phebus87 Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 buna seara tuturor de curand mi-am luat un pajero pinin 1.8 cu 16 valve. toate bune si frumoase pana cand la un moment dat a inceput sa se auda un tacanit intre 2-3000 de turatii ca de tachet. am fost la service si constatarea este sumbra mi s-a dus blocul motor cu arbore si tot pe acolo. recomandarea mecanicului este sa imi schimb motorul mai bine dar problema este ca in dezmembrari nu gasesc decat varianta GDI dar din cate am inteles bloc motorul se potriveste de pe un model pe altul. stie careva daca este adevarat sau nu? va rog foarte mult sa ma ajutati p.s: ca sa intelegeti mai exact ce s-a intamplat cel de la care am cumparato a pus sub un cuzinet o tabla ca din aia de mulaj pentru dinti ca sa nu mai bata insa din ce a zis mecanicul cuzinetul ala s-a incins si deformat ceva pe la bloc motor si e aprins cuzinetul ala sau ceva de genul si ca daca pun un cuzinet nou in cateva zile sunt inapoi la service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 (edited) Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Salutare, imi pare rau pt. ce ai patit! Sa inteleg ca tu ai 1.8 16v MPI si vrei sa pui bloc de 1.8 16v GDI? Sincer nu stiu daca merg de pe unul pe altul. GDI-ul de 1.8 are codul 4G93 daca si pe al tau scrie asa atunci merge. Vezi poate iti CONVINE sa schimbi motorul cu totul si sa pui GDI sau un 1.8 de alta marca. Mai poti sa dai ceva detalii? Cum s-a deformat si unde blocul? Ps. Cati km are motorul tau? Numai bine Edited November 10, 2014 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
phebus87 Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Salut. Multumesc de radpuns deci codul motorului meu este 4g93 si nu pot sa pun un GDI intreg intrucat acum 3 zile mi.am pus gpl si as pierde 30 de milioane. Eu nu ma pricep deloc la mecanica ideea este ca pe arbore parca sunt 4 cuzineti iar al treilea cand l.a desfacut mecanicul a zis ca e aprins si ca a deformat blocul cu tot ce mai este acolo. Ceilalti cuzineti sau suporturile pe care sunt montate mai bine spus sunt rosii iar cel cu problema e gri deschis parca ar fi nou. Mecanicul mi.a mai spus ca se cunoaste faptul ca arborele a mai fost rectificat. In bord am 235 000 de km multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyadum Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Salut, cred ca se gaseste greu 1.8 MPI de Pinin, dar sigur exista acelasi motor si pe alte modele: Applications Mitsubishi Space Wagon Mitsubishi Space Star Mitsubishi Carisma Mitsubishi Lancer Mitsubishi Mirage Mitsubishi FTO Proton Wira Proton Satria Proton Putra Daca nu se gaseste chiar nimic in tara, o alta idee este sa iei un Pinin ieftin din UK, pe la 1000-2000 lire, pastrezi tot motorul, restul de piese vinzi la dezmembrari si mai recuperezi din investitie. :jp1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
phebus87 Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Multumesc de sfaturi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Daca e tot 4G93 se potriveste fara probleme blocul de GDI, sau cel putin asa ar fi normal. Atentie la inca un aspect desi cred ca stii ca daca schimbi blocul, seria de pe cel nou nu va mai corespunde cu seria scrisa in carte(daca ai trecuta serie in carte) si deci ar trebui facuta reidentificarea seriilor motor la RAR sau "omologarea" noului motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
phebus87 Posted November 10, 2014 Author Share Posted November 10, 2014 (edited) Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Pai oricum trebuie sa fac omologarea pt gpl si autentificare ca nu am trecut-o pe numele meu o am abia de 3 saptamani Edited November 11, 2014 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
matteo_tgv Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Re: bloc motor de pe pinin 1.8 GDI pe 16 valve Ala care a facut "scamatoria" aia sigur era un bisnitar jegos... Nu suport specia asta... De aia prefer sa ma duc eu si sa-mi cumpar personal masinile din afara. In tarile in care tot omul traieste bine nu se magaresc motoarele pentru simplul fapt ca e prea costisitor, serviciile costa enorm. Imi pare rau sa aud de patania ta. 1 Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts