Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Instalatie GPL pe feroza

golfix

Postări Recomandate

Detin feroza euro 2 si dupa mine ar fi necesara o instalatie GPL secventiala numai ca un nene mecanic spune ca avand galerie de admisie din aluminiu merge foarte bine o instalatie clasica,voi ce parere aveti inteleg ca sun multi posesori de feroza cu instalatii de GPL.Am cautat pe forum ceva despre acest subiect dar nu am gasit nimic daca gresesc rog un moderator sa stearga postarea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Instalatie GPL pe feroza

eu am gpl din august si e ok http://www.supergaz.ro/ baietii sunt amatori tre sa fii foarte atent eu am lucrat cu gpl vreo 4 ani , da i am scapar din ochi si mi au taiat invers mufele de la injectoare . una peste alta totul este ok eu sunt foarte multumit de gpl nu si de serviciile lor .bafta in alegere.

:cort:fh:id:x
Link spre comentariu

eu am gpl din august si e ok http://www.supergaz.ro/ baietii sunt amatori tre sa fii foarte atent eu am lucrat cu gpl vreo 4 ani , da i am scapar din ochi si mi au taiat invers mufele de la injectoare . una peste alta totul este ok eu sunt foarte multumit de gpl nu si de serviciile lor .bafta in alegere.

Te rog sa ne spui unde ai montat butelia si de ce volum. Daca ai si ceva poze ar fi minunat.

Multumesc

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu

am montat o pe virtutii vis a vis de agip . mai au si pe giulesti un service . eu am optat pentru cea de 45 parca nu mai stiuduminica daca ne vedem poti compara cu cea a lui cosmin . el are exact ce i au recomandat pe toporas unde a montat o

Link spre comentariu