Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

pathfinder versus x-trail


mufasa
 Share

Recommended Posts

Ma gandesc sa achizitionez un suv cu valente off-road si printre putinele modele din piata, nissan are pe cele 2 candidate. Ca an minim 2007.

Ce deosebiri 4x4 sunt intre cele 2 ? (ma refer la capabilitate in teren, suspensii, garda la sol, scuturi din standard). Fiabilitatea este cam aceeasi la cele 2 ? Am citit despre cea a lui Pathfinder aici si m-am cam speriat, e chiar asa de rau?

Care se poate inalta usor cu o investitie minima fara a pierde prea mult din comportamentul rutier (o voi utiliza 80% onroad).

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

80% onroad zici. Asta inseamna 20% off road. Depinde ce inseamna asta 20% offroad. Daca asta 20% e ceva mai serios (atentie ! cand zic serios nu ma gandesc neaparat la concursuri, ca poti sa mergi f serios si asa just for fun ) atunci astea 2 masini nu sunt bune. Mie masinile astea 2 nu imi inspira incredere, totusi cred ca Pathfinderul are avantajul de a fi mai spatios cat si faptul ca are sasiu rigid. Ala micu imi pare ca un turism sincer. Si ce nu imi place deloc la el ii ca din fabrica producataorul il trimite cu roti ca de carucior pe ditamai cotetul. In rest ce sa zic suspensii independente fata spate la ambele.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Salut din pacate pt mine am avut si Pathf si x-trail cumparate noi an 2007 . Au foarte multe probleme. Nu merita . Daca vrei da pe PM nr de tel si te sun sa vb despre ele. Incepind de la injectie pina la mecanica sunt praf ambele. La pathf probleme mari cu ambreajul etc bla ... bla.... PRAF

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Sunt masini si masini, precum oameni si oameni . Unii cu probleme... altii fara.

 

Avem in service masini Pathfinde si X trail care au sute de mii de km in bord, fara probleme majore. Partea buna a lucrurilor atunci cand cumperi o masina SH este ca problemele de fabricatie au fost rezolvate de primii proprietari , in termenul de garantie. E valabil ptr orice masina, de la Logan la Toyota ... la ritmul de fabricatie de azi cam toate marile marci isi recheama "puii" inapoi in service

 

Alegerea mea ar fi Pathfiner-ul . Xtrail este un autoturism ce foloseste 4x4 numai la ceva zapada si cam atat. Faptul ca toata partea mecanica sta pe puntea fata il face sa se afunde usor cu fata, si tractiunea spate nu il prea ajuta sa iasa.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Corect eu raman la parerea mea Sunt Praf ambele . Sa spunem singurul avantaj la pathf consum mic la cate kg are in rest praf

Poate ne spui si noua ce probleme grave ai avut cu Pathfinder si cu X-trail de le recomanzi asa de "calduros". Se stie ca Pathfinder-ul a avut probleme privitoare la subdimensionarea ambreiajului, probleme care au fost rezolvate in timpul garantiei. Dar altele? Eu am un X-trail din 2008 care se apropie de 80.000 km si nu am avut probleme deloc cu el. Am schimbat doar amortizoarele fata deoarece unul din cele originale avea o bataie mica. Alte probleme nexam.

Si care masina nu este pentru tine PRAF?

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Da de ce va aprindeti asa fratilor am spus este o PARERE proprie din experienta a doua masini cumparate de noi in 2007. Da ai 80.000 km cu el putin putin . Cu Pathfider-ul din 2007 - 2012 cand sa vandut avem 280.000km , la 48.000 E pret aveam pretentii. Probleme multe : daca nu gresesc pe la 40.000 km am inceput sa schimb bucse pivoti capete bara senzori abs etc , pe la 80.000 discu placa rulment discuri fata , si dupa aceia cu cat inaintai in km cardan flanse au cazut 2 injectoare , popita de la stergatoare , probleme cu sistemul de comutare 4x4 ingheta iarna ( electovalva ) si or mai fi dar nu imi aduc aminte acu. Recunosc nu l-am menajat deloc. Dar totusi ! Pret / calitate.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Nu se aprinde nimeni.

Ai spus cuvantul Praf prea cu mult foc si eram curios ce-ai patit de esti asa inversunat. Nu crezi ca este normal ca o masina pe care nu o menajezi sa te si lase balta. Uita-te pe forum la baietii care "dau in ele" si dupa fiecare iesire schimba cate ceva.

Am inteles la Pathfinder. Dar la X-trail? Ce probleme ai avut? Chiar sunt curios? Mi-am cumparat oare o masina stricacioasa? Maine o bag la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Deci Pathfinder are sasiu rigid, anumite modele sau toate?Inca ceva Pathfinder are reductor?

