golfix Postat Ianuarie 6, 2015 Partajează Postat Ianuarie 6, 2015 Detin feroza euro 2 si dupa mine ar fi necesara o instalatie GPL secventiala numai ca un nene mecanic spune ca avand galerie de admisie din aluminiu merge foarte bine o instalatie clasica,voi ce parere aveti inteleg ca sun multi posesori de feroza cu instalatii de GPL.Am cautat pe forum ceva despre acest subiect dar nu am gasit nimic daca gresesc rog un moderator sa stearga postarea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
shushy Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Re: Instalatie GPL pe feroza eu am gpl din august si e ok http://www.supergaz.ro/ baietii sunt amatori tre sa fii foarte atent eu am lucrat cu gpl vreo 4 ani , da i am scapar din ochi si mi au taiat invers mufele de la injectoare . una peste alta totul este ok eu sunt foarte multumit de gpl nu si de serviciile lor .bafta in alegere. :cort:fh:id:x Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
grigsilviu Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Re: Instalatie GPL pe feroza eu am gpl din august si e ok http://www.supergaz.ro/ baietii sunt amatori tre sa fii foarte atent eu am lucrat cu gpl vreo 4 ani , da i am scapar din ochi si mi au taiat invers mufele de la injectoare . una peste alta totul este ok eu sunt foarte multumit de gpl nu si de serviciile lor .bafta in alegere. Te rog sa ne spui unde ai montat butelia si de ce volum. Daca ai si ceva poze ar fi minunat. Multumesc Silviu Grigore Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink: E-mail: grigsilviu@gmail.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Caphonne Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Re: Instalatie GPL pe feroza O vezi duminica vine si el, este Ionut Rotaru de pe fb. Dacia Duster 4x4 Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...