MihaiK Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Salutare, vreau sa deschid acest topic(scuze daca exagerez, este al 2-lea saptamana asta dar asa e situatia...) de ceva vreme deoarece nu am reusit sa gesesc informatii utile nici pe forumurile dedicate Mitsu. Chestia e ca mi se pare(as vrea eu sa mi se para) al meu Pinin de 1.8 GDI merge in suturi. Nimic prea serios dar eu cunoscand bine masina imi dau seama. Lucrul asta se intimpla pe la 2300-2500 de turatii dar atentie, doar la mers constant, in treptele a 3-a si a 4-a si a 5-a. Aceste sacadari/suturi nu se simt cand accelerez sau cand masina e in frana de motor, doar cand merg constant. Mentionez ca bujiile au fost schimbate acum o luna jumate si de atunci am facut aproximativ 150 de km cu masina. Uleiul si filtrele de aer si ulei au fost schimbate tot atunci, de asemenea si un capat de bara de la directie. Mai mentionez ca acum vreo 2 saptamani am observat ca in sarcina scotea putin fum albastru pe toba(ca si cum ar arde ulei) dar s-a oprit sa mai faca asa ziua urmatoare. Mai mentionez ca se aude cate-odata o pocnitura la pornirea la rece, ceea ce cred eu sa fie o detonatie in admisie de la vreo supapa care nu inchide bine(se stie ca motoarele astea GDI au probleme cu depunerile de carbon pe supapele de admisie). Mai mentionez ca masina nu papa ulei intr-un mod extrem, nu stiu sa va zic cat ulei arde dar va pot spune ca nu ingrijorator. Adaug tot cam la 5-6000 de km cate un sfert de litru. Mai mentionez ca motorul merge si trage foarte bine si chiar nu ma pot plange de el. Motivul pentru care nu m-am dus inca la un mecanic e pentru ca pur si simplu majoritatea ignora cand le spun lucruri ca si faptul ca masina merge in suturi, ei zic ca "atata timp cat merge nu e motiv de ingrijorare". Eu personal m-am cam saturat de indolenta asta. Asa ca v-a rog sa ma ajutati cu un sfat, cu o idee, de unde oare sa ma apuc sa verific? Multumesc :cl si multumesc celor care aveti rabdare sa cititi romanul de mai sus. Multa sanatate, Mihai Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Re: Merge in suturi Ideal ar fi sa verifici constanta presiunii de alimentare la turatia mentionata . Mai ales ca in aceste zile a fost foarte frig , este posibil sa ai mici bilute de gheata in rezervor , facute din condens , care obtureaza partial sistemul de alimentare atunci cand pompa de benzina furnizeaza un debit marit si constant . In aceste situatii , diagnosticare se face de obicei dinspre rezervor spre motor :grin:. Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 (edited) Re: Merge in suturi Am inteles, multumesc. Asa am sa si fac. Daca presiunea inainte de pompa de inalte este constanta atunci ar putea fi pompa de inalte in sine sau chiar injectoarele? Stiti cumva ce simptome au injectoarele defecte la tipul asta de injectie? Oare cu aprinderea poate sa aiba legatura? Merita sa desfac sa verific bobinele(are cate una pt fiecare bujie, pe fiecare cilindru)? Multumesc enorm! LE: masina asta are si pompa in rezervor si pompa de inalte fiind un motor benzinar pe tehnologia common rail. Edited January 2, 2015 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Re: Merge in suturi De obicei genul asta de problema este cauzat de o defectiune electrica, dar nu mereu, de verificat: In prima faza Bujiile (daca sunt schimbate atunci daca sunt cele care trebuie) Bobina/bobine/fise Compresie (asa vei putea sa vezi care este cilindrul cu probleme) In a doua faza Injectoare pe stand Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiK Posted January 3, 2015 Author Share Posted January 3, 2015 (edited) Re: Merge in suturi Receptionat, presiunea exercitata de pompa din rezervor este constanta. Bujiile sunt cele care trebuie 100% Mai ramane de vazut bobinele. Bobinele astea au fisele direct pe ele si mai demult cand am desfacut am vazut ca o fisa era putin uzata in partea unde face contact pe bujie, face cu un arculet care era corodat/inverzit. Am de schimb bobine si le pot schimba cu relativ putina munca. Vreau sa va intreb daca se pot verifica corect bobinele si cum se pot verifica? Multumesc Asa arata o bobina de GDI: Edited January 3, 2015 by MihaiK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts