las 2 ore sa mearga la relanti sau forjat,chiar si cu elicea oprita Nu vreau sa aflu cum ai oprit elicea, dar votez si eu cu termostatul blocat pe deschis. La tine in zona banuiesc ca deja temperaturile sint negative, cel putin noaptea, asa ca racirea se face foarte usor, motorul nu apuca sa se incalzeasca. Gindeste-te ca ai vreo 6l de antigel care se incalzesc cam greu in conditiile date. Dupa indicatiile acului tau, motorul ajunge totusi pe la 70 de grade. Garnitura de chiuloasa nu are a face cu ce ai descris tu, aia are alte simptome, intre altele uita-te dupa urme de ulei in antigel si/sau scaderea nivelului la antigel destul de repede (intre altele pentru ca nivelul in vasul de expansiune creste pina il da afara). Si de regula garnitura de chiuloasa se duce dupa ce supra-incalzesti motorul, ori la tine problema e exact pe dos. Pentru schimbarea termostatului, va trebui sa dai galeria de admisie jos (daca nu ma inseala memoria si daca vorbim de motorul M13), operatiune care nu e atit de complicata pe cit pare. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
LorDeko Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Nu trebuie data admisia jos ca sa desfaci capacul la termostat ci doar slabit alternatorul si impins in jos la maxim. Cu putina rabdare si un boraci mic si cateva incantari de zei si mame :ha:se desface. atentie sa nu ciupesti oringul cand dai capacul jos, dar nu e bai ca se gaseste pe oriunde intr-un set de oringuri..... ca termmostat eu am de Dacie.... Merge excelent de 2ani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamu Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny sunt 95 % ca problema e de la radiatorul de caldura,care am vrut sa mi-l cumpar azi,si nu mai e 800 lei,ca e 1000 lei ! Si,am renuntat,ca ma descurc si asa cu ea...pana o sa moara de tot! O sa ma uit daca nu sunt frunze,veverite sau altceva pe acolo,dar nu cred ca e cazul. Observat mai cu atentie,am constatat urmatoarele: Daca se incalzeste motorul bine,dupa cateva minute bune de mers(ieri au fost -4 grade),si aerul e oprit,cand ii dau drumul,baga fierbinte,dar imediat incepe sa se raceasca...Daca dau aerul pe maxim,se raceste in 4-5 secunde(initial bagand fierbinte).Deci,cred ca e infundat PARTIAL.Intrand doar putina apa fierbinte prin el,cand dau drumul la vant,se raceste imediat. Cum as putea sa il desfund fara sa il dau jos de pe masina?Dar numai daca e ceva care sa nu afecteze termostate,pompa de apa,erc... Ceva ce ati facut voi si a fost ok. Mersi mult Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Ceva nu se leaga aici: daca aveai doar radiatorul de caldura obturat/infundat, atunci acul de temperatura se ridica normal, ceea ce la tine nu se intimpla. Deci problema s-ar putea sa fie mai complexa, adica termostat blocat pe deschis + radiator de caldura colmatat partial. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
LorDeko Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny scoate ambele furtune de la caloriferul de caldura din compartimentu motor si baga si tu presiune de aer... poate iese jeg, poate e infundat......cine stie... poate candva n-ai avut doar atingel pe instalatie....... Fa la fel si radiatorul mare........ baga otel in ele, curata-le bine ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionica77 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny eu zic ca ai mizerie pe radiatorul de incalzire,asa am patit si eu la un jimny din 2007,dar am dat bordul jos si aveam numai mizerie pe radiatorul de incalzire am curatat si spalat si a mers caldura foarte bine,la jimny dupa 2005 in sus acul de la apa nu sta la jumatate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
octav_man Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Aceasi problema o am si eu, am gasit cauza, maine o rezolv. Si aceasi cauza mai mult ca sigur este si la tine: clapetele ce inchid sub bord, in aeroterma, circuitul aerului nu mai functioneaza corect! sau nu inchid bine si amesteca aerul direct din exterior cu aerul ce se incalzeste cand trece prin radiatorul interior sau acele clapete nu mai au pe ele buretele de pe margine ce asigura etanseizarea. Joi dimineata dau jos tot ce tine de climatizare, curat si radiatorul si repar si cele prezentate mai sus, cu ajutorul unui prieten care are mai multa experieta in domeniu! Daca ai nevoie de sfaturi, da un tipat! Don't drink and drive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamu Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Ionica,te referi ca e mizerie pe radiatorul de caldura,sau IN RADIATOR ? Am dat jos furtunele ce intra in incalzitor si am bagat apa cu presiune,circa 2,5 atmosfere,cum intra pe cel de sus,asa iasa pe cel de jos,cu presiune si curata. Daca are cineva o poza sa vad si eu cum arata radiatorul de caldura la un Jimny dupa 2006,mi-ar fi de folos. Cred ca la radiatorul de caldura nu intra apa pe sus si iasa pe jos(cum e la radiatorul din fata)-e posibil apa sa intre pe sus si sa iasa tot pe sus,si atunci degeaba bag apa cu presiune sau aer cu presiune,ca nu are cum sa scoata mizeria... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionica77 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 (edited) Re: Problema incalzire Jimny Mizerie pe radiatorul de caldura,trebuie dat bordul jos ca sa ajungi la radiator,poți sa il speli cat vrei pe interior ca tot nu o sa meargă,încearcă sa vezi si daca nu ii dereglat cablu de la clapeta care inchide si deschide caldura. Edited November 5, 2014 by ionica77 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TibiB Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Re: Problema incalzire Jimny sunt 95 % ca problema e de la radiatorul de caldura,care am vrut sa mi-l cumpar azi,si nu mai e 800 lei,ca e 1000 lei ! Si,am renuntat,ca ma descurc si asa cu ea...pana o sa moara de tot! O sa ma uit daca nu sunt frunze,veverite sau altceva pe acolo,dar nu cred ca e cazul. Observat mai cu atentie,am constatat urmatoarele: Daca se incalzeste motorul bine,dupa cateva minute bune de mers(ieri au fost -4 grade),si aerul e oprit,cand ii dau drumul,baga fierbinte,dar imediat incepe sa se raceasca...Daca dau aerul pe maxim,se raceste in 4-5 secunde(initial bagand fierbinte).Deci,cred ca e infundat PARTIAL.Intrand doar putina apa fierbinte prin el,cand dau drumul la vant,se raceste imediat. Cum as putea sa il desfund fara sa il dau jos de pe masina?Dar numai daca e ceva care sa nu afecteze termostate,pompa de apa,erc... Ceva ce ati facut voi si a fost ok. Mersi mult Scoate furtunele de la calorifer din spatele motorului si sufla cu aer si apa in ambele sensuri in calorifer Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamu Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 Re: Problema incalzire Jimny asta am facut prima data,dar iasa aer cat bagi,atata iasa,si cu aceeasi presiune,si apa la fel! Nu stiu cum arata radiatorul de caldura,dar nu e ca cel de racire din fata(nu intra un furtun pe sus si iasa unul pe jos,ca atunci s-ar fi desfundat!). Cred ca ambele furtune iasa prin aceeasi parte. Nu am desfacut bordul,si nici nu il desfac. Oricum,e a-3-a masina,si cand sunt sub -5 Grade,nu circul cu ea...De fapt,oricum nu prea circul.... Mersi Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostromer Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 (edited) Re: Problema incalzire Jimny Voua in cat timp vi se incalzeste motorul? La G13BB 99 dupa pornire o las 2 min sa-si traga ulei apoi dupa 4-5 km urca acul aproape de temperatura normala si baga caldura bine. Aerul acela fierbinte nu iese decat dupa vreo 10km. E normal asa sau are vreo problema a mea? (stiu ca ideal ar fi sa folosesc in fiecare dimineata webasto-ul dar nu am program fix mereu sau nu dureaza drumul in sine mai mult decat un ciclu complet, 25min, asa cum este recomandat pentru a nu descarca bateria) Pana se incalzeste merg cu ea cu max 2500 rpm. Am luat si un termostat sa-l schimb ca la ultima iesire am reusit sa o fierb dupa ce am urcat vreo 5 min la 6000 de ture pe reductor in treapta 1. Logica mea a fost ca nu deschida decat partial termostatul si din cauza asta nu exista debit prin instalatia de racire. Vascocuplajul este nou, la fel si antigelul iar radiatorul este curatat recent. Edited December 12, 2014 by rostromer Link to comment Share on other sites More sharing options...
