Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Am restaurat si eu un Mk1 :)


Remus
 Share

Recommended Posts

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

foarte frumoasa , tot timpul am considerat MK1 LWB o masina frumoasa. Cand te gandesti de la ce bijuterii (si din pct. de vedere al designului) s-a plecat si unde s-a ajuns, ma refer la ce Pajero se face in ziua de azi te doare sufletul :uameni.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

I punte de IMS cu discuri ventilate de vitara (cam mici, da tine frana) masina nu i gata numa sambata am probato sa vedem daca sa rupe ceva :)) mai am umpic de lucru la ea da manca pamantu :))

Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

I punte de IMS cu discuri ventilate de vitara (cam mici, da tine frana) masina nu i gata numa sambata am probato sa vedem daca sa rupe ceva :)) mai am umpic de lucru la ea da manca pamantu :))

 

ce raport este in punte?ce modificari ai facut pt a monta puntea?

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

motor de 2.5 diesel raport 39/8 spate si pe fata am pus 33/7. Modificari la masina nu am prea facut am taiat toti suporti de pe sasiu, bascule, desfacut bari torsiune tot ce mo deranjat :). oale pentru arcuri am confectionat si prindere pentru tendoane atat am modificat la masina si o traversa intre lonjeroane am sudat acolo, sii la mine i volanu pe dreapta si am pus o caseta de nissan y61 tot pe dreapta Am intarit sasiu fata ca i subtire acolo in fata la pajero

In rest modificari la punte,suporti pentru etrieri sa pui discuri,flanse pentru tendoane, oale pentru arcuri,suporti pentru telescoape,levier pentru directie si detalii :))

Edited by Remus
Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

Azi am fost spre Agnita la Vurpar :). La iesirea care am facut-o nu s-o rupt nimic acuma trebe sa mai testez sa vedem daca-i mare diferenta intre rapoarte ! am lasat-o pe o panta cuplat cu aderenta sa vad ce sa intampla da nu am sesizat nimic mai testez sa vedem :)

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

mai multe! :))

1- din cauza terenului so forfecat boltu de la panhard si so smuls omocinetica din punte :)!

2 - rupt planetara scurta care i taiata si adaugata ca sa pot pune blocant. in rest merge bine

Edited by Remus
Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

Salut. Poti echilibra diferenta de rapoarte fata/spate folosind anvelope de diametru diferit. E posibil sa compenseze suficient de mult incat sa poti rula cu ea si in conditii de iarna cand e posibil sa dai de portiuni cu aderenta crescuta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Am restaurat si eu un Mk1 :)

 

:)) M-am gandit sa dau comanda la coroana si pinion sa fie la fel ca pe spate! numa sa potriveasca in diferentialu de aro :)!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use