Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Suzuki Samurai SJ 700


Giani
 Share

Recommended Posts

Salutare si La Multi Ani !

 

De ceva vreme sunt posesorul unui nou Samurai special din mai multe motive.

In primul rand este un SJ 700, eu personal nu am mai auzit de acest model, ca particularitati pot enumera un motor ce e mai puternic decat ce am condus totusi fiind acelasi de 1,3. Am intrebat fostul propietar daca a umblat la caluti si mi-a spus ca nu categoric.

Interiorul este maro (nu e culoarea mea preferata) iar pe placuta de la caroserie scrie tot SJ 700

In al doilea rand are suspensia pe elicoidale facuta de fostul propietar. Aici sunt ceva probleme cu bucsele ca nu a stiut de care sa foloseasca,insa ce e foarte interesant faptul ca are puntea spate Vitara cu un blocant electric la buton,iar pe fata tot punte spate de vitara taiata la capete si sudata omocinetica de Samurai, impreuna cu planetarele HD ca au 26 spline.Pentru a compensa diferenta sunt folosite flanse de 6 cm.

Nu am mai auzit pe cineva sa faca acest lucru si mi se pare foarte ok in conditiile in care puntile de Vitara mi se par mai rezistente decat cele de Samurai.In plus 5,12 raportul din punti ajuta enorm.

Foarte interesant este si roll cage-ul masinii si se potriveste cu look-ul actual.

Ca modificari, voi schimba suspensia cu arcuri ceva mai tari(acum sunt de vitara spate), ma gandesc sa duc puntile spre extremitati pentru unghi de atac mai bun si coborata masina ca mi se pare prea capra

Ceva poze

 

101APPLE_IMG_1169.thumb.JPG.765eec8bd466fbbfa5d195cb5e41b6ee.JPG101APPLE_IMG_1168.thumb.JPG.91c7248fb765cc3035e6f72394c975a7.JPG101APPLE_IMG_1166.thumb.JPG.4c07af9d4cf1953101510b926a9f7571.JPG[ATTACH=CONFIG]233484[/ATTACH]101APPLE_IMG_1164.thumb.JPG.c2c6a2c878abf81c8b7261c9d603fe1e.JPG101APPLE_IMG_1151.thumb.JPG.384b0d95a44863c0060ed31aa38fcbdc.JPG101APPLE_IMG_1146.thumb.JPG.6c75394c7963ed8ac54b703e0d163553.JPG101APPLE_IMG_1145.thumb.JPG.dae0f4f9dee1bdcb70b6aac25f72cb68.JPG101APPLE_IMG_1156.thumb.JPG.28cdc85b5ce4755afd70a730c20cc6d3.JPG101APPLE_IMG_1152.thumb.JPG.b816b90297bd092396b45fac320c33f3.JPG101APPLE_IMG_1153.thumb.JPG.cd6e81b4c7cf16ff2772e1c8e075b87b.JPG101APPLE_IMG_1154.thumb.JPG.c0722f400c46bfade3a408a092752492.JPG101APPLE_IMG_1155.thumb.JPG.8f2503f0df935c3b797d7fa4aefcb35e.JPG101APPLE_IMG_1159.thumb.JPG.02058795fcbf1a1a058b895b7a035abd.JPG101APPLE_IMG_1157.thumb.JPG.3ec93662dc319890d9a59bea639a7710.JPG101APPLE_IMG_1162.thumb.JPG.5f1340786ccdc7e9eacb30faaca16da2.JPG

KDJ 90, DID-163 hp
Link to comment
Share on other sites

Re: Suzuki Samurai SJ 700

 

Pozitia arcului pe spate pare cam ciudata...

 

Nu-s cum trebuie. Vor fi repozitionate pe langa sasiu si nu sub sasiu.Arcul trebuie sa fie mai lung ca masina sa flexeze.Sub sasiu o inalta excesiv.

 

Marius nu ma pot abtine sa nu modific.In orele libere de drag mai fac cate ceva la dansa.

KDJ 90, DID-163 hp
Link to comment
Share on other sites

Re: Suzuki Samurai SJ 700

 

Salutare si La Multi Ani !

 

De ceva vreme sunt posesorul unui nou Samurai special din mai multe motive.

In primul rand este un SJ 700, eu personal nu am mai auzit de acest model, ca particularitati pot enumera un motor ce e mai puternic decat ce am condus totusi fiind acelasi de 1,3. Am intrebat fostul propietar daca a umblat la caluti si mi-a spus ca nu categoric.

Interiorul este maro (nu e culoarea mea preferata) iar pe placuta de la caroserie scrie tot SJ 700

 

Si al meu samurai este tot SJ 700,dar nu are modificate puntea fata sau altele.Chiar sunt curios despre diferente intre SJ 500 si SJ 700.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Re: Suzuki Samurai SJ 700

 

Dat jos bordul si curatate aeroterma si caloriferul de caldura,cam o galeata de noroi si frunze.Am pus plasa de sarma pe dedesupt la grila de aerisire si am confectionat o protectie home made.

Curios cu blocantul spate am desfacut carcasa puntii si am gasit...nimic.Odata a fost un blocant insa unul din fostii detinatori i-a rupt ceva.

Roll cage ul dat jos impreuna cu bara spate si carligul ,urmeaza si mutarea rezervorului in portbagaj si ne pregatim pentru suspensia 4link pe spate.

IMG_0071.JPG.b08f5dadc493aa64411b08663727662a.JPGIMG_0072.thumb.JPG.38c15c4032dd4a8ecf344a2f651d379d.JPGIMG_0075.thumb.JPG.fa0635b3d933e49f0e4eb325167a85b6.JPGIMG_0076.thumb.JPG.dae27406b4bf181bd0c87801cc6efb57.JPGIMG_0078.thumb.JPG.247780a67326e18714328a44ae046f59.JPGIMG_0077.thumb.JPG.11eeb024e2758df654eee77b563a613e.JPGIMG_0027.JPG.f6dd49de1718e6c2fa97bfc395ebc2c2.JPGIMG_0024.thumb.JPG.ae4c504871cd56f3094897dd19ce6795.JPG

KDJ 90, DID-163 hp
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use