Daca ar fi sa aleg as alege Pathfinder.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Pathfider nu am facut 1km de offroad numai asfalt. Referitor ca nu am menajato , pai ce sa menajez am mers pe sosea simplu. Schmburile de ulei la zi filtre CONSUMABILE etc. Verificari periodice la service garantia si dupa numai la nissan SERUS etc. In rest ce as mai putea sai fac ?. Oricum raman la parerea mea . Tot ce sa construit dupa 90 - 95 , de proasta calitate , electronica multa , plastic , combinatii de tot felu. De fapt asta este si ideea constructorilor de a castiga din piese . Cred ca nu spun ceva nou. La x-trail de doua ori a cazut sistemul de 4x4 ( numai iarna ). Pe la 130.000km a inceput grupul de spate sa aibe joc. Uni spun ca cel mai bine este sa mergi in AUTO ca sa nu ai probleme , alti ca NU . Pui mei etc. Poate am fost eu ghinionist.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Eu as mentiona faptul ca SUV nu inseamna Off-road . Desi multe SUV-uri arata ca niste masini dedicate off-road , ele nu sunt gandite pentru asa ceva. Din fabricatie si conceptie se cauta altceva. Se cauta manevrabilitate de turism , usurinta in pilotare de turism si niste capacitati de trecere si unghiuri mai bune decat la turism. Si aici se cam opresc cerintele. Daca unii doresc sa isi bage Touaregurile si Porsche Cayenne prin mlastini si noroaie , este strict problema lor , nu vor rezista mult la asemenea cazne . Nu se vor face de ras , asta este clar , pentru ca tractiunea gestionata electronic stie sa faca o treaba foarte buna , insa nu pentru asta au fost gandite. Solutiile alese nu sunt destinate utilizarii in terenuri grele . De aici vine si problema nemultumrii multor posesori de astfel de masini .

Un alt aspect este si acela al incaltarii masinilor cu anvelope dedicate off-road , daca acestea nu sunt masini pentru pff-road. Poti pune pe un crossover MT-uri , daca tii cu tot dinadinsul , dar este o alegerea inteleapta ? MT-urile sunt mai grele , ruleaza diferit pe asfalt , transmit alt fel de solicitari in suspensie. Un crossover este doar o masina normala , cu doua planetare in plus si atat.

Un alt aspect il reprezinta taxele . Cred ca in primul rand , un om care are o suma fixa si cumpara un S-H , este cam limitat de potenta financiara si cand va plati 10.000 ( sau mai mult ) in 4 ani, numai impozit , si inca cateva mii pe asigurare , se va prinde ca este un lux cam costisitor. Nu ma mai refer la consum care este dublu, in cel mai fericit caz, fata de un turism clasa medie cu o motorizare diesel pana in 2.0 litri.

Deci , zic eu ca sa luam in calcul toate aspectele cand ne hotaram la o asemenea investitie.

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder vs x-trail

 

Deci Pathfinder are sasiu rigid, anumite modele sau toate?Inca ceva Pathfinder are reductor?

Daca ar fi sa aleg as alege Pathfinder.

 

Da, are sasiu rigid (presupun ca toate). Si da, are si reductor. Suspensie independenta si pe fata si pe spate (s-a mai specificat asta).

 

Unele au 2H, 4H si 4L - deci fara diferential central, altele au si modul auto (2H, AUTO - trage spatele si la nevoie cupleaza fata, 4H, 4L).

 

Pro:

Masina mare, grea, sta bine pe strada, se simte mai greu denivelarile/gropile, poate si datorita rotii mari, pe 17. Prima data cand am mers cu el ma gandeam ca are perne, dar nu are. Are cuplu, e bun pentru sosea. Nu ma bag la fiabilitate, aici depinde foarte mult de posesorii lor.

 

Contra:

- Ambreiaj subdimensionat (exista kit HD).

- Nu am eu.

Edited by rdk84
Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

OK, Xtrail e clar out, iar cu Pathfinderul trebuie sa recunosc ca m-am cam speriat. Avand in vedere ca are cea mai mare cadere de pret de la pretul de nou la o masina de 5-8 ani dintre toate modelele comparabile....cred ca e ceva adevar in reclamatiile despre fiabilitate.

Ca urmare ma duce acu gandul la un Patrol, chiar daca fie e mai scump la aceeasi ani, fie e mai vechi cu 3-4 ani la acelasi buget. Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

Patrolul este o masina grozava. Problemele cu el sunt de alta natura . Sau cumperi unul scurt si il inmatriculezi ca si autoutilitara , sau cumperi unul lung si il inmatriculezi in Bulgaria.

Inmatriculatul Patrolului ca si autoturism nu este o optiune in Romania . Nici unul nu are timbru platit , iar timbrul face cat doua loganuri noi ( sau pe acolo pe undeva :grin: ). Impozitul este :ha: ( las posesorii de Patrol sa iti spuna cat este pe an ca si autoturism ) .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

Patrolul este o masina grozava. Problemele cu el sunt de alta natura . Sau cumperi unul scurt si il inmatriculezi ca si autoutilitara , sau cumperi unul lung si il inmatriculezi in Bulgaria.

Inmatriculatul Patrolului ca si autoturism nu este o optiune in Romania . Nici unul nu are timbru platit , iar timbrul face cat doua loganuri noi ( sau pe acolo pe undeva :grin: ). Impozitul este :ha: ( las posesorii de Patrol sa iti spuna cat este pe an ca si autoturism ) .

 

De ce cel scurt se poate inmatricula ca utilitara si cel lung nu ? Stiu ca taxa de timbru ca autoturism e imposibil de platit. Da si impozitul este vreo 3000RON pe an....fuck!

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

man tu de fapt ce vrei ? ca nu mai inteleg?

mai nainte voiai sa cumperi unu din cele mai odioase SUV-uri de pa piata ( nu sariti asta e parerea mea :wink:) si amu sari direct la un offroader din cele mai reusite. Tu stii ce masina vrei sa cumperi ? Cum poti sa iti schimbi planurile asa de la o zi la alta ( intreb si io de curios).

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

man tu de fapt ce vrei ? ca nu mai inteleg?

mai nainte voiai sa cumperi unu din cele mai odioase SUV-uri de pa piata ( nu sariti asta e parerea mea :wink:) si amu sari direct la un offroader din cele mai reusite. Tu stii ce masina vrei sa cumperi ? Cum poti sa iti schimbi planurile asa de la o zi la alta ( intreb si io de curios).

 

Recunosc ca pare ciudat, da asa e cand vrei sa faci din rahat bici. Imi trebuie o a doua masina in familie pentru folosinta onroad si imi trebuie o masina de namoleala in camp de 8-10 ori pe an (toamna-iarna) la vanatoare. Decat sa cumpar 2 coji in care sa-ncep sa bag bani, plus impozite, taxa, intretinere x 2 (am si eu un buget limitat), m-am gandit sa-ncerc sa iau una mai buna care sa- mpace si capra si varza.

Si am inceput sa caut in multitudinea de modele de pe piata. Pickupurile, nu prea merg de onroad frecvent, suvurile veritabile nu merg in namoale,...am constatat ca posibilitatiile sunt f. limitate. Inca 2 amanunte : trebe sa fie destul de mare (minim cat grand vitara 5 usi) si nu foarte veche ca nu- mi doresc sa ma reprofilez ca mecanic auto. Revin la ce a ramas. Fie un off roader veritabil destul de mare ( merge bine si off si onroad). Astea cam sunt Patrol, Pajero, LC (G-ul prea scump), dar trebuie sa gasesc ceva cu taxa de timbru platita ca altfel face taxa cat masina ( nu agreez inmatricularea in BG) fie daca se poate inmatricula ca utilitara (cine stie amanunte la topicul asta m-ar ajuta) si-n felul asta as scapa si de impozitul anual care este colosal la 3 si 3,2 l. Sau caut un SUV dar cu ceva valente offroad care incaltat cu MT-uri cred ca s-ar descurca in teren. Singurele pe care le vad in postura asta ar fi Path-ul (dar am citit destul de multe complainuri despre fiabilitate) sau GV in 5 usi.

Cam asta e topicul, sper ca te-am lamurit acum.

Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

Ar mai fi Land Rover Discovery 2 , care este si off-roader veritabil ( punti fixe fata / spate ) , exista si autoutilitara N1 prin Italia si inca vreo doua tari din UE ( deci taxe mici si inmatriculare facila ) , are si 5 locuri ( poti si mai multe cu banchete in spate ) si la pret ar fi OK. Dar apar si aici probleme. Rulajele mari omoara orice masina , deci si celebrul LRD2 . Asa ca , daca nu te pricepi , este bine sa deschizi bine ochii si musai sa ieie cu tine un mecanic de LR , ca altfel ramai la sapa de lemn . Si scapi si de problema lipsei diferentialului central , pentru ca aceste masini chiar au . Dar intai , citeste aici pe forum despre masina, la sectiunea dedicata, toate posturile colegilor si dupa aceea ne poti pune niste intrebari punctuale despre model ( nu mie, ca nu am avut niciodata dar sunt multi colegi care se pricep bine la acest model si sunt convins ca vei primi o asistenta foarte obiectiva ) . :old

Edited by FordRanger
Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: pathfinder versus x-trail

 

OK, Xtrail e clar out, iar cu Pathfinderul trebuie sa recunosc ca m-am cam speriat. Avand in vedere ca are cea mai mare cadere de pret de la pretul de nou la o masina de 5-8 ani dintre toate modelele comparabile....cred ca e ceva adevar in reclamatiile despre fiabilitate.

Ca urmare ma duce acu gandul la un Patrol, chiar daca fie e mai scump la aceeasi ani, fie e mai vechi cu 3-4 ani la acelasi buget. Ce parere aveti ?

 

Salutare,

 

Cred ca am eu Patrol-ul care te intereseaza. Mai multe detalii, telefonic (0743144101). Seara buna.

Decat langa un prost la castig, mai bine langa un destept la paguba
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use