octav_man Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Vechea problema cu incalzirea am reusit si eu sa o rezolv .. PARTIAL !!! Fuck it! Cum ar spune romanul... Am dat jos tot bordul, am verificat toate clapetele, am dat jos si radiatorul de incalzire, care e mare cat o palma! L-am spalat, au iesit ceva mizerii din el, i-am facut proba cu el jos, am bagat apa calda si in 30 sec era cald pe toata suprafat lui, e curatat si pe exterior, toate celulele tip fagure sunt curate, trece aerul prin radiator, am montat tot bordul la loc ... munca de chinez batran .... Acum baga caldura, dar tot sub nivelul ce eu il considere normal! Adica nu mai este chiar vant de primavara, sa zicem ca am ajuns la luna mai ! :) nu stiu daca asa e la toate Jimny, subdimensionat radiatorul de incalzire, insa ma dispera! Adica nu pot spune ca se incalzeste la mine in masina sa stai fara geaca pe tine! Nu imi mai ingheata sufletul dar nici nu e ok! Aceleasi probleme la aveti si voi? Este sub-dimensionata instalatia si nu face fata? Aerul care iese din gurile de ventilatie este caldut spre cald, nu fierbinte! Ce ”pana corbului” sa aiba? Colegul de mai sus care vroia sa spele doar radiatorul, poti incerca si apoi sa ne dai de veste ce ai reusit! Cele doua conducte le gasesti in spatele motorului, si intrarea si iesirea sunt pe partea superioara, nu sunt diametral opuse, insa trece apa prin tot radiatorul si face schimbul de caldura! Mai spunea cineva ca ar fi din cauza pompei de apa, ca nu ar pompa suficient de puternic sa ajunga apa si la radiatorul de habitaclu, mai ales ca am si GPL si trece apa si prin incalzitorul de gaz. Aveti alte idei? vreau si eu sa am caldura!!! nu doar briza de primavara! Nu am avut probleme cu temperatura apei, chiar si prin teren unde a stat frecvent la 6000 rpm pe reductor in 1-a nu a fiert motorul, nu a facut figuri, apa sta la mijlocul indicatorului. se incalzeste motorul cand e frig in circa 3-5 km, dupa 1 km cupleaza GPL-ul, adica ajunge apa pe la 30-35 C... Nu stiu ce sa ii mai fac, dar decat sa mai dau jos inca o data bordul mai bine ii pun incalzire auxiliara! Apropos, aveti idee daca se poate pune Webasto pe Jimny? Ce ar trebui sa caut? cam cat ar costa? cine il poate instala? Aveti voi pe Jimny asa ceva? Ale voastre buburuze tot asa de rau stau cu incalzirea habitaclului? Norocul meu ca nu-s friguros ca altfel ii dadeam foc demult! Poate cei ce au AC au incalzirea mai buna? e altfel tulumba de incalzire la cele cu AC? Buna masina, proasta incalzire! Don't drink and drive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockshox Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Vechea problema cu incalzirea am reusit si eu sa o rezolv .. PARTIAL !!! Fuck it! Cum ar spune romanul... Am dat jos tot bordul, am verificat toate clapetele, am dat jos si radiatorul de incalzire, care e mare cat o palma! L-am spalat, au iesit ceva mizerii din el, i-am facut proba cu el jos, am bagat apa calda si in 30 sec era cald pe toata suprafat lui, e curatat si pe exterior, toate celulele tip fagure sunt curate, trece aerul prin radiator, am montat tot bordul la loc ... munca de chinez batran .... Acum baga caldura, dar tot sub nivelul ce eu il considere normal! Adica nu mai este chiar vant de primavara, sa zicem ca am ajuns la luna mai ! :) nu stiu daca asa e la toate Jimny, subdimensionat radiatorul de incalzire, insa ma dispera! Adica nu pot spune ca se incalzeste la mine in masina sa stai fara geaca pe tine! Nu imi mai ingheata sufletul dar nici nu e ok! Aceleasi probleme la aveti si voi? Este sub-dimensionata instalatia si nu face fata? Aerul care iese din gurile de ventilatie este caldut spre cald, nu fierbinte! Ce ”pana corbului” sa aiba? Colegul de mai sus care vroia sa spele doar radiatorul, poti incerca si apoi sa ne dai de veste ce ai reusit! Cele doua conducte le gasesti in spatele motorului, si intrarea si iesirea sunt pe partea superioara, nu sunt diametral opuse, insa trece apa prin tot radiatorul si face schimbul de caldura! Mai spunea cineva ca ar fi din cauza pompei de apa, ca nu ar pompa suficient de puternic sa ajunga apa si la radiatorul de habitaclu, mai ales ca am si GPL si trece apa si prin incalzitorul de gaz. Aveti alte idei? vreau si eu sa am caldura!!! nu doar briza de primavara! Nu am avut probleme cu temperatura apei, chiar si prin teren unde a stat frecvent la 6000 rpm pe reductor in 1-a nu a fiert motorul, nu a facut figuri, apa sta la mijlocul indicatorului. se incalzeste motorul cand e frig in circa 3-5 km, dupa 1 km cupleaza GPL-ul, adica ajunge apa pe la 30-35 C... Nu stiu ce sa ii mai fac, dar decat sa mai dau jos inca o data bordul mai bine ii pun incalzire auxiliara! Apropos, aveti idee daca se poate pune Webasto pe Jimny? Ce ar trebui sa caut? cam cat ar costa? cine il poate instala? Aveti voi pe Jimny asa ceva? Ale voastre buburuze tot asa de rau stau cu incalzirea habitaclului? Norocul meu ca nu-s friguros ca altfel ii dadeam foc demult! Poate cei ce au AC au incalzirea mai buna? e altfel tulumba de incalzire la cele cu AC? Buna masina, proasta incalzire! Jimny, de felul lui, ca si al meu dealtfel baga caldura de behai! La fel si Samuraiul. Deci "din fabrica" baga... si baga bine chiar. Legat de webasto chiar colegul in postarea de dinaintea ta a spus ca are. Au fost chiar si jimny echipate stock cu webasto si se pot pune si ulterior. In legatura cu celelate probleme nu ma pronunt, nu m-am lovit de ele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostromer Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Vechea problema cu incalzirea am reusit si eu sa o rezolv .. PARTIAL !!! Fuck it! Cum ar spune romanul... Am dat jos tot bordul, am verificat toate clapetele, am dat jos si radiatorul de incalzire, care e mare cat o palma! L-am spalat, au iesit ceva mizerii din el, i-am facut proba cu el jos, am bagat apa calda si in 30 sec era cald pe toata suprafat lui, e curatat si pe exterior, toate celulele tip fagure sunt curate, trece aerul prin radiator, am montat tot bordul la loc ... munca de chinez batran .... Acum baga caldura, dar tot sub nivelul ce eu il considere normal! Adica nu mai este chiar vant de primavara, sa zicem ca am ajuns la luna mai ! :) nu stiu daca asa e la toate Jimny, subdimensionat radiatorul de incalzire, insa ma dispera! Adica nu pot spune ca se incalzeste la mine in masina sa stai fara geaca pe tine! Nu imi mai ingheata sufletul dar nici nu e ok! Aceleasi probleme la aveti si voi? Este sub-dimensionata instalatia si nu face fata? Aerul care iese din gurile de ventilatie este caldut spre cald, nu fierbinte! Ce ”pana corbului” sa aiba? Colegul de mai sus care vroia sa spele doar radiatorul, poti incerca si apoi sa ne dai de veste ce ai reusit! Cele doua conducte le gasesti in spatele motorului, si intrarea si iesirea sunt pe partea superioara, nu sunt diametral opuse, insa trece apa prin tot radiatorul si face schimbul de caldura! Mai spunea cineva ca ar fi din cauza pompei de apa, ca nu ar pompa suficient de puternic sa ajunga apa si la radiatorul de habitaclu, mai ales ca am si GPL si trece apa si prin incalzitorul de gaz. Aveti alte idei? vreau si eu sa am caldura!!! nu doar briza de primavara! Nu am avut probleme cu temperatura apei, chiar si prin teren unde a stat frecvent la 6000 rpm pe reductor in 1-a nu a fiert motorul, nu a facut figuri, apa sta la mijlocul indicatorului. se incalzeste motorul cand e frig in circa 3-5 km, dupa 1 km cupleaza GPL-ul, adica ajunge apa pe la 30-35 C... Nu stiu ce sa ii mai fac, dar decat sa mai dau jos inca o data bordul mai bine ii pun incalzire auxiliara! Apropos, aveti idee daca se poate pune Webasto pe Jimny? Ce ar trebui sa caut? cam cat ar costa? cine il poate instala? Aveti voi pe Jimny asa ceva? Ale voastre buburuze tot asa de rau stau cu incalzirea habitaclului? Norocul meu ca nu-s friguros ca altfel ii dadeam foc demult! Poate cei ce au AC au incalzirea mai buna? e altfel tulumba de incalzire la cele cu AC? Buna masina, proasta incalzire! Eu am webasto la ea (am si AC dar nu cred ca are vreo importanta) si este foarte misto cand ma prinde zapada la servici sau prin deplasare ca scap de dezghetat masina. (este legat si la treptele ventilatorului si incalzeste si interiorul nu doar motorul). Incalzirea auxiliara pe jimny din punctul meu de vedere nu este un lucru necesar. Da este util uneori si mai este bun ca asa am cumparat masina, l-am considerat bonus, dar banii aia ii preferam investiti in altceva. La mine dupa ce se incalzeste bine aia maxim 10km de care vorbeam mai sus baga aerul fierbinte de nu e nevoie niciodata sa dau pe treapta a-2-a (se poate sta in tricou) Vezi sa nu cumva sa ai vascocuplajul blocat si sa ai o racire mai puternica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Voua in cat timp vi se incalzeste motorul? La G13BB 99 dupa pornire o las 2 min sa-si traga ulei apoi dupa 4-5 km urca acul aproape de temperatura normala si baga caldura bine. Aerul acela fierbinte nu iese decat dupa vreo 10km. E normal asa sau are vreo problema a mea? Nu dureaza 2 minute sa "isi traga ulei". Eu o las vreo 10 - 15 secunde, eventual imi fac de lucru, pornesc muzica, etc. Caldura baga dupa primii 2 - 300m si asta la temperaturi negative. Cind acul din bord incepe sa se ridice, temperatura motorului de de ~ 60 de grade. Circuitul de incalzire al habitaclului e conectat pe circuitul scurt de racire al motorului, nu are legatura cu termostatul. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
unde Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Mai spunea cineva ca ar fi din cauza pompei de apa, ca nu ar pompa suficient de puternic sa ajunga apa si la radiatorul de habitaclu, mai ales ca am si GPL si trece apa si prin incalzitorul de gaz. Daca popmpa de apa nu ar avea suficient debit, ai fierbe motorul foarte repede, mai ales in sarcina. Suzuki Jimny 1.3i 2004 "There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet Link to comment Share on other sites More sharing options...
octav_man Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Merci de raspunsuri! Vascocuplajul merge ok, zic eu, adica nu prea se invarte cand e motorul rece si incepe sa traga ca nebunul cand e peste 90C. Oare daca schimb tutlumba cu totul rezolv problema? sau sa schimb masina?! :) Alte pareri? ca deja am cam luat la rand tot ce puteam sau tot ce m-a dus capul! Don't drink and drive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo123123 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Merci de raspunsuri! Vascocuplajul merge ok, zic eu, adica nu prea se invarte cand e motorul rece si incepe sa traga ca nebunul cand e peste 90C. Oare daca schimb tutlumba cu totul rezolv problema? sau sa schimb masina?! :) Alte pareri? ca deja am cam luat la rand tot ce puteam sau tot ce m-a dus capul! È clar, schimba masina, nu ?:grin: Rade tot, ia de la cap totul si o sa vezi altfel problema Acum esti blocat si nu poti iesi din propria ''capcana'' F LJ70, ex Jimny, ex IMS M461 Link to comment Share on other sites More sharing options...
octav_man Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Flo, e usor de zis, dar ce sa rad, ce sa iau de la capat? Stau si ma gandesc daca sa iau de la dezmembrari o tulumba (aeroterma) de Jimny si sa o schimb pe a mea cu totul, cu tot cu radiator! Dar asta inseamna sa dau iarasi bordul jos!!!! Fuck, no! zau ca mor! Noroc ca zilele astea s-a mai incalzit! Pai colegii spuneau ca au aer fierbinte ... vise, taica! la mine niciodata nu am avut asa, doar vara cand sunt 35C afara! Deci... am de vanzare un Jimny, nu prea baga caldura, restul e super! Astept oferte! Variante! ;) Acum serios, cine ma scoate din bucluc? Don't drink and drive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionica77 Posted December 13, 2014 Share Posted December 13, 2014 Re: Problema incalzire Jimny Azi am curățat la un Jimny radiatorul era mizerie pe el nu avea caldura aproape deloc dar radiatorul era fierbinte de nu puteai sa ți mana pe el,asta avea frunze pe el si nu trecea aerul,la-m curățat si pe urma am pus filtru de polen ca nu avea si baga caldura.vezi sa nu fie ceva mizerie pe filtru de polen pune mana pe sub bord si vezi daca este cald radiatorul la tine undeva nu trece aerul prin radiator daca zici ca la-i curățat si pe urma ai băgat apa calda si el era cald verifica sa nu se fi înfundat ceva pe unde intra filtru de polen